Narko Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 (editat) salutare tuturor...am si eu nevoie de un sfat de-al vorstru, sunt incepator si prin februarie / martie 2007 intentionez sa-mi iau un enduro, cu bugetul nu stau prea bine...adica pot sa dau pe el maxim 2000 euro, m-ar interesa ceva peste 250 cm3 , sa ma fie inmatriculat...sa se comporte bine si pe street...si pe off road. acum va las pe voi sa-mi dati niste sugestii cu niste modele pentru inceput...si niste preturi...multumesc anticipat ( am aproximativ 70 kg si 1.80 inaltime ) Editat Octombrie 16, 2006 de Narko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 salutare tuturor...am si eu nevoie de un sfat de-al vorstru, sunt incepator si prin februarie / martie 2007 intentionez sa-mi iau un enduro, cu bugetul nu stau prea bine...adica pot sa dau pe el maxim 2000 euro, m-ar interesa ceva peste 250 cm3 , sa ma fie inmatriculat...sa se comporte bine si pe street...si pe off road. acum va las pe voi sa-mi dati niste sugestii cu niste modele pentru inceput...si niste preturi...multumesc anticipat ( am aproximativ 70 kg si 1.80 inaltime ) Suzuki DR350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 /index.php?showtopic=62314 acum are comandate garnituri pt carb, cui pontou, set bucsi amortizor central...si handguards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...