Sari la conținut

Va rog, am nevoie de cateva pareri!


Ra_Swann
 Share

Postări Recomandate

Domnilor, va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi in legatura cu o problema aparuta la motocicleta mea.Detin de putin timp, un Kawasaki Gpz 500 s.Asa cum am scris si in titlu, pe scurt,problema care o am este aparitia uleiului in capul bujiei, si o pelicula pe suprafata pistonului.Porneste cam greu....lucreaza doar cilindrul din stanga.Pe larg...ca sa reliefez ceva ce poate elucida aparitia problemei, acum aproape o luna, cand a batut un vant foarte tare, motocicleta (cu husa pe ea o lasasem) mi-a fost rasturnata,s-a proptit cu rezervorul de un pom(era langa gradina)si a stat culcata aproape de orizontala vreo 2 ore, pana am venit de la serviciu.A doua zi, am sesizat ca merge intr-un cilindru, cel care nu lucra scotea pe evacuare amestec de aer si benzina(nu era vizibil, se simtea la miros).Peste o saptamana,am scos bujia cu pricina, era uda de benzina, am curatat-0, motorul a pornit, ambii cilindrii lucrau, cu deosebirea ca cel cu pricina scotea pe evacuare un usor fum alb.OK, am zis sa schimb ambele bujii, ca tot ma apucasem, si vineri am efectuat lucrarea.Sambata,(23 apr)am zis sa fac o tura.Cand....abia a pornit, o tineam din acceleratie, chiar daca aveam si socul tras, am observat ca imi arunca ulei pe la imbinarea evacuarii cu blocul motor, apoi...pe toba, pe ecel orificiu care este pentru condens, pufaia benzina precum un spray!Am oprit...am pornit din nou...am zis sa fac cateva zeci de metri in spatele blocului sa vedem ( ce sa mai vedem...)ce se mai intampla...cand...dupa ce opresc, observ ca pe furtunasul de "preaplin" de la carburatoare..imi arunca benzina afara...Ce sa mai...am parcat-o si azi am scos bujia, care era plina de ulei si se observa si o pelicula pe cilindru.Care sa fie cauza/cauzele?Nu pot face multe speculatii, doarece nu cunosc detalii tehnice.Apreciez sfaturi in leg. cu aceasta problema, si va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, cat timp a stat culcat eventual sa-ti fi intrat ulei pe langa segmenti, dar daca segmentii nu erau foarte uzati n-ar fi trebui sa intre o cantitate foarte mare, dar tinand ca scuipa pe evacuare dupa cum spui, atunci a fost ceva, in orice caz, ala ar trebui sa se curete la un moment dat cel mai probabil prin ardere, mai ciudat e ca dintr-o data iti scuipa benzina pe carburatoare, aia inseamna ca probabil s-au infundat si trebuiesc curatate. Ca idee, cand mi-am dat filtrele sport cu ulei, am pus cam mult si a ajuns in motor, si pana s-a ars uleiul ala a durat ceva timp, adica un drum de vreo 15 km sa zic, ptr. cativa ml de ulei.

Editat de RedFox200
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate nu e ulei ce vezi pe bujie, poate e benzina. Poate din cauza loviturii a ramas blocat plutitorul din unul din carburatoare si nu mai inchide, curge benzina, bujia e inecata si benzina nearsa ti-o arunca pe evacuare. Verifica carburatoarele sa inchida cuiele poantou, arde bujiile pe aragaz, regleaza-le, lasa cilindrii sa se aeriseasca f f bine si vezi dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca este exact ceea ce a zis redfox200, verifica nivelul de ulei si daca e extrem de mult si miroase a benzina e clar, schimba-l imediat...in plus eu stiu ca si la o motocicleta noua se poate sa treaca benzina pe langa segmenti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri.Sper sa nu vina ulei de undeva "de sus" din chiuloasa, parca am inteles ca ar fi posibil si pe acolo.Xorx, e clar ca am o prob si cu carburatorul de pe partea pe care a cazut.Totusi , nu m-am inselat in privinta uleiului,daca as specifica intr-o maniera de necunoscator,(oricum sunt ) ceea ce am vazut pe bujie, dupa ce am dat o cheie azi , as numi "un lichid negru, relativ vascos".Practic locul in care trebuie sa fie scanteia era acoperit.In fine, asa cum ati spus si voi, ma uit la ulei, daca e alterat, il schimb.O sa mai desfac bujia la acel cilindru...il las sa mai ia aer, si incerc sa vad cum pot curata acel carburator.Nu stiu in ce masura as rezolva daca desfac doar capacul de sus.Ma gandeam ca ar avea ceva gunoaie, si am desfacut orificiul de drenaj, dar a curs benzina curata.Acum o sa pun si o poza cu lovitura in sine, asta doar pentru a va da eventual cu parerea daca impactul ar putea deranja un carburator...sau mai stiu eu ce.Uff...in fine, mergem inainte precum pionierii.O zi buna!!

post-60027-1303934492_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ar prea avea cu ce sa-ti deranjeze carburatorul, dar cine stie, poate acolo se stransese mizerie de ceva vreme. Carb-urile alea sunt destul de usor de desfacut si de curatat, am avut si eu fratiorul mai mare, Kawa GPX cu 4 cilindrii si respectiv carburi. Atata vreme cat crezi ca esti in stare sa faci inapoi un lego format din vreo 10 suruburi, 3-4 jiglere si crezi ca poti lucra finut le poti desface si tu, eventual daca n-ai mai facut le duci prima data la cineva care stie si vezi exact. Nu-i mare branza, mai ales ca ai doar 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...