Sari la conținut

s@rpe

Super Membru
  • Număr conținut

    1.221
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    from nowhere...
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Suzuki Honda KTM
  • Numar Moto
    xxxxBUS
  • Club
    Oltenia Bikers

Informații profil

  • Motociclete detinute
    3x Mobra, Cz 250 sport, Voshod 3M, Suzuki Gsx600F Wakasaki KLX300R
  • Interests
    REDTUBE & YOUJIZZ

Vizitatori Recenți Profil

2.509 citiri profil

s@rpe's Achievements

  1. Salut, daca mai sunt valabili suporti laterali ma înscriu eu! In alta ordine de idei găsesc pe undeva de împrumut un bord și far ptr gen 2? Plătesc în bere/bani deranjul!
  2. Mulțumesc, încă nu mi am revenit dupa toate întâmplările...
  3. Cine dorește sa il conduca pe ultimul drum pe Ivan Pedala, pe motor/conserva/per pedes este binevenit joi, 15-02-2024 dupa ora 11 la domiciliul din Balteni - Gorj!
  4. As fi vrut sa deschid eu topicul, dar nu am putut. Inca prefer sa cred ca am luat o razna sau e doar un coșmar! Mi a fost mai mult decat un prieten si inca nu reușesc sa ma adun....
  5. 1999-Mobra 50 Super din '76 2019-Opel Corsa B din '97
  6. CO in medie 4,5 % pentru motocicletele fabricate inainte de 2000. Eu folosesc air fuel ratio si acolo urmaresc amestecul sa fie intre 12.5-15 afr.
  7. Sa verifici si sa gasesti problema! Spor!
  8. Din cate imi amintesc la Transalp e normal sa ca temperatura sa nu urce f mult pe ceas (gen 2mm de la limita de jos la temperatura de functionare). Eu zic ca nu are nici o problema.
  9. s@rpe

    Radiere fiscala ?

    Nu am avut timp, urmeaza candva!
  10. s@rpe

    Radiere fiscala ?

    Am fost in situatia de a radia definitiv din trafic si de la taxe si impozite o motocicleta. Am procedat in felul urmator: -luat fiscal de la taxe si impozite precum ca impozitul este la zi -luat de la primarie document ca detin teren ptr depozitarea motocicletei (in cazul in care nu exista teren pe numele tau trebuie o declaratie la notar ca o persoana proprietar de teren iti da acordul sa o depoazitezi pe proprietatea lui) -facut programare la biroul de inmatriculari -mers la biroul de inmatriculari cu nr de inmatr, certificat si carte de identitate, diverse copii si o foaie tip de radiere din circulatie la cerere -mi-a lasat cartea de identitate unde a scris jos radiata la cerere(cred ca se poate reinmatricula pe viitor) spor
  11. Multumesc ptr info @adnohepentrupoponari. Din pacate nu este ce trebuie fiind ptr modelele in 4 timpi. Mai caut si intre timp poate mai apar sfaturi vis-a-vis de treaba asta..
  12. @adnohepentrupoponari eu l-am gasit doar original cu 220 de lei. Are codul 54635017000. In plus cred ca nu se mai fabrica codul asta, cel putin asta mi s-a spus in urma cu 2 luni, desi el apare disponibil pe unele site-uri. Imi poti spune unde il gasesc cu 110 lei? Multumesc
  13. M-am trezit pe cap cu un KTM EXC 250 2 timpi pe care urmeaza sa il folosesc la plimbari forestiere lejere combinate cu ceva strada pana la locatia x de exemplu. Stie careva sau a avut intamplari fericite/nefericite in legatura cu lipsa termostatului la un motor folosit in regim hobby ? Gen 'cold seizure' (calare cauzata de accelerarea brutala la o trecere de ex prin dilatarea 'brusca' a pistonului fata de cilindru) ? Stiu toate efectele teoretice a lipsei termostatului dar caut sa le pun in balanta pe acestea de la proprietari cu experinta. Stiu si faptul ca de exemplu SX-ul vine din fabrica fara termostat. Stiu de asemenea ca termostatul la 2 timpi deschide la 55 de grade! Pana acum am avut de-a face cu 2 timpi doar ocazional si nu pe termen lung si nu cunosc efectele de durata asupra motorului. Daca stabilesc sa nu folosesc termostat exista recomandari sa folosesc o 'saiba' de limitare a debitului prin radiatoare ptr a realiza schimbul termic. Are efect in ceea ce priveste temperatura motorului? Nu ma pot hotara in aceasta privinta eu avand motoare preponderent in 4 timpi la care am folosit mereu termostat. Nu caut polemici inutile. Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...