Sari la conținut

s@rpe

Super Membru
  • Număr conținut

    1.206
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre s@rpe

  • Rang
    Hayabusa&Orange KTM lover

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    from nowhere...
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Suzuki Honda KTM
  • Numar Moto
    xxxxBUS
  • Club
    Oltenia Bikers

Informații profil

  • Motociclete detinute
    3x Mobra, Cz 250 sport, Voshod 3M, Suzuki Gsx600F Wakasaki KLX300R
  • Interests
    REDTUBE & YOUJIZZ

Vizitatori Recenți Profil

1.645 citiri profil
  1. Cred ca va folosi un stator aftermarket facut special pentru Xr-ul lui doar ca partea de incarcare va fi de putere mai mare....ceva de genul https://www.rmstator.com/en_ww/products/high-output-stator-200-w-for-honda-xr-400-r-xr-650-r-1996-2007-rm01023
  2. Vand disc frana spate nou TRW MST440EC pentru Husqvarna modelele fabricate dupa 2011 cu 150 de lei. trimit si prin curier. Alte detalii pe PM.
  3. Doar la prima cautare gasesti astea, dar daca pierzi ceva timp gasesti si pe la noi la 70-80 de lei unele de 10000uF minin... https://www.ebay.com/itm/1pcs-NIPPON-36DY-15000uF-60V-Screw-Terminal-Aluminum-Electrolytic-Capacitor/152890261126?hash=item2398f83e86:g:KYUAAOxycmBSsXmo:rk:24:pf:0 https://www.ebay.com/itm/Capacitor-Aluminum-Screw-Terminal-25000-uf-40VDC-Mallory-CGS253U040W4C3PH/162631759358?epid=2175121918&hash=item25dd9bb5fe:g:fA8AAOSweyNZkhsu:rk:30:pf:0
  4. Personal la toate motocicletele mele de enduro/motocross echipate doar cu kickstarter am folosit in loc de baterie un condensator de min 5000 uF cu borne pe surub m5..scapi de greutate si nu mai ai treaba cu bateria pe viitor.
  5. s@rpe

    Baterie moarta Deauville 650

    Problema faptului cs nu trece de 120km/h as zice ca se va rezolva de la sine dupa remedierea incarcarii. Verifica si statorul si cumpara un releu cu mosfet bun!
  6. s@rpe

    Baterie moarta Deauville 650

    E defect releul de incarcare! trebuie sa incarce intre 13,7-14,7...
  7. Si eu am patit chestii de genul "mai scump decat pe site initial', 'cumparat de peste 1000 de lei si cu transport gratuit' initial iar la sosirea coletului am platit 50 de lei (banii mi-au fost inapoiati dupa cateva 'discutii') si nu in final 'comandam acum si primim la anul' Toate cele bune!
  8. Monocilindrele astea mari, daca nu sunt reglate perfect mai dau rateuri in admisie.....sincer mie unul mi-ar fi teama sa nu ia foc dracia in prima faza!
  9. s@rpe

    Trusa umplere sistem de racire

    https://www.amazon.com/UView-550000-Airlift-Cooling-Checker/dp/B0002SRH5G Banuiesc ca e ok si Draper. Airlift e firma canadiana.
  10. s@rpe

    Trusa umplere sistem de racire

    https://www.amazon.com/UView-550000-Airlift-Cooling-Checker/dp/B0002SRH5G
  11. s@rpe

    Detinatori de Suzuki Hayabusa

    Sunt curios daca , in afara de interfata 'friendly user' si rapiditate mai face altceva in plus. Adica ce posibilitati de tuning efective are ca sa merite pretul? Tu de obicei incarci hartile lor sau faci harta in functie de fiecare motocicleta in parte?
  12. s@rpe

    Detinatori de Suzuki Hayabusa

    Tu ce folosesti, Woolich? Am vrut sa il cumpar initial dar pana la urma nu se justifica pretul, ei tot de la ECU Editor au plecat, de asta au si lasat la 'liber' sa rescrii cate ECU de Hayabusa doresti..
  13. s@rpe

    Detinatori de Suzuki Hayabusa

    Eu am avut ceva timp liber si am facut cablul.
  14. s@rpe

    Detinatori de Suzuki Hayabusa

    Cam slaba miscarea pe topicul acesta. Se anunta o Hayabusa turbo in 2019 https://motoridersuniverse.com/news/1253782-turbocharged-suzuki-hayabusa-expected-in-2019.html sunt curios daca o sa ramana la nivelul de prototip sau o sa o vedem pe strada. In alta ordine de idei am avut ceva timp inainte Craciun si am dezbracat Busa, i-am schimbat toate lichidele, am rescris ECU si am montat un analizor de gaze. Astept vremea buna sa ii schimb kit-ul de lant, bujiile si filtrul de aer.
  15. s@rpe

    Sincronizator Carburatoare

    Ca si un review vis-a-vis de dispozitivele de sincronizare, cel mai ok ca functionare, fiabilitate, simplitate si rezultate este clasicul manometru cu bare de inox. Din pacate la Hayabusa si in general la cele pe injectie este bine sa folositi un manometru electronic care sa indice depresiunea reala din admisie (nu doar ca reper) ptr ca altfel te poti trezi la final cu probleme ale amestecului carburant!
×