Sari la conținut

Chamsin


stulewa
 Share

Postări Recomandate

Participarea la Tuareg Rally 2011 a foast testul suprem pentru motocicleta construita in primavara. Cei aproape 4000 de km parcursi in conditii grele si-ao spus cuvantul si au solicitat serios acaretul.

sa povestim putin despre motoreta: este vorba de un ktm 525exc din 2006 ce a suferit ceva modificari specifice pentru rally-raid.

suspensii fata WP48,

suspensie spate WP,

amortizor directie Ohlins

rezervor spate suplimentar 10L

rezervor fata 13L

frane brembo

scarite marite(echilibrare)

turn navigatie -tripmaster ICO

-tripmaster KTM

-GPS Garmin legend hcx

-delurator MD

-panou comanda

carene rally

faruri rally

filtre intrare aer in rezervoare(protectie impotriva nisipului)

pompa spritz carburator Boensen

reconstructie totala a motorului si bicicletei la capitolul rulmenti.

post-1864-0-84370500-1305700353_thumb.jpg

post-1864-0-28637700-1305700400_thumb.jpg

post-1864-0-87525600-1305700429_thumb.jpg

post-1864-0-05308900-1305700470_thumb.jpg

post-1864-0-93864800-1305700510_thumb.jpg

post-1864-0-14267400-1305700572_thumb.jpg

post-1864-0-62344600-1305700637_thumb.jpg

post-1864-0-96475600-1305700691_thumb.jpg

post-1864-0-18694100-1305700748_thumb.jpg

post-1864-0-87393500-1305700771_thumb.jpg

post-1864-0-84264500-1305701012_thumb.jpg

post-1864-0-79827600-1305701031_thumb.jpg

post-1864-0-19589300-1305701051_thumb.jpg

post-1864-0-32858700-1305701088_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participarea la Tuareg Rally 2011 a foast testul suprem pentru motocicleta construita in primavara. Cei aproape 4000 de km parcursi in conditii grele si-ao spus cuvantul si au solicitat serios acaretul.

sa povestim putin despre motoreta: este vorba de un ktm 525exc din 2006 ce a suferit ceva modificari specifice pentru rally-raid.

suspensii fata WP48,

suspensie spate WP,

amortizor directie Ohlins

rezervor spate suplimentar 10L

rezervor fata 13L

frane brembo

scarite marite(echilibrare)

turn navigatie -tripmaster ICO

-tripmaster KTM

-GPS Garmin legend hcx

-delurator MD

-panou comanda

carene rally

faruri rally

filtre intrare aer in rezervoare(protectie impotriva nisipului)

pompa spritz carburator Boensen

reconstructie totala a motorului si bicicletei la capitolul rulmenti.

 

foarte tare! una deasta m-ar coafa si pe mine :D

multa bafta si plimbari nenumarate fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stulewa

 

Foarte misto jucaria :rolleyes: . Sa o stapanesti sanatos si sa castigi cat mai multe competitii cu ea.

Cat a costat prepararea?

 

PS : foarte tare motto-ul din semnatura ta :bounce: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pff, pai a costat ceva toata treaba, daca luam in calcul si instruntele se ridica la vreo 3000de euro. mare parte din piese le aveam stranse dealungul vremii si mi-a fosr mai usor...

ma gandesc sa fac kit-uri si pentru alte motorete dar cum rally-raidul la noi e cam in ceatza nu stiu cine ar fi interesat... apropos, in we lma etapa din la predeal se tine prima etapa din campionatul de rally: BAJA SUSAI. Poate ne vedem la start, eu vin cu jucaria :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...