valbi Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 salutare, motoreta este un SV 1000 Naked din 2003. pe scurt, modelul in sine nu este stralucit la suspensii & frane. cei mai multi din state & uk schimba amortizorul spate si fata complet (gsxr dupa 2005); o alta parte prefera sa o duca la un atelier unde suspensia stoc este reglata sau imbunatatita(arcuri dure/ulei mai dur) dupa greutatea si stilul lor de mers. ma intereseaza o recomandare catre cineva priceput cu adevarat in reglarea & servisarea suspensilor. la enduro gasisem, venea cineva regulat din franta multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 salutare, motoreta este un SV 1000 Naked din 2003. pe scurt, modelul in sine nu este stralucit la suspensii & frane. cei mai multi din state & uk schimba amortizorul spate si fata complet (gsxr dupa 2005); o alta parte prefera sa o duca la un atelier unde suspensia stoc este reglata sau imbunatatita(arcuri dure/ulei mai dur) dupa greutatea si stilul lor de mers. ma intereseaza o recomandare catre cineva priceput cu adevarat in reglarea & servisarea suspensilor. la enduro gasisem, venea cineva regulat din franta multumesc. incearca la baietii care se dau pe circuit..sigur iti pot recomanda ei pe cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 29, 2011 Autor Share Postat Mai 29, 2011 incearca la baietii care se dau pe circuit..sigur iti pot recomanda ei pe cineva multam Todea. o sa ma duc la masinuta, mai bine nu fac experimente pe suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Mai bine asa. ptr ca sunt f importante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Mergi cu incredere la Mashi, vei gasi ce cauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 31, 2011 Share Postat Mai 31, 2011 daca totusi cineva vrea sa experimenteze e bine sa isi scrie setarile pe care le are intr-un carnetel ca sa poata reveni oricand la ele chiar si cele mai proaste suspensii reglate cum trebuie o sa se simta (mult) mai bine! spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 daca totusi cineva vrea sa experimenteze e bine sa isi scrie setarile pe care le are intr-un carnetel ca sa poata reveni oricand la ele chiar si cele mai proaste suspensii reglate cum trebuie o sa se simta (mult) mai bine! spor! Salut! Si eu as avea nevoie de un reglaj de suspensii pentru f2-ul meu. La cine as putea sa apelez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slick89 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut all ! Am sieu o problema cu suspensia spate la un cbr 600 f2 ! De cand am cumparato a venit cu suspensie pe gaz ohlins ..problema e urmatoarea...si la hard..suspensia este moale si atunci cand apas pe coada si o las libera revine in trepte...nu cred ca e normal ! Am inteles ca amortizorul pe gaz ,in timp pierde din presiune si trebuie umplut ! Aveti idee pe unde as putea face asta? Multumesc anticipat ! O zi cat mai buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 la oricine care a tinut o cheie in mana mai mult de 2 secunde si nu are 2 maini stangi... si uleiul trebuie schimbat, apropo. la fel ca la furca, minim odata la 2 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 la oricine care a tinut o cheie in mana mai mult de 2 secunde si nu are 2 maini stangi... Si cei care au tinut o cheie mai mult de 2 secunde dar au (si) o mana stanga ? glumesc evident, am setat suspensia in `10 si sa schimbat in bine ,sa simtit si-n mers ,clar Recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 prietenii din Bucuresti ziceau de TNG ca ar fi tatic la lucrul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 valicule, te mananca pielea? vrei sa o arzi tare prin oras? ce mare smecherie, pune mana pe surubelnita si intareste compresia/reboundul. vezi ca o sa stea bine pe strada dar o sa te cam doara coorul... asta e, arta cere sacrificii! te pupa Jean! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Nu despre Sv ul meu era vorba, dar arcurile progresive comandate sunt pe drum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Userul Metricmotion mi a făcut o ofertă bună căreia i am dat curs. Voi reveni cu amănunte după ce primesc arcurile,le montez Âşi testez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 de unde ti-ai comandat? 440ron yys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 prietenii din Bucuresti ziceau de TNG ca ar fi tatic la lucrul asta ASA ESTE! RECOMAND am facut sag`ul fostului k5-750 statea lipit de asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 (editat) eu umblasem pe la motoreta de pasti si ii setasem suspensia, doar ca nu o nimerisem si pe curbe se comporta ca o barca. cand am fost acum o luna in Italia la Misano, erau acolo baietii de la Ohlins. m-am dus la ei, le-am aratat motorul si le-am zis ca a doua zi am sesiune pe pista. ia omu o surubelnita, apasa de 2ori pe motoreta si se apuca de strans si desfacut suspensia. intrun minut imi zice: finish. dupa aia motoreta era cu totu altceva. vorba lu cmd, acum sta lipita de asfalt, doar ca ma cam zguduie la denivelari si gropi. de la Suceava la Botosani, credeam ca mi se desprind toate organele din mine. Editat Iulie 21, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.