Sari la conținut

yamaha r6 2007 12000 rpm


Postări Recomandate

Salut, problema mea e ca nu trece de 12000 rpm cu I-a. E posibil sa fie limitata sau ceva? In bord are 18000 rpm. Bag mana in gaz se duce pana la 12000 si ramane acolo parca ar fi pe linia rosie (96 km/h). Sunt incepator si nu stiu daca are vreo importanta, dar se aprinde si becul ala alb din dreapta bordului pe la 10k rpm dar ala din cate am auzit il setezi dupa cum vrei tu. Ma gandesc sa ma duc la service cat de repede sa vad dar poate primesc mai repede un raspuns.

 

Astept o lamurire.

Ms mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In celelalte trepte se tureaza peste 12000rpm?

 

Ride SAfe!

 

 

P.S. becul ala alb este un indicator de atingere a unui prag rpm (folosit in general pentru schimbarea vitezelor) si se poate modifica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci motocicleta are 5200 km. Uleiul si filtrul abia schimbate acum 2 saptamani cand am luat-o. A fost cumparata de celalalt proprietar din Germania in 2009 a mers vara aia si de atunci a stat in garaj, nu a mai pornit-o nimeni. I-am dat si pe autostrada si prinde doar 230 km/h(am mai avut r6 inainte si cand bagam mana in gaz la 230 km/h se ducea), cu unele trepte trece de 12000 rpm dar parca merge in gol, motorul nu trage deloc. Ce poate sa fie? Ati auzit de limitari la acest model?

 

Am uitat sa scriu ca acum cateva zile dupa ce am mers 300 km prin ploaie cu ea mi s-a aprins butonul Check Engine : Eroare 12 -> EXUP VALVE, dar mi s-a stins dupa ce am bagat-o sub jet. Are vreo legatura? Normal daca nu am eroare in bord ar trebui sa fie totul ok, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag mana in gaz .....Sunt incepator ... r6

esti mancat!

 

Am uitat sa scriu ... Eroare 12 -> EXUP VALVE, dar mi s-a stins dupa ce am bagat-o sub jet.

huh?! jet? "12 - No normal signals are received from the cranshaft position sensor."

 

Deci

deci, clar esti mancat!

 

Uleiul si filtrul

esti intrebat de filtrul de aer.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul si filtrul abia schimbate acum 2 saptamani cand am luat-o.

Corectez: Eroarea era 18 nu 12. Is in sesiune am dormit 3 ore si am postat imediat am si uitat exact.

 

Poate nu m-am exprimat cum trebuie, incepator cu motocicletele de 600 si vroiam sa subliniez ca nu ma pricep, nu sunt inginer mecanic. Care'i problema ta? "esti mancat". Ca sa conduc o motocicleta tre sa fiu si mecanic eventual sa am si un service deschis sau ce? Am pus o intrebare inainte sa ma duc cu ea in service poate imi fac o idee etc. Daca tot nu "esti mancat" ca mine si esti meserias, am zis ca am avut o eroare cu EXUP VALVE puteai sa ma lamuresti daca poate fi de acolo problema, sau daca se poate limita din computerul de bord etc.

 

Misto-uri de 2 lei, tu esti!! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

razvanule...lasa-i...astia sunt bikerii de 50cp care au impresia ca daca iti iei 600cc mori...iar ontopic...problema cu turatul in gol poate fi si de la ambreiaj, dar cred ca s-ar fi turat pana in 15-16k pe liber...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si esti meserias

nu, nu sunt...

 

de 50cp care au impresia ca daca iti iei 600cc mori...

nu, am impresia
.

n-am nevoie de mai multi cai, ce dracu sa fac cu ei in bucurestiu asta curbiliniu? sa ma dau linute cu logane fumate sau cocalari cu seria 3? oricum ii fac si cu astia 50... :makeout:

 

in sesiune

bafta!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai eroare EXUP VALVE inseamna ca, dintr'un motiv sau altul aceasta a ramas blocata (probabil pe inchis) ceea ce ar explica si lipsa puterii in ture mari (evacuare sugrumata). Daca nu ma insel la R6 sistemul de exup este mai rudimentar decat la R1 sau modelele anterioare ThunderACE/FZR si arata ca un "fluturas" de genul celor din carburatoare, in toba finala. Inainte de a merge la service poti face un test simplu - scoate mufele de la servo-motor si blocheaza valvula pe deschis complet - motorul va fi (si) mai lesinat la ture mici dar ar trebui sa urce in ture. Daca testul se verifica, problemele pot fi la servo-motoras, angrenajul reductorului sau cablurile de comanda.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...