TZU Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Salutare!am si eu o problema si sper ca ma poate ajuta cineva cu un sfat...am un gsx600f din '92 si l-am reconditionat,si acum e gata.problema sta in felul urmator motocicleta a stat vreo 3 luni in garaj fara pic de ulei in ea si dezmembrata complet.am dat carenele la vopsit inclusiv capacele de la motor.a stat fara capace vreo luna.acum cateva saptamani au venit toate pisele le-am schimbat si am pus si capacele inapoi ( cu mastic pt o etansare mai buna) am pus uleiul si filtrul.cand am pornit-o,mergea neregulat,iar becul de la ulei de atunci sta aprins si nu stiu ce sa ii fac.am slabit un pic filtru (asa mi-a spus cineva ca a patit si el si a facut manevra asta si a mers) la mine nu a mers...m-am dat cu ea o tura in speranta ca o sa isi faca presiune si o sa se stinga.motorul la relantii era neregulat,dar in ture mergea chiar bine si regulat si becul tot nu s-a stins.ce pot sa ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 senzorul cum se prezinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Iunie 5, 2011 Autor Share Postat Iunie 5, 2011 sincer nu stiu unde este senzorul ca sa pot sa iti spun ...m-am uitat eu pe langa ea,dar ma uitam ca o curca.dar sunt dispus sa invat daca ai putea sa imi dai mai multe sfaturi si indrumari la ce as putea sa ii fac ti-as fii recunoscator...ma gandesc ca nu o fii ceva grav(presupun) pt ca asta iarna inainte sa ma apuc de ea era in perfecta stare de functionare si nu mi-a facut niciodata nici o fitza si acum s-a intamplat chestia asta brusc nefacandu-i nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 in spatele capacului motor: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Iunie 5, 2011 Autor Share Postat Iunie 5, 2011 acum stiu unde vine si cum arata...si la ce sa ma uit mai exact?ce poate sau nu sa ii lipseasca ce pot sa ii fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 cand pornesti motorul scade nivelul la indicatorul ala de sticla,sau nu ai asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 pai vezi in primul rand sa fie acolo, apoi verifica-i conexiunile cu martorii de bord. Or fi oxidat contactele, fire intrerupte, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Iunie 5, 2011 Autor Share Postat Iunie 5, 2011 am,am si scade,iar nivelul inainte de pornire e exact la nivelul superior... pai vezi in primul rand sa fie acolo, apoi verifica-i conexiunile cu martorii de bord. Or fi oxidat contactele, fire intrerupte, etc. ok o sa incerc si asta.dar motorul dc merge neregulat? citisem mai devreme pe un alt topic ca ar trebui sa ii dau cateva "porniri in gol" adik fara ca bujiile sa functioneze ca sa amorsez pompa de ulei...e necesar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 carburatoarele, bujiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Iunie 5, 2011 Autor Share Postat Iunie 5, 2011 bujiile sunt noi noutze,iar carburatoarele au fost reglate anul trecut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 citisem mai devreme pe un alt topic ca ar trebui sa ii dau cateva "porniri in gol" adik fara ca bujiile sa functioneze ca sa amorsez pompa de ulei...e necesar? nu stiu, dar pare buna ideea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Iunie 5, 2011 Autor Share Postat Iunie 5, 2011 iar de pornit si acum in stadiul asta porneste "la sfert" si fara soc tras nu stiu, dar pare buna ideea... o sa o incerc si pe asta,poate o merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 bujiile sunt noi noutze,iar carburatoarele au fost reglate anul trecut parerea mea e ca trebuie sa le reglezi iarasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Iunie 5, 2011 Autor Share Postat Iunie 5, 2011 am sa o duc la cineva sa le regleze, dar acum trebuie sa fac sa i se stinga becul ala rosu imputit ca simt ca mor cand o vad ca se chinuie...o sa ma uit si la senzorul ala, o sa incerc sa fac si treaba cu bujiile fara fise poate s-o intampla ceva...daca nu o sa va stresez iar poate imi puteti da mai multe idei.sper doar sa nu va deranjeze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Iunie 5, 2011 Autor Share Postat Iunie 5, 2011 asa ma gandeam si eu ca a fost o prostie sa o tin atat timp goala,dar mi-am dat seama cam tarziu si am zis ca poate o sa isi faca presiune daca dau o tura pt ca ultima oara nu avea nimic...in sfarsit sper doar ca se poate repara si poate nu o sa fie asa costisitor.mai bine nu mai incerc nimic si chem pe cineva care ma poate ajuta si care poate gasi problema/cauza decat sa fac eu pe mecanicul si sa fac mai rau de scartait si batut ceva la motor nu am auzit, doar o clantaneala, dar aia o are de cand am luat-o acum 3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 posibil sa fi existat depuneri/gome/cocoloase de mizerie in motor...s'au uscat...au intrat pe circuitul de ungere...au blocat ceva...sau o fi intrat ceva mizerie...cat de mica...sau i-a ruginit inauntru, la cuzineti sau chestii...s'a frecat-uzat si acum nu mai are presiune...trebuie verificat prin schimbare cu unu' bun si contactul ala...cine-stie..poate e numai el... //ps--ce an e a ta???/// ps2- raspunzi pe pm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 S-a dezamorsat pompa,este veche,cu ceva uzura si nu se amorseaza,demonteaza fltru ulei baga ulei in rampa sa ajunga in pompa,invarte motorul fra sa-l pornesti,cand este amorsata porneste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Iunie 6, 2011 Autor Share Postat Iunie 6, 2011 posibil sa fi existat depuneri/gome/cocoloase de mizerie in motor...s'au uscat...au intrat pe circuitul de ungere...au blocat ceva...sau o fi intrat ceva mizerie...cat de mica...sau i-a ruginit inauntru, la cuzineti sau chestii...s'a frecat-uzat si acum nu mai are presiune...trebuie verificat prin schimbare cu unu' bun si contactul ala...cine-stie..poate e numai el... //ps--ce an e a ta???/// ps2- raspunzi pe pm... din 1992 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.