Sari la conținut

DISTRIBUTIE CBR 600 F2 PC25 AJUTOR !


Postări Recomandate

salut ! am cumparat anul trecut o honda cbr 600 f2 pc 25 din 1993, are 64 000 km, a inceput sa se auda un zdranganit aiurea rau de tot (cel de la care am cumparat-o mi-a spus sa mai fac maxim 2000km cu ea dupa care sa schimb distributia) si dispare doar dupa ce trec de vreo 3000 turatii/min. ma poate ajuta si pe mine cineva, sa imi recomande un site, un service, un mecanic bun, de unde sa iau piesele pt ea si ma refer la tot kitul de distributie ? eu sunt din dr. tr. severin. va multumesc anticipat !

Editat de mihai5329
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F2 se stie ca are problema cu intinzatorul,care este hidraulic,iti recomand sa incerci sa-l faci mecanic.daca si asa face zgomot,schimba lantul.

 

cum sa il fac mecanic k nu ma pricep ? sa ii cumpar unu mecanic ? mie mi-a spus cel de la care am cumparat f2-ul k trebuie schimbat si lantul k nu crede k a fost schimbat de cand a fost fabricata adica din 1993. astept pareri in continuare de la oricine k nu ma prea pricep. ms mult pt sfat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca scriai in profil de unde esti.. poate te puteam indruma. Ma rog... Schimba intinzatorul e 80E ca daca-l faci mecanic n-o sa sti cat sa-l intinzi... Eu pe hornet am aceeasi motorizare si am avut aceeasi prbl... Tre sa desfaci doar 2 suruburi si l-ai schimbat... Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu stii sa-l faci mecanic iti recomand sa lasi pe cineva care cunoaste sa iti umble acolo.totusi nu este chiar asa simplu cand nu cunosti.

Chiar daca sunt 2 suruburi acolo poate fi extrem de nasoala treaba. se poate opri axele cu came aproape in cumpana pe supape cand ai slabit intinzatorul poate sari 1 sau 2 dinti,daca nu esti atent la montare pui intinzatorul si cand vei porni o sa ai o mare problema! Plus ca intnz.trebuie montat armat si blocat pana la strangere cu o cheita. de aceea iti recomand atentie sau pe cineva care stie ce face.asa num a spus cineva mai sus nu o sa stii cat sa-l intinzi daca nu ai cunostinte.

dar eu iti doresc bafta,in orce decizie vei lua.

Ps scuze scrisul dar sunt pe mobil...

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc mult pentru sfaturi ! ideea e ca nici nu am habar unde gasesc intinzator pt motoreta mea, de abia am vazut pe net la 267 lei lant de distributie MORSE pentru ea, dar intinzator, patina, pinioane sufletul. am vazut doar pe situl HONDA motors dar te doare capu ce preturi au aia acolo, de accea astept cunostintele voastre prin tzara.

 

PS: sunt din dr tr severin, am scris la profil :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa il fac mecanic k nu ma pricep ? sa ii cumpar unu mecanic ? mie mi-a spus cel de la care am cumparat f2-ul k trebuie schimbat si lantul k nu crede k a fost schimbat de cand a fost fabricata adica din 1993. astept pareri in continuare de la oricine k nu ma prea pricep. ms mult pt sfat :)

Mare atentie! este obligatoriu sa schimbi si lantul de distributie. Nu iti recomand sa faci un intinzator mecanic cu care sa tensionezi lantul vechi. Acela poate fi decalibrat si poti strica distributia.

 

Daca scriai in profil de unde esti.. poate te puteam indruma. Ma rog... Schimba intinzatorul e 80E ca daca-l faci mecanic n-o sa sti cat sa-l intinzi... Eu pe hornet am aceeasi motorizare si am avut aceeasi prbl... Tre sa desfaci doar 2 suruburi si l-ai schimbat... Bafta!

A scris si TNG mai sus. Acel intinzator hidraulic este prost, de nou. Am avut CBR F1 cu aceeasi problema, am schimbat lantul de distributie si intinzatorul, iar la scurt timp (aprox. 1000km) a inceput sa tacane iar. Era clar ca e facea de la lant ca nu se intinde asa usor.Problema a fost rezolvata cu un intinzator mecanic transformat din intinzatorul hidraulic. Am dus intinzatorul hidraulic la un strungar si i-a montat in capul exterior un surub cu piulita. Mentionez ca ingineria a functionat foarte bine, dar dupa cum zicea si TNG, trebuie mare grija la reglarea lui, o faci la ureche.

Asa arata un intinzator mecanic facut de la zero:

post-143-0-05858100-1307514918_thumb.jpg

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu recomand improvizatiile !!!

daca vrei sal intinzi mai mult decat permite uzura de fabrica o sal strici mai tare

intinzatorul nu e hidraulic e tot mecanic si a ajuns la capat

trebuie schimbat lantul de distributie neaparat

o sal intinzi pina se freaca lantul intre el si oricum nu mai culca cum trebuie pe pinioanele de la distributie

motorul e identic cu cel de hornet PC25

daca nu ai bani de piese noi pot sati vand SH in stare ok din desmembrarea unui hornet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu recomand improvizatiile !!!

daca vrei sal intinzi mai mult decat permite uzura de fabrica o sal strici mai tare

intinzatorul nu e hidraulic e tot mecanic si a ajuns la capat

trebuie schimbat lantul de distributie neaparat

o sal intinzi pina se freaca lantul intre el si oricum nu mai culca cum trebuie pe pinioanele de la distributie

motorul e identic cu cel de hornet PC25

daca nu ai bani de piese noi pot sati vand SH in stare ok din desmembrarea unui hornet

 

cam la ce pret e intinzatorul tau ? e mecanic ? dar unu nou mecanic nu se poate gasi ? si revin la aceeasi problema: nu mi-a spus niciunu de unde iau si eu kitul de distributie un site cv de unde sa cumpar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...intinzatorul nu e hidraulic e tot mecanic si a ajuns la capat...

@gim: poti dovedi cu o poza sau link ca acel intinzator original pt. F2 este mecanic?

eu din cate stiu si din cate am gasit pe internet acel intinzator pt F2 este hidraulic:

http://www.cmsnl.com/honda-cbr600f2-1994-canadamkh_model2176/partslist/E__0400.html

click pe piesa nr. 5 si se vede f. clar ca e modelul hidraulic(se vede orificiul pt. ulei si nu are zimti pe pistonas)

Dealtfel posesorul F2-ului poate face o poza intinzatorului. Daca nu are acel capacel in spate (la exterior)care ascunde surubul de retractare a pistonasului este clar ca e modelul hidraulic

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gim: poti dovedi cu o poza sau link ca acel intinzator original pt. F2 este mecanic?

eu din cate stiu si din cate am gasit pe internet acel intinzator pt F2 este hidraulic:

http://www.cmsnl.com/honda-cbr600f2-1994-canadamkh_model2176/partslist/E__0400.html

click pe piesa nr. 5 si se vede f. clar ca e modelul hidraulic(se vede orificiul pt. ulei si nu are zimti pe pistonas)

Dealtfel posesorul F2-ului poate face o poza intinzatorului. Daca nu are acel capacel in spate (la exterior)care ascunde surubul de retractare a pistonasului este clar ca e modelul hidraulic

 

 

exact ca asta e m-am uitat ieri la el. nush sincer de care e....hidraulic sau mecanic :-??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...