mihai5329 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) salut ! am cumparat anul trecut o honda cbr 600 f2 pc 25 din 1993, are 64 000 km, a inceput sa se auda un zdranganit aiurea rau de tot (cel de la care am cumparat-o mi-a spus sa mai fac maxim 2000km cu ea dupa care sa schimb distributia) si dispare doar dupa ce trec de vreo 3000 turatii/min. ma poate ajuta si pe mine cineva, sa imi recomande un site, un service, un mecanic bun, de unde sa iau piesele pt ea si ma refer la tot kitul de distributie ? eu sunt din dr. tr. severin. va multumesc anticipat ! Editat Iunie 7, 2011 de mihai5329 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 F2 se stie ca are problema cu intinzatorul,care este hidraulic,iti recomand sa incerci sa-l faci mecanic.daca si asa face zgomot,schimba lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai5329 Postat Iunie 7, 2011 Autor Share Postat Iunie 7, 2011 F2 se stie ca are problema cu intinzatorul,care este hidraulic,iti recomand sa incerci sa-l faci mecanic.daca si asa face zgomot,schimba lantul. cum sa il fac mecanic k nu ma pricep ? sa ii cumpar unu mecanic ? mie mi-a spus cel de la care am cumparat f2-ul k trebuie schimbat si lantul k nu crede k a fost schimbat de cand a fost fabricata adica din 1993. astept pareri in continuare de la oricine k nu ma prea pricep. ms mult pt sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Daca scriai in profil de unde esti.. poate te puteam indruma. Ma rog... Schimba intinzatorul e 80E ca daca-l faci mecanic n-o sa sti cat sa-l intinzi... Eu pe hornet am aceeasi motorizare si am avut aceeasi prbl... Tre sa desfaci doar 2 suruburi si l-ai schimbat... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 omu e din dr.tr. severin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Asa arata. http://media.photobucket.com/image/recent/renegademotorsports/91-96%2520HONDA%2520CBR%2520F2%2520F3/timingchaintensioner.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Daca nu stii sa-l faci mecanic iti recomand sa lasi pe cineva care cunoaste sa iti umble acolo.totusi nu este chiar asa simplu cand nu cunosti. Chiar daca sunt 2 suruburi acolo poate fi extrem de nasoala treaba. se poate opri axele cu came aproape in cumpana pe supape cand ai slabit intinzatorul poate sari 1 sau 2 dinti,daca nu esti atent la montare pui intinzatorul si cand vei porni o sa ai o mare problema! Plus ca intnz.trebuie montat armat si blocat pana la strangere cu o cheita. de aceea iti recomand atentie sau pe cineva care stie ce face.asa num a spus cineva mai sus nu o sa stii cat sa-l intinzi daca nu ai cunostinte. dar eu iti doresc bafta,in orce decizie vei lua. Ps scuze scrisul dar sunt pe mobil... Editat Iunie 7, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai5329 Postat Iunie 7, 2011 Autor Share Postat Iunie 7, 2011 va multumesc mult pentru sfaturi ! ideea e ca nici nu am habar unde gasesc intinzator pt motoreta mea, de abia am vazut pe net la 267 lei lant de distributie MORSE pentru ea, dar intinzator, patina, pinioane sufletul. am vazut doar pe situl HONDA motors dar te doare capu ce preturi au aia acolo, de accea astept cunostintele voastre prin tzara. PS: sunt din dr tr severin, am scris la profil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 (editat) cum sa il fac mecanic k nu ma pricep ? sa ii cumpar unu mecanic ? mie mi-a spus cel de la care am cumparat f2-ul k trebuie schimbat si lantul k nu crede k a fost schimbat de cand a fost fabricata adica din 1993. astept pareri in continuare de la oricine k nu ma prea pricep. ms mult pt sfat Mare atentie! este obligatoriu sa schimbi si lantul de distributie. Nu iti recomand sa faci un intinzator mecanic cu care sa tensionezi lantul vechi. Acela poate fi decalibrat si poti strica distributia. Daca scriai in profil de unde esti.. poate te puteam indruma. Ma rog... Schimba intinzatorul e 80E ca daca-l faci mecanic n-o sa sti cat sa-l intinzi... Eu pe hornet am aceeasi motorizare si am avut aceeasi prbl... Tre sa desfaci doar 2 suruburi si l-ai schimbat... Bafta! A scris si TNG mai sus. Acel intinzator hidraulic este prost, de nou. Am avut CBR F1 cu aceeasi problema, am schimbat lantul de distributie si intinzatorul, iar la scurt timp (aprox. 1000km) a inceput sa tacane iar. Era clar ca e facea de la lant ca nu se intinde asa usor.Problema a fost rezolvata cu un intinzator mecanic transformat din intinzatorul hidraulic. Am dus intinzatorul hidraulic la un strungar si i-a montat in capul exterior un surub cu piulita. Mentionez ca ingineria a functionat foarte bine, dar dupa cum zicea si TNG, trebuie mare grija la reglarea lui, o faci la ureche. Asa arata un intinzator mecanic facut de la zero: Editat Iunie 8, 2011 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gim Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 nu recomand improvizatiile !!! daca vrei sal intinzi mai mult decat permite uzura de fabrica o sal strici mai tare intinzatorul nu e hidraulic e tot mecanic si a ajuns la capat trebuie schimbat lantul de distributie neaparat o sal intinzi pina se freaca lantul intre el si oricum nu mai culca cum trebuie pe pinioanele de la distributie motorul e identic cu cel de hornet PC25 daca nu ai bani de piese noi pot sati vand SH in stare ok din desmembrarea unui hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai5329 Postat Iunie 8, 2011 Autor Share Postat Iunie 8, 2011 nu recomand improvizatiile !!! daca vrei sal intinzi mai mult decat permite uzura de fabrica o sal strici mai tare intinzatorul nu e hidraulic e tot mecanic si a ajuns la capat trebuie schimbat lantul de distributie neaparat o sal intinzi pina se freaca lantul intre el si oricum nu mai culca cum trebuie pe pinioanele de la distributie motorul e identic cu cel de hornet PC25 daca nu ai bani de piese noi pot sati vand SH in stare ok din desmembrarea unui hornet cam la ce pret e intinzatorul tau ? e mecanic ? dar unu nou mecanic nu se poate gasi ? si revin la aceeasi problema: nu mi-a spus niciunu de unde iau si eu kitul de distributie un site cv de unde sa cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 (editat) ...intinzatorul nu e hidraulic e tot mecanic si a ajuns la capat... @gim: poti dovedi cu o poza sau link ca acel intinzator original pt. F2 este mecanic? eu din cate stiu si din cate am gasit pe internet acel intinzator pt F2 este hidraulic: http://www.cmsnl.com/honda-cbr600f2-1994-canadamkh_model2176/partslist/E__0400.html click pe piesa nr. 5 si se vede f. clar ca e modelul hidraulic(se vede orificiul pt. ulei si nu are zimti pe pistonas) Dealtfel posesorul F2-ului poate face o poza intinzatorului. Daca nu are acel capacel in spate (la exterior)care ascunde surubul de retractare a pistonasului este clar ca e modelul hidraulic Editat Iunie 9, 2011 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai5329 Postat Iunie 9, 2011 Autor Share Postat Iunie 9, 2011 @gim: poti dovedi cu o poza sau link ca acel intinzator original pt. F2 este mecanic? eu din cate stiu si din cate am gasit pe internet acel intinzator pt F2 este hidraulic: http://www.cmsnl.com/honda-cbr600f2-1994-canadamkh_model2176/partslist/E__0400.html click pe piesa nr. 5 si se vede f. clar ca e modelul hidraulic(se vede orificiul pt. ulei si nu are zimti pe pistonas) Dealtfel posesorul F2-ului poate face o poza intinzatorului. Daca nu are acel capacel in spate (la exterior)care ascunde surubul de retractare a pistonasului este clar ca e modelul hidraulic exact ca asta e m-am uitat ieri la el. nush sincer de care e....hidraulic sau mecanic :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.