florin.sebi Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Salut!Niste raspunsuri,va rog1Am un CBR 600 f2 la care s-a dus releul de incarcare si o mare parte din mufa topita incat a trebuit sa o fac bucati ca sa scot firele cu papucii,cel din mijloc prajit bine.Cum mufa n-am unde gasi,pot lega firele cu papucii direct la releu? Sau poate ma ajuta careva cu o mufa.Si bateria se incarca mai bine pe moto sau data jos?Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vgv21 Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 (editat) Este chiar indicat sa le cositoresti, dar o sa pierzi garantia releului nou. Un lucru bun este sa schimbi firele prajite/coclite cu unele mai groase. Un alt lucru bun ar fi sa-i gasesti releului o locatie "in vant", pentru o racire buna. Toate astea ii prelungesc cu mult durata de viata. Bateria se incarca cel mai bine pe redresor moto, dar dureaza... zile intregi. Daca te referi sa pui redresorul direct pe bateria care e pe moto sau pe bateria scoasa de pe moto, e tot aia. Daca te referi la incarcatul cu redresor vs incarcatul din stator/alternator, tot redresorul e mai bun. Redresorul moto e solutia in toate cazurile. Editat Iulie 5, 2011 de vgv21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Nu e cam greu ce sugerezi? Adica sa taie papucii si sa cositoreasca direct firul pe releu? Cred ca e ok sa bage papucii asa si sa izoleze bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Nu e cam greu ce sugerezi? Adica sa taie papucii si sa cositoreasca direct firul pe releu? Cred ca e ok sa bage papucii asa si sa izoleze bine. Problema e alta, la F2 se intampla frecvent sa se fwta mufa (sau chiar releul) pt ca se incinge din cauza contactului imperfect, cu timpul papucii oxideza sau chiar se slabesc. Daca cositoresti firele nu se mai intampla treaba asta. Eu la mine nu am cositorit firele dar am mai strans papucii ca sa fiu sigur ca fac contact bine si controlam periodic (2-3 luni) starea mufei si strangerea papucilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cappac44 Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Salut!Niste raspunsuri,va rog1Am un CBR 600 f2 la care s-a dus releul de incarcare si o mare parte din mufa topita incat a trebuit sa o fac bucati ca sa scot firele cu papucii,cel din mijloc prajit bine.Cum mufa n-am unde gasi,pot lega firele cu papucii direct la releu? Sau poate ma ajuta careva cu o mufa.Si bateria se incarca mai bine pe moto sau data jos?Mersi! Salut. De unde ai cumparat si cat te-a costat releul? Aceasi problema am si eu. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 La cat sunt de cautate releele astea ar trebui sa-mi deschid fabrica ) @cappac-daca te intereseaza de unde mi-am luat eu, da-mi un semn pe mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 inca o chestie pe care vroiam si eu sa o intreb...cum e bine sa mergi ca sa protejezi releul? banuiesc ca mai bine cu farul sau chiar faza lunga aprinse, ca sa nu se incinga releul prea tare din cauza excesului de curent pe care trebuie sa-l transforme in caldura...sau spun tampenii. Adica daca merfgi cu faza lunga, protejezi mai bine releul decat daca ai avea farul stins de tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 inca o chestie pe care vroiam si eu sa o intreb...cum e bine sa mergi ca sa protejezi releul? banuiesc ca mai bine cu farul sau chiar faza lunga aprinse, ca sa nu se incinga releul prea tare din cauza excesului de curent pe care trebuie sa-l transforme in caldura...sau spun tampenii. Adica daca merfgi cu faza lunga, protejezi mai bine releul decat daca ai avea farul stins de tot? astea-s mituri, orice om care are idee de electronica iti poate spune asta. cel mai mare bine pe care il poti face unui releu este sa ai grija mare la mufa (sau mufe) ca nu numai la f2 e problema asta, chiar sa le anulezi de tot si sa il pui "la aer". plus un ventilator de sursa/procesor (in functie de marimea radiatorului de pe releu) pentru oras. in afara este redundant. si sa nu uit, bateria incarcata macar odata la 2 saptamani daca mergi preponderent in oras (mai ales unul mare gen bucuresti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 N-am observat o diferenta, adica si cu faza se incinge la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.sebi Postat Iulie 6, 2011 Autor Share Postat Iulie 6, 2011 Nu cositoresc direct in releu,schimb papucii pe fire si-i izolez.Are ceva daca firele le sertizez (le strang) pe papuci si nu le cositoresc?Bateria o incarc,cu redresor moto,pe motor,dar vad ca dureaza,ca noaptea activez alarma si banuiesc ca consuma si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Cositoreste-le direct de pinii releului. Apoi izoleaza bine sa nu intre apa, eventual umple gaura cu silicon termorezistent. Asa nu vei mai avea probleme 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Problema e alta, la F2 se intampla frecvent sa se fwta mufa (sau chiar releul) pt ca se incinge din cauza contactului imperfect, cu timpul papucii oxideza sau chiar se slabesc. Daca cositoresti firele nu se mai intampla treaba asta. Eu la mine nu am cositorit firele dar am mai strans papucii ca sa fiu sigur ca fac contact bine si controlam periodic (2-3 luni) starea mufei si strangerea papucilor. Eu schimbat 2 relee cu mufa topita in 1 an.Luat second,cositorit bine .....Mers ok fara baiuri de 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.sebi Postat Iulie 11, 2011 Autor Share Postat Iulie 11, 2011 Am fixat bine papucii si am izolat zdravan.Bateria,cu motor oprit,contact pus,arata 12.6.E bine?Sa mai verific contacte,eventual la alternator.posibil putin oxidate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.