Sari la conținut

Releu incarcare


Postări Recomandate

Salut!Niste raspunsuri,va rog1Am un CBR 600 f2 la care s-a dus releul de incarcare si o mare parte din mufa topita incat a trebuit sa o fac bucati ca sa scot firele cu papucii,cel din mijloc prajit bine.Cum mufa n-am unde gasi,pot lega firele cu papucii direct la releu? Sau poate ma ajuta careva cu o mufa.Si bateria se incarca mai bine pe moto sau data jos?Mersi!

post-19068-0-23943500-1309884912_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este chiar indicat sa le cositoresti, dar o sa pierzi garantia releului nou. Un lucru bun este sa schimbi firele prajite/coclite cu unele mai groase. Un alt lucru bun ar fi sa-i gasesti releului o locatie "in vant", pentru o racire buna. Toate astea ii prelungesc cu mult durata de viata.

Bateria se incarca cel mai bine pe redresor moto, dar dureaza... zile intregi. Daca te referi sa pui redresorul direct pe bateria care e pe moto sau pe bateria scoasa de pe moto, e tot aia. Daca te referi la incarcatul cu redresor vs incarcatul din stator/alternator, tot redresorul e mai bun. Redresorul moto e solutia in toate cazurile.

Editat de vgv21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e cam greu ce sugerezi? Adica sa taie papucii si sa cositoreasca direct firul pe releu? Cred ca e ok sa bage papucii asa si sa izoleze bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Nu e cam greu ce sugerezi? Adica sa taie papucii si sa cositoreasca direct firul pe releu? Cred ca e ok sa bage papucii asa si sa izoleze bine.

 

Problema e alta, la F2 se intampla frecvent sa se fwta mufa (sau chiar releul) pt ca se incinge din cauza contactului imperfect, cu timpul papucii oxideza sau chiar se slabesc. Daca cositoresti firele nu se mai intampla treaba asta. Eu la mine nu am cositorit firele dar am mai strans papucii ca sa fiu sigur ca fac contact bine si controlam periodic (2-3 luni) starea mufei si strangerea papucilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Niste raspunsuri,va rog1Am un CBR 600 f2 la care s-a dus releul de incarcare si o mare parte din mufa topita incat a trebuit sa o fac bucati ca sa scot firele cu papucii,cel din mijloc prajit bine.Cum mufa n-am unde gasi,pot lega firele cu papucii direct la releu? Sau poate ma ajuta careva cu o mufa.Si bateria se incarca mai bine pe moto sau data jos?Mersi!

 

Salut. De unde ai cumparat si cat te-a costat releul? Aceasi problema am si eu.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cat sunt de cautate releele astea ar trebui sa-mi deschid fabrica :))

 

@cappac-daca te intereseaza de unde mi-am luat eu, da-mi un semn pe mess :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o chestie pe care vroiam si eu sa o intreb...cum e bine sa mergi ca sa protejezi releul? banuiesc ca mai bine cu farul sau chiar faza lunga aprinse, ca sa nu se incinga releul prea tare din cauza excesului de curent pe care trebuie sa-l transforme in caldura...sau spun tampenii. Adica daca merfgi cu faza lunga, protejezi mai bine releul decat daca ai avea farul stins de tot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o chestie pe care vroiam si eu sa o intreb...cum e bine sa mergi ca sa protejezi releul? banuiesc ca mai bine cu farul sau chiar faza lunga aprinse, ca sa nu se incinga releul prea tare din cauza excesului de curent pe care trebuie sa-l transforme in caldura...sau spun tampenii. Adica daca merfgi cu faza lunga, protejezi mai bine releul decat daca ai avea farul stins de tot?

 

 

astea-s mituri, orice om care are idee de electronica iti poate spune asta. cel mai mare bine pe care il poti face unui releu este sa ai grija mare la mufa (sau mufe) ca nu numai la f2 e problema asta, chiar sa le anulezi de tot si sa il pui "la aer". plus un ventilator de sursa/procesor (in functie de marimea radiatorului de pe releu) pentru oras. in afara este redundant. si sa nu uit, bateria incarcata macar odata la 2 saptamani daca mergi preponderent in oras (mai ales unul mare gen bucuresti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cositoresc direct in releu,schimb papucii pe fire si-i izolez.Are ceva daca firele le sertizez (le strang) pe papuci si nu le cositoresc?Bateria o incarc,cu redresor moto,pe motor,dar vad ca dureaza,ca noaptea activez alarma si banuiesc ca consuma si asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cositoreste-le direct de pinii releului. Apoi izoleaza bine sa nu intre apa, eventual umple gaura cu silicon termorezistent. Asa nu vei mai avea probleme 100%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e alta, la F2 se intampla frecvent sa se fwta mufa (sau chiar releul) pt ca se incinge din cauza contactului imperfect, cu timpul papucii oxideza sau chiar se slabesc. Daca cositoresti firele nu se mai intampla treaba asta. Eu la mine nu am cositorit firele dar am mai strans papucii ca sa fiu sigur ca fac contact bine si controlam periodic (2-3 luni) starea mufei si strangerea papucilor.

Eu schimbat 2 relee cu mufa topita in 1 an.Luat second,cositorit bine .....Mers ok fara baiuri de 2 ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...