Sari la conținut

Istoria Sportiva a Harley-ului


Shobolanu'
 Share

Postări Recomandate

Buna dimineata! mister Shobolanu`

 

despre GP, o parte ai dreptate si o parte NU ... nu stiu ce anume vrei sa spui restu. la GP-ul/superbike/etc. participa motoare japonezele, italienesti si britanice (daca nu ma insel, nemti cu BMW-ul superb), de ce nu motoare americane? de ce nu construiesc HD-ul motoare carenate? aici spun parerea mea personala, din 2 motive:

- HD vrea sa pastreze traditia, de aia a cumparat Buell

- HD a pierdut curse fata de alte marcii (eu am citit undeva despre asta, daca nu ma insel). de aceea ramane la dragurile, flat-dirt, saritura. etc acolo unde au cuplu foarte mare.

HD-ul participa la concurse, acolo sunt si motoare japoneze/italienesti/britanice (in afara de saritura la inaltime, aici nu stiu daca participa alte marcii). la dragurile participa si japonezele/italienesti/britanice, daca VOR!

 

uite un exemplu: de ce nu participa XR1200 la GP/superbike/etc? deoarece XR1200 are cuplu prea puternic si pierde aderanta la curbe, nu are valenta.. etc. daca nu esti de acord cu mine, incearca sa explici civilizat la subiectul respectiv, nu la mine sau rumegatoarea mea amarata, asa putem sa avem respect intre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O singura adaugire la Cryangel27:

 

Daca te uiti putin la locatii, va fi mai greu sa te opresti langa Shobo la semafor.

 

stiu ca sta in NZ, e o tara frumoasa. sunt slabe sanse sa ma intalnesc cu Shobolanu`. daca s-ar intampla, pe bune ii as da o bere lui, sa mai stam de vorba despre istoria lu HD, si orice despre cultura moto. numai daca se poarta civilizat.

 

Daca tu ai 67 de caluti, eu am vreo 70. Dar nu asta e problema.

 

sigur ca nu e problema. pt ce am luat motorul? din pasiune, e foarte suficient la puterea lor,

 

Sunt convins ca in adancul sufletului lor cam 99,9% din motociclisti si-ar dori un Harley. Dar ori le e frica sa viseze, ori le e jena de colegii din club care nu au, ori nu pot inca sa-si permita, etc. Dar daca nu le vedeti in Moto GP sau in alte curse pe care le vedeti ma mirificul nostru cablu sau satelit nu inseamn ca nu exista.

 

sunt de acord cu tine 100%. eu mi as dori un Road King. mare si puternic, scula adevarata! :grinbandit: dehhh financiar... sau un Indian. oftez dupa cele 2 modele. dar mie imi plac si alte marcii, nu foarte mult

 

 

:friends: :friends: :friends:

 

 

cu respect!

Editat de CryAngel27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu in seama:

am japoneza si-mi place;

imi doresc harley da deocamdata nu mi-l permit

sunt convins insa ca va veni momentul in care voi putea

pana atunci insa ma bucur de japoneza mea

ce nu inteleg este legatura intre toate competitiile de care vorbiti (moto gp, superbike, enduro/cross, chiar si drag) si cruisere.

Nu vad cu ce m-ar incalzi sa castige kawasaki curse sau campionat in motogp, sa zic ceva de genu asta: ba, kawasaki ii cea mai tare motoreta pe track, si io am tot kawa, moama ce motor misto am.

Istorie competitionala cred ca are orice marca de motor sau auto, mai bogata, mai saraca, da tot este ceva acolo.

Aici un pasionat de marca o scris oarecum o istorie, si altii au sarit la el (Nu ca sobolanu' ar fi un finut, ca nu-i deloc, din contra). Cred ca pasionatii puteau aprecia, si restul citi.

 

si ca o parere personala: v-rod sucks :P

nu asta inseamna harley, si sper ca nu o sa mai aiba incercari din astea

harley inseama istorie in primul rand, si dac iti iei unu, iti iei o bucata de istorie

who the fu*k cares daca merge mai tare pe curbe decat japonezele, sau daca accelereazainlinie drapta mai tare ca o busa??

si aici ma refer la majoritatea oamenilor, care isi iau motoare stock, si le pestreaza stock.

la cele modificate, se mai schimba putin placa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta la al treile topic despre HD unde te-i bagat precum musca...

 

Ok, argumentat putem povesti pentru ca niciodata nu m-a deranjat o discutie in contradictoriu. M-au deranjat numai aruncatul cu noroi.

la faza cu semaforul gresesti. Raspund la salut la semafor si nu de putine ori fac complimente la motoarele celorlalti .... ba uneori mint pentru ca stiu ca si le iubesc si nu ma costa nimic. Am vre-o doi puletzi cu scutere in zona pe care ii salut zilnic din mers si nu i-am vazut in viata mea fara casca. Si crede-ma nu sunt in fash si geaca reflectorizanta si nici nu arat de parca am iesit la o plimbarica!

Am prieteni cu care ies la ture - unul cu un XJ400 din 80, unul cu un Ninjalau de 900 si unul cu VTX1800. Si ies destul de des cu ei, chiar daca regulat am anturajul meu de "no jappa".

 

Din nou incerci sa bagi mesajul ascuns - harley-ul e fix pix " piloti buni si curajosi"... daca ai fi obiectiv ai vedea ca e aplicabil oriunde...

 

Au construit motore carenate, ba chiar un motor de superbike VR1000 (am mai spus-o de 2000 de ori dar cine ma baga in seama?!) Motorul a ramas la Vrod-ul de acum pentru ca HD au terminat programul superbike in 2001

Editat de Shobolanu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-rod-ul din filmuletul V-rod vs Hayabusa pus de Rados nu este street legal. Este model facut numai pentru drag si are toate upgarde-urile posibile la motor. (screamin' eagle & stuff)

 

Succesuri la injurii in continuare. :bigstar:

 

http://www.totalmotorcycle.com/photos/2006models/2006-Harley-Davidson-VRXSEScreamin%27EagleV-RODDESTROYER.jpg

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

* nu stiu daca se incadreaza aicik, dar tare mi-a placut :)

Da, se incadresa. Este cel mai on-topic post.

Negrul ala de la sfarsit era Shobolanu, incercand sa ne demontreze tuturor cat de tare si capabil este Harleyul :laugh: .

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/h-d/harley_davidson_vr_1000.htm

 

Radu, sa sti ca ai si nu ai dreptate. La drag nimeni nu bate echipa Harley de ani buni.

 

Sa-ti dau un exemplu: o Busa normala e un motor de 10 secunde cu sclipiri de 9,mult. Eu am acum un Softail de 11 si putin si piesele pentru un motor de 9 si putin. Nu au venit in pachetul initial asamblate pe motor ca nu am vrut eu!(poola nu am vrut, n-am avut bani dah... hehehe) In schimb firma harley mi-a oferit posibilitatea sa imi upgradez motorul ca sa bat o hayabusa pe fashie. ba mai mult, am posibilitatea sa imi cresc motorul de doua ori mai tare si sa ma bat cu Busele tunate profesional pt competitie! daca vreau. Si da, am arcuri de titan si impingatoare din aircraft grade 4130 chromemoly steel tubing, hydrolic lifters si alte minunatii "atomice", produse de Harley pentru maniacii ca mine care vor PERFORMANTA.

 

Si Vrodul e un Harley si imi place la nebunie.

 

Multi arunca cu rahat in Indianapolis 500, sau in cursele de V8. Asta pentru ca v-au dresat campaniile publicitare japoneze sa nu acceptati altceva decat felia lor. Asa si la motoare.

Eu nu incercam sa va arat ca HD sunt cele mai bune motoare din lume (hahahaha... la cat le-am injurat ... putini ca mine) Ci doar ca performantele nu sunt mai slabe ci indreptate in alta directie.

 

 

P.S. De la fasia de drag toate japonezele de sub 10 secunde (in afara de o busa si un zx14) merg acasa in rulote si nici una nu are numar. Harley-urile toate fara exceptie (bine inteles nu cele pe alcool) sunt calarite acasa... daca mai merg ... heheheh :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul dragutza, te-ai ratacit? Vrei sa iti arat drumul spre casa? Ai ceva parere sa conteze? Ceva cunostinte in domeniu? Asa ca ai cauciucuri cu rizuri mari si cizme, protectii si casca enduro prin oras? :crack: Grije mare la sinele de tranvai! hahahah esti easy meal baiatule. hai salut!

 

Tmfuo... bla bla... Destroyer-ul vine din fabrica stock cu cea mai mare acceleratie dintre toate motoarele de serie (asta la 1250 cc). Si da, nu este street legal. dar nici "imbunatatit cu toate ... bla bla" .. voi de unde le scoateti serios.

pai daca accelereaza cel mai repede stock, nu e normal sa tunba o Hayabusa?... dah

 

dar asta e numai un Vrod modificat de fabrica (pentru lenesii cu bani care nu vor sa o faca singuri)

 

Este si motor de drag adevarat:

 

NHRA se numeste cu sfert de mila terminat in peste 200 de cmile/h

 

Si sunt mere cu mere pt ca kitul de Destroyer poti sa-l pui pe Vrod cu mare usurinta, numai daca ai termina cu copilariile si ai sti ce inseamna acceleratia aia poate ai intelege dece nu se fabrica motoare stock direct asa...

 

Mah, unii dintre astia micii s-au nascut pentru contre... ei vor cu tot dinadinsul, oricat de idiotei sunt , sa arunce cu rahat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raul dragutza, te-ai ratacit? Vrei sa iti arat drumul spre casa? Ai ceva parere sa conteze? Ceva cunostinte in domeniu? Asa ca ai cauciucuri cu rizuri mari si cizme, protectii si casca enduro prin oras? :crack: Grije mare la sinele de tranvai! hahahah esti easy meal baiatule. hai salut!

 

Tmfuo... bla bla... Destroyer-ul vine din fabrica stock cu cea mai mare acceleratie dintre toate motoarele de serie (asta la 1250 cc). Si da, nu este street legal. dar nici "imbunatatit cu toate ... bla bla" .. voi de unde le scoateti serios.

pai daca accelereaza cel mai repede stock, nu e normal sa tunba o Hayabusa?... dah

 

dar asta e numai un Vrod modificat de fabrica (pentru lenesii cu bani care nu vor sa o faca singuri)

 

Este si motor de drag adevarat:

 

NHRA se numeste cu sfert de mila terminat in peste 200 de cmile/h

 

Si sunt mere cu mere pt ca kitul de Destroyer poti sa-l pui pe Vrod cu mare usurinta, numai daca ai termina cu copilariile si ai sti ce inseamna acceleratia aia poate ai intelege dece nu se fabrica motoare stock direct asa...

 

Mah, unii dintre astia micii s-au nascut pentru contre... ei vor cu tot dinadinsul, oricat de idiotei sunt , sa arunce cu rahat!

 

...Screamin' eagle e un kit de tunat motorul. Eu am zis ca Vrodul Destroyer are pe el kit-ul din fabrica si nu are performantele unui V-rod standard. La asta ma refeream cu imbunatatitul. Dar se pare ca nu vrei...

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hahahahah... mititelule, Screamin' Eagle e departamentul de "performanta" a fabricii Harley Davidson nu e numele nici unui kit, chiar daca isi pune numele pe nenumarate kituri Hd, sau manusi, sau ochelari, hell, poate chiar prezervative... dece ma obosesc?! Am obosit, ma duc sa beau o bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca discutiile astea sunt cele mai de rahat parte din viata de posesor de Harley... La stop toti gaozarii pornesc pe o roata cand te vad, vre-o 2 au cazut in fata mea dupa ce au intrat prea tare in curbe incercand sa ma depaseasca ( la unul eu i-am chemat salvarea si i-am tinut vesta ca paravan de soare... sa-i vezi in trafic parca le pune cineva sare pe coada cand te vad cu HD-ul. Si ma spune lumea ca NOI avem probleme. heheheh.... Uite-te la topicul asta. Toti Gica Contra in afara de 2-3 tentative de argumente (tardive oricum) numai istericale si incercari de a te trage de picioare in jos! Bleah! :rusinica:

 

Ce sa inteleg monser ala e numele fabrici, intelegi? fabrici si uzine. Blocuri macarale. daca te duci la sucursala si intrebi de "kitul screamin eagle" ala o sa te intrebe kitul pt ce? Dyna 103CI sau Sportster de 1200cc su Electra de 110CI, poate Softail de 120CI? ca si cum te-ai duce sa ceri "papuci Clujana". foarte bine! Ce model, ce numar etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule, tu esti cel mai mare Gica contra de aici.

Nu am zis nimic de rau de Harley dar pac direct m-ai luat la pola.

 

Bine inteles ca-ti iei kit-ul pentru motocicleta pe care o ai. La fel si cu ciorapii harley si chilotii harley ii cumperi dupa marimea ta.

 

Sigur ai inteles ce am vrut sa zic dar trebuie sa fi tu Gica contra.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa ma bag si eu, am avut ocazia sa merg la un drum lung ce a constat in autostrada si drum de munte virajat cu un bmw gs 1200 si un sportster 1200.

bmw este asa cum il lauda lumea, perfect, pozitie buna,accelerare decenta,frane-cele mai bune frane pe care le-am folosit vreodata, spertehnicizat,ciclistica aproape perfecta.

harley, pozitie cam nasoala fata de bmw,accelerare brutala,frane slabe,carburatie, simplu,ciclistica slaba,de rahat mai degraba.

prima data am luat bmw,normal,eram curios de cum se comporta cea mai vanduta moto,este perfecta,ma repet.apoi am luat sportsterul,multe puncte slabe...dar...nu mai vroiam bmw,nu vroiam o moto perfecta,vroiam harleul,chiar si prietenul meu, a carui sportster era,a fost dezamagit de GS.

factorul FUN era mai ridicat la harley.

pe mine nu ma intereseaza istoia moto a unei marci sau a unui model, nici viteza maxima(am mers 190km'h, cu amandoua)ci pt.mine e important factorul FUN, harley are ceva ce atrage, acceleratia brutala,sunetul,numele?

P.S- am cruiser japonez,nu vreau polemica bmw-harley,am prezentat doar parerea mea vis-a-vis de discutiile pro vs contra harley

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici discutam despre istoria sportiva sau putin sportiva a HD......

 

 

gata!!! cu off-topic!

 

vizionare placuta!

 

 

... partea a 2-a

 

 

 

 

 

are 6 parti.... nu stiu ce are ultimele 4 pe forum.... voi va descurcati!

 

unu fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Snt convins ca in adancul sufletului lor cam 99,9% din motociclisti si-ar dori un Harley. Dar ori le e frica sa viseze, ori le e jena de colegii din club care nu au, ori nu pot inca sa-si permita, etc. Dar daca nu le vedeti in Moto GP sau in alte curse pe care le vedeti ma mirificul nostru cablu sau satelit nu inseamn ca nu exista.

 

Nu am zis ca aveti drujbe ci sa nu compare Harley cu drujbe! E o mica parabola semantica...

sper ca nu crezi cu adevarat in treaba cu HD si cu 99,9% din noi cu vise umede in materie. Nu toti motociclistii viseaza la asa ceva. Eu mi-am dorit unul sa vad daca se ridica la inaltimea renumelui. Am strans bani, mi-am luat. Astept sa vina din state, merg cu el si daca nu-mi place, va zbura. Experimentez, nu-i fac altar. Nu cred ca o sa-mi creasca un outz in plus, daca imi voi odihni fundul pe asa ceva sau voi capata brusc ochelari de cal in trafic si nu voi mai vedea de ghidon restul colegilor pe doua roti. Cunosc insa oameni care au motoare in curte si nu 2-3, unii chiar pana in 10, si ghici, nici un HD. Si nu pentru ca nu le-ar fi placut, dar ei doresc altceva de la notiunea de motocicleta. Si culmea, nu fac caz din asta. Eu zic ca mai bine sa lasam toti orgoliile deoparte, fiecare se da cu ce are, cu ce-i place, compara cu ce vrea, ca de asta avem dreptul la opinie si, cel mai important, incercam sa invatam sa ne respectam reciproc. Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca nu crezi cu adevarat in treaba cu HD si cu 99,9% din noi cu vise umede in materie. Nu toti motociclistii viseaza la asa ceva. Eu mi-am dorit unul sa vad daca se ridica la inaltimea renumelui. Am strans bani, mi-am luat. Astept sa vina din state, merg cu el si daca nu-mi place, va zbura. Experimentez, nu-i fac altar. Nu cred ca o sa-mi creasca un outz in plus, daca imi voi odihni fundul pe asa ceva sau voi capata brusc ochelari de cal in trafic si nu voi mai vedea de ghidon restul colegilor pe doua roti. Cunosc insa oameni care au motoare in curte si nu 2-3, unii chiar pana in 10, si ghici, nici un HD. Si nu pentru ca nu le-ar fi placut, dar ei doresc altceva de la notiunea de motocicleta. Si culmea, nu fac caz din asta. Eu zic ca mai bine sa lasam toti orgoliile deoparte, fiecare se da cu ce are, cu ce-i place, compara cu ce vrea, ca de asta avem dreptul la opinie si, cel mai important, incercam sa invatam sa ne respectam reciproc. Toate cele bune!

 

 

 

Multumesc de interventie. De asta spuneam 99,9%!

 

 

 

 

...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Considerind exclusiv productia de serie:

 

-pentru mine-i dezamagitor ca nu l-au lasat pe Erik Buell sa continue - poate motorul Rotax a fost prea greu de inghitit.

 

-vad ca evolutii pozitive platforma VRod care are totusi potential sa fie mai mult decit un power cruiser si revitalizarea standardului XR 1200 care trebuia facuta mai devreme, cum ar fi fost cazul si petru viteza a 6-a introdusa standard abia din 2006.

 

-mi-ar place sa faca un Road King cu controale in pozitie mediana si sa mai inalta

Editat de rvltng_bstrd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...