Bebiku Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Salut! Am si eu 2 probleme cu R6... 1. Imi curge ulei pe la carburatorul 1. Intra si in filtru si se scurge pana pe bascula. 2. Am probleme cu senzorul de temperatura cred. Temperatura normala cand merg in afara orasului este de 79-80. Acum este 86-82(foarte greu scade la 82). Daca opresc moto la o temperatura de ex. 82. Si dupaia ii pun iar contactul imi arata 96 si incepe sa scada cate putin.... Daca plec cu ea la 96 grade scade in 2 secunde la 88 si dupaia iar scade greu pana la 82..... Motorul doar ce a fost schimbat. Si la vechiul motor ii curgea ulei.. Toate sunt asa? Daca poate cineva sa ma lamureasca.. Multumesc! Sper ca ati inteles ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Daca opresti motorul si are temperatura X ... cand pui contactul sa o pornesti dupa o stationare scurta, arata X + Y. Opresc motorul la 80 grade, pun contactul si arata 85... nu mai circula apa in sistem. Asta e normal. Pentru restul problemelor asteptam minti mai luminate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 ma... yamaha stie sa faca orgi, nu motociclete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iulie 10, 2011 Autor Share Postat Iulie 10, 2011 Pai de ce nu iti cumperi una sa canti la alta masa Daca opresti motorul si are temperatura X ... cand pui contactul sa o pornesti dupa o stationare scurta, arata X + Y. Opresc motorul la 80 grade, pun contactul si arata 85... nu mai circula apa in sistem. Asta e normal. Pentru restul problemelor asteptam minti mai luminate. Inteleg ce vrei sa zici. Dar nu e normal ... Daca o opresc cu 82 trebuie sa scada... nu sa sara in 3 secunde la 100.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Pai de ce nu iti cumperi una sa canti la alta masa Inteleg ce vrei sa zici. Dar nu e normal ... Daca o opresc cu 82 trebuie sa scada... nu sa sara in 3 secunde la 100.... Pai cam are logica ce zice @BQGDDAN, tu cand opresti motorul nu mai circula apa, deci creste temperatura...si dupa ce il lasi oprit mai mult incepe sa scada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iulie 10, 2011 Autor Share Postat Iulie 10, 2011 Daca e motorul pornit si ajunge la 100 incepe sa se invarta ventilatorul de la radiator. Si din cate tin minte daca opream motorul si lasam contactul pus ventilatorul tot functiona pana scadea sub 100... Acum o opresc la 92 ii pun contactul imi arata 107 dar nu porneste ventilator... Tot cred ca are ceva probleme..Tre sa o duc la un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Tre sa o duc la un mecanic E bine ca ai ajuns la o concluzie logica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bike me Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 e normal sa creasca temperatura cateva grade imediat dupa ce o opresti...daca o pornesti mai scade cateva grade pt ca apa incepe din nou sa circule.la mine porneste termocupla pe la 104 mereu in timpul functionarii motorului,dar daca il opresc la 101 spre ex si normal creste temp cateva grade nu e obligatoriu sa-mi porneasca si termocupla, probabil pt a nu-mi consuma bateria in cealalta privinta nu stiu ce sa-ti zic,vezi sa nu ai ulei bagat peste masura... e normal sa creasca temperatura cateva grade imediat dupa ce o opresti...daca o pornesti mai scade cateva grade pt ca apa incepe din nou sa circule.la mine porneste termocupla pe la 104 mereu in timpul functionarii motorului,dar daca il opresc la 101 spre ex si normal creste temp cateva grade nu e obligatoriu sa-mi porneasca si termocupla, probabil pt a nu-mi consuma bateria in cealalta privinta nu stiu ce sa-ti zic,vezi sa nu ai ulei bagat peste masura... totusi pe caldurile astea de foc nu te mira daca nu-ti scade apa sub 80 chiar si la drum mai lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Salut! Am si eu 2 probleme cu R6... 1. Imi curge ulei pe la carburatorul 1. Intra si in filtru si se scurge pana pe bascula. 2. Am probleme cu senzorul de temperatura cred. Temperatura normala cand merg in afara orasului este de 79-80. Acum este 86-82(foarte greu scade la 82). Daca opresc moto la o temperatura de ex. 82. Si dupaia ii pun iar contactul imi arata 96 si incepe sa scada cate putin.... Daca plec cu ea la 96 grade scade in 2 secunde la 88 si dupaia iar scade greu pana la 82..... Motorul doar ce a fost schimbat. Si la vechiul motor ii curgea ulei.. Toate sunt asa? Daca poate cineva sa ma lamureasca.. Multumesc! Sper ca ati inteles ceva Incearca sa schimbi garniturile (chiar si pe aia de la ambreiaj ca o sa inceapa sa-ti curga si pe acolo). Cat despre senzorul de temperatura, nu ar fi ceva prea grav, dar se poate inlocui! (Inseamna ca mergi ca un melc daca iti creste atat apa. Cat ii dai 50 - 55 ?! ) Oricum, sfatul meu e sa faci rost de banuti si du-te cu ea la mecanic, nu mai sta pe ganduri (sau pe forumuri) ca nu o sa te ajute cu nimic!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iulie 12, 2011 Autor Share Postat Iulie 12, 2011 Merg ca un melc prin oras... Din cate tin eu minte si anu trecut au fost asa calduri si nu sarea asa aiurea temperatura cand opream si puneam contactul.Eram mereu cu ochii pe temperatura pentru ca aveam probleme cu pornitu. Daca o opream la 92 pai acolo intepenea pana incepea sa scada.....Nu sa creasca cu 10 grade. Antigelul a fost schimbat acum 2 saptamani unul portocaliu(cica astea sunt bune acum). Garniturile au fost si ele schimbate tot acum 2 sapt... Am bagat destui bani in ea pana acum asa ca o las pe bara pana o sa strang ceva ca sa o vada un mecanic. Pana atunci daia am postat aici ca sa mai aflu cate ceva..poate cineva a patit ceva asemanator.... Va multumesc tuturor pentru timpul acordat Edit; Revin cu vesti noi... Azi am curatat filtru de aer ceva mai bine. A pornit la sfert. Am oprito la o temperatura mai mare tot a pornit din prima... In timp ce curatam filtru am vazut un fir care vine de la termostat si nu se prinde nicaieri. Si chiar nu imi dau seama unde vine.. Am sa pun cateva poze cu firu si pozitia de unde vine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.