Radu46 Postat Decembrie 22, 2006 Autor Share Postat Decembrie 22, 2006 (editat) ce parere aveti de tunningul asta runner cu motor de 1000 si cateva poze cu tunning estetic la carene, super dupa parerea mea. la cel negru sper ca observati cauciucurile slik. Editat Decembrie 22, 2006 de Radu46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 am si eu o intrebare: daca ii pui variator nou la scuter ce se schimba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Ianuarie 8, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2007 (editat) am si eu o intrebare: daca ii pui variator nou la scuter ce se schimba? voariatoarele facute de pollini si malosi, lideri la tunning in acest moment, sunt mai usoare si sunt facute din materiale mai rezistente dacat cele stoc si au ca efect ridicarea in ture a motorului si un demaraj mult mai bun. fiecare piesa schimbata la transmisie cum ar fi variatorul, rolele, cureaua ambreiajul , pinioanele din cutie aduc inbunatatiri majore scuterului la un 49 cmc inbunatatindu-i viteza cu 30-40kmh si demaraje mult mai bune. dar tunningul costa . sa iti pun o poza cu runnerul meu de 125 putin tunat cruia sper sa-i pun lunile astea si cateva piese de la malossi in functie de bugetul alocat Editat Ianuarie 8, 2007 de Radu46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
<Urban Rangers>Tibi Postat Ianuarie 8, 2007 Share Postat Ianuarie 8, 2007 voariatoarele facute de pollini si malosi, lideri la tunning in acest moment, sunt mai usoare si sunt facute din materiale mai rezistente dacat cele stoc si au ca efect ridicarea in ture a motorului si un demaraj mult mai bun. fiecare piesa schimbata la transmisie cum ar fi variatorul, rolele, cureaua ambreiajul , pinioanele din cutie aduc inbunatatiri majore scuterului la un 49 cmc inbunatatindu-i viteza cu 30-40kmh si demaraje mult mai bune. dar tunningul costa . sa iti pun o poza cu runnerul meu de 125 putin tunat cruia sper sa-i pun lunile astea si cateva piese de la malossi in functie de bugetul alocat frumusel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Ianuarie 9, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2007 frumusel acum pe langa aspect tre sa fac un efort sa il si prepar putin si la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Februarie 2, 2007 Autor Share Postat Februarie 2, 2007 (editat) i-am facut primul mic tunning la motor role si filtru aer malossi. nu prea se simte jale poate din cauza ca ma plimbasem in ziua aia cu cbr meu de 600 dar oricum e un inceput . inca nu am rezolvat problema demarajului de pe loc si sper sa o rezolve variatorul multivar 2000 care e pe stoc la malossi si ma asteapta . nu ezitati sa faceti o investitie mica la CPMSERVICE (REPREZENTANTA MALOSSI LA Noi IN TARA). mai ales daca aveti un 50cmc. aceste piese fac diferenta Editat Februarie 2, 2007 de Radu46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Februarie 8, 2007 Autor Share Postat Februarie 8, 2007 (editat) uite preparatu meu: -placi aluminiu -codita si masca fata pogialli -semnale si stop frana pogialli -halogene philips cu lumina albastra -role demaraj malossi -filtru malossi -denso iridium -filtru ulei champion -ulei motorex 600000litru sintetic si cand l-am luat arata asa Editat Februarie 8, 2007 de Radu46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 ce ii atata de special uleiu ala ? ca ii de 2 ori mai scump decat OMV ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Februarie 9, 2007 Autor Share Postat Februarie 9, 2007 (editat) ce ii atata de special uleiu ala ? ca ii de 2 ori mai scump decat OMV ... mie imi trebuia 5w40 fully sintetic iar omv facea 10w50 sintetic si nu era bun pt motoru meu. nu toate uleiurile in 4t speciale pt motociclete sunt bune si la scutere. la scutere trebuie sa fie mai putin vascoase. si am avut omv in alte scutere si nu se compara cu astea mai scumpe. in plus 5w40 e facut doar de motul si de motorex cel putin la noi in tara codita de la runner am luato de la un baiat luci. il cunosti? e primul care m-a ajutat intr-o problema care ma enerva rau. mi-a adus filtru de ulei care nu se gasea la noi. mersi luci Editat Februarie 9, 2007 de Radu46 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat Februarie 12, 2007 Share Postat Februarie 12, 2007 (editat) Salutare Imi pare rau ca de cand mi-am luat runneru nu am mai intrat pe forum. Culmea e ca inainte sa imi cumpar scuter nu era zi in care sa nu intru sa mai citesc cate ceva sau sa mai postez la vreo categorie. Nu stiu de ce s-a intamplat asa dar sper sa rezuperez timpul pierdut. Si acum on topic al meu runner cred ca e cel mai tare nemodificat , limitat si fara nimic pe el Editat Februarie 12, 2007 de amirc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Re allz. Nu am mai scris de o carutza shi juma de ani . In sfarsit mi-am delimitat runneru. Nici nu va vine sa credetzi unde aveam limitatoru shi ce fel de limitator am avut. Era in conu care face legatura dintre motor shi toba <burduf> uncon care micsora diametru tzevii de eshapament. ala mai mult de 60 la ora nu lasa sa mearga. Aku m-am dus la un strungar shi mi-a pilit cotu ala in proportie de 80 la suta. Nu a fost complet delimitat de strung pt ca , conul acela era exact in curbura tzevii shi nu o putut baga burghiul k risca sa sparga tzava. Dupa ce mi-o dat piesa nea` strungaru am mers cu tata akasa shi am luat o bormashina shi apuca-te vere sa scotzi ramashitza de con ramasa k era pe jumatate ramas. Dup[a vreo 20 de min de munk asidua am reusit sa aduc tzava la diametrul ei normal. Aku RUNNERU meu merge in jur de 94-95 km pe ora singur shi in jur de 85 km pe ora cu 1 in spate. Sa mor yo dak am putut crede k putream sa scot performantza asta din el fara a pune piese tuning kre costa o gramada. Cu banii salvatzi kre voiam sa ii dau pe toba ii trago vopsea shi nijte neoane shi blitzuri shi un sistem de 2 boxe de 200 W pe el k sa il fac shi mai dragutz<aku k merge de il ia draq> Deci dak runneru vostru mai mult de 60 shi ceva la ora nu merge ar fii bine sa incercatzi sa datzi toba jos shji sa vedetzi dak in cotul de legatura dintre toba shi m otor avetzi un con care se ingusteaza. Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Re allz. Nu am mai scris de o carutza shi juma de ani . In sfarsit mi-am delimitat runneru. Nici nu va vine sa credetzi unde aveam limitatoru shi ce fel de limitator am avut. Era in conu care face legatura dintre motor shi toba <burduf> uncon care micsora diametru tzevii de eshapament. ala mai mult de 60 la ora nu lasa sa mearga. Aku m-am dus la un strungar shi mi-a pilit cotu ala in proportie de 80 la suta. Nu a fost complet delimitat de strung pt ca , conul acela era exact in curbura tzevii shi nu o putut baga burghiul k risca sa sparga tzava. Dupa ce mi-o dat piesa nea` strungaru am mers cu tata akasa shi am luat o bormashina shi apuca-te vere sa scotzi ramashitza de con ramasa k era pe jumatate ramas. Dup[a vreo 20 de min de munk asidua am reusit sa aduc tzava la diametrul ei normal. Aku RUNNERU meu merge in jur de 94-95 km pe ora singur shi in jur de 85 km pe ora cu 1 in spate. Sa mor yo dak am putut crede k putream sa scot performantza asta din el fara a pune piese tuning kre costa o gramada. Cu banii salvatzi kre voiam sa ii dau pe toba ii trago vopsea shi nijte neoane shi blitzuri shi un sistem de 2 boxe de 200 W pe el k sa il fac shi mai dragutz<aku k merge de il ia draq> Deci dak runneru vostru mai mult de 60 shi ceva la ora nu merge ar fii bine sa incercatzi sa datzi toba jos shji sa vedetzi dak in cotul de legatura dintre toba shi m otor avetzi un con care se ingusteaza. Multa bafta acum, ai grija... ca la 90 km/h loviturile si ranile vor fi mult mai grave si muuult mai dureroase... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 acum, ai grija... ca la 90 km/h loviturile si ranile vor fi mult mai grave si muuult mai dureroase... Ms man k imi zici da` mi-am dat shi yo seama k 1a e sa cazi la 60 la ora shi 1 a e sa cazi la 95 la ora. oricum pana aku nu am avut nici un accident sh am scuteru de aproape un an shi am facut ktiva km totusi .am aproape 2000 km facutzi cu el . Oricum abia astept sa il scot sa mai ma plimb cu el <aku k ia 95 la ora > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Februarie 15, 2007 Autor Share Postat Februarie 15, 2007 Salutare Imi pare rau ca de cand mi-am luat runneru nu am mai intrat pe forum. Culmea e ca inainte sa imi cumpar scuter nu era zi in care sa nu intru sa mai citesc cate ceva sau sa mai postez la vreo categorie. Nu stiu de ce s-a intamplat asa dar sper sa rezuperez timpul pierdut. Si acum on topic al meu runner cred ca e cel mai tare nemodificat , limitat si fara nimic pe el iti spun eu ce sa intamplat. asta e efectul pe care il are runnerul asupra unei persoane te sui pe el si nu iti mai vine sa te dai jos de pe el pana nu cazi lat de oboseala. tu din acest motiv nu ai mai postat eu vinerea trecuta dupa serv la ora 16 am scos runnerul si nu imi mai venea sa ma duc acasa. am mers vreo 120km in cateva ore numai in oras. Re allz. Nu am mai scris de o carutza shi juma de ani . In sfarsit mi-am delimitat runneru. Nici nu va vine sa credetzi unde aveam limitatoru shi ce fel de limitator am avut. Era in conu care face legatura dintre motor shi toba <burduf> uncon care micsora diametru tzevii de eshapament. ala mai mult de 60 la ora nu lasa sa mearga. Aku m-am dus la un strungar shi mi-a pilit cotu ala in proportie de 80 la suta. Nu a fost complet delimitat de strung pt ca , conul acela era exact in curbura tzevii shi nu o putut baga burghiul k risca sa sparga tzava. Dupa ce mi-o dat piesa nea` strungaru am mers cu tata akasa shi am luat o bormashina shi apuca-te vere sa scotzi ramashitza de con ramasa k era pe jumatate ramas. Dup[a vreo 20 de min de munk asidua am reusit sa aduc tzava la diametrul ei normal. Aku RUNNERU meu merge in jur de 94-95 km pe ora singur shi in jur de 85 km pe ora cu 1 in spate. Sa mor yo dak am putut crede k putream sa scot performantza asta din el fara a pune piese tuning kre costa o gramada. Cu banii salvatzi kre voiam sa ii dau pe toba ii trago vopsea shi nijte neoane shi blitzuri shi un sistem de 2 boxe de 200 W pe el k sa il fac shi mai dragutz<aku k merge de il ia draq> Deci dak runneru vostru mai mult de 60 shi ceva la ora nu merge ar fii bine sa incercatzi sa datzi toba jos shji sa vedetzi dak in cotul de legatura dintre toba shi m otor avetzi un con care se ingusteaza. Multa bafta sa vezi ce marfa e la 140 cat mere al meu azi ii montez si toba de la ciprian. am achizitionat-o eu si sunt tare mandru de ea. uite o poza cand era pe scuteru lui. se aude jale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 Ms man k imi zici da` mi-am dat shi yo seama k 1a e sa cazi la 60 la ora shi 1 a e sa cazi la 95 la ora. oricum pana aku nu am avut nici un accident sh am scuteru de aproape un an shi am facut ktiva km totusi .am aproape 2000 km facutzi cu el . Oricum abia astept sa il scot sa mai ma plimb cu el <aku k ia 95 la ora > nici eu nu am picat inca... am avut noroc. dar am vazut ce se intampla din pozele de la topicul accidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Salutare Ca veni vorba de runner eu acum tre sa merg cu el la reparat(vezi /index.php?...7054&st=40) si apoi il delimitez mai tarziu si sper sa pot si eu atinge macar 70 ca acum mai mult de 45 nu merge. Atunci o sa am nevoie de sfaturi pentru ca pe site asta http://www.gilerarunner.8m.com este explicat dar nu destul si exista riscu lsa patesc si eu sa nu gasesc anumite limitari. Numai bine si asfalt uscat. ps: cam cat iti consuma acum cand mergi cu 95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Salutare Ca veni vorba de runner eu acum tre sa merg cu el la reparat(vezi /index.php?...7054&st=40) si apoi il delimitez mai tarziu si sper sa pot si eu atinge macar 70 ca acum mai mult de 45 nu merge. Atunci o sa am nevoie de sfaturi pentru ca pe site asta http://www.gilerarunner.8m.com este explicat dar nu destul si exista riscu lsa patesc si eu sa nu gasesc anumite limitari. Numai bine si asfalt uscat. ps: cam cat iti consuma acum cand mergi cu 95 Re man sa spun sincer nuj kt consuma aku ,da` nici inainte. oricum am pus benzina de 5 lei shi m-am plimbat vreo 4 ore shi ceva, asta pe frig. K asta vara cu 7 lei m-am plimbat 6 ore shi ceva cu o pauza de 15 min . Cu privire la al tau sigur e limitat in vreun fel. Oricum dak nu gasesti nici un limitator de pepag aia cu gilera la deliitari sa citesti postu` meu k itzi zic exact unde l-am avut yo. Yo l-=am gasit dintr-o coincidentza knd am dat toba jos sa o curatz Oricum ai grija cum dai limitatorul jos dak il dai singur sa nu faci vreo prostie k o sa coste mai mult dekt dak l-ai duce la 1 specialist. Da` la limitarile pe care lwe gasesti pe runneru` tau dak te pricepi sa manuiesti o bormashina fara sa itzi faci sita in palma e bine Multa bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Februarie 20, 2007 Autor Share Postat Februarie 20, 2007 cand schimbati ceva la ele puneti numai piese originale. eu odata am schimbat tot motoru la un 49 original de la mama lui dar nu am avut colivie si iam pus una de la baieti din bucuresti din vitan si mia iesit ambielaju prin piston o sg piesa de caca iti buleste motoru indiferent cat e de bun. aveti grija unde il reparati ca sar putea sa nu mearga asa cum va doriti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Ca veni vorba de piese originale pentru runner unde crezi ca ar fi cel mai sigur sa caut sau e vreun loc in BV unde ar merita sa ma risc ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Salutare Am noi linkuri pentru fanii Gilera unde puteti afla mai multe despre al vostru scuter: www.gilerarunner.net - trebuie sa te inregistrezi dar nu dureaza mult au la sectiunea download pdf-uri despre tunning,service si alte sfaturi utile http://www.stuntbase.com/forum/kb.php?mode...4c3f9141a56c1fb -aici gaseti poze cu majoritatea pieselor de pe orice model de runner si nu numai(eu am gasit pentru al meu exact si seria motorului ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Februarie 21, 2007 Autor Share Postat Februarie 21, 2007 Ca veni vorba de piese originale pentru runner unde crezi ca ar fi cel mai sigur sa caut sau e vreun loc in BV unde ar merita sa ma risc ?? la targu mures e reprezentanta gilera unde au piese de origine. paneuro se cheama. daca nu gasesti acolo iati piese malossi din bucuresti de la scuter center. iti dau eu adresa daca vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Mersi Radule Azi am mai facut ceva poze la runner si am schimbat placutele de frana fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 oare de ce vitezometrul are gradatie si de 0 km/h, dar totusi acul indica doar de la 10 km/h ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 Mersi Radule Azi am mai facut ceva poze la runner si am schimbat placutele de frana fata e marfa scuteru arata bine. si eu imi caut aripa fata si cadranu kilometraj din imitatie de carbon cum ai tu oare de ce vitezometrul are gradatie si de 0 km/h, dar totusi acul indica doar de la 10 km/h ? e prea puternic ca sa nu rupa acu la kilometraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarbutm Postat Februarie 27, 2007 Share Postat Februarie 27, 2007 salutare si felicitari celor care au runner! am intrat si eu de curand in randul proprietarilor de runner. cred ca ii cel mai tare scuter . am un runner fxr 180 din 98, 6770 km pe bord, 150 km/h, vopsit cameleon, neon in scaun si sub el, destul de fainutz dar mai am de lucru la el....ghidonu ii putzin stramb(trage stanga) trebe indreptat si bucsele la bascula schimbate ca are joc la roata din spate....sper sa ma ajutatzi si voi cu eventuale-le nelamuriri care vor apare. is curios cat va consuma voua runneru de 180 fxr 2T? nu am circulat prea mult cu el dar mi se pare ca ii place sa cam bea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.