gn77b Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 (editat) LE: Dynojet, rog un moderator sa modifice ma gindesc sa experimentez oleaca si sa risc sa arunc vreo 500 de RON la gunoi. mai exact: toba aftermarket am, as incerca filtru high flow, sa ridic acele de dozaj o tira si sa schimb jicloarele principale. stock la Banditul de 600 jicloarele principale sint de 98 si 100. ma gindeam sa ma duc in sus cu doua marimi dar nu stiu cu cit sa incep la acele de dozaj. plus schimbat rotorul de la generatorul de semnal (avans de 5 grade). PS: va rog sa va abtineti de la replici moralizatoare gen "fabricantul stie el mai bine ce jicloare sa puna", sa zicem ca le-ati scris deja si acum va simtiti mult mai bine blabla PS2: corleone, abia te astept, pacat ca o sa vorbesti singur Editat Iulie 30, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 ace de dozaj? in engleza care e? main flow? alea nu-s ace ci principal flux (asa zice domnu` Google) jigloare sunt needle adica ace. cum arata needle-ul? ca e posibil sa cumperi degeaba, ma refer la capatul celalalt a acului. avans de 5 grade? te rog sa mi explici acesta manevra, de ce schimbi avansul? sa pierzi puterea? ce vrei sa faci mai exact? sa maresti puterea? ok dar in ce stagiu? 1 - 2 - 3 - X? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Ai un Dyno la indemana? Daca nu, stai pe poponeata tau linistit ca iti strici motoru aiurea. Nu ai cum sa iti dai seama, obiectiv vorbind, daca jet-urile pe care le pui tu aduc un plus sau o lipsa de putere. Kiturile dyno-jet sunt gandite sa se potriveasca la o gama larga de modificari. In principiu, diferenta va fi de MAXIM 5% in plus. Eu zic k arunci bani de pomana. Daca esti serios, iti iei si un CDI/TCI programabil prin care sa modifici harta de aprindere. Modificarea (doar) a avansului static nu prea are un impact deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 30, 2011 Autor Share Postat Iulie 30, 2011 in fine. estimam genul asta de mincatori de rahat, sa zicem ca am fost excesiv de optimist. cum era vorba aia? "se poate inchide"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 in fine. estimam genul asta de mincatori de rahat, sa zicem ca am fost excesiv de optimist. cum era vorba aia? "se poate inchide"? hai ca eu sunt cu tine , daca vrei sa pui dyno pune frate ca doar sunt banii tai , mergi inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 30, 2011 Autor Share Postat Iulie 30, 2011 hai ca eu sunt cu tine , daca vrei sa pui dyno pune frate ca doar sunt banii tai , mergi inainte n-ai facut, da' stii tu mai bine decit aia care au facut. am specificat clar: n-am nevoie de mincatori de rahat care nu stiu cu ce se maninca povestea asta, dar in schimb au citit multe forumuri si repeta papagaliceste ce-au citit undeva. ai facut si ti-a iesit? povesteste. ai facut si nu ti-a iesit? povesteste. n-ai facut? vezi-ti de treaba ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 PS2: corleone, abia te astept, pacat ca o sa vorbesti singur Moldovene, pana sa citesc asta chiar ma gandeam sa nu-ti zic nimic pt ca oricum nu ai haz. Totusi am sa-ti dau un sfat, ia-ti un bandit de 1200 daca vrei putere, nu vei avea nevoie sa modifici nimic la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 LE: Dynojet, rog un moderator sa modifice ma gindesc sa experimentez oleaca si sa risc sa arunc vreo 500 de RON la gunoi. mai exact: toba aftermarket am, as incerca filtru high flow, sa ridic acele de dozaj o tira si sa schimb jicloarele principale. stock la Banditul de 600 jicloarele principale sint de 98 si 100. ma gindeam sa ma duc in sus cu doua marimi dar nu stiu cu cit sa incep la acele de dozaj. plus schimbat rotorul de la generatorul de semnal (avans de 5 grade). PS: va rog sa va abtineti de la replici moralizatoare gen "fabricantul stie el mai bine ce jicloare sa puna", sa zicem ca le-ati scris deja si acum va simtiti mult mai bine blabla PS2: corleone, abia te astept, pacat ca o sa vorbesti singur Am avut eu pe fosta mea motocicleta - in afara de reglaje nu faci mai nimic - la dynojet iti vin pe 3 nivele - eu am bagat nivelul unu care mi-a sporit puterea, calutii cat si consumul cu juma de litru in plus cam pe acolo. Vine pe nivele in functie de cat de modificat e motorul. Am reglat la motocicleta vreo luna sa-i dau de cap si mergeam si cu bujii iridium pe carburatie dupa aceea ca nu patea nimic, desi sunt cam pacatoase pentru astfel de alimentare. In fine, daca vrei sa te joci eu zic sa-i dai bataie, dar iti trebuie un colortune amarat macar daca vrei sa faci o treaba cum trebuie. Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) in fine. estimam genul asta de mincatori de rahat, sa zicem ca am fost excesiv de optimist. cum era vorba aia? "se poate inchide"? Imi cer scuze ca am incercat sa te ajut. promit sa nu se mai intample. Editat Iulie 31, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 31, 2011 Autor Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) In fine, daca vrei sa te joci eu zic sa-i dai bataie, dar iti trebuie un colortune amarat macar daca vrei sa faci o treaba cum trebuie. pai fix asta vreau sa fac, sa ma joc, am specificat clar ca sint dispus sa arunc 500 de RON, dar asta nu inseamna ca exclud posibilitatea sa iasa asa ceva. acuma, pentru cei care nu s-au putut abtine: http://www.holeshot.com/bandit/bndt_b6_stage1.shtml la 5000 de ture cuplul pe care-l ai stock la 9000 nu e rau. daca privesti toata afacerea ca pe o simpla crestere de 5% a puterii si cuplului pare pierdere de vreme, da' arunca tu o privire de exemplu la groapa pe care o ai stock la 5000 de ture in curba de cuplu si zi-mi ca aia e acolo pt. ca asa au vrut Suzuki. omu' ala se ocupa de asa ceva de 30 de ani, e posibil sa stie cit de cit. kitul include: filtru K&N high-flow, rotor pt aprindere cu avans de 5 grade, jicloare principale si saibe pt. ridicarea acelor de dozaj. de ce nu-mi iau direct kitul ala? pt. ca stau o luna sa-mi vina din SUA si incluzind taxele si transportul ma costa mai mult decit din Europa. plus ca el spune ca e proiectat pt. evacuare facuta tot de el (dar ca poate sa mearga OK si cu alte evacuari aftermarket). asa ca mai bine o iau prin incercari dar ma gindeam ca are cineva idee cam cite marimi ar trebui sa merg in sus cu jicloarele si cit ar trebui ridicate acele de dozaj, macar orientativ, ca sa nu pornesc de la 0. spre deosebire de alte kituri care presupun modificarea ireversibila a unor piese (de exemplu marirea gaurii din suber) la asta modificarile sint complet reversibile si cred ca daca ma chinui oleaca poate reusesc sa scot jicloarele cu o surubelnita in unghi, fara sa dau jos carburatoarele. saibele la acele de dzaj se pot pune fara sa le scoti sigur, asa am mai verificat membranele. iar rotorul de la aprindere se schimba in 10 minute, nici macar nu tre' scos uleiul ca pe cricul lateral nu ajunge la nivelul capacului. asa ca nu ar fi asa de dificil reglajul fin. colortune nu stiu cit ajuta, daca fac testele la mers in gol nu cred sa fie relevant. mai curind ma gindeam la testul culorii bujiilor dar si acolo-i mai ciudat. Editat Iulie 31, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 in fine. estimam genul asta de mincatori de rahat, sa zicem ca am fost excesiv de optimist. cum era vorba aia? "se poate inchide"? pai eu vreau sa te ajut... dar tu ma faci pe mine mancator de rahat? am pus intrebari ca sa stiu ce vrei sa faci si dupa aia iti explic ce si cum. (daca imi permite cunostintele mele) vrei kit de jigloare? de la DynoJet? bun, tovarasul meu aduce in cateva zile daca are in stoc in Europa, daca e in SUA cam 10 zile. http://www.dynojet.com/pdf/3120.pdf ... vezi acolo la Part List, ce piese sunt . si explica ce tre facut. ai tot tacamu! - Timing Advancer ... asta tu le comanzi (o sa-l intreb pe tovarasu meu daca poate sa aduca) - Float gauge ... n-are rost sa cumperi daca ai subler. (un subler costa 20 lei) daca vroiai stage 2 sau 3 (mai multa putere) ... asta e alta treaba, pistoane modificate, axa cu came modificat, etc. si alte kituri de jigloare. cu nivelu de plutitor, nu spune cu cat tre ridicat (poate scrie la manual service), (pe siteul, doar zice "This high quality float gauge is what it takes to do it right.") , sa raspunda ceilalti "experti" daca vor cu adevarat sa te ajute. stiu un meserias f bun. tre sa faci tu cum crezi ca e mai bine... sa nu scoata rateuri la frana de motor, daca scoate rateuri umbli tu pe acolo la amestec cu un sfert la fiecare -/+ (cred ca am zis bine) din cat stiu eu 2 pistoane sunt mai calde decat celalate 2 pistoane. deci atentie cum reglezi. bafta la exploatare! Pa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 31, 2011 Autor Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) ok, da' cind scrii explicit "scutiti-ma de replica cu producatorul stie el mai bine" si fix asta primesti, te apuca o sila. daca intrebi asta pe un forum specializat pe Bandit una din replicile standard e "buy a B12", probabil n-are lumea Banditi pe aici de n-am auzit-o inca nu vreau sa umblu la nivel. la Bandit ansamblul e fragil si daca fac citeva modificari succesive cred ca deja risc sa-l rup. cred ca sint sanse sa fac amestecul mai bogat (dupa ce pun filtru high flow) doar din surubul pilot, inaltimea acului si jicloarele principale. nu vreau Dynojet pentru ca am auzit lucruri proaste despre ele, tocmai pentru ca se bazeaza pe modificari mai greu reversibile. o sa incerc varianta descrisa mai sus si daca nu iese, asta e, o sa apara la vinzare un filtru K&N, un rotor si niste jicloare. la Bandit jicloarele stock sint 100 pe 1 si 4 si 98 pe 3 si 2. am gasit un grafic interesant, sa zicem ca orientativ daca te duci sus/jos cu un nivel ai amestecul alterat cu 5-8%. la B12 distanta dintre sloturile pentru siguranta de pe ac sa zicem ca-s la 1,5 mm unul de altul. si graficul pt. kit Holeshot, stock vs. modificat: Editat Iulie 31, 2011 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 deci nu vrei DynoJet (ma mir cand ai zis ca sunt proaste, eu n-am auzit... poate poate.. norocu) deci Vance&Hines - kit de jigloare? (nu stiu daca are pt Banditu tau) Cobra - kit de jigloare? (o sa verific) PartsUnlimited - kit de jigloare? (hmmmm slabe sanse, dar totusi o sa ma uit la catalog) in siteul pe care ne ai dat... scrie clar ca tre ridicat nivelul la o anumita pozitie, altfel degeaba. (o sa dea rateuri si o sa iasa benzina afara prin evacuare, asa am patit la mine, ca sa nu dea rateuri fara modificare la plutitor tre sa ridic relantiu mai ridicat ceea ce mi se pare "grav"). stai linistit nu se strica/sa rupi. nu te mai gandi negativ. fii optimist ca sa faci o treaba de nota 10+, tre sa urmezi cu pas cu pas. cu putina rabdare, nu te grabi, mai studiaza pe alte siteuri "specializate". Banditu e o motocicleta f cunoscuta si frumoasa evident. aaa nu uita si de main flow. asta conteaza. am iesit la plimbare vrb mai incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 n-ai facut, da' stii tu mai bine decit aia care au facut. am specificat clar: n-am nevoie de mincatori de rahat care nu stiu cu ce se maninca povestea asta, dar in schimb au citit multe forumuri si repeta papagaliceste ce-au citit undeva. ai facut si ti-a iesit? povesteste. ai facut si nu ti-a iesit? povesteste. n-ai facut? vezi-ti de treaba ta. nu am zis ca am facut sau nu am facut ,nici nu am zis ca stiu mai bine sau nu ,doar iti ziceam sa-ti faci damblaua daca tu vrei, dar nu ma fa tu pe mine mancator de rahat ca nu ne cunoastem . vad ca ai sarit si la gatul lui swich dar nu inteleg de ce? chiar ti-a dat un sfat ,pai nu sfaturi ai cerut? sau trebuie sa fie doar sfaturi care sa confirme ce crezi tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 31, 2011 Autor Share Postat Iulie 31, 2011 nu vreau sa mi se confirme parerile, vreau sa mi se confirme sau infirme cu argumente. deci nu vrei DynoJet (ma mir cand ai zis ca sunt proaste, eu n-am auzit... poate poate.. norocu) sa-ti zic exact ce-am citit despre Dynojet. au acele de dozaj finisate in asa fel incit rod din tubul emulsor si-l ovalizeaza (vezi poza). plus ca am citit ca in special pe Bandit sint greu de montat (??). cam toti recomanda Factory Pro, Holeshot sau Ivan's performance. Holeshot (Dale Walker) sint specializati cumva pe Bandit, deci as merge pe varianta asta mai curind, singura faza naspa e ca stai o gramada pina ajunge din State. jicloare sint pe net, 3-4 lire sterline unul, nu tre' sa fie musai de la Dynojet. in siteul pe care ne ai dat... scrie clar ca tre ridicat nivelul la o anumita pozitie, altfel degeaba. adevarat, scrie ceva de nivel dar nu zice daca tre' adus la standard (17 mm pt. Bandit) sau modificat. eu m-as mira sa trebuiasca marit, la turatii mici sau ralanti imi innegreste bujiile, deci cred ca e bogat bine. pt. ture medii-mari tocmai am tras o raita in care am incercat s-o tin 4000-7500 si sint maro deschis, ca la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 una din replicile standard e "buy a B12", Moldovene, hai sa-ti explic care e treaba cu "buy a B12". Am avut sansa spre deosebire de tine sa fac comparatie intre B600 si B1200 pt ca am avut la reparat ambele modele. Diferenta de cuplu intre cele doua mobre este imensa, practic in 8000 de ture un B1200 este racheta fata de B600 care te pisi pe el, ca sa nu mai vorbm ce se intampla dupa 8000 de ture la B1200. Tu esti un fel de fraier care isi cumpara un Logan de 1400 cmc si 75CP caruia ii pare rau ca nu si-a luat Logan de 1600 cmc si 105CP si care acum incearca sa scoata cuplu si putere din motorul de 1400cmc. Eu iti spun sa-ti iei B1200 pt ca oricat ai fute in cwr un B600 nu vei fi multumit de el. Daca esti inteligent vei asculta sfatul meu, daca nu... nu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Ce zici tu e adevarat insa ma gandesc ca diferenta de pret intre alea 2 modele e considerabila. Si atunci nu mai usor pui un 300 eur intr-un accesooriu aftermarket ca sa o scoti la lumina pana ce strangi bani de una noua? Caline, pentru bandit nu se fac alte pinioane la axele cu came, ca si pt a mea? Ca si alea se simt oarecum la mersul mobrei, fix la mijlocu plajei de turatii, adeca pe la 4 5 k. Mare lucru sa nu fie pt bandit, atat de raspandit si sa fie pt. BMW... Dan C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 1, 2011 Autor Share Postat August 1, 2011 Ce zici tu e adevarat insa ma gandesc ca diferenta de pret intre alea 2 modele e considerabila. Si atunci nu mai usor pui un 300 eur intr-un accesooriu aftermarket ca sa o scoti la lumina pana ce strangi bani de una noua? Caline, pentru bandit nu se fac alte pinioane la axele cu came, ca si pt a mea? Ca si alea se simt oarecum la mersul mobrei, fix la mijlocu plajei de turatii, adeca pe la 4 5 k. Mare lucru sa nu fie pt bandit, atat de raspandit si sa fie pt. BMW... Dan C. pai eu as vrea sa ramin pe la 100 si ceva de EU, altfel nu se mai justifica un simplu experiment, care poate sa esueze. din ce-am citit pe net, parerile legate de kituri de carburatoare sint impartite: unii jura pe ele, altii spun ca sint bani aruncati. eu merg pe ideea ca cei carora nu le-a iesit aveau motoarele deja atit de dereglate incit le-au facut si mai varza. tinta mea este un plus de cuplu la turatii medii, acolo ii simt lipsa. se observa in graficul pe care l-am postat ca fix pe acolo exista o groapa in curba. dce vrei sa spui cu alte pinioane? diferite in ce sens? ma gindesc ca nu la nr. de dinti... ce se mai practica la Bandit e sa pui axe cu came de GSXR dar alea aduc plus la turatii mari si nu ma intereseaza, plus ca e mai complicat si mai scump. Ce zici tu e adevarat insa ma gandesc ca diferenta de pret intre alea 2 modele e considerabila. banuiesc ca te conversezi cu corleonu, care ma sfatuieste sa-mi iau R1 probabil e fun sa-l vad cum vorbeste singur. in caz ca f.ute pe cineva grija de ce fac asta: am in plan sa-mi iau inca un motor, asta e o simpla joaca. daca iese, bine, daca nu... ma doare la basca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 in caz ca f.ute pe cineva grija de ce fac asta: am in plan sa-mi iau inca un motor, asta e o simpla joaca. daca iese, bine, daca nu... ma doare la basca. Io zic ca nu e cazul sa fwta grija pe cineva de tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.