tensyon89 Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 SAL! BAIETI,problema la pornire la un cbr 1000f an 93 motor sc25 la rece porneste nasol.adica porneste la primul buton pe orice ger dar sta 4 sec pornit si se opreste si dupaia tot la fel de vreo 5 ori parca nu se alimenteaza + ca nu prea tine relantiul fara soc.A dus-o la service si mi-a reglat carb si supapele si poneste exact ca innainte doar ca merge mai rotund,cel de la service mi-a zica ca asa e normal sa porneasca ,dar nu cred.Poate il stiti se numeste Mihai cred ca e avocat sta in targoviste participa la curse in toata europa,are si un frate.Care credeti ca ar fii problema?? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Verifica daca functioneaza socul. Porneste fara soc si vezi daca se comporta la fel sau diferit. Daca sunt diferente atunci socul functioneaza. Eu cred totusi, ca principala cauza sa fie bujiile. Schimbala cu altele noi, recomandate pt motorul tau. Stiu ca este putin de desfacut dar sa vezi ca merita. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 SAL! BAIETI,problema la pornire la un cbr 1000f an 93 motor sc25 la rece porneste nasol.adica porneste la primul buton pe orice ger dar sta 4 sec pornit si se opreste si dupaia tot la fel de vreo 5 ori parca nu se alimenteaza + ca nu prea tine relantiul fara soc.A dus-o la service si mi-a reglat carb si supapele si poneste exact ca innainte doar ca merge mai rotund,cel de la service mi-a zica ca asa e normal sa porneasca ,dar nu cred.Poate il stiti se numeste Mihai cred ca e avocat sta in targoviste participa la curse in toata europa,are si un frate.Care credeti ca ar fii problema?? schimba mecanicul SIGUR nnu i-a facut nimic sau nu a stiut ce sa-i faca Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat August 27, 2011 Autor Share Postat August 27, 2011 (editat) nu porneste la rece fara soc ,socul merge pt ca dupa ce porneste se tureaza ,daca dau de soc in sus scade turatia si tot asa.Ce am facut azi am ordinea fiselor 1-2 si 3-4 e numerotata fiecare fisa,si am pus 1-3si 2-4 se simpte o diferenta foarte mica la acceleratie,cum tre sa fie ordinea? Editat August 27, 2011 de tensyon89 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 Verifica circuitul de alimentare cu benzina. Pompa de benzina, filtrul si vezi ca ai filtru si pe robinetul de benzina. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat August 27, 2011 Autor Share Postat August 27, 2011 a mea nu are pompa de benzina e prin cadere,nu are nici macar suportul pt pompa,am curatat toata instalatia de alimentare ,face la fel Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 De cand ai motorul? Este primul tau motor? La o carburatie bine reglata e normal ca motorul sa nu porneasca fara soc la prima pornire din zi, mai ales daca temperatura e o idee scazuta. La fel de normal este sa nu stea la relanti pana se incalzeste lichidul macar la 60C. Daca nu porneste bine cu soc (5-6 tentative) si nu sta la relanti nici dupa ce se incalzeste inseamna ca nu sunt bine reglate carburatoarele (nivel/suruburi pilot). Mecanicul care zici ca ti le'a "reglat" cum a facut'o, a luat valorile din manualul de service, a folosit analizor de gaze... sau cum? Ride Safe! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tensyon89 Postat August 28, 2011 Autor Share Postat August 28, 2011 Da este primul meu motor,dar nu inteleg de ce altele la fel ca a mea sta perfect la relantii dupa ce iese de pe soc ,mie imi pornea tot asa greu si innainte sa le reglez (cel de la service a zis ca erau dereglate doua cate doua,nus ce aparat a folosit pt reglarea lor)am observat ca daca pun benzina in cilindrul 1 cu o seringa porneste imediat la orice temp Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 "Ala de la service" inseamna ca doar a sincronizat carburatoarele, nu le'a si reglat, macar dupa valorile din manual. La pornire foarte importante sunt nivelul si pozitia suruburilor pilot, dar si integritatea traseelor aer/benzina, soc, jiglerelor... etc., asta daca nu cumva sunt si alte probleme la motor. Descarca manualul de service ca sa stii macar valorile de referinta si apoi cauta pe cineva sa te ajute. Ride Safe! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Nici un motor normal la cap nu porneste rece fara soc, sau eventual porneste dar nu sta la relanti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate