maddalinio Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Salut all Am si eu o nelamurire am A1 si vreau sa imi iau un scuter de 180cmc.Vanzatorul mi-a zis ca are acte de 125 la el..insa ma gandesc ca atunci cand treci cu el prin RAR sau cand ii faci ITP aia nu vad ca este motorul mai mare? Cum se procedeaza....el are acte la el si de 49 si de 125 insa pe 125 nu cred ca se poate pt ca este obilagoriu raru si ITP iar pe 49 e cam periculos...ce e d facut?merge pe 125? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Salut all Am si eu o nelamurire am A1 si vreau sa imi iau un scuter de 180cmc.Vanzatorul mi-a zis ca are acte de 125 la el..insa ma gandesc ca atunci cand treci cu el prin RAR sau cand ii faci ITP aia nu vad ca este motorul mai mare? Cum se procedeaza....el are acte la el si de 49 si de 125 insa pe 125 nu cred ca se poate pt ca este obilagoriu raru si ITP iar pe 49 e cam periculos...ce e d facut?merge pe 125? 125 + 49 = 174 (~180cc). Acu' serios, ii clar furaciune. Ai trei posibilitati: * Il cumperi si mergi tot timpul cu morcovu' ca te opreste politia si ai pus-o. Dupa, o sa-ti dai seama ca ai aruncat banii degeaba pe-un fier. * Dai dovada de spirit romanesc, te faci ca ploua si-l lasi in treaba lui de hot/combinator/bisnitar. * Dai dovada de spirit civic, te intalnesti cu el si iei discret seria (eventual ultimele cifre), cauti in baza de date de autovehicule furate din Romania sau Italia (nu sunt 100% sigur de link). In caz ca il gasesti in .ro, dai o fuga la politie. Daca este in .it, le trimiti un email. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudosoiu_tudor Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 pai in ce consta 'actele'de diferenta de capacitate pt ca e destul de canfuza situatia ne explicata pt inteles concret eventual pt trecerea prin RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 pai in ce consta 'actele'de diferenta de capacitate pt ca e destul de canfuza situatia ne explicata pt inteles concret eventual pt trecerea prin RAR Nu ma "am in domeniu", dar dupa logica mea: - acte de 49: orice furaciune care arata ochiometric a scuter/motor mic poate fi inmatricula asa, pt ca inmatricularea se face la primarii, unde functioneaza cu succes principiu "sa fie bine la toata lumea, domle'". - acte de 125+: nu mai merg facute atatea invarteli pt ca trebuie sa dai o tura pe la RAR si aia sunt cam paranoici pe acolo. - acte de 49 si de 125 la un scuter de 180: * scuter cu acte in regula de 125 dar are motorul schimbat cu unul compatibil de 180, cu alta serie/cod de model, motiv pt care nu mai primeste ITP si i-a facut acte pe 49. * furaciune + actele care le avea la indemana * terapie ocupationala pt proprietarul actual... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 (editat) daca are acte de 125 .... normal ca sunt acte false, scuterul fiind furat. Depinde de tine, daca vrei sa mergi doar prin oras, sat, cu scuterul si nu ai probleme cu politia..mergi pe risc, dar in caz de un accident sau ceva... ocicum, cu acte false, pici de vina, si o belesti rau. Daca iti place ilegal .... da-i drumul... daca are acte de 125.(de la alt scuter de 125) normal ca la RAR o sa iti apara probleme, neavand actele originale cu seria de pe scuter ... etc. Crezi ca la rar nu verifica seria de pe scuter cu cea de pe acte? daca are acte de 125 .... normal ca sunt acte false, scuterul fiind furat (neavand actele origtinale). Depinde de tine, daca vrei sa mergi doar prin oras, sat, cu scuterul si nu ai probleme cu politia..mergi pe risc, dar in caz de un accident sau ceva... ocicum, cu acte false, pici de vina, si o belesti rau. Daca iti place ilegal .... da-i drumul... daca are acte de 125.(de la alt scuter de 125) normal ca la RAR o sa iti apara probleme, neavand actele originale cu seria de pe scuter ... etc. Crezi ca la rar nu verifica seria de pe scuter cu cea de pe acte? Editat Septembrie 12, 2011 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 nu trebuie sa fie neaparat furata; sunt mai multe variante: - are numar galben pentru ca la sate nu se cer prea multe acte la inmatriculare. dezavantajul e ca pot pune politaii ochii pe tine, te vad cu scuter din Constanta cand tu stai in Baia Mare si incep sa te frece (faza patita de un prieten). - pentru numarul alb sunt 2 variante: ori avea motor de 125 cand l-a inmatriculat si a schimbat ulterior motorul, ori l-a inmatriculat ca 125 pentru ca avea pe cineva la RAR dispus sa faca blatul. Concluzia finala, nu te baga la asa ceva, pentru ca nu o sa treci de identificare si nu se stie daca o sa mearga reomologare. Impreuna cu un alt prieten am mutat motor de Yamaha Majesty 250 model '99 pe sasiu de Yamaha Majesty 250 model 2001. Cand a venit vremea itp-ului a trebuit reomologata pentru ca desi era aceeasi cilindree, aceeasi putere, nu era aceeasi turatie maxima. tipul de la RAR a zis ca am avut bafta ca s-a potrivit seria motorului cu seria sasiului, ca daca nu nu ar fi mers nici reomologare. Ce scuter e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddalinio Postat Septembrie 20, 2011 Autor Share Postat Septembrie 20, 2011 banuiesc ca e hexagon,125-180 identice,chiar si 250 ar trebui sa fie l ajuma de pret cu astfel de 'adaptari' dar foarte simplu se poate adapta grupul - motor-propulsie pe cadru de 125. trebuie verificat inainte de a lepada banii da este hexagon...insa acuma nush ce sa fac cu el..k as vrea sa il conduc eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 20, 2011 Share Postat Septembrie 20, 2011 acum ramane sa decizi daca merita sa risti sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddalinio Postat Septembrie 24, 2011 Autor Share Postat Septembrie 24, 2011 ca sa fiu sincer nu mi se pare prea riscant...adica nush cum sta treaba cu legea...dar stiu multi care au in taloane 49 si au motoare de 70,80...ca sa fiu sincer din toti pe care i-am intrebat toti mi-au zis ca au motoare mai mari...de aia ma gandeam si eu ca riscul nu este asa de mare atata timp cat toata lumea face asta...azi am vazut un scuter d first bike care avea motor de 125 inscris la primarie...acuma nush exact ce sa fac..daca ii pun motor de 125cmc...nu merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 pai una e scuterul alta e motocicleta. la scuter nu ai probleme cu RAR,la moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddalinio Postat Septembrie 24, 2011 Autor Share Postat Septembrie 24, 2011 pai si eu tot scuter am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 pai daca vorbim de 125-180cc nu mai e scuter,e motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 pai daca vorbim de 125-180cc nu mai e scuter,e motocicleta. si ala de 650 cc ce e avion? pai si eu tot scuter am nu te complica degeaba ca o sa pierzi si scuterul si banii....bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Septembrie 24, 2011 Share Postat Septembrie 24, 2011 ca sa fiu sincer fa ce vrei. ca sa fiu sincer sunt banii tai, riscul tau, problema ta. tu vrei sfaturi, dar tot ce vrei faci. nu-ti mai pierde timpul pe forumuri si mergi la vanzator si da-i banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 26, 2011 Share Postat Septembrie 26, 2011 si ala de 650 cc ce e avion? e tot motocicleta,ca te cheama din 2 in 2 ani la ITP si cine stie cum se prinde vreunul ca e motorul schimbat si iese cu incarligaleala. eu am patit-o,am facut omologare individuala,bani dati aiurea si frecus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddalinio Postat Octombrie 6, 2011 Autor Share Postat Octombrie 6, 2011 Nu ma pricep la ele de aia am intrebat...si nu stiu cum se procedeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.