Jump to content

Moșu'

Super Membru
  • Content Count

    939
  • Joined

  • Last visited

About Moșu'

  • Rank
    One cylinder. Less filling.

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    XR650R

Recent Profile Visitors

1,683 profile views
  1. Ma gandesc sa-mi vand XR-ul:
  2. Vand Honda XR 650R, fabricat in 2006. Este modelul din US importat in Romania in 2009. Este inmatriculate, actele in regula pe numele meu, asigurare pe tot anul 2020 si ITP valabil pana in 24.07.2021. A suferit destul de multe modificari pentru a o face "road-legal" pentru ca modelul din US nu este inmatriculabil. Detalii: - monocilindru, 650 cc, 60-70 cai. - pornire doar la pedala, nu are baterie. - suspensii reglabile pe fata si spate. - undeva pana in 140kg cu plinul facut. - este "dualsportizat": are far cu faza lunga/scurta, semnalizari, claxon, etc. - VIN: JH2RE01056K700205 Starea motocicletei: - KM: ~13000 (29200km pe bord). Are motorul schimbat si este trecut in CV ca fiind fara serie. Motorul care l-am pus avea ~12000km (27838km) si eu am facut diferenta. - Ulei + filtru, antigel, bujie si filtru de aer schimbate de ~20km. - Cauciuc nou pe fata cu camera Michelin ultra heavy duty. Pe spate cauciucul are ~50% uzura. - Lichid de frana schimbat recent (Motul DOT 5.1). - Lant cu pinioane 14-48 pus de ~1500km. Mai am un set de pinioane 15-47 folosite mai putin de 100km. - Placute de frana cu uzura mica. - Instalatiile de frana au fost curatate si au schimbate garniturile. - Toti rulmentii si bucsele de la articulatiile basculei au fost schimbat si gresati. - Toti rulmentii de la roti au fost schimbati. - Ulei schimbat in furca in 2018. - Cercurile de la roti au fost schimbate. Pe fata este un cerc Excel si pe spate Tusk Impact. Modificari: - Bord de la modelul EU + suport cumparat de la un XR650R model EU si melcul de km cumparat nou, OEM. - Kit de stator si rectificator Electrex special pt. XR 400/650 - Honda XR400, XR650 Generator & Regulator Rectifier - (G443/RR17). Are output maxim de 280W. Statorul din US nu avea putere sa duca un halogen 35W + bec de pozitie pe spate. - Disc de frana de 320mm pe fata cu adaptor pt. etrier. Furtun de frana metalic pe spate. - Suport bagaje metalic (Honda XR650R Rubicon Rack, cam 150 euro cu tot cu transport si vama). - Far UFO Ghibli (facut pt. a fi folosit pe XR-uri) cu bec de 35W. Lumineaza ok, se poate circula noaptea fara probleme. - Stop de pozitie + frana pe aripa. Si un suport pt. numar cu un stop mic LED care este legat sa se aprinda doar la franare. - Senzori hidraulici pe ambele pompe de frana. - Jug aftermarket Applied Racing cu prindere de ghidon cu diametrul prinderii de 28,6mm. - Scut de protectie mai serios decat cel standard. - Instalatie electrica "custom" pt. tot ce nu tine de aprindere (care functioneaza pe instalatia standard). Are si un panou de sigurante ascuns langa filtrul de aer. - Rezervor IMS de 13L. Am si rezervorul original de 10L. - Saua retapitata. - Protectii radiatoare. Ce se mai da cu motorul: - Un motor cu probleme de compresie din cauza garniturii de la chiulasa. Pistonul si cilindru au uzura. Probabil cu un cilindru, piston si un kit de garnituri poate fi facut sa mearga. Sau motor de piese pentru cel de pe motor. - 2 cauciucuri, marimea din CV. Pentru cine nu are prieteni "la ITP" :) - 2 statoare: unul model US (output pe la 50W), unul model EU (output de 80-90W, suficient pt. consumatorii actuali). - O bobina de inductie, noua, OEM. - Cateva filtre de ulei, diverse jiglere pentru circuitul de relantiu si principal. - Rezervorul original de 10L. Daca se muta robinetul poate fi folosit. Robinetul este OEM, cumparat nou de mine. Mai am si un robinet aftermarket care este compatibil doar cu rezervorul original. Probleme: - Telescopul spate lasa o pelicula fina de ulei pe tija. Probabil este inceput de sfarsit. Telescopul este rebuild-uibil. Se poate schimba doar garnitura, vad ca pe eBay este ~25 euro. Locatia: Deva, jud. Hunedoara. Pret: 3500 euro Se vinde doar cu transcriere pe noul proprietar. Fiscal pe loc. In principiu nu sunt dispus sa fac schimburi. Dar daca as avea sansa sa pun mana pe o Yamaha XT 600 (1996+) sau un Suzuki DR 650, impecabile si ingrijite plus ceva diferenta as fi foarte tentat. Telefon: 0725.223.990
  3. Este saua standard retapitata de moto_dan:
  4. Confirm. Pe al meu am dat 1900 euro si dupa multe zeci de ore de munca (daca nu chiar 100+) si aproape inca 3000 euro am ajuns foarte aproape de ce mi-am dorit.
  5. @AlexAB daca nu vrei sa cheltui 4000+ euro pt. un dual-sport usor si performant de generatie mai noua, Domi-ul este unul dintre cele mai bune motoare ieftine pt. soft-enduro. Pune-i un pinion de atac cu un dinte in minus (cred ca 14 in loc de 15 dinti), niste cauciucuri gen AC10 sau Mitas C02 (spate) si Mitas C19 (fata) si o sa poti face multe cu el. Mai poti sa demontezi scaritele de la pasager daca nu le folosesti, carena daca ti-e frica ca o spargi. Eventual o toba "goala" sa mai dai jos niste kg de sus si te duce oriunde... Mai incet, dar te duce.
  6. Faina tura, ai bagat ceva km. Cateva sfaturi pt. viitor: - Cumpara-ti un Garmin, macar ceva in zona eTrex 20 sau ulterior. Le gasesti ieftine/second pe OLX. - Daca nu vrei un Garmin, pune-ti OruxMaps pe telefon. Pt. oricare din ele poti sa-ti iei harti "offline" de aici: http://www.freizeitkarte-osm.de Sunt bazate pe OpenStreet Map si sunt mult mai bine puse la punct fata de Google Maps pentru zonele neasfaltate, poteci. O sa te scuteasca de mult timp pierdut cu orientarea. - Lasa gumele de asfalt pt. asfalt. Pune cel putin niste cauciucuri duale. Heidenau K60, Conti TCK80, Metzler Karoo 3, Mitas E07... Plus inca o gramada de modele care nu-mi vin acum O sa te ajute cand dai de pamant mai ud, pamant afanat, frunze. Eu am fost multumit de combinatia TCK80 pe fata si K60 pe spate pt. ture on-off. Dar orice cauciuc cu crampoane iti face viata mult mai usoara cand iesi de pe asfalt. Si pe asfalt gumele duale sunt suficient de bune incat sa poti merge sustinut, fara emotii in curbe. LE. Pe OSM exista drumul intre Cheile Sohodolului si Valea de Pesti.
  7. Si eu ii recomand sa continue drumul din Cheile Sohodolului pana ajunge la DN66A. De acolo, in functie de timp, merita mers spre Campul lui Neag - Cerna Sat - Baile Herculane. Intre Campul lui Neag si Cerna Sat este un forestier in stare buna, merge facut si cu motoare de strada (mai incet oleaca). @AlexAB te poti inspira cu portiunea din Cheile Sohodolului pana spre Campul lui Neag din log-ul asta: https://ridewithgps.com/trips/922865
  8. Pe scurt: motorul nu o mai pornit, am facut un test de compresie si mai mult de 60 psi n-am reusit sa scot nici cu 5ml de ulei in cilindru. L-am desfacut si... Asta sa fie cauza?
  9. Vand: - mansoane "Pro Taper". Pret 25 lei. - protectie ghidon de burete cu folie de protectie. Pret 40 lei. Predare personala in Deva, jud. HD sau trimit prin posta cu plata ramburs. Contact prin PM pe forum sau 0725223990
  10. Am gasit (in cutia cu piese vechi) o husa de sa de XR650R, in stare buna. Am schimbat-o ca nu-mi place "design-ul", ii intreaga si folosibila. O vrea cineva? N-am idee cat poate sa coste, orice de la 2 beri in sus ma motiveaza sa merg pana la posta s-o trimit
  11. Vezi sa "lucreze" cum trebuie frana. Asa era al meu pe spate cand l-am luat. Nu se simtea ca franeaza. Am facut etrierul bucatele, am schimbat tot ce-i cauciuc in el (exista kit-uri complete de reparatie), am curatat si pompa, am curatat pistonasul, am pus un furtun cu invelis metalic HEL si acum franeaza ok. Am atasat cateva poze cu ce-am gasit pe acolo...
  12. Nu am mers cu discul standard sau cel de 280mm, dar XR-ul meu l-am cumparat direct cu kit-ul de 320mm. Franeaza excelent, frana este foarte dozabila si n-am nevoie sa franez cu mai mult de 2 degete. Nu as face economii la frane. Btw, sunt si eu interesat de codul disculul de 320mm de la EBC. Al meu pare sa fie cam la 50% din viata si l-as schimba pt. sezonul viitor.
  13. Vand o pereche de Thor Ratchet, negre, marimea US 12. Se potrivesc pt. cineva care poarta 44-45. Sunt folosite pe motocicleta aproximativ 20 minute. Sunt prea rigide pentru mine, le-am luat sa inlocuiesc o pereche de cizme enduro-touring. Cizmele sunt in Deva, le trimit prin posta/curier. Pret 650 lei, negociabil. Detalii pe PM sau la 0725.223.990.
  14. Vand o pereche de Thor Ratchet, negre, marimea US 12. Se potrivesc pt. cineva care poarta 44-45. Sunt folosite pe motocicleta aproximativ 20 minute. Sunt prea rigide pentru mine, le-am luat sa inlocuiesc o pereche de cizme enduro-touring. Cizmele sunt in Deva, le trimit prin posta/curier. Pret 650 lei, negociabil. Detalii pe PM sau la 0725.223.990.
×
×
  • Create New...