viteza ucide Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 salutare. la CBR-ica mea am constatat ca suspensia spate este foarte moale si nu prea stiu ce sa-i fac(asta se intampla in ciuda faptului ca surubul de reglaj de pe butelia de azot este rasucit spre "hard" la maxim). ma gandesc ca nu mai exista gaz in butelie, insa nu stiu cum pot sa verific acest lucru. ma poate ajuta cineva cu o informatie in aceasta privinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrum Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 (editat) salutare. la CBR-ica mea am constatat ca suspensia spate este foarte moale si nu prea stiu ce sa-i fac(asta se intampla in ciuda faptului ca surubul de reglaj de pe butelia de azot este rasucit spre "hard" la maxim). ma gandesc ca nu mai exista gaz in butelie, insa nu stiu cum pot sa verific acest lucru. ma poate ajuta cineva cu o informatie in aceasta privinta? Fa-ti o programare aici, la dl Gasca: www.honda.com.ro/promotiimoto.php Ah, esti din Tg Jiu?? Atunci sa raspunda cine stie Editat Octombrie 5, 2011 de vrum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 salutare. la CBR-ica mea am constatat ca suspensia spate este foarte moale si nu prea stiu ce sa-i fac(asta se intampla in ciuda faptului ca surubul de reglaj de pe butelia de azot este rasucit spre "hard" la maxim). ma gandesc ca nu mai exista gaz in butelie, insa nu stiu cum pot sa verific acest lucru. ma poate ajuta cineva cu o informatie in aceasta privinta? Ar trebui sa existe un surub de reglare al preload-ului (pretensionarea arcului). Cauta in partea de sus a amortizorului un surub lateral de reglaj sau piulitele mari care pretensioneaza axul (trebuie sa exite una din doua). Daca nu e deja la maxim, mai strange. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 La cbr 600 F preload-ul se regleaza rotind o camasa din partea de jos a amortizorului. La f4i are 7 pozitii. Standard e 3, eu l-am pus la 5 pentru 75kg. E destul de greu de mutat fara cheie speciala. Trebuie un ciocan mare. eu i-am dat si cu putin wd40 sa alunege mai usor. E posibil sa fie uzat amortizorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Octombrie 5, 2011 Share Postat Octombrie 5, 2011 Am eu cheie de amortizor.Daca-ti trebuie cheia da de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viteza ucide Postat Octombrie 5, 2011 Autor Share Postat Octombrie 5, 2011 La cbr 600 F preload-ul se regleaza rotind o camasa din partea de jos a amortizorului. La f4i are 7 pozitii. Standard e 3, eu l-am pus la 5 pentru 75kg. E destul de greu de mutat fara cheie speciala. Trebuie un ciocan mare. eu i-am dat si cu putin wd40 sa alunege mai usor. E posibil sa fie uzat amortizorul. la mine din cate am vazut nu ar avea pozitii...este un surub de care rotesti si cam atat! daca amortizorul ar fi uzat, ma gandesc ca ar exista scurgeri, mizerie pe langa el...iar al meu e curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 e pe gaz. daca strangi din arc e mult mai rau, incepe sa sara si mai rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Surubelele sunt pentru amortizor. Arcul se regleaza din chestia aia mare cu gaurele. Are pe ea niste numere si un semn. Pana la urma ce model de cbr ai? Amortizorul spate e pe gaz, dar ca la orice amortizor pe gaz, rolul gazului e sa impiedice spumarea uleiului. Amortizarea efectiva tot uleiul care trece prin gaurele o face. Uleiul ala isi mai pierde din calitati in timp, poate s-a pierdut si gazul. Mai intai vezi cum e reglat arcul sa-ti poti da seama daca problema e din arc sau amortizor. Se repara si amortizoarele astea, dar nu stiu cine face asta pe la noi. http://www.peterverdonedesigns.com/05shock.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 e pe gaz. daca strangi din arc e mult mai rau, incepe sa sara si mai rau... Omu a zis ca e moale, nu ca sare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viteza ucide Postat Octombrie 7, 2011 Autor Share Postat Octombrie 7, 2011 Pana la urma ce model de cbr ai? F3...din '97. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 Uite aici manualul de service pentru F3: http://www.stephygee.com/ Si uite o poza cu amortizorul. Se vad clar cifrele pe camasa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viteza ucide Postat Octombrie 8, 2011 Autor Share Postat Octombrie 8, 2011 dap...acum vad si yo ca exista gradatii pt reglajul arcului. intrebarea mea este daca odata cu strangerea arcului pt a-l face mai tare, nu cumva i se micsoreaza cursa(fiindca dupa calculele mele cam asta rezulta)? o cursa mai mica ce repercursiuni ar putea avea asupra suspeniei spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Bai, reglajele alea de-aia exista pe amortizor, nu ca sa-l faci mai scurt sau mai lung ci ca sa-l faci mai moale sau mai tare. Se cheama PRELOAD. Daca nu se regla si avea vreun impact nu mai puneau nici un reglaj.. Daca si cu preloadu la maxim tot moale e, inseamna ca e futut arcul. Da tu intai regleaza ala si apoi vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 La mine e amortizoru' prea tare... si n-am cheie sa il reglez. Am dat de cheita aia de gaz pe soft si tot tare e. Ma zguduie de imi tremura dintii in gura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Trebuie sa umblii la toate (revenire/compresie/incarcare), mergi la cineva priceput sa iti seteze suspensia pt kg si stilul tau de mers.Tu ai umblat doar la compresie banuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 I-am dat presiunea mai jos la gume la 2.4 - 2.4 si e mult mai bine acum. Se pare ca cu recomandarile producatorului mergi doar pe drumurile din afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Ce treaba are presiunea gumei cu suspensia ? Daca vrei sa faci un lucru giugiuc mergi la un mecanic sa iti seteze suspensia.Vei conduce o alta mobra..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 (editat) Pai nu are nicio treaba cu suspensia, dar are treaba cu comportamentul motocicletei pe drumuri accidentate. Cand bag presiune 2.3 la masina fata de 1.8-.1.9 imi rup dintii prin gropi. Asa si la motor, cu 2.6 - 2.9 cat recomanda producatoru imi rup curu' si imi tremura dintii pe drumurile patriei. Vad ca , cu o presiune mai scazuta este mult mai bine, nu mai simt fiecare pietricica si sta mai bine lipita in curbe. Ma gandesc sa o dau si mai jos putin. Editat Iulie 7, 2016 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.