Sari la conținut

Suspensie spate moale


Postări Recomandate

salutare.

la CBR-ica mea am constatat ca suspensia spate este foarte moale si nu prea stiu ce sa-i fac(asta se intampla in ciuda faptului ca surubul de reglaj de pe butelia de azot este rasucit spre "hard" la maxim). ma gandesc ca nu mai exista gaz in butelie, insa nu stiu cum pot sa verific acest lucru. ma poate ajuta cineva cu o informatie in aceasta privinta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.

la CBR-ica mea am constatat ca suspensia spate este foarte moale si nu prea stiu ce sa-i fac(asta se intampla in ciuda faptului ca surubul de reglaj de pe butelia de azot este rasucit spre "hard" la maxim). ma gandesc ca nu mai exista gaz in butelie, insa nu stiu cum pot sa verific acest lucru. ma poate ajuta cineva cu o informatie in aceasta privinta?

 

Fa-ti o programare aici, la dl Gasca:

www.honda.com.ro/promotiimoto.php

 

Ah, esti din Tg Jiu?? Atunci sa raspunda cine stie :)

Editat de vrum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare.

la CBR-ica mea am constatat ca suspensia spate este foarte moale si nu prea stiu ce sa-i fac(asta se intampla in ciuda faptului ca surubul de reglaj de pe butelia de azot este rasucit spre "hard" la maxim). ma gandesc ca nu mai exista gaz in butelie, insa nu stiu cum pot sa verific acest lucru. ma poate ajuta cineva cu o informatie in aceasta privinta?

 

Ar trebui sa existe un surub de reglare al preload-ului (pretensionarea arcului). Cauta in partea de sus a amortizorului un surub lateral de reglaj sau piulitele mari care pretensioneaza axul (trebuie sa exite una din doua).

Daca nu e deja la maxim, mai strange.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cbr 600 F preload-ul se regleaza rotind o camasa din partea de jos a amortizorului. La f4i are 7 pozitii. Standard e 3, eu l-am pus la 5 pentru 75kg.

E destul de greu de mutat fara cheie speciala. Trebuie un ciocan mare. eu i-am dat si cu putin wd40 sa alunege mai usor.

E posibil sa fie uzat amortizorul.

post-60901-0-16564100-1317805113_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cbr 600 F preload-ul se regleaza rotind o camasa din partea de jos a amortizorului. La f4i are 7 pozitii. Standard e 3, eu l-am pus la 5 pentru 75kg.

E destul de greu de mutat fara cheie speciala. Trebuie un ciocan mare. eu i-am dat si cu putin wd40 sa alunege mai usor.

E posibil sa fie uzat amortizorul.

 

 

la mine din cate am vazut nu ar avea pozitii...este un surub de care rotesti si cam atat!

daca amortizorul ar fi uzat, ma gandesc ca ar exista scurgeri, mizerie pe langa el...iar al meu e curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubelele sunt pentru amortizor. Arcul se regleaza din chestia aia mare cu gaurele. Are pe ea niste numere si un semn.

Pana la urma ce model de cbr ai?

 

Amortizorul spate e pe gaz, dar ca la orice amortizor pe gaz, rolul gazului e sa impiedice spumarea uleiului. Amortizarea efectiva tot uleiul care trece prin gaurele o face. Uleiul ala isi mai pierde din calitati in timp, poate s-a pierdut si gazul.

 

Mai intai vezi cum e reglat arcul sa-ti poti da seama daca problema e din arc sau amortizor.

 

Se repara si amortizoarele astea, dar nu stiu cine face asta pe la noi.

http://www.peterverdonedesigns.com/05shock.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap...acum vad si yo ca exista gradatii pt reglajul arcului. intrebarea mea este daca odata cu strangerea arcului pt a-l face mai tare, nu cumva i se micsoreaza cursa(fiindca dupa calculele mele cam asta rezulta)? o cursa mai mica ce repercursiuni ar putea avea asupra suspeniei spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, reglajele alea de-aia exista pe amortizor, nu ca sa-l faci mai scurt sau mai lung ci ca sa-l faci mai moale sau mai tare.

Se cheama PRELOAD. Daca nu se regla si avea vreun impact nu mai puneau nici un reglaj.. :scratch:

 

Daca si cu preloadu la maxim tot moale e, inseamna ca e futut arcul.

Da tu intai regleaza ala si apoi vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

Pai nu are nicio treaba cu suspensia, dar are treaba cu comportamentul motocicletei pe drumuri accidentate. Cand bag presiune 2.3 la masina fata de 1.8-.1.9 imi rup dintii prin gropi. Asa si la motor, cu 2.6 - 2.9 cat recomanda producatoru imi rup curu' si imi tremura dintii pe drumurile patriei. Vad ca , cu o presiune mai scazuta este mult mai bine, nu mai simt fiecare pietricica si sta mai bine lipita in curbe. Ma gandesc sa o dau si mai jos putin.

Editat de Hds Sergiu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...