Sari la conținut

Evacuare custom Harley-Davidson.


cristian ionescu
 Share

Postări Recomandate

* nu-i cam sus relantiul?

arata destul de bine, dar faceti si voi filmele astea mai clare cand le postati aici. inteleg ca le puneti pentru reclama, deci trebuie sa fie o imagine foarte buna. or fi ceva clienti potentiali pe aici. da' la modul cum se vede in film, nu prea ii atragi. parerea mea :)

 

P.S. si cand filmezi detaliile, stai mai mult cu focusul pe ele, ca altfel e derizoriu. dau sfaturi doar din pozitia de client "mofturos". :D altfel, toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* nu-i cam sus relantiul?

arata destul de bine, dar faceti si voi filmele astea mai clare cand le postati aici. inteleg ca le puneti pentru reclama, deci trebuie sa fie o imagine foarte buna. or fi ceva clienti potentiali pe aici. da' la modul cum se vede in film, nu prea ii atragi. parerea mea :)

 

P.S. si cand filmezi detaliile, stai mai mult cu focusul pe ele, ca altfel e derizoriu. dau sfaturi doar din pozitia de client "mofturos". :D altfel, toate bune!

 

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la abominatia aia racita cu apa motorul e facut de Porsche - nu mai e mult si o sa vedem Harley cu motor de Kawasaki.... A dreq globalizare...:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este exact cum spune valicaddy, este pe injectie si are relantiul un pic cam mare.

Pai din ce vad e TC96 cu 6 trepte, asta e pe injectie, toate au ralantiul ceva mai mare decat cele cu carb, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, asta se va intampla la iarna, dupa ce isi cumpara proprietarul cele necesare remaparii injectiei.

Ia laptopul, ticule, conecteaza-l la motocicleta si roteste surubul de relanti in Java...:lol:

Editat de cristian ionescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hahahahahah...am crezut ca ma kaka pe mine de ras cand am auzit motorul... cand le-am zis io ca se joaca cu matzul o zis ca-s rau... cu relantiul ala o sa fie primul twincam japonez. Ingrozitor cand nu-i cap, vai de puii nostrii.

Plus ca or facut o copie(ratata) dupa un esapament stock... faza care nu o inteleg nici sa ma bati in cap. Originalul e pentru tourer, full dresser, big buss mofo, facut asa sa incapa gentile mari laterale, ca doar greutatea nu conteaza la un tank.... pusa pe o Dyna superglide (voit cel mai usor twincam)... contradictie in termeni! Urmeaza sa puna roti de tractor pe R1.

Pana la urma fiecare face cum il duce capul... vai de capul nostru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avea socul tras in timpul filmarii? altfel, pt o dyna... not good :disappointed: .

te inseli. pt. un dyna stock cu motor twincam de 96 inch cubi is very good. :) nu are soc, e pe injectie, vine din fabrica cu 1.150 de ture la relanti. pt jucat cu relantiul si adus pe la 8-900 de ture trebe power commander instalat si un alt filtru mai permisiv, ca tobe are facute din ce vad. Misto finisarea, dar is de acord cu shobi, nu se potrivesc cu modelul acesta de HD. Mai degraba pe un cross bones sau ceva din clasa Softail Classic. Dar proprietarului trebuie sa-i placa in primul rand, nu noua. toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Barbate, ce auzi tu acolo e o abobination! la 120 de km pe ora nu tre sa sune asa un stroker! faza cu relantiul din fabrica la 1150 de ture ,,,,

 

uite un sunet normal de relanti:

 

 

diferenta e ... da sa-mi bag o brisca-n c..ie!

 

daca ti se pare finisarea misto... pardon, imbinarile is facute cu ciocanu si arata de kakat, bunghesc , dar nu chiar cum ar trebui sa fie... serios acuma voi nu sunteti atenti sau nu va uitati la motorul de sub poponeata?

 

Daca baiatul facea toba pentru moorul personal il felicitam si ii doream la mai mare. Dar un nenorocit a platit bugat pt un rahat de lucrare facuta de "profesionisti". Io ii impuscam in genunchi pe mecanicii care isi permiteau sa-si bata joc de motorul meu in halul asta ... pe banii mei...

Pariu ca a costat dublu cat e o toba HD similara ca look dar de 10 ori mai buna ca performante... nu pot gasi scuze pt tiganisme de genul asta.

Culmea , a mai fost discutia odata si tot nu s-au potolit. A fost mutata la "servicii bla" unde nu m-am bagat ca e reclama lor.. dar aici e forum si asta e parerea mea:

tziganie!

Ghiul de rahat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ca e pe injectie... si totusi! se vrea un motor care nu mai este stock... cu tobe custom... am mai auzit si alte dyna (drept este ca nu pe injectie... dar chiar asa sa fie diferenta intre injectie si carburator?), dar nici una nu suna atat de prost... cu regret; pt urechea mea nu e muzica!

sa vina dl "twenty" sa puna un sunet de dyna cu tobe V&H, twincam, pt demonstratie... mno aia da!

 

 

ps. discutiile despre detalii tehnice... intre voi barbatii... eu le urmaresc cu interes! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles ca e pe injectie... si totusi! se vrea un motor care nu mai este stock... cu tobe custom... am mai auzit si alte dyna (drept este ca nu pe injectie... dar chiar asa sa fie diferenta intre injectie si carburator?), dar nici una nu suna atat de prost... cu regret; pt urechea mea nu e muzica!

sa vina dl "twenty" sa puna un sunet de dyna cu tobe V&H, twincam, pt demonstratie... mno aia da!

 

ps. discutiile despre detalii tehnice... intre voi barbatii... eu le urmaresc cu interes! :)

hihi, nici pt urechea nu suna bine. daca auzi Cross-bones-ul meu cu tobe aftermarket cum se aude...galagie infernala si cam atat. si da, e diferenta mare intre carb si injectie. faza cu cele 1150 de ture din fabrica pt modelele pe injectie am verificat-o din mai multe surse, de la dealeri HD si nu numai, pt ca si la cross bones e la fel. and il pornesc zici ca e supraturat si supraturat pare si in mers. Am vorbit cu cei de la HD, mi-au spus ca asa este setat de producator, la 1150 de ture. vrei sunet mai "curat", umbli la coborat turatia :)

 

Barbate, ce auzi tu acolo e o abobination! la 120 de km pe ora nu tre sa sune asa un stroker! faza cu relantiul din fabrica la 1150 de ture ,,,,

 

uite un sunet normal de relanti:

 

 

Shobi, nu contest ca sunetul e ingrozitor, dar cand inregistrezi depinde si de calitatea inregistrarii. Maine in schimb, o sa fac o inregistrare cu Cross Bones-ul meu asa cum a venit cu tobele aftermarket din state. zici ca e bagat la 220 din cauza injectiei. Culmea e ca imi place mai mult cum se aude VN-ul meu cu tobe Hardkrome decat Crossbones cu V&H. Personal cred ca fostul proprietarul din state nu a umblat deloc la relanti. de aia am si verificat cum pleca un astfel de motor pe poarta fabricii. :)

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry, nici Volusia mea nu e atata de turata - eu zic ca trebuie cautat "knob"-ul ala care regleaza relanti-ul, cat de mare inginerie o fi?

ancagalon, aia e buba, la astea pe injectie modelele noi nu exista ingineria. Leacul, power commander si remapare :))

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma distreaza cand toti se pricep la toate.

Dar de service la HD ati auzit? O intrebare acolo la Eugen sau la Marcel va poate lamuri.

Sau de www.hdforums.com ?

 

Tobele alea suna ca p...la. Mai bine ia niste muffler-e second de pe Ebay pana in 100 de Euro si finisate k lumea suna de 1000 de ori mai bine.

Ca de fapt noi aici vorbim de muffler-e nu de tobe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima regula la schimbarea intregii evacuari este rejeting-ul sau resetarea ECU-ului. Daca doar schimbi evacuarea fara altceva va suna ca o masina de cusut Ileana. Daca vrei numai sunet deosebit nu inteleg sa schimbi toata evacuarea ci doar tobele/muffler/slip-on sau eventual filtrele din toba. Daca vrei sa-i maresti caracteristicile de putere/cuplu trebuie facut tot, de la evacuare, filtru aer, sondele lambda, ECU sau carburatorul. Sunt cazuri cand trebuie si cutia de viteze adapata.

 

Revenind, sunetul acelei evacuari, suna spart si cu nimic mai bine decat o toba stoc din care scoti filtrele. Poate chiar mai nashpa! Parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as requested :rolleyes:

 

http://www.youtube.com/watch?v=eSILipw6vcQ&feature=youtu.be

 

e la vanzare. 7500 euroi daca e careva interesat

 

am inteles ca e pe injectie... si totusi! se vrea un motor care nu mai este stock... cu tobe custom... am mai auzit si alte dyna (drept este ca nu pe injectie... dar chiar asa sa fie diferenta intre injectie si carburator?), dar nici una nu suna atat de prost... cu regret; pt urechea mea nu e muzica!

sa vina dl "twenty" sa puna un sunet de dyna cu tobe V&H, twincam, pt demonstratie... mno aia da!

 

 

ps. discutiile despre detalii tehnice... intre voi barbatii... eu le urmaresc cu interes! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ancagalon, aia e buba, la astea pe injectie modelele noi nu exista ingineria. Leacul, power commander si remapare :))

 

la astea pe injectie ingineria se numeste Digital Technician II,plaja de reglaj a relantiului pt modelele pe injectie Twin Cam 96 si 96b este de la 952 rpm pana la 1200rpm iar setarea de fabrica este de 1000rpm ,la 1150 sta in primul minut de functionare pana se incalzeste ,nici cu Power comander sau Fuel pack de la Vance&Hines nu poti face o setare mai joasa a relantiului de Super Tuner de la Screamin Eagle sa nu mai vb ca este soft oem si nu poti face absolut nimic

va spun din proprie experienta ca de la 1000 la 952 diferenta este insesizabila

iar pt sunet cele mai ok din punctul meu de vedere sunt Super Trapp,iar dupa ele Vance&Hines -short shot (pt sportster) si radius pt TC,dar obligatoriu trebuiesc montate buffere pt un sunet pe joase puternic altfel suna a oale sparte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. Totusi, din filmuletz nu reiasa daca masinaria era rece sau functiona de ceva vreme, in mod normal relanti-ul ar fi trebuit sa fie mai coborat. Nu stiu cum e la HD-urile noi, la Vulcan-urile pe injectie exista un reglaj de relanti in dreapta sub capacul solenoizilor/corpului de injectie - basca un "soc" care de fapt crestea si mai mult turatia de relanti, pur mecanice amandoua. Nu stiu pe nimeni cu HD pe injectie, ca m-as fi uitat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca nu degeaba HD face acele scuturi de galerie fiindca altfel s-ar vedea ca kktu. Si ma refer la cele stock.

Nu stiu daca cele aftermarket de la Vance&Hines sau Von Braun sau Reinhart sau Samson sunt de calitate mai buna. Cert e ca si sunetul e important nu numai pretul sau calitatea. Iar din inregistrare se aude nashpa. Asta e tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...