alby Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 am si eu o intrebare!? scuteru meu nu mai vrea sa ia mai mult de 70! de la 120 cat prindea ... stie cineva ce are ? prima oara nu vruia mai mult de 100,dupa aceea 80,acum 70 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adix Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 sal baieti, mai am si eu o intrebare..... ...e greu de modificat un scuter de pe injectie pe carburator???? de ce piese am nevoie inafara de carburator, chiuloasa si bujie?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 buna am un aerox 100r adica are 101cc din fabrica motor minarelii in 2t cand i dau la max acelretie se aude un scartiit exact cum pui frana pe asfalt asa scartie jos la ambreaj curea nu stiu ce putetii sami zi si mai o problema dupa ce incalzesc bine motorul la role se aude un sgartinit parca ar da peste olata foarte urat face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 si mai o problema dupa ce incalzesc bine motorul la role se aude un sgartinit parca ar da peste olata foarte urat face faza cu rolele mi se intampla si mie de vreo saptamana incoace,tre sa le schimb,au peste 11.000 km...se tocesc , asta este boala lor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 ca sa fi super membru trebuie sa postezi nu neaparat sa sti Si acum o intrebare pt.super membri si nu numai.A circulat cu scooterul in urma cu o saptamana si ieri a trebuit sa-l misc din locul unde era cand am observat ulei sub filtru de aer curs cantitate nu gluma si prelins pe carter .Ce ar putea fi ca eu zau ca nu stiu-====furtunul de ulei este bine prins si la locul lui------ aaa la motoarele in 4 timpi exista un furtun care de obicei iasa din capacul de la chiuloasa si prin el trec vapori de ulei si se duc in filtru de aer se mai numeste "gaze de carter" ce poti sa faci : sa verifici furtunu daca nu cumva ii stranngulat si vezi ca gazele de carter cand se racesc se fac ulei si asa se explica ..........ca o curs........... shi dai filtru de aer jos desfal shi vezi daca traseul pe unde merg gazele de carter ii ok.. :) buna am un aerox 100r adica are 101cc din fabrica motor minarelii in 2t cand i dau la max acelretie se aude un scartiit exact cum pui frana pe asfalt asa scartie jos la ambreaj curea nu stiu ce putetii sami zi si mai o problema dupa ce incalzesc bine motorul la role se aude un sgartinit parca ar da peste olata foarte urat face verifica variatorul ,................. la adoua problema....hmm motor in 2 timpi racit cu aer (asa is aerox-urile de 100cc nuh??? k doar alea de 49 is racire cu apa) se duce repede(10.000-20.000km aprox) setul depinde cum il intreti dar dep shi cati km are..... sal baieti, mai am si eu o intrebare..... ...e greu de modificat un scuter de pe injectie pe carburator???? de ce piese am nevoie inafara de carburator, chiuloasa si bujie?????? depinde ce scoter ii............. de ex la sr dietech nu are rost .... schimbi direct motorul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 (editat) Salut! Am si eu o problema cu scuterul meu,de cand lam cumparat imi tot arde becurile (far fata,lamap spate,leduri bord,etc) am incercat si cu bec de 24v, am mers cat a mers si mi la ars si pe acela.Sa fie din cauza releului de tensiune?k nu prea ma pricep. semnalizarile sunt alimentate direct din baterie? nu trece curentul prin releu? Scuterul este un aprilia sr 50 din 97. Asfalt Uscat!!! Editat Septembrie 29, 2008 de lukas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Salut! Am si eu o problema cu scuterul meu,de cand lam cumparat imi tot arde becurile (far fata,lamap spate,leduri bord,etc)am incercat si cu bec de 24v, am mers cat a mers si mi la ars si pe acela.Sa fie din cauza releului de tensiune?k nu prea ma pricep. semnalizarile sunt alimentate direct din baterie? nu trece curentul prin releu? Scuterul este un aprilia sr 50 din 97. Asfalt Uscat!!! ai o problema la releul de incarcare (care este si stabilizator de tensiune din alternator)...ori e bulit ori ai contacte imperfecte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 salut. am strans mai multe serii de pe scuter , poate unu din ele o sa ma ajute sa aflu de motor am pe scuter... ~s50-199457 ~0612071 ~13700HG26 ~HG2661 ~HIP-A1 ~SF50-ENG NO.6 ~1430HN325 e4 ~HG266 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Te uiti in talonul de la primarie,acela care ti la dat odata cu numerele galbene,si vezi ca trebuie sa ai o rubrica gen "tip motor" daca nu scrie acolo o sa gasesti tipul motorului in C.I.,bine daca ai asea ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 cred ca mi'a pastrat'o la primarie. mam uitat prin tot ce am si nu am gasit nimic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 (editat) nu iti pastreaza frate C.I. la primarie,probabil ai uitat-o sau ai pierdut-o Editat Septembrie 30, 2008 de sunnyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enth3os Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Salut tuturor! Sunt nou pe acest forum,deci am sa incep prin a m-a prezenta. Sunt Theo,am 16 ani si sunt din Cta. Acum 1 an,in timpul verii am avut ocazia sa am grija de mopedul unui prieten plecat din tara.Era un Piaggio Grillo si pe el am invatat sa merg,sa ma dau pe 2 roti. Anul asta am decis sa imi cumpar un Yamaha Aerox nou.Anyway toate problemele au inceput atunci cand mi-am cumparat toba noua,LeoVince ZX CHROME si am incercat sa o instalez. Toba a venit cu doua seturi de role,de 3,5 si 4,5g si arculete super-tari galbene. Acum incepe aventura.Ma duc entuziasmat dupa ce cumpar toba,la ei la service sa o instalez. Dute acolo,lasa-i pe baieti(care sunt cei mai tari mecanici pe care i-am cunoscut) sa-si faca nr de magie si vezi ca la final nu se intampla nimic. Au instalat rolele de 3,5 si arculetele + toba.Fa o tura,vezi ca nu trage si merge pana in 30km/h.Dute inapoi,desfa capacul de la variator,vezi ca arculetele sunt prea tari si nu lasa ambreajul sa se deschida,punele pe alea vechi,mai fa o tura.Aceeasi situatie,doar ca acum lua 45 km/h,fata de 80-85 cu ea stock,delimitata.Dute inapoi,schimba rolele cu cele originale,fa o proba,la fel.Rolele de 4,5 nu le-am incercat crezand ca fac la fel.Cu toba montata am facut vreo 50 km si nimic. Acum ce imi recomandati,sa arunc toba,sa imi dau cu tesla-n oua ca am dat o groaza de bani pe ea sau dupa sfatul vostru sa ma apuc in garaj sa-l desfac si sa-l rezolv? Ce ar putea avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 (editat) io cand am pus toba luam 40 cu rolele mele de 6.5g...si am pus unele de 3g cu care iau acum 60.. cu alea grele nu se tura scuterul la maxim, incearca sa pui role mai usoare :-?? unde undeva intro vale mare in care sa fortezi scuteru dupa viteza maxima care o iei tu acum, si vezi daca se tureaza atunci si daca iti da mai mult... Editat Octombrie 1, 2008 de iReal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Salut tuturor! Sunt nou pe acest forum,deci am sa incep prin a m-a prezenta. Sunt Theo,am 16 ani si sunt din Cta. Acum 1 an,in timpul verii am avut ocazia sa am grija de mopedul unui prieten plecat din tara.Era un Piaggio Grillo si pe el am invatat sa merg,sa ma dau pe 2 roti. Anul asta am decis sa imi cumpar un Yamaha Aerox nou.Anyway toate problemele au inceput atunci cand mi-am cumparat toba noua,LeoVince ZX CHROME si am incercat sa o instalez. Toba a venit cu doua seturi de role,de 3,5 si 4,5g si arculete super-tari galbene. Acum incepe aventura.Ma duc entuziasmat dupa ce cumpar toba,la ei la service sa o instalez. Dute acolo,lasa-i pe baieti(care sunt cei mai tari mecanici pe care i-am cunoscut) sa-si faca nr de magie si vezi ca la final nu se intampla nimic. Au instalat rolele de 3,5 si arculetele + toba.Fa o tura,vezi ca nu trage si merge pana in 30km/h.Dute inapoi,desfa capacul de la variator,vezi ca arculetele sunt prea tari si nu lasa ambreajul sa se deschida,punele pe alea vechi,mai fa o tura.Aceeasi situatie,doar ca acum lua 45 km/h,fata de 80-85 cu ea stock,delimitata.Dute inapoi,schimba rolele cu cele originale,fa o proba,la fel.Rolele de 4,5 nu le-am incercat crezand ca fac la fel.Cu toba montata am facut vreo 50 km si nimic. Acum ce imi recomandati,sa arunc toba,sa imi dau cu tesla-n oua ca am dat o groaza de bani pe ea sau dupa sfatul vostru sa ma apuc in garaj sa-l desfac si sa-l rezolv? Ce ar putea avea? daca ti`ai pus toba sport,regleaza carburatorul.Carburator era reglat pt toba stock nu pt toba sport. Regleaza carbu` si vezi cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 poi punei rolele originale shi arcurile originale.......... shi vezi cum merge........ ar trebui sa il duci la cineva care chiar stie shi sa ii puii alte jiglere shi un filtru sport...... shi sa lasi toba asta sport....... vezi cum se comporta shi spune-ne......... :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 (editat) am o problema am dus scuteru la mecanic acum 2 zile sa ii schimb socu....am pus unu nou si nu mi-a mai mers mai mult de 65 si mergea foarte inecat ieri m-am dus inapoi la mecanic sa imi pun socu meu inapoi si tot asa imi merge....65 si foarte inecat am curatat si carburatoru si am schimbat si bujia ce poate sa fie? Editat Octombrie 1, 2008 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 De ce trage mai greu scuterul knd este cald?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 am o problema am dus scuteru la mecanic acum 2 zile sa ii schimb socu....am pus unu nou si nu mi-a mai mers mai mult de 65 si mergea foarte inecat ieri m-am dus inapoi la mecanic sa imi pun socu meu inapoi si tot asa imi merge....65 si foarte inecat am curatat si carburatoru si am schimbat si bujia ce poate sa fie? curata`i filtrul de aer...asa am patit si eu ieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 (editat) curata`i filtrul de aer...asa am patit si eu ieri am curatat si filtru si tot asa face Editat Octombrie 1, 2008 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 am o problema am dus scuteru la mecanic acum 2 zile sa ii schimb socu....am pus unu nou si nu mi-a mai mers mai mult de 65 si mergea foarte inecat ieri m-am dus inapoi la mecanic sa imi pun socu meu inapoi si tot asa imi merge....65 si foarte inecat am curatat si carburatoru si am schimbat si bujia ce poate sa fie? De ce nu l`ai schimbat tu? Verifica reglajele de la carb.Daca tot asa merge deconecteaza socu de la instalatie si vezi cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 De ce nu l`ai schimbat tu? Verifica reglajele de la carb.Daca tot asa merge deconecteaza socu de la instalatie si vezi cum se comporta. eu am schimbat socu reglajele sunt bune ... am incercat sa scot si cablu de la soc si tot asa merge maine ma duc iar la mecanic sa vedem ce are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 eu am schimbat socu reglajele sunt bune ... am incercat sa scot si cablu de la soc si tot asa merge maine ma duc iar la mecanic sa vedem ce are sa ne zici si noua daca ai rezolvat. Eu tot asa am patit.Am curatat filtru de aer si cand l-am pornit mergea inecat si greu isi lua viteza. Aveam socu decuplat de la instalatie eletrica inainte sa curat filtru si merge perfect!cand am curatat merge ca dreq.Cred ca socu si la mine ii de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enth3os Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Bir nana,am luat scuteru de la service nu mergea la capac maxima,am ajusn acasa,am urmat sfaturile si am marit debitul la carburator si am marit jiglerul cu bormasina.Consuma cam mult da merita.Singura problema e ca intra in turatie maxima dupa 20km/h,cred ca voi comanda un carburator nou si set variator nou. Continuand aceasta idee,cine ma poate ajuta cu aceste piese,carburator de 15x1 si set variator+curea kevlar ?Sunt din Constanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick_blaster Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 Salut, am urmatoarea problema cu un Peugeot Ludix Blaster: scuterul a stat nefolosit destul de mult timp (aproape un an) si acum daca incerc sa il pornesc dupa cateva secunde motorul se opreste. De pornit porneste foarte usor (curios chiar, pentru ca inainte dupa cateva zile de nefolosire pornea foarte greu), insa chiar daca accelerez parca nu intra benzina in carburator si se opreste. Intrucat am avut o experienta nefericita cu service-ul peugeot acum ceva timp nu as vrea sa apelez iar la ei, mai ales ca trebuie cumva sa transport scuterul acolo. Probabil ca este de vina carburatorul... Ati mai avut astfel de probleme, aveti vreun sfat sau se ofera careva contracost sa ma ajute? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Salut, am urmatoarea problema cu un Peugeot Ludix Blaster: scuterul a stat nefolosit destul de mult timp (aproape un an) si acum daca incerc sa il pornesc dupa cateva secunde motorul se opreste. De pornit porneste foarte usor (curios chiar, pentru ca inainte dupa cateva zile de nefolosire pornea foarte greu), insa chiar daca accelerez parca nu intra benzina in carburator si se opreste. Intrucat am avut o experienta nefericita cu service-ul peugeot acum ceva timp nu as vrea sa apelez iar la ei, mai ales ca trebuie cumva sa transport scuterul acolo.Probabil ca este de vina carburatorul... Ati mai avut astfel de probleme, aveti vreun sfat sau se ofera careva contracost sa ma ajute? Merci incearca sa`l pornesti n panta. Ai probleme cu socul. Eu tot in panta il pornesc.(roata fata sa fie ridica oleaca) Porneste la prima pedala,intra socu in actiune(se tureaza tare) si apoi isi revine.Daca il porneam pe drept,pornea dar se oprea daca ii dadeam gas(ca sa`l tin la ralanti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.