Sari la conținut

Postări Recomandate

salut

am un yamaha majesty de 250 cmc in 4t ce ulei imi recomandati sa bag in el ?? am vrut sa ii schimb filtrul dar se pare ca nu are filtru de ulei :kiss:

mersi :what:

 

ce bagi in fazer, poti sa bagi si la scuter... este tot 4T...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut

am un yamaha majesty de 250 cmc in 4t ce ulei imi recomandati sa bag in el ?? am vrut sa ii schimb filtrul dar se pare ca nu are filtru de ulei :kiss:

mersi :what:

 

 

trust me..... stiu de ce spun... alege MOTUL :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu un ITALJET FORMULA 50 AC da scanteie primeste benzina dar nu porneste neam am verificat compresia carburatorul este curatzat......cand se ineaca cand nu se ineaca dar nu porneste nu mai stiu ce sa'i fac PLS HELP....am pus ulei nou benzina proaspata...problema e ca arde benzina ca am vazut ca scoate ceva fum dar nu porneste neam

Editat de chelone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil esti dealer Motul si de aia, nu?

 

 

eu diler... nuh man :what: , dar sunt niste baieti foarte de treaba si uleiul lor chiar e ceia ce spun ei, am sunat la reprezentanta in romania, am facut comanda, miau trimiso prin curier rapid in 2 zile si fara nici o taxa, plus ca miau mai pus surprize, o sapca motul si un breloc de chei, dar comanda a fost de 7 mil! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu un ITALJET FORMULA 50 AC da scanteie primeste benzina dar nu porneste neam am verificat compresia carburatorul este curatzat......cand se ineaca cand nu se ineaca dar nu porneste nu mai stiu ce sa'i fac PLS HELP....am pus ulei nou benzina proaspata...problema e ca arde benzina ca am vazut ca scoate ceva fum dar nu porneste neam

verifica lamele de la admisie ..vezi ca poate una sau 2 is deschise foarte mult si de aicea se ineaca .

ca sa ajungi la ele ...desfaci furtunu` ala care intra in motor..adica p unde intra amestecu` in motor ..vezi daca sunt deskise foarte multa ..atunci schimba

sa ma corectati daca am gresit ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajuta cineva cum schimb o aprindere de la Piaggio Zip 4T 50cc?

am o aprindere de la o yamaha mbk(prin CDI) si vreau so pun la piaggio ..cu tot cu magnetou,bobina.

ma ajuta careva ?

La piaggio zip 4t 50cc am avut aprindere electronica si mi so ars ars aprinderea(Ducati Energia).

Presupun ca tot sistemul de aprindere de la mbk e pentru 2T... Cum sa pui aprindere de 2T pe un motor in 4T? O sa ai o scanteie in plus si o sa mearga total aiurea: fum negru, nu se tureaza, strici setul! Intreaba-l pe screeky2000, el a pus aprindere 2T pe un 4T si mergea rau de tot

 

am si eu o problema cu un ITALJET FORMULA 50 AC da scanteie primeste benzina dar nu porneste neam am verificat compresia carburatorul este curatzat......cand se ineaca cand nu se ineaca dar nu porneste nu mai stiu ce sa'i fac PLS HELP....am pus ulei nou benzina proaspata...problema e ca arde benzina ca am vazut ca scoate ceva fum dar nu porneste neam

Vezi unde iti da scanteia, poate da cand e pistonul jos trebuie reglat avansul. Ce compresie are? Vezi ca si scanteia aia daca e slaba, iar nu porneste. Motorul se invarte normal? Verifica si la filtrul de aer.

 

 

 

Bafta! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la muzicutza sa stang lamelele nu?

 

<small>--- Mesaj completat în 08 Feb 2008 23:51 -------------</small><br/>

Presupun ca tot sistemul de aprindere de la mbk e pentru 2T... Cum sa pui aprindere de 2T pe un motor in 4T? O sa ai o scanteie in plus si o sa mearga total aiurea: fum negru, nu se tureaza, strici setul! Intreaba-l pe screeky2000, el a pus aprindere 2T pe un 4T si mergea rau de tot

Vezi unde iti da scanteia, poate da cand e pistonul jos trebuie reglat avansul. Ce compresie are? Vezi ca si scanteia aia daca e slaba, iar nu porneste. Motorul se invarte normal? Verifica si la filtrul de aer.

Bafta! :what:

 

 

si avansu de unde il reglez compresia nu mai stiu cat era ca asta vara am verificato dar era buna si nu m'am mai carat cu el ca venise timpu urat, si motoru se invate normal.

Editat de chelone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la muzicutza sa stang lamelele nu?

 

<small>--- Mesaj completat în 08 Feb 2008 23:51 -------------</small><br/>

si avansu de unde il reglez compresia nu mai stiu cat era ca asta vara am verificato dar era buna si nu m'am mai carat cu el ca venise timpu urat, si motoru se invate normal.

Vezi cat de tare e scanteia! Daca e buna, incearca sa vezi unde da scanteie(dai din pedala/la automat, exact dupa scanteie verifici pozitia pistonului cu o surubelnita ceva prin locul bujiei) . Daca nu reusesti, dai capacul de la pompa de apa jos si o sa vezi volanta magnetoului. Pe margine are o chestie de metal care transmite informatia prin senzor la CDI cand sa dea scanteia(prin bobina). Banda aia mica metalica trebuie sa fie cu inceputul(in sensul de rotatie al motorului) cand pistonul e aproape sus, pe urcare(scrie exact pozitia in cartea tehnica), daca nu e asa, ori ti-a sarit/s-a rupt/tocit( :kiss: )pana de pe ambielaj si s-a dereglat pozitia volantei, fie citeste gresit informatia. Nu prea ai cum sa reglezi avansul si daca asta e problema, iti recomand sa te duci la service.

 

 

 

Bafta! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica contactele sa nu fie oxidate, firele sa nu fie deteriorate... daca nu este nici una inseamna ca s'a dus CDI-ul :what: . Dar cel mai bine ar fi sa-l duci la un electrician auto sa-l verifice si sa-ti spuna el, ca sa nu arunci bani pe geam degeaba, si cauza defapt sa fie doar un fir rup, un contact imperfect sau alte cauze minore. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica contactele sa nu fie oxidate, firele sa nu fie deteriorate... daca nu este nici una inseamna ca s'a dus CDI-ul :what: . Dar cel mai bine ar fi sa-l duci la un electrician auto sa-l verifice si sa-ti spuna el, ca sa nu arunci bani pe geam degeaba, si cauza defapt sa fie doar un fir rup, un contact imperfect sau alte cauze minore. :kiss:

hmm...cu o zi inainte m-am plimbat cu el si mergea perfect...ms pt raspuns...

o sa-mi cumpar un cdi malossi :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai fratilor nu-mi da scanteie la bujie :what: ...am pus vreo 4 bujii,nimic...am verificat firele de la bobina,aprindere si totul e ok... :kiss:

ai 4 pistoane ma ? :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai baieti care imi spune si mie ceva? :what: care stie cum se da jos carena de sr50? Adica nu zic de suruburi, dar am observat la carena mea ca e incolacita dupa furca...trebuie neaparat sa dau roata jos sau se da si altfel mai usor? Si roata cum o dau jos? Ca pe o parte e piulita normala, pe o parte e surub pe imbus. Pe care-l dau jos primu?

 

Merci anticipat de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai baieti care imi spune si mie ceva? :kiss: care stie cum se da jos carena de sr50? Adica nu zic de suruburi, dar am observat la carena mea ca e incolacita dupa furca...trebuie neaparat sa dau roata jos sau se da si altfel mai usor? Si roata cum o dau jos? Ca pe o parte e piulita normala, pe o parte e surub pe imbus. Pe care-l dau jos primu?

 

Merci anticipat de raspunsuri

Ca sa dai carena jos, trebuie automat data jos si roata+aripa. Ca sa scoti axul, trebuie sa slabesti surubelele alea micipost-11774-1202564125_thumb.jpg, desfaci piulita si apoi iese.

 

 

Bafta! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off..nu e ma carena incolacita pe furca e doar aparatoarea aia....carena este prinsa si de aia cu suruburi si se detaseaza separat,si trebuie sa ramana asa(vezi poza)

Vladul,carena nu este lipita de aparatoarea aia ...este prinsa in suruburi,se poate da jos separat,te rog sa nu incepi sa ma contrazici,am desfacut scuterul de curand :what:

aparatoarea aia ramane pur si simplu pe roata,cum a ramas la mine

post-19791-1202564333_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh ma batut si pe mine in gand sa pun in fata radiatorului un cooler de calculator de ala mai mare de 120x120 mm...da sa aiba si vreo 6 leduri albastre pe el cum is in carcasele alea OZ.

Caci am vazut ca Aprilia Leonardo de 150cc are asa cooler in fata radiatorului da ala e cooler biban...

Oare asta de PC ar fi eficient? Caci baga destul de bine aer...are un debit de 55-60 CFM .

............................................................................................................................

Nu am probleme cu racirea... dar vara cand e incins aerul afara nu prea are cum se raci f bine asa ca m-am gandit ca un cooler iar fi de folos.

 

P.S. Astept si idei cum sa il prind acolo...si dak stie cineva dak incape sau nu...are o latime de 25-30 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic ca ar fi mai bn sa fie un cooler mai mare....nu unul de pc chiar daca ti-ar merge ca sunt amandoua de 12v....dar mai bn bune ori de scuter ori de motor...adica am vazut unele culere de motoare care cred ca ti s-ar potrivi....Nu de alta dar finumeo de la Sebes o adus pt piese cateva motoare accidentate de la fiare vechi de prin germania.....si are vreo 3 radiadoare4 culere...cauciucuri discuri de frana...modelele nu le pot zice decat cand trec pe acolo

aa si daca vrei leduri incearca sa iti faci tu o instalatie de leduri....poti lega intre 3 si 4 leduri in serie daca vrei iar pe acestea le poti lega in paralel cu un alt set de 3-4 leduri....si le conectezi la baterie dar nu inainte sa pui un intrerupator:D....daca pui mai mult de 4 leduri in paralel se vad slab si daca pui 2 e riscu sa le arzi.....ai grija ca ledurile nu au decat o pozitie+- daca gresesti cand faci instalatia poate te trezesti ca nu iti merge....da-mi un pm daca vrei sa iti mai dau detalii despre aceste instalatii cu leduri ca am facut pt scuteru meu si si pt scuterele unor prieteni...ledurile le poti lua de la brichete...sau mai gasesti si in unele magazine

Editat de C.J.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic ca ar fi mai bn sa fie un cooler mai mare....nu unul de pc chiar daca ti-ar merge ca sunt amandoua de 12v....dar mai bn bune ori de scuter ori de motor...adica am vazut unele culere de motoare care cred ca ti s-ar potrivi....Nu de alta dar finumeo de la Sebes o adus pt piese cateva motoare accidentate de la fiare vechi de prin germania.....si are vreo 3 radiadoare4 culere...cauciucuri discuri de frana...modelele nu le pot zice decat cand trec pe acolo

aa si daca vrei leduri incearca sa iti faci tu o instalatie de leduri....poti lega intre 3 si 4 leduri in serie daca vrei iar pe acestea le poti lega in paralel cu un alt set de 3-4 leduri....si le conectezi la baterie dar nu inainte sa pui un intrerupator:D....daca pui mai mult de 4 leduri in paralel se vad slab si daca pui 2 e riscu sa le arzi.....ai grija ca ledurile nu au decat o pozitie+- daca gresesti cand faci instalatia poate te trezesti ca nu iti merge....da-mi un pm daca vrei sa iti mai dau detalii despre aceste instalatii cu leduri ca am facut pt scuteru meu si si pt scuterele unor prieteni...ledurile le poti lua de la brichete...sau mai gasesti si in unele magazine

 

Chestia cu ledurile o stiu...miam facut si eu din leduri de brichete...insa i si acolo o chestie...caci nu toate ledurile au acelasi voltaj etc...pt ca proveneau de la diferite brichete. si dak am legat 3 in serie de multe ori se ardea cate unu si se ducea toata instalatia de 3 leduri...iar dak am legat 4 se vedeau mult mai slab....Si oricum m-am ars amus un an cu o amenda pt neoane asa ca mam lasat de aia...

.............................................................

Mar interesa un cooler de ala...

 

Uite idul meu: llg_90 ...imi place sa am scuteristi deai mei prin lista sa mai vb si noi...credca am vreo 30 de pe forum adunati!!!

.........................................................................................................................

 

Astept pareri si de la altii... O fi eficient coolerul de PC pus pe scuter...sau sa cot ca tembelu ceva cooler de scuter de ala mare???(nu prea cred ca o sa gasesc pe aici pe la mine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica copmpresia de preferat nu la mecanic de scuter ca astia au obiceiu asta sa te pacaleasca cu segmentii ca io am patit-o la vechiul meu scuter ca mo fraierit unu si segmentii imi erau aproape ca noi. nu mai imi pornea si m-am dus sa vad ce are asta imediat o zis ca so dus segmentii...pe atunci nu stiam mecanica care o stiu acuma si am fost de acord cu el....ca sa aflu de la un ,,ucenic" de-al lui ca defapt era infundat carburatoru :what: :kiss:

Editat de C.J.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica copmpresia de preferat nu la mecanic de scuter ca astia au obiceiu asta sa te pacaleasca cu segmentii ca io am patit-o la vechiul meu scuter ca mo fraierit unu si segmentii imi erau aproape ca noi. nu mai imi pornea si m-am dus sa vad ce are asta imediat o zis ca so dus segmentii...pe atunci nu stiam mecanica care o stiu acuma si am fost de acord cu el....ca sa aflu de la un ,,ucenic" de-al lui ca defapt era infundat carburatoru :what: :kiss:

 

da de vreo 2 saptamani am curatat carburatoru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca motorul nu are simptome de oboseala( lipsa compresie, pornire grea lipsa putere etc) nu are rost sa schimbi setul, mai ales daca este cel original... putine scutere mai merg la fel dupa ce a fost schimbat setul original. Din ce ai zis tu... poate fi reglajul carburatorului, sau o pompa de ulei dereglata, sau chiar tipul uleiului folosit poate fi devina. Intre uleiul mineral si cel full sintetic e o mare diferenta si la ungere, si la fum(cantitate si mirosul acestuia), cat si la puterea si mersul motorului. Deci verifica toate cauzele posibile inainte sa te gandesti la set, ca multi mecanici doar asta stiu sa zica. :what:

 

--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 21:43 -------------
Pai daca motorul nu are simptome de oboseala( lipsa compresie, pornire grea lipsa putere etc) nu are rost sa schimbi setul, mai ales daca este cel original... putine scutere mai merg la fel dupa ce a fost schimbat setul original. Din ce ai zis tu... poate fi reglajul carburatorului, sau o pompa de ulei dereglata, sau chiar tipul uleiului folosit poate fi devina. Intre uleiul mineral si cel full sintetic e o mare diferenta si la ungere, si la fum(cantitate si mirosul acestuia), cat si la puterea si mersul motorului. Deci verifica toate cauzele posibile inainte sa te gandesti la set, ca multi mecanici doar asta stiu sa zica. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...