Sari la conținut

Postări Recomandate

sunt posesorul unui piaggio nrg mc3 si doresc sa achizitionez o toba sport daca cumva avetzi sa-mi zicetzi o recomandare un pretz sau daca cumva avetzi careva ceva de vanzare pentru piaggio nrg mc3 anuntati-ma la idu socky_06@yahoo.com

 

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stie cineva ce jigler ii recomandat la setul de 80 ? ( eu am jigler de 100 si nu prea imi place cum merge motorul la turatie mica)

Salut,pe 70 stiu ca maxim e cam 80...recomand incercat cu 75..in sus,bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un aerox 100cc

ion28_ung: si dupa ce se incalzeste mortorul merge ff greu

ion28_ung: si se blcheaza

ion28_ung: se opreste

ion28_ung: i da pedala si merge iarasi set nou ulei are i bag direct in benzina se se incalzeste ff tare mirose a ars

post-41438-1238614966_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vorbeste romaneste? Incearca sa scrii sa intelegem si noi ce vrei.

 

OT: Rodaj ai facut? Carburatorul ai reglat?

daca sa incalzeste tare verifica toba sa nu fie infundata si regleaza carburatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare scuteristi, am o yamaha neos din "98 si ca oricare am si eu probleme cu ea si anume consuma dupa cum are ea chef, am citit multe tutoriale de reglarea carburatorului si am reglat jiglorul de amestec la 2,5 ture desfacut, iar relantiul e normal, merg cu 50/h si ia 3% dar daca fortez la 55--60/h ia cam rar consumul ajunge la 5%.

Alta problema ar fi viteza dupa cum am scris la 50/h (motorul toarce la viteza asta) e accelerata mai putin de jumate, dar daca mai accelerez urca greu la 55--60/h. Mentionez ca saiba de la variator am scos-o din octombrie de cand am pus set nou de 49,9 (am facut peste 1000 km de atunci) acum nu stiu care e CID-ul de tot vorbiti - e acela de langa baterie cu 4 fire pe el scrie releu guilera (sunt 2 fire rosii groase si inca 2 - unul verde si altul alb-albastru) sau cel din spatele mastii langa ax de urca la coarne

cu 5 fire --2 rosii in aceasi mufa, rosu cu galben,negru, alb. Si mai e langa el o piesa ca o "dioda" cu 2 fire intrare-iesire fir galben si fir negru.

La toba cand accelerez parca se deschide ceva si revine cand e la relanti- zic sa nu umblu la ea ca trebuie s-o tai -altfel nu stiu ce are in ea.

Sfaturi- solutii?

Incerc sa atasez niste poze - poate reusesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare scuteristi, am o yamaha neos din "98 si ca oricare am si eu probleme cu ea si anume consuma dupa cum are ea chef, am citit multe tutoriale de reglarea carburatorului si am reglat jiglorul de amestec la 2,5 ture desfacut, iar relantiul e normal, merg cu 50/h si ia 3% dar daca fortez la 55--60/h ia cam rar consumul ajunge la 5%.

Alta problema ar fi viteza dupa cum am scris la 50/h (motorul toarce la viteza asta) e accelerata mai putin de jumate, dar daca mai accelerez urca greu la 55--60/h. Mentionez ca saiba de la variator am scos-o din octombrie de cand am pus set nou de 49,9 (am facut peste 1000 km de atunci) acum nu stiu care e CID-ul de tot vorbiti - e acela de langa baterie cu 4 fire pe el scrie releu guilera (sunt 2 fire rosii groase si inca 2 - unul verde si altul alb-albastru) sau cel din spatele mastii langa ax de urca la coarne

cu 5 fire --2 rosii in aceasi mufa, rosu cu galben,negru, alb. Si mai e langa el o piesa ca o "dioda" cu 2 fire intrare-iesire fir galben si fir negru.

La toba cand accelerez parca se deschide ceva si revine cand e la relanti- zic sa nu umblu la ea ca trebuie s-o tai -altfel nu stiu ce are in ea.

Sfaturi- solutii?

Incerc sa atasez niste poze - poate reusesc.

Bine ai venit si cat mai muli km fara probeme. :unsure:

Si eu am Ovetto MBK, identic ca Neos-ul tau iar diferenta dintre ele este doar de nume.

Ce ai reglat tu acolo, ai reglat aeru care intra in amestec si nu jiglerul, el este alta mancare de peste :blink:

Carburatorul se regleaza in felul urmator:

- se fac cateva ture pentru a incalzi motorul si a-l aduce la temperatura optima de functionare

- se da ralantiul ceva mai mare din surubul de ralanti

- se strange surubul de aer (rotit spre dereapta) pana motorul da sa moara

- din punctul asta se desurubeaza surubul de aer pana turatia incepe sa creasca. Se desurubeaza pana in punctul in care turatia este maxima + inca un sfert/jumatate de tura.

- se regleaza la loc ralantiul din surubul lui

- se da un "spritz" scurt din acceleratie. Daca la revenirea la ralanti motorul se balbaie putin (scade pt 1-2 secunde sub turatia de ralanti dupa care isi revine), se mai inchide un sfert de tura surubul de aer si se repeta testul pana ce dupa spritz motorul ramane imediat la turatia normala de ralanti.

 

Limitatorul din toba ai scos? Ia vezi daca nu ai o teava sudata pe toba sau un obturator in galerie(dai toba jos sa vezi).

 

Acela de langa baterie este releul de pornire.

CDI si nu CID este acela cu 4 fire de care zici tu, iar ala cu 2 fire sunt firele pentru socul electronic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci men pt ajutor -scuze de confuzie, galeria la toba nu are obturator, poate are in ea limitator,, si inca ceva socul il are mecanic nu electronic, ieri am observat ca daca trec de 50/h se simte o vibratie care dispare daca ajung la 55/h.

Nu mai lamurit cu firul de la cdi care trebuie scos, atasa-i niste poze

post-46722-1238943862_thumb.jpg

post-46722-1238943896_thumb.jpg

post-46722-1238944946_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am gasit, am citit ca trebuie scos fir rosu -- eu am portocaliu, sa fie asta?? :unsure: ies din cdi firele portocaliu, negru care au mufa comuna, fir alb cu rosu, negru cu alb, vinos,galben cu rosu. post-46722-1239042950_thumb.jpg

Mbk tau ce viteza prinde si cat consuma, azi fusei la lucru - la 15km la dus consuma aprox450ml dar la intors lua 750ml de voie... off ti-am zis ca are toane, carb e reglat exact cum ai zis, nu stiu ce are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De CDI nu stiu sa iti zic, nu am auzit de firul rosu care trebuie deconectat. Poate ai citit pe vreun topic de delimitare CDI 4t, in nici un caz 2T. Limitare la 2t in CDI nu este(mai ales modele vechi).

 

Al meu consuma cam 3.0-3 si ceva(20.000km am facut cu el, setu original) si se duce 80 pe drum drept. :rolleyes:

Acum am schimbat pistonul si segmentii(in rodaj acum) si cand termin rodajul iti zic cat consuma. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un scuter piaggio typhoon si am vazut ca am un segment spart,,,celalalt e bun.am fost la magazin si nu am gasit...nici sa fac comanda nu am unde.pistonul are diametrul de 48,si am gasit ceva segmenti la diametrul 47,6...ar merge?daca nu unde as putea sa gasesc segmenti de 48?vreun site ceva de unde pot comanda stie cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut,si o mai am,o problema :P a tras o saptamana,greu scuteru,am tot curatat filtru de aer,carburatorul,si parca mergea o jumatate de ora dupa ce l-am curatit si gata,din nou.Ieri,am iesit cu scuteru la o plimbare,a mers aprox o jumatate de ora perfect,si dupa aia treptat tragea tot mai greu.dupa inca o jumatate de ora,viteza maxima a fost 40 :huh: turat maxim,a dat 2-3 rateuri s-a oprit,si nu a mai pornit(apropo,am auzit ceva frecand,sau ca si cum ai scapa apa pe foc,in fine ceva de genu)sa fie oare cureaua larga?mi s-a parut ca i-a a frecat asa.

post-42001-1239284296_thumb.jpg

post-42001-1239284311_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi rolly,sa speram ca sunt doar segmentii,cineva mi-a zis sa vad furtunasul acela de la filtru de aer daca nu are fisuri,ala nu lam vazut da lam vazut pe asta,oare nu asta poate fi cauza?totusi scuteru nu a fost fortat deloc,nus vitezoman,doar atat ca drumu nui foarte bun :huh:

post-42001-1239291902_thumb.jpg

Editat de ReSpeCT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta crapa dupa o vreme...nu cred insa ca intra aerul pe-acolo. Daca intra isi trage aer fals - prea mult. Poate fi o cauza a uzarii segmentilor in ideea ca ti-a tras aer impur cu pietricele, au ajuns in cilindru si de-acolo...la revedere. Dar daca era de-aici nu se auzeau pocniturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce amestec trebuie sa fac de ulei-benzina pt un set de 70?are cineva idee?mi-am schimbat pistonul cu tot cu segmenti,am curatat si carburatorul,si rezervorul de benzina si cel de ulei...deci eu zic ca pompa de ulei trebuie lasata sa se amorseze pana sa imi bag furtunasul in carburator.Dar pt asta trebuie sa pornesc scuterul,si as vrea sa stiu ce amestec se foloseste ca sa bag direct benzina cu ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema la scuterica meu.. De vreo saptamana incoace, dupa ceva mai mult timp mers cu el PRIN ORAS..unde pleci-opresti-pleci-opresti ...incepe sa traga foarte greu..si cu gasu la max.. atinge abea vreo 40 si suna...ciudat..gros..ca si cum ar trage prea mult aer..sau nu stiu..ceva de genul asta..daca-l las putin sa se racoreasca..merge glontz.. si azi am vazut ca si cu motorul rece(am racirea pe apa), parca nu se mai duce la fel in viteza..adica,se duce cat de cat..dar se aude mai subtire sunetul...demaraj are ..rupe.chiar era sa plece de sub mine la peco,dar in viteza..nici nu mai merge cum mergea nici nu se mai aude cum se auzea. Ma gandesc sa nu fie cureaua..ca imi mai facea ceva ,,fitze" ..uneori imi mai trepida motorul,tragea sa plece inainte..cu toate ca relantiul era OK..Ar putea fi cureaua? De la segmenti.. nu cred ca ar mai avea vlaga in el sa rupa cand pleci de pe loc..

 

Lamuriti-ma si pe mine, va rog.. :P :laugh:

 

:huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni ma puteti ajuta si pe mine cu o problema care mie mi da batai de cap. Imi cer scuze pentru o noua postare,este la sectiunea service,dar in orice caz daca am incalcat regulile forumului sunt dispus sa suport consecintele care mi se cuvin.Am postat si aici deoarece acolo nu mi se prea raspunde si eu sunt in criza de timp,sincer va spun ca sunteti ultima mea speranta si pt fi recunoscator tuturor celor care imi pot da sfaturi bune.

/index.php?showtopic=341018

Editat de alexanderhausen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un scuter piaggio typhoon si am vazut ca am un segment spart,,,celalalt e bun.am fost la magazin si nu am gasit...nici sa fac comanda nu am unde.pistonul are diametrul de 48,si am gasit ceva segmenti la diametrul 47,6...ar merge?daca nu unde as putea sa gasesc segmenti de 48?vreun site ceva de unde pot comanda stie cineva?

 

daca erai din Craiova sigur gaseai, un coleg are un scuteras tot de 48cm si a gasit segmenti la targul Romanesti, cat de originali sunt nu mai conteaza ( eu am al 2 set luat de acolo :)) prinde 70/h cu el.

 

Am si eu o problema la scuterica meu.. De vreo saptamana incoace, dupa ceva mai mult timp mers cu el PRIN ORAS..unde pleci-opresti-pleci-opresti ...incepe sa traga foarte greu..si cu gasu la max.. atinge abea vreo 40 si suna...ciudat..gros..ca si cum ar trage prea mult aer..sau nu stiu..ceva de genul asta..daca-l las putin sa se racoreasca..merge glontz.. si azi am vazut ca si cu motorul rece(am racirea pe apa), parca nu se mai duce la fel in viteza..adica,se duce cat de cat..dar se aude mai subtire sunetul...demaraj are ..rupe.chiar era sa plece de sub mine la peco,dar in viteza..nici nu mai merge cum mergea nici nu se mai aude cum se auzea. Ma gandesc sa nu fie cureaua..ca imi mai facea ceva ,,fitze" ..uneori imi mai trepida motorul,tragea sa plece inainte..cu toate ca relantiul era OK..Ar putea fi cureaua? De la segmenti.. nu cred ca ar mai avea vlaga in el sa rupa cand pleci de pe loc..

 

Lamuriti-ma si pe mine, va rog.. :laugh: :lol:

 

:huh:

 

ia vezi aprinderea, daca poti sa faci rost de alta sa o probezi, tot ca tine alt coleg de'al meu are o chinezerie in rate luata, dupa 2 luni facea exact ca al tau, a pus alta si e brici si acum :P

fa asa si revino cu detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni ma puteti ajuta si pe mine cu o problema care mie mi da batai de cap. Imi cer scuze pentru o noua postare,este la sectiunea service,dar in orice caz daca am incalcat regulile forumului sunt dispus sa suport consecintele care mi se cuvin.Am postat si aici deoarece acolo nu mi se prea raspunde si eu sunt in criza de timp,sincer va spun ca sunteti ultima mea speranta si pt fi recunoscator tuturor celor care imi pot da sfaturi bune.

/index.php?showtopic=341018

 

 

iti spun din experienta proprie, am patit-o si eu asa, totul era ca la carte dar nu pornea decat cu benzina in capul pistonului si tinea pana o consuma, sa trec la subiect, pune-i benzina in camera, baga bujia arsa (sa fie cat mai calda) si porneste motorul --- vezi daca iasa combustibil pe la semeringuri, daca nu alta e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...