Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal lume...uite ca a venit momentul in care am mai facut rost si eu de nijte bani si pot zice ca nu-mi trece prin cap ce sa fac cu ei. Deci -----> tuning :scratch:. Vreau sa-mi spuneti si mie cam ce as putea sa tunez la scuter (nu cu 600 euro) pe partea mecanica. Ma intereseaza partile mici care influenteaza major performantele. M-am gandit la niste role si un filtru de aer sport. Nu ma luati va rog cu kit-uri de 70 si tobe ca nu stau sa schimb toata partea mecanica pentru o toba. Si mai am o intrebare...cum ziceam vreau sa-mi iau un filtru aer sport. Se aude altfel motorul cu unul sport (mai tare) decat cu unul stock?

 

Multumesc anticipat! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt rolly.Da se aude mai tare(mai nervos).Ca sa-ti faci o parere da-ti filtru de aer jos si porneste motorul si o sa vezi.ceva de genu o sa ti se auda.Performantele nu o sa fie simtitoare...cel putin asa a fost la mine...probabil putin mai nervos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu sunt alte performante? Auzisem ca trage cu vreo 5 km/h mai mult. Stiu cum suna un "turbo": Initial mi-am taiat filtrul de aer, am facut o gaura mare, stiind ca trage mai bine :what: Rezultatul: un sunet de turbo :), dar doar cand trage aer prima data, nu si cand il tin turat. L-am astupat, se auzea prea agresiv. Asta e motivul pentru care vreau sa schimb filtrul, ala e ciupit. Deci parerea voastra: sa-mi iau sau nu? :scratch:

 

Ca sa maresc putin turatia maxima la care ajunge motorul ce tre sa-i fac? :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci parerea voastra: sa-mi iau sau nu? :scratch:

Ca sa maresc putin turatia maxima la care ajunge motorul ce tre sa-i fac? :what:

Merita sa-ti iei pt ca desi nu o sa simti mari performante o sa fi cu gandu impacat ca totusi ai ceva sport pe scuter :) .

Cat despre turatii eu miam schimbat ambielajul cu unul tunning(are niste contragreutati in plus)...si parca se tureaza mai tare (chiar simtitor)...insa i scumpa treaba asta.

Cat despre a creste performantele din surubelnitza incearca sa-i dai mai multa benzina din carburator.Deci nu de la suruburile alea doua ci desfaci carb si acolo are o smecherie inauntru nush sa-ti explic ca nici eu nu stiu da am vazut cum a facut unu.

Bye!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care vreti piese de SR mai ieftin /index.php?...mp;#entry870536

 

suna dubios. dar tinand cont de faptul ca un scuter vandut pe bucati e mai valoros decat unul pe picioare, sa zicem ca face o afacere. Pe de alta parte, atunci cand vinzi un scuter pe bucati trebuie sa te gandesti la faptul ca ar putea fi furat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suna dubios. dar tinand cont de faptul ca un scuter vandut pe bucati e mai valoros decat unul pe picioare, sa zicem ca face o afacere. Pe de alta parte, atunci cand vinzi un scuter pe bucati trebuie sa te gandesti la faptul ca ar putea fi furat.

 

daca cumperi piese , nu inseamna ca tu l-ai furat . Ex : Daca cumperi de la ala o geanta , si scuteru e furat de el . Tie nu are ce sa-ti faca nimeni . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

de cind e mai racoare afara, am observat ca dimineatza, la prima pedala, scuter-ul imi sta turat vreo 20 secunde, dupa care revine la turatia normala de relanti.

Nu stiu cit e de normal, dar intreb daca asa se intimpla la toata lumea sau poate fi o cauza pe care pot sa o elimin ? Este exclus sa fie accelerata din maneta de acceleratie (mecanic).

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) interesant...nu va mai puneti probleme asa repede din nimic. Ala e shocul (choke-ul na) electric care se activeaza de fiecare data cand motorul e rece, sta pornit pana se incalzeste. El practic mareste debitul de benzina ce intra in carburatorul deci influenteaza (mareste) turatia de la relanti :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) interesant...nu va mai puneti probleme asa repede din nimic. Ala e shocul (choke-ul na) electric care se activeaza de fiecare data cand motorul e rece, sta pornit pana se incalzeste. El practic mareste debitul de benzina ce intra in carburatorul deci influenteaza (mareste) turatia de la relanti :)

 

Merci pentru raspuns. Am scuter-ul de vreo 2 luni si nu mi-am desfacut niciodata carburatorul. Daca spui ca e vorba de shoc electric banui ca ar trebui sa intre niste fire in carburator care sa aibe si un dispozitiv electric atasat care sa realizeze 'supra-alimentarea' la relanti.

 

Am sa ma mai documentez .. dar daca mai stii detalii .. te rog spune-le aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...sunt fire trase la carburator. Socul in sine e intr-o cutiuta neagra, cu forma cilindrica, si cu un cap tzuguiat asa, se gaseste deobicei opus gurii de tras aer a carburatorului (din cate stiu eu). Cu cat e mai rece cu atat ma sta mai mult pornit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...sunt fire trase la carburator. Socul in sine e intr-o cutiuta neagra, cu forma cilindrica, si cu un cap tzuguiat asa, se gaseste deobicei opus gurii de tras aer a carburatorului (din cate stiu eu). Cu cat e mai rece cu atat ma sta mai mult pornit...

 

 

Spune-ai mai inainte ca shoc-ul ar fi pe benzina ('mareste debit-ul') dar eu imi amintesc ca la Dacia 1300 socul era pe aer. Adica, mai taia din aer cind era shoc-ul tras. Esti sigur ca la scuter e pe benzina?

Cred ca si la scuter mi-ar placea sa am shoc cu comanda manuala, din buton, decit automat. Daca nu reusesc sa pornesc normal, sa apas butonul de shoc, apoi sa-l scot cind vreau. Sau macar sa-l reglez asa incit sa nu-mi tureze asa tare motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorry.....sunt din bucuresti si am cautat mai peste tot .....si mi sa spus ca gasesc foarte greu asa ceva :)( decat sa imi dea un piston mai mare si sa rectific camas da nu vreau asa ......pai ar fi super dak ai purea sa mi le trimiti.....da sa imi spui cam la ce bani sunt .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu 3 probleme la scuterul meu:

1. Cand pornesc de pe loc si e motorul rece(stau 2-3min sa se incalzeasca) se aude un sunet ca si cum s`ar atinge 2 metale. Dupa ce se incalzeste si apa nu se mai aude. Ce poate fi devina?

2.Ce bujie NGK trebe sa pun la un Piaggio NRG Mc3 1999?

3.Socul automat nu cred ca imi mai functioneaza deoarece nu mai imi creste turatia nici cand e motorul rece.

 

Am de vanzare un NGK CPR8E nefolosit .. deoarece nu potiveste la scuterul meu. Pretz 25 lei, in magazin este 42 lei in Oradea. Potriveste la SR Ditech, Nrg dupa 2003, etc.

 

--- Mesaj completat în 21 Sep 2007 19:39 -------------
Nimeni nimic ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Azi am observat ca pe toba de exsapament si pe filtru de aer imi scoate benzina amestec cu ulei nearsa???

iesirea de la toba i uda la fel si buretele din filtru si si pe deasupra capacu de la filtru tot i cu benzina...

dc oare?

de mers scuterul merge brici dar de ce sa iasa benzina???I normala treaba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...