Sari la conținut

Postări Recomandate

motorul este de 50cc in 4 timpi, carburatorul este euro3

euro..... e gredul de poluare a noxelor evacuate....

teoretic na-i ce sa reglezi...... :drums:

atunci trebuie verificat daca iti merge pompa de spritz (putin probabil sa fie problema)...

vezi ca pe langa reglajul de relantii mai ai akolo un "surub" sa zicem care de fapt e de fapt un jigler..... (il desfiletezi de tot.... si dupaceia il infiletezi doua tore jumate :clap: ..... acolo e standardul...

daca nu merge motoru' calumea.... mai reglezi(rotesti) surubul si inainte o tura,... da ca nu merge ok......... si inapoi.... pana constati ca merge cum ti-ar place..... :( :wave:

Editat de baluba16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator iuiu

Hello all :pow:

 

Dupa mult timp de cautat pe acest forum, iata ca am facut si eu marea achizitie: o Aprilia SR50 Tetsuya Harada fabricata in '99 si comercializata din 2000 :(

 

Acum care este intrebarea mea...puteti sa-mi faceti si mie un mic ghid in legatura cu primele intretineri ale scuterului? Stiu ca de obicei, dupa achizitionarea unui scooter sh se schimba toate consumabilele pe el: filtrele, bujia, rolele variator, uleiul, lichidul de frana, chiar si antigelul :rose: . Cred ca la bujie si role mai ma descurc, dar totusi imi da batai de cap uleiul si lichidul de frana. Cum nu stiu ce s-a bagat in el pana acum, eu as dori sa bag ulei motul sau ceva bun si din cate stiu nu trebuie sa amestec uleiul vechi cu cel nou. Deci cum se face? M-am gandit sa trag tot uleiul din rezervor, si sa astept sa se duca ce a mai ramas pe conducta pana imi apare beculetul dupa bord :P La lichidul de frana tot asa...imi scartaie franele ptr ca scuterul nu prea a fost uzat in ultimele luni si lichidul ala cred ca s-a si intarit :rose: Am inteles ca rezervorul din care isi trage lichid de frana este sub bord. La scuter cum se schimba lichidul? :wave: Tot ca la masina, prin aerisire, sau pur si simplu il scot pe cel vechi si bag pe el nou? :drums:

 

Cam astea ar fi marile mele dileme :) Daca puteti sa ma ajutati va rog sa postati.

 

Multumesc anticipat :clap:

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :D

Salut...in legatura cu lichidul de frana...se face tot prin aerisire...daca mai ai ceva cu sr`ul poti sa imi lasi un mesaj...si eu tot un sr am:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mc mult iuiu de ajutor :drums: Daca puteti sa mai ma luminati cu intelepciunea voastra in legatura cu problemele mele va sunt foarte recunoscator :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt sfaturi! acuma l-am facut! merge perfect carburatoru ! mai trebe sa scot limitarea daca stie cineva unde este la first bike tornado 4T, sau o toba pt scutere in 4 T as dori

Pai ai "limitatoare" la variator una (se sfaci surubul si intre fulii acolo ai o saiba asa cam de 3-4 mm grosime in diametru'), la esapament...(e mai complicat.. trebe desfacuta toba...).., limitator la acceleratie..... o gramada de maruntisuri.. :drums: .....

Toba pt moto in 4t iti comanzi frate.... dai Search pe google.... e plin de site-uri cu accesorii tuning pt scutere :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca am zis, mai bine incerc sa indrept jeanta. De prin alte posturi (si forum-uri), am auzit de (aparent vestitul) service de la Diham (http://www.motorservicescm.ro), unde se pot indrepta jante, inclusiv moto.

 

Acu, am 2 Intrebari:

- stie cineva daca oamenii de acolo stiu sa si scoata roata? n-am nici sculele potrivite, si nici un fel de experienta la depanarea moto, mi-e sa nu fac vre-o prostie.

- stie cineva cum pot duce scuterul pana acolo? adica vre-o firma/firmulita care se ocupa cu transportul moto. am incercat sa mai umflu nitzel roata spate, dar in jumatate de km iar ajung pe janta si nu vreau sa schimb si cauciucul :cheers:. De impins din Militari pana la Diham parca n-am chef :cheers:.

 

Pana la urma mi-am cumparat niste chei si am scos roata singur, dupa care m-am carat cu ea pana la service-ul de la Diham.

 

Faimosul :cheers: Sirius a reparat-o exemplar -- a indreptat jeanta, i-a dat niste ciocane sa se asigure ca nu e crapata, si a incercat-o si in apa. Am facut vre-o 15 km de atunci, presiunea e stabila in anvelopa, si nici descentrata nu pare sa fie.

 

Cheers,

-pwr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :cheers:

Azi am observat ceva suspect la scuterashu' meu...

Sa va zic care-i buba: dupa ce am facut vreo 50 km am observat ca din filtru de aer picura niste benzina amestecata cu ulei? I cva hiba la motor sau asa i normal sa intre si in filtru ceva benzina?

Asfalt uscat~ :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica problema,am o toba sport leo vince care scoate un zgomot puternic mult mai puternic decat am vzt eu la celelalte,drept urmare am desfacut silencer si am gasit un fel fel de "canepa" de-a lungul unei tevi (care avea ff multe gaurele) care traversa silencerul.intrebare ca sa nu mai scoata zgomot asa mare ce sa fac ?psl help :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica problema,am o toba sport leo vince care scoate un zgomot puternic mult mai puternic decat am vzt eu la celelalte,drept urmare am desfacut silencer si am gasit un fel fel de "canepa" de-a lungul unei tevi (care avea ff multe gaurele) care traversa silencerul.intrebare ca sa nu mai scoata zgomot asa mare ce sa fac ?psl help :cheers:

si eu am aceias problema si inca nu am rezolvat-o! :cheers: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut :cheers:

Azi am observat ceva suspect la scuterashu' meu...

Sa va zic care-i buba: dupa ce am facut vreo 50 km am observat ca din filtru de aer picura niste benzina amestecata cu ulei? I cva hiba la motor sau asa i normal sa intre si in filtru ceva benzina?

Asfalt uscat~ :cheers:

stai linistit.... :cheers: ... nu nimica grav....... asa trebuie sa "curga" benzina in filtru..! uita-te ca sa vezi ca are in partea inferioaa a filtrului o "gaura"... conectata la un furtun ce e indreptat in jos..... ala e rolul lui.. sa se scurga benzina din filtru :lol: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baluba16 ms mult pt raspuns...am crezut ca din cauza asta nu-mi mai trage scuteru asa cum tragea...iar acuma merge si mai prost :cheers: In viteza se intinde pana in 90 da la 60 ajunge abia in 3 4 sute de metri :cheers:

Mai baieti am si eu o toba Leo Vince SP3 si se aude chiar foarte frumos si rotund...scoate asa un sunet gros frumos si nu foarte tare...Parerea mea este ca Leo Vince SP3 i chiar o toba f silentioasa si chiar i buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello all :lol:

 

Dupa mult timp de cautat pe acest forum, iata ca am facut si eu marea achizitie: o Aprilia SR50 Tetsuya Harada fabricata in '99 si comercializata din 2000 :lol:

 

Acum care este intrebarea mea...puteti sa-mi faceti si mie un mic ghid in legatura cu primele intretineri ale scuterului? Stiu ca de obicei, dupa achizitionarea unui scooter sh se schimba toate consumabilele pe el: filtrele, bujia, rolele variator, uleiul, lichidul de frana, chiar si antigelul :D . Cred ca la bujie si role mai ma descurc, dar totusi imi da batai de cap uleiul si lichidul de frana. Cum nu stiu ce s-a bagat in el pana acum, eu as dori sa bag ulei motul sau ceva bun si din cate stiu nu trebuie sa amestec uleiul vechi cu cel nou. Deci cum se face? M-am gandit sa trag tot uleiul din rezervor, si sa astept sa se duca ce a mai ramas pe conducta pana imi apare beculetul dupa bord :lol: La lichidul de frana tot asa...imi scartaie franele ptr ca scuterul nu prea a fost uzat in ultimele luni si lichidul ala cred ca s-a si intarit :10: Am inteles ca rezervorul din care isi trage lichid de frana este sub bord. La scuter cum se schimba lichidul? :cheers: Tot ca la masina, prin aerisire, sau pur si simplu il scot pe cel vechi si bag pe el nou? :cheers:

 

Cam astea ar fi marile mele dileme :crack: Daca puteti sa ma ajutati va rog sa postati.

 

Multumesc anticipat :cheers:

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :)

 

 

in legatura cu frana ,are sub plasticile alea de pe ghidon un mic rezervor , acolo se schimba lichidul de frana . NU SCHIMBA singur lichidul de frana , iati un prieten sa te ajute, pt ca daca nu e facut corect , si o sa ramana aer p instalatie , se dilata aerul si ramai fara frane :crack: .

 

Uleiul din rezervor ( pt amestec ) lasal sa se termine pana se aprinde becu , si bagi cel nou . Nu are rost sa il tragi afara , k iasa el p toba :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mc sica :cheers: Am cautat ieri 3 ore rezervorul cu lichid de frana si l-am gasit intr-un final...dar n-am mai desfacut bordul, doar l-am vazut langa manerul de la frana stanga. Urmeaza sambata viitoare sa schimb lichidul de frana, m-a invatat iuiu cum sa aerisesc instalatia :crack:. Eu zis sa trag uleiul ala ptr ca nu stiu ce a fost bagat inainte si n-am chef sa se "manance" motorul cu ulei de proasta calitate.

 

Tu ce ai mai rezolvat cu al tau? Ca parca facusei accident... :cheers:

 

Cum ziceam ieri l-am desfacut si eu cat de cat(partea din fata)...din fericire nu are bube mari :lol: Acum va cer voua parerea:

1.cu ce vopsesc toba ca e tare ruginita? O idee ar fi bronz de-ala de esapament ca la dacii, dar e argintiu si as dori negru.

2.ce role sa folosesc? am tabelul cu marimile de la RMS, dar nu stiu care din SR-uri e. Mentionez ca in talon scrie ca e fabricat in '99, motor minarelli, dar nu stiu daca e orizontal, vertical ca in tabelul ala. Ziceti-mi si mie dimensiunile si ce gramaj ar fi bun sa folosesc? Cel mai bine, ca performante e cel recomandat de producator?

3.ce bujie sa folosesc, o schimb pe cea veche.

4.comanda la faruri e doar pornit/oprit. credeti ca ar fi bine sa-mi pun halogene? cum ajung la far(becuri) fata? trebuie sa desfac toata carena din fata? :cheers:

5.ce bag in rezervorul de lichid de racire? pe timp de vara doar apa simpla sau apa distilata? Sau ca pe timp de iarna, apa simpla cu antigel?

 

Multumesc anticipat! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat si eu toba cu giannelli reverse,i am pus role de 7g si arculetele variator albe....acum problema..cand e rece motorul pleaca glont,iar cand se incalzeste daca plec de pe loc abia se taraie pana la 15-20 km/h si pe urma iar glont..

E posibil sa trebuiasca un jigleer mai mare??\

 

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut aceeasi problema...ai arcurile la ambreiaj prea tari...pune unele mai moi :cheers: :cheers:

sigur sa fie asta??arcurile sunt albe,mai moi decat alea stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io mi`am pus ambreiaj cu totu sport si erau arcurile atat de tari incat patina ambreiaju la plecare...si am pus ambreiaju meu stock si am schimbat decat arcu ala mare l`am pus pe ala de la ambreiaju ala sport si merge perfect acuma :cheers: ... tie iti merge bine atunci cum il pornesti nu?? si dupa ce dai o tura doua incepe sa iti faca probleme?? la mine asa facea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io mi`am pus ambreiaj cu totu sport si erau arcurile atat de tari incat patina ambreiaju la plecare...si am pus ambreiaju meu stock si am schimbat decat arcu ala mare l`am pus pe ala de la ambreiaju ala sport si merge perfect acuma :cheers: ... tie iti merge bine atunci cum il pornesti nu?? si dupa ce dai o tura doua incepe sa iti faca probleme?? la mine asa facea

 

 

exact...a si arcul mare tot alb dar trebuie sa il schimb ca nu se potriveste..Unde gasesc un set de jiglere???cati bani a fost ambreiajul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am dat pe ambreiaj 500 de mii da nu e nou....si jiglerele nu o sa iti imbunatateasca demaraju...decat viteza maxima...cauta si tu la scuter-centre www.scuter-centre.ro...io zic sa incerci sa schimbi arcurile cu alea de le`ai avut tu da nu si ala mare poate iti merge :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti,a reglat careva dintre voi debitul la pompa de ulei ?Daca da,explicati-mi si mie,va rog! :cheers:

 

Aaa,inca ceva...vreau sa scad consumul la dracia asta a mea,afecteaza cu ceva daca pun un jiglor mai mic sau eventual cum pot sa scad consumul?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema .....

Nu am scanteie.Am rebobinat bobina de la magnetou , am schimbat bobina de inductie si tot nu am scanteie.

Am cuplat un bec de 12V la firele care veneau la bobina de inductie si nu se prinde becu' :cheers: desi am rebobinat bobina de la magnetou .Magnetii sunt buni .... nu stiu ce sa ii mai fac.

Ps: Am auzit ca cica nu se sincronizata parinderea , n-am inteles exact ce zicea acea persoana , ca atunci cand pistonul e in sus , magnetii trebuiesc pusi nu mai stiu cum ....... habar nu am!

Pps:Nu stiu ce sa ii mai fac.Voi ce parere aveti?

 

Scuterul e in 2T si e marca QingQi (porcarie de chinizerie)

 

Multumesc anticipat! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...