ZICKU Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Am reusit sa pornesc scuterul.Azi a pornit la a3a pedala...Am mers sa fac o tura,iar dupa 5 minute a inceput sa paraie(sa sune mai tare si urat) din senin.Ca si cum nu ar fi toba pusa bine,sau filtrul de aer(asta cred eu..).Furtunul care duce de la filtrul de aer la carburator este putin crapat... Ce imi recomandati? da`l cu banda sau cumpara`i un filtru sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 eu am zis sa schimbi furtunul , nu scuterul ce tare a fost asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tica Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Salut !Am un REX RS450 din germania, am 10000km cu el. Nu-mi sta la relanti la rece de mult timp, ma poate ajuta careva? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Tica eu azi de abia l-am pornit si imi merge socul dar cand e rece nu pot atinge accel ca se ineaca am dat vreo 3 pedale nimic la automat am incercat dar nu pornea l-am inecat am stat vreo 3 min din nou nimic am facut pauza vrrreo 5 min si dupa aia am tinut la automat vreo 8 secunde si cumva a luat-o e nasol cu rexurile pe frig ca se ineaca repede si nu poti accel socul meu merge vreo 30 sec si se decupleaza aproape moare si iar se activeaza bafta! apropo nu stie careva cum sa ne pornim chinezariile in 4t cand e frig? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) salut, unde gasesc si eu o fulie de variator ptr un scuter de 125, ma poate ajuta cineva ? e vorba despre un yamaha cygnus...a mea e ovala Editat Septembrie 19, 2008 de 69WRX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 fulie=curea? daca e vorba de curea incearca la CPM,sau ii masori dimensiunile si cauti o curea asemanatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 care e problema la scuter? cand il inclin tare, se aude la variator ca niste pietricele. ceva bate acolo ... mi-a zis cineva ca e de la role... asa o fi? nu am nici 5000 de km cu scuteru si sunt uzate rolele deja? daca e de la role unde gasesc altele? rolele la 4 T is la fel ca la 2 T? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 ionutz:se aude doar daca il inclini pe partea stanga?daca da iti zdrangane bendixu e deasupra variatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 ionutz:se aude doar daca il inclini pe partea stanga?daca da iti zdrangane bendixu e deasupra variatorului. plm... nu se mai aude... azi nu se aude ...dar de obicei se aude... pe partea stanga face mai tare daca il inclin ...pe dreapta..nu foarte tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 cum spunea si sunnyboy.Vezi poate ii auzat locasu acolo unde vine bendixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 salutare am un scuter de 50 hyosung rally sf50( http://www.epfguzzi.com/forsale/rally.jpg )cu toba sport. dar vreau sa ii mai adaug un kit de 70-80cc dar nu gasesc pe nicaieri ma poate ajuta cineva cu o comanda sau ceva de genu ?? nici toba nu s'a potrivit perfect , am facut io niste improvizatii la sistemul de prindere. astept raspuns , mersi ! si un ambreaj sport ? cum il masor ca sa imi dau seama cam ce se potriveste ? si la ce bani ajunge ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
busa37 Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 sal..am si eu un piaggio zip ! si nu imi merge mai mult de 50 km/h ..am scos o shaiba din variator ...si vad k merge 58 60 km/h ...dar tot il opreshte ceva !!Ce poate sa fie ?Am in bord 120 ajutati`ma va rog k ii najpa ... schimba toba. care e problema la scuter? cand il inclin tare, se aude la variator ca niste pietricele. ceva bate acolo ... mi-a zis cineva ca e de la role... asa o fi? nu am nici 5000 de km cu scuteru si sunt uzate rolele deja? daca e de la role unde gasesc altele? rolele la 4 T is la fel ca la 2 T? rolele se tocesc dupa 3000 km schimbale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Acum urmează răspunsul meu pentru ionutz100cc: multam tare fain ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 De 1 saptamana tot am de gand sa desfac capacul CVT-ului. 2 suruburi au mers desfacute, pe restul scapa cheia. Am folosit tubulara de pe 8, si parea ca sta bine pe suruburi, desi erau f stranse. Cred ca le-am cam rotunjit capul (si asta e o realizare pentru o tubulara). Ceva idei? Eu zic sa incerci sa le desfaci cu o daltita, si eu am patit asa cva si la mn a mers cu dalta fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 @Einstein : Asa am patit si eu la un Scarabeo la suruburile alea si am incalzit cu o lampa cu gaz pentru instalatii Si am reusit sa le desfac...erau foarte oxidate inauntru. Din 1994 nu fusesera niciodata desfacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Salut. Ce ar putea fi fieru ala din gaura de la evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Salut. Ce ar putea fi fieru ala din gaura de la evacuare? Asa ii consctruit cilindrul la unele am vazut ca ii jumate astupata nu doar despartit in jumate.. la 70 cc ii complet gol si rotund Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 poate sa fie limitator? la ce ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) ba fratilor ce aveti??????????? sti ce ii "fierul" ala ????????? banuiesc ca nici nu va trece prin cap......... :) hai k va zik io : aia ii supapa de evacuare ..... pt k e motor in 4 timpi.... adica mai pe limbaju vostru : sa nu va puna ......... sa umblati k dup aia o sa plangeti k nu va mai porneste scooteru vedeti fratilor asa k nu mai faceti pe destepti k: ce sti tu k la profil scrie ca esti "incepator" ????? am vazut "super membrii" care intrebau niste lucruri de nu stiai exact .... glumeste sau ii prost bata?????? Editat Septembrie 27, 2008 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 ca sa fi super membru trebuie sa postezi nu neaparat sa sti Si acum o intrebare pt.super membri si nu numai.A circulat cu scooterul in urma cu o saptamana si ieri a trebuit sa-l misc din locul unde era cand am observat ulei sub filtru de aer curs cantitate nu gluma si prelins pe carter .Ce ar putea fi ca eu zau ca nu stiu-====furtunul de ulei este bine prins si la locul lui------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 am si eu o intrebare!? scuteru meu nu mai vrea sa ia mai mult de 70! de la 120 cat prindea ... stie cineva ce are ? prima oara nu vruia mai mult de 100,dupa aceea 80,acum 70 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adix Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 sal baieti, mai am si eu o intrebare..... ...e greu de modificat un scuter de pe injectie pe carburator???? de ce piese am nevoie inafara de carburator, chiuloasa si bujie?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 buna am un aerox 100r adica are 101cc din fabrica motor minarelii in 2t cand i dau la max acelretie se aude un scartiit exact cum pui frana pe asfalt asa scartie jos la ambreaj curea nu stiu ce putetii sami zi si mai o problema dupa ce incalzesc bine motorul la role se aude un sgartinit parca ar da peste olata foarte urat face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 si mai o problema dupa ce incalzesc bine motorul la role se aude un sgartinit parca ar da peste olata foarte urat face faza cu rolele mi se intampla si mie de vreo saptamana incoace,tre sa le schimb,au peste 11.000 km...se tocesc , asta este boala lor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 ca sa fi super membru trebuie sa postezi nu neaparat sa sti Si acum o intrebare pt.super membri si nu numai.A circulat cu scooterul in urma cu o saptamana si ieri a trebuit sa-l misc din locul unde era cand am observat ulei sub filtru de aer curs cantitate nu gluma si prelins pe carter .Ce ar putea fi ca eu zau ca nu stiu-====furtunul de ulei este bine prins si la locul lui------ aaa la motoarele in 4 timpi exista un furtun care de obicei iasa din capacul de la chiuloasa si prin el trec vapori de ulei si se duc in filtru de aer se mai numeste "gaze de carter" ce poti sa faci : sa verifici furtunu daca nu cumva ii stranngulat si vezi ca gazele de carter cand se racesc se fac ulei si asa se explica ..........ca o curs........... shi dai filtru de aer jos desfal shi vezi daca traseul pe unde merg gazele de carter ii ok.. :) buna am un aerox 100r adica are 101cc din fabrica motor minarelii in 2t cand i dau la max acelretie se aude un scartiit exact cum pui frana pe asfalt asa scartie jos la ambreaj curea nu stiu ce putetii sami zi si mai o problema dupa ce incalzesc bine motorul la role se aude un sgartinit parca ar da peste olata foarte urat face verifica variatorul ,................. la adoua problema....hmm motor in 2 timpi racit cu aer (asa is aerox-urile de 100cc nuh??? k doar alea de 49 is racire cu apa) se duce repede(10.000-20.000km aprox) setul depinde cum il intreti dar dep shi cati km are..... sal baieti, mai am si eu o intrebare..... ...e greu de modificat un scuter de pe injectie pe carburator???? de ce piese am nevoie inafara de carburator, chiuloasa si bujie?????? depinde ce scoter ii............. de ex la sr dietech nu are rost .... schimbi direct motorul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.