Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Revin cu problema.

 

Am incercat sa inmoi buretele in ulei de motor dar ca acum nu se mai tureaza,adica nici inainte nu se tura ca inainte..Cand il pornesc trebuie sa-i dau 2 sprituri ca altfel se opreste.

Ce draq poate sa aiba sa nu se tureze?

 

Carburatorul l`am curatat(jiglerele si toate orificiile),galeria de admisie verificata(nu`i crapata).

 

Poate sa fie si din cauza ca supapele sunt dereglate?

 

aaa..era sa uit...Scoate si mult fum.Parca ar fi 2T cand pui ulei mineral.

ma ajuta cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumpărat cu 30 lei din supermarket o sticlă de ulei de motor auto. Pe ea scrie

Visco 5000

5W40

synthetic technology

Este bun uleiul acesta sau trebuie să cumpăr ulei special de scuter?

 

 

 

Nu mai pun link aici însă dacă vreți să vedeți mai multe detalii despre ulei e suficientă o simplă căutare pe google. Sticla este verde, cu o poză cu volanul unei maÂşini.

 

P.S. Sper să-l ajute cineva Âşi pe ro_3x. Poate are impresia că "mă bag" mereu peste el. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: . ok ... tot s-a vorbit de becuri "imitatie de xenon" cu lumina alba ... se gasesc la piese auto ? si cat e unu? sunt mai bune? :) )

 

 

pai nush daca se gasesc la piese auto,pentru ca la majoritatea scuterelor soclul este de tip BA20D , care nu se foloseste la auto...doar sa iei un bec din asta auto H4 si sa il adaptezi,am facut si eu odata asta dar nu poti focaliza lumina bine asa ca am revenit la soclul original...imitatiile de xenon sunt cu halogen si au sticla albastra,eu zic ca merita,lumina este mult mai buna....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piese-scutere.ro au si albastre si transparente - 12 lei parca. Eu am avut transparente se vad super bine. Imitatia asta de xenon e defapt halogen, si e o mare diferenta intre bec normal si halogen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumpărat cu 30 lei din supermarket o sticlă de ulei de motor auto. Pe ea scrie

Visco 5000

5W40

synthetic technology

Este bun uleiul acesta sau trebuie să cumpăr ulei special de scuter?

 

 

 

Nu mai pun link aici însă dacă vreți să vedeți mai multe detalii despre ulei e suficientă o simplă căutare pe google. Sticla este verde, cu o poză cu volanul unei maÂşini.

 

P.S. Sper să-l ajute cineva Âşi pe ro_3x. Poate are impresia că "mă bag" mereu peste el. :laugh:

Inca astept raspuns. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ro3x am impresia ca e un mecanic nepriceput, mereu pune intrebari pe aici si sunt pentru diverse scutere. Ori e propietar de flota de scutere de inchiriat?

Nu sunt nici un proprietar si nici mecanic nepriceput,doar ca problema ma depaseste.

Sunt un simplu om cu 3 scutere.Nu vezi ?Am piaggio zip 4t 50cc(la care am probleme), ovetto mbk(la fel) si o vespa et2(functioneaza ca noua).

 

Prima data cand am intrebat de problema mea am spus si la ce scuter am problema.

 

Te deranjeaza cumva ca am 3 scutere si ca am probleme la 2?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna asa avea o intrebare ... nu inteleg ceva ... am un piaggio zip ... kitt 50 cota 1 cu carb 17.5 si mergea bn ... pan iam pus toba gianelli sport .. nu avea demaraj si se ineca ...am inteles ca nu o ajuns benzina ...am schimbat jigloru era de 70 acu ii de 95 si tot nu merge ... cu filtru moare ...am incercat si fara filtru ... si merge mult mai bn ...dar tot nu are demaraj pan cam pe la 10km/h ... am incercat reglaje ... dar cam pe de jaba... deci poate un sfat... miar prinde bn ...

 

oare o fi din cauza valvelor de la muzicuta ??...

post-37988-1221257987_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna asa avea o intrebare ... nu inteleg ceva ... am un piaggio zip ... kitt 50 cota 1 cu carb 17.5 si mergea bn ... pan iam pus toba gianelli sport .. nu avea demaraj si se ineca ...am inteles ca nu o ajuns benzina ...am schimbat jigloru era de 70 acu ii de 95 si tot nu merge ... cu filtru moare ...am incercat si fara filtru ... si merge mult mai bn ...dar tot nu are demaraj pan cam pe la 10km/h ... am incercat reglaje ... dar cam pe de jaba... deci poate un sfat... miar prinde bn ...

 

oare o fi din cauza valvelor de la muzicuta ??...

ai facut reglaj la carburator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna asa avea o intrebare ... nu inteleg ceva ... am un piaggio zip ... kitt 50 cota 1 cu carb 17.5 si mergea bn ... pan iam pus toba gianelli sport .. nu avea demaraj si se ineca ...am inteles ca nu o ajuns benzina ...am schimbat jigloru era de 70 acu ii de 95 si tot nu merge ... cu filtru moare ...am incercat si fara filtru ... si merge mult mai bn ...dar tot nu are demaraj pan cam pe la 10km/h ... am incercat reglaje ... dar cam pe de jaba... deci poate un sfat... miar prinde bn ...

 

oare o fi din cauza valvelor de la muzicuta ??...

e posibil sa fie din reglaje, s-ar putea sa aiba prea putina aer....cel putin din ce ai zis tu asta reiese....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dar tot nu are demaraj pan cam pe la 10km/h ...

Daca vrei demaraj tare dp loc trebuie arculete de abreiaj mai tari

 

 

Speed fight 2 are limitator??......mentionez k scooteru fuge kam 65 km/h si in jos merge si 70 km/h?

 

Asfalt Uscat!!

Ai limitare in variator

Uite-te pe topicul cu delimitari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e posibil sa fie din reglaje, s-ar putea sa aiba prea putina aer....cel putin din ce ai zis tu asta reiese....

 

 

am incercat tot felu de reglaje si tot nu merge ... ma gandesc ca valvele de la muzicuta sa fie probl... ca nu leam schimbat de cand leam luat..si is din metal...totusi am inteles ca toba sport dar are carb de 17.5 la un motor stock... deci nujt ink ce are dar aflu >:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal am si eu un aerox de 101 cc dupe ce se incalzeste mototrul se aude un zgartiit de la role cred ascultaii si voi http://www.youtube.com/watch?v=nCFza87rtvI paraca e ceva de la role dar sunt noi defectul asat il amd ec and lam reparat la service

la ce viteza se aude scartaitul?

 

Si eu am problema asta cu scartaitul.Se aude pe la 55-60km/h si mai mult nu merge....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT!Am gasit la un moment dat recomandare din partea forumistilor la tipuri de ulei dar nu mai gasesc unde, puteti sa indicati cateva?

Intreb acest lucru deoarece pe langa faptul ca nu sunt convins ca am folosit un ulei bun(e pe gata) am observat pe priza de aer de pe carburator in partea de jos dupa ce am desfacut filtrul ulei consistent aproape ca si cel din rezervor ?Este normal?Acum ca este pe gata ,motorul merge altfel, mai vioi.Este posibil ca pompa de ulei sa bage mai mult sau mai putin in cazul une defectiuni?Poate sa inece motorul surplusul de ulei?Cand este motorul rece scoate fum .Este firesc?

La o discutie cu un amic ,acesta mi-a zis ca la el scooterul mege mai bine cu filtru sport pe un motor si toba si carburator standard ,la mine nu amers (pe la 50 dadea sa moara).Este credibil sau nu?

 

 

MULTUMESC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT!Am gasit la un moment dat recomandare din partea forumistilor la tipuri de ulei dar nu mai gasesc unde, puteti sa indicati cateva?

Intreb acest lucru deoarece pe langa faptul ca nu sunt convins ca am folosit un ulei bun(e pe gata) am observat pe priza de aer de pe carburator in partea de jos dupa ce am desfacut filtrul ulei consistent aproape ca si cel din rezervor ?Este normal?Acum ca este pe gata ,motorul merge altfel, mai vioi.Este posibil ca pompa de ulei sa bage mai mult sau mai putin in cazul une defectiuni?Poate sa inece motorul surplusul de ulei?Cand este motorul rece scoate fum .Este firesc?

La o discutie cu un amic ,acesta mi-a zis ca la el scooterul mege mai bine cu filtru sport pe un motor si toba si carburator standard ,la mine nu amers (pe la 50 dadea sa moara).Este credibil sau nu?

 

 

MULTUMESC

Este normal sa ai ulei in buretele din filtru de aer pt ca motoru mai arunca ulei .

Daca il deschizi pt prima data este posibil sa fie ulei pt burete(ulei special ca sa iti filtreze bine aerul,nu stiu cum se numeste).

Cand motorul este rece scoate fum....acum depinde ce ulei ai.Dar orice motor 2T scoate fum cand este rece.

 

Daca ai pus filtru de aer sport trebe sa`ti reglezi si carburatorul pt ca filtru de aer sport iti baga mai mult aer si trebuie reglat carburatorul foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...