Sari la conținut

Postări Recomandate

Am reusit sa pornesc scuterul.Azi a pornit la a3a pedala...Am mers sa fac o tura,iar dupa 5 minute a inceput sa paraie(sa sune mai tare si urat) din senin.Ca si cum nu ar fi toba pusa bine,sau filtrul de aer(asta cred eu..).Furtunul care duce de la filtrul de aer la carburator este putin crapat...

 

Ce imi recomandati? :bounce:

da`l cu banda :P sau cumpara`i un filtru sport :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tica eu azi de abia l-am pornit si imi merge socul dar cand e rece nu pot atinge accel ca se ineaca am dat vreo 3 pedale nimic la automat am incercat dar nu pornea l-am inecat am stat vreo 3 min din nou nimic am facut pauza vrrreo 5 min si dupa aia am tinut la automat vreo 8 secunde si cumva a luat-o e nasol cu rexurile pe frig ca se ineaca repede si nu poti accel socul meu merge vreo 30 sec si se decupleaza aproape moare si iar se activeaza

bafta!

 

apropo nu stie careva cum sa ne pornim chinezariile in 4t cand e frig?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, unde gasesc si eu o fulie de variator ptr un scuter de 125, ma poate ajuta cineva ? e vorba despre un yamaha cygnus...a mea e ovala

Editat de 69WRX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care e problema la scuter? cand il inclin tare, se aude la variator ca niste pietricele. ceva bate acolo ... mi-a zis cineva ca e de la role... asa o fi? nu am nici 5000 de km cu scuteru si sunt uzate rolele deja? daca e de la role unde gasesc altele? rolele la 4 T is la fel ca la 2 T?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

am un scuter de 50 hyosung rally sf50( http://www.epfguzzi.com/forsale/rally.jpg )cu toba sport.

dar vreau sa ii mai adaug un kit de 70-80cc dar nu gasesc pe nicaieri

ma poate ajuta cineva cu o comanda sau ceva de genu ?? nici toba nu s'a potrivit perfect , am facut io niste improvizatii la sistemul de prindere.

astept raspuns , mersi ! :grinbandit:

 

si un ambreaj sport ? cum il masor ca sa imi dau seama cam ce se potriveste ? si la ce bani ajunge ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal..am si eu un piaggio zip ! si nu imi merge mai mult de 50 km/h ..am scos o shaiba din variator ...si vad k merge 58 60 km/h ...dar tot il opreshte ceva !!Ce poate sa fie ?Am in bord 120

ajutati`ma va rog k ii najpa ...

schimba toba.

 

care e problema la scuter? cand il inclin tare, se aude la variator ca niste pietricele. ceva bate acolo ... mi-a zis cineva ca e de la role... asa o fi? nu am nici 5000 de km cu scuteru si sunt uzate rolele deja? daca e de la role unde gasesc altele? rolele la 4 T is la fel ca la 2 T?

rolele se tocesc dupa 3000 km schimbale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 1 saptamana tot am de gand sa desfac capacul CVT-ului. 2 suruburi au mers desfacute, pe restul scapa cheia. Am folosit tubulara de pe 8, si parea ca sta bine pe suruburi, desi erau f stranse. Cred ca le-am cam rotunjit capul (si asta e o realizare pentru o tubulara). Ceva idei?

Eu zic sa incerci sa le desfaci cu o daltita, si eu am patit asa cva si la mn a mers cu dalta fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Einstein : Asa am patit si eu la un Scarabeo la suruburile alea si am incalzit cu o lampa cu gaz pentru instalatii

post-19791-1222333441_thumb.jpg

Si am reusit sa le desfac...erau foarte oxidate inauntru.

Din 1994 nu fusesera niciodata desfacute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba fratilor ce aveti???????????

 

 

 

sti ce ii "fierul" ala ?????????

 

banuiesc ca nici nu va trece prin cap......... :) :)

 

hai k va zik io : aia ii supapa de evacuare ..... pt k e motor in 4 timpi.... :D :duel:

 

adica mai pe limbaju vostru : sa nu va puna ......... sa umblati k dup aia o sa plangeti k nu va mai porneste scooteru :(

 

 

vedeti fratilor asa k nu mai faceti pe destepti k: ce sti tu k la profil scrie ca esti "incepator" ????? am vazut "super membrii" care intrebau

niste lucruri de nu stiai exact .... glumeste sau ii prost bata??????

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa fi super membru trebuie sa postezi nu neaparat sa sti :)

 

 

Si acum o intrebare pt.super membri si nu numai.A circulat cu scooterul in urma cu o saptamana si ieri a trebuit sa-l misc din locul unde era cand am observat ulei sub filtru de aer curs cantitate nu gluma si prelins pe carter .Ce ar putea fi ca eu zau ca nu stiu-====furtunul de ulei este bine prins si la locul lui------

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna am un aerox 100r adica are 101cc din fabrica motor minarelii in 2t cand i dau la max acelretie se aude un scartiit exact cum pui frana pe asfalt asa scartie jos la ambreaj curea nu stiu ce putetii sami zi si mai o problema dupa ce incalzesc bine motorul la role se aude un sgartinit parca ar da peste olata foarte urat face

post-41438-1222630687_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mai o problema dupa ce incalzesc bine motorul la role se aude un sgartinit parca ar da peste olata foarte urat face

 

 

faza cu rolele mi se intampla si mie de vreo saptamana incoace,tre sa le schimb,au peste 11.000 km...se tocesc , asta este boala lor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa fi super membru trebuie sa postezi nu neaparat sa sti :D

 

 

Si acum o intrebare pt.super membri si nu numai.A circulat cu scooterul in urma cu o saptamana si ieri a trebuit sa-l misc din locul unde era cand am observat ulei sub filtru de aer curs cantitate nu gluma si prelins pe carter .Ce ar putea fi ca eu zau ca nu stiu-====furtunul de ulei este bine prins si la locul lui------

 

 

aaa la motoarele in 4 timpi exista un furtun care de obicei iasa din capacul de la chiuloasa si prin el trec vapori de ulei si se duc in filtru de aer se mai numeste "gaze de carter"

 

ce poti sa faci : sa verifici furtunu daca nu cumva ii stranngulat si vezi ca gazele de carter cand se racesc se fac ulei si asa se explica ..........ca o curs...........

shi dai filtru de aer jos desfal shi vezi daca traseul pe unde merg gazele de carter ii ok.. :) :)

 

buna am un aerox 100r adica are 101cc din fabrica motor minarelii in 2t cand i dau la max acelretie se aude un scartiit exact cum pui frana pe asfalt asa scartie jos la ambreaj curea nu stiu ce putetii sami zi si mai o problema dupa ce incalzesc bine motorul la role se aude un sgartinit parca ar da peste olata foarte urat face

 

 

verifica variatorul ,................. la adoua problema....hmm

motor in 2 timpi racit cu aer (asa is aerox-urile de 100cc nuh??? k doar alea de 49 is racire cu apa) se duce repede(10.000-20.000km aprox) setul depinde cum il intreti dar dep shi cati km are..... :duel:

 

 

sal baieti, mai am si eu o intrebare..... :( ...e greu de modificat un scuter de pe injectie pe carburator???? de ce piese am nevoie inafara de carburator, chiuloasa si bujie??????

 

 

depinde ce scoter ii............. de ex la sr dietech nu are rost .... schimbi direct motorul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...