ssergiu_tuning Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 sa il schimbi L-as schimba si cu o dacie dar...peste 2 ani.Frumos hobby-ul asta,insa te ploua,te ninge,ingheti de frig... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) L-as schimba si cu o dacie dar...peste 2 ani.Frumos hobby-ul asta,insa te ploua,te ninge,ingheti de frig... eu am zis sa schimbi furtunul , nu scuterul Editat Septembrie 16, 2008 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Am reusit sa pornesc scuterul.Azi a pornit la a3a pedala...Am mers sa fac o tura,iar dupa 5 minute a inceput sa paraie(sa sune mai tare si urat) din senin.Ca si cum nu ar fi toba pusa bine,sau filtrul de aer(asta cred eu..).Furtunul care duce de la filtrul de aer la carburator este putin crapat... Ce imi recomandati? da`l cu banda sau cumpara`i un filtru sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 eu am zis sa schimbi furtunul , nu scuterul ce tare a fost asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tica Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Salut !Am un REX RS450 din germania, am 10000km cu el. Nu-mi sta la relanti la rece de mult timp, ma poate ajuta careva? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Probabil ai probleme cu Âşocul. Eu zic să verifici dacă funcționează Âşocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Tica eu azi de abia l-am pornit si imi merge socul dar cand e rece nu pot atinge accel ca se ineaca am dat vreo 3 pedale nimic la automat am incercat dar nu pornea l-am inecat am stat vreo 3 min din nou nimic am facut pauza vrrreo 5 min si dupa aia am tinut la automat vreo 8 secunde si cumva a luat-o e nasol cu rexurile pe frig ca se ineaca repede si nu poti accel socul meu merge vreo 30 sec si se decupleaza aproape moare si iar se activeaza bafta! apropo nu stie careva cum sa ne pornim chinezariile in 4t cand e frig? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 (editat) salut, unde gasesc si eu o fulie de variator ptr un scuter de 125, ma poate ajuta cineva ? e vorba despre un yamaha cygnus...a mea e ovala Editat Septembrie 19, 2008 de 69WRX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 fulie=curea? daca e vorba de curea incearca la CPM,sau ii masori dimensiunile si cauti o curea asemanatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 care e problema la scuter? cand il inclin tare, se aude la variator ca niste pietricele. ceva bate acolo ... mi-a zis cineva ca e de la role... asa o fi? nu am nici 5000 de km cu scuteru si sunt uzate rolele deja? daca e de la role unde gasesc altele? rolele la 4 T is la fel ca la 2 T? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 ionutz:se aude doar daca il inclini pe partea stanga?daca da iti zdrangane bendixu e deasupra variatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 ionutz:se aude doar daca il inclini pe partea stanga?daca da iti zdrangane bendixu e deasupra variatorului. plm... nu se mai aude... azi nu se aude ...dar de obicei se aude... pe partea stanga face mai tare daca il inclin ...pe dreapta..nu foarte tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 cum spunea si sunnyboy.Vezi poate ii auzat locasu acolo unde vine bendixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 salutare am un scuter de 50 hyosung rally sf50( http://www.epfguzzi.com/forsale/rally.jpg )cu toba sport. dar vreau sa ii mai adaug un kit de 70-80cc dar nu gasesc pe nicaieri ma poate ajuta cineva cu o comanda sau ceva de genu ?? nici toba nu s'a potrivit perfect , am facut io niste improvizatii la sistemul de prindere. astept raspuns , mersi ! si un ambreaj sport ? cum il masor ca sa imi dau seama cam ce se potriveste ? si la ce bani ajunge ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
busa37 Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 sal..am si eu un piaggio zip ! si nu imi merge mai mult de 50 km/h ..am scos o shaiba din variator ...si vad k merge 58 60 km/h ...dar tot il opreshte ceva !!Ce poate sa fie ?Am in bord 120 ajutati`ma va rog k ii najpa ... schimba toba. care e problema la scuter? cand il inclin tare, se aude la variator ca niste pietricele. ceva bate acolo ... mi-a zis cineva ca e de la role... asa o fi? nu am nici 5000 de km cu scuteru si sunt uzate rolele deja? daca e de la role unde gasesc altele? rolele la 4 T is la fel ca la 2 T? rolele se tocesc dupa 3000 km schimbale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 (editat) Eu cu v-clic am 8000 de km Âşi n-am schimbat nici o rolă! Merge bine Âşi acum. Mi-e greu să cred că rolele trebuiesc schimbate la 3000km. Am prieteni cu scutere chinezeÂşti cu 12000 km Âşi n-au schimbat un Âşurub! Sincer, cred că rolele dacă sunt noi iar scuterul este întreținut rezistă mult mai mult de 3000km. Acum urmează răspunsul meu pentru ionutz100cc: -nimeni de pe forumul acesta, oricât de expert, nu-ți poate spune de ce se aude un țăcănit, bârîit, cârâit sau orice zgomot vrei, când înclini scuterul. Poate proveni de la bendix dacă are arcul rupt Âşi atinge, poate fi de la role, poate să fie un Âşurub slab undeva în variator care joacă Âşi atinge de angrenaje, poate să fie cureaua uzată neuniform, poate e din ambreiaj, pot fi o mie Âşi una de motive. Nimeni nu are de unde să Âştie decât dacă desface capacul Âşi verifică fiecare amănunt. Altfel sunt vorbe-n vânt. E ca Âşi cum aÂş spune: "am o dacie Âşi sub capotă se aude un țăcănit, de la ce e oare?" Răspunsuri de genul: schimbă aia, schimbă cealaltă, după părerea mea sunt total nejustificate (ca să nu spun mai rău). La fel am postat Âşi eu aici, nu-mi stătea scuterul la ralantiu. Aveam cam 4000km. Imediat a sărit câte unul: -Schimbă bujia! Eu: -Am sub 5000km. El: -Schimb-o că e dusă deja. iar altul în aceeaÂşi zi, doar 2-3 posturi mai jos: -Schimbă membrana la carburator că-ți zic eu sigur, aia e. altul: -Supapele, s-au dus supapele, îți spun eu sigur că aÂşa am pățit Âşi eu. altul: -E clar, simptomele sunt clare domne, s-au dus segmenții, deja ai 5000, ce mai vrei, e chinezesc. Cumpără alt set motor. ...Âşi tot felul de sfaturi nefondate, complet aiurea. Am cumpărat bujie, una, alta, bani dați aiurea. Toată povestea era de la un reglaj, de la o piuliță slăbită. Bujia o mai am Âşi acum Âşi merge perfect. Între timp m-am întâlnit cu oameni care au v-clic cu 12000km Âşi nici unul n-a schimbat bujia încă (abea acum se gândesc s-o schimbe Âşi ei), deci eu la 3-4 mii de km "nici nu-i făcusem rodajul". Membrana e bună Âşi acum, după ce am mai făcut încă pe atâția km. Supapele, setul Âşi toate cele la fel. Deci, nu schimba nimic! Desfaci frumuÂşel capacul de la variator cu scuterul oprit, verifici fiecare Âşurub, cureaua, rotițele, bendixul, ce mai este pe acolo. Verifici rolele dacă sunt bune, dacă tot l-ai desfăcut cureți puțin Âşi ungi unde e necesar etc. etc. ÂŞi astfel vei descoperi adevărata problemă. Nu te apuci acum să schimbi jumate de scuter că "poate e de la aia". Editat Septembrie 23, 2008 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Acum urmează răspunsul meu pentru ionutz100cc: multam tare fain ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) ÂŞtiu că eÂşti priceput Âşi înseamnă că sunt înțepenite rău dacă tocmai ție ți s-a întâmplat. Încearcă să bagi în tubulară captele Âşuruburilor pe care le-ai desfăcut deja Âşi să vezi dacă e joc între cheie Âşi Âşurub. TotuÂşi cred că nu e cheia potrivită sau e decalibrată sau nu e în mărimi metrice, o fi cu măsuri imperiale. Dacă e cheia bună Âşi intră fix înseamnă că au fost strânse al naibi de rău. În ultimă instanță, dacă nu mai sunt speranțe să reuÂşeÂşti cu cheia, ai putea încerca să prinzi capătul Âşurubului cu un cleÂşte mox cu dantura bună, dar nu e spațiu acolo la variator, nu Âştiu dacă ai loc cu moxul Âşi să mai Âşi învârți. "Soluția" cu găurirea cred că o cunoÂşti deja Âşi e atât de neplăcută încât nici nu mai zic. Oricum, dacă te hotărăÂşti s-o foloseÂşti, încearcă să-i faci un zenc cu bormaÂşina Âşi să-i disturgi doar "măciulia" ca să ai un ciot de care să apuci cu moxul după ce dai capacul jos. Uite, pun un link aici, poate citind asta îți vine tot ție o idee. DeÂşi articolul începe cu o notă amuzantă, Sheldon a fost unul dintre cei mai mari mecanici de biciclete, e serios. Sper să aibă cineva soluții cu adevărat utile. Editat Septembrie 24, 2008 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lukas Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 De 1 saptamana tot am de gand sa desfac capacul CVT-ului. 2 suruburi au mers desfacute, pe restul scapa cheia. Am folosit tubulara de pe 8, si parea ca sta bine pe suruburi, desi erau f stranse. Cred ca le-am cam rotunjit capul (si asta e o realizare pentru o tubulara). Ceva idei? Eu zic sa incerci sa le desfaci cu o daltita, si eu am patit asa cva si la mn a mers cu dalta fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 @Einstein : Asa am patit si eu la un Scarabeo la suruburile alea si am incalzit cu o lampa cu gaz pentru instalatii Si am reusit sa le desfac...erau foarte oxidate inauntru. Din 1994 nu fusesera niciodata desfacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Salut. Ce ar putea fi fieru ala din gaura de la evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Salut. Ce ar putea fi fieru ala din gaura de la evacuare? Asa ii consctruit cilindrul la unele am vazut ca ii jumate astupata nu doar despartit in jumate.. la 70 cc ii complet gol si rotund Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 poate sa fie limitator? la ce ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) ba fratilor ce aveti??????????? sti ce ii "fierul" ala ????????? banuiesc ca nici nu va trece prin cap......... :) hai k va zik io : aia ii supapa de evacuare ..... pt k e motor in 4 timpi.... adica mai pe limbaju vostru : sa nu va puna ......... sa umblati k dup aia o sa plangeti k nu va mai porneste scooteru vedeti fratilor asa k nu mai faceti pe destepti k: ce sti tu k la profil scrie ca esti "incepator" ????? am vazut "super membrii" care intrebau niste lucruri de nu stiai exact .... glumeste sau ii prost bata?????? Editat Septembrie 27, 2008 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 ca sa fi super membru trebuie sa postezi nu neaparat sa sti Si acum o intrebare pt.super membri si nu numai.A circulat cu scooterul in urma cu o saptamana si ieri a trebuit sa-l misc din locul unde era cand am observat ulei sub filtru de aer curs cantitate nu gluma si prelins pe carter .Ce ar putea fi ca eu zau ca nu stiu-====furtunul de ulei este bine prins si la locul lui------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.