Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am reusit sa pornesc scuterul.Azi a pornit la a3a pedala...Am mers sa fac o tura,iar dupa 5 minute a inceput sa paraie(sa sune mai tare si urat) din senin.Ca si cum nu ar fi toba pusa bine,sau filtrul de aer(asta cred eu..).Furtunul care duce de la filtrul de aer la carburator este putin crapat...

 

Ce imi recomandati? :bounce:

da`l cu banda :P sau cumpara`i un filtru sport :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tica eu azi de abia l-am pornit si imi merge socul dar cand e rece nu pot atinge accel ca se ineaca am dat vreo 3 pedale nimic la automat am incercat dar nu pornea l-am inecat am stat vreo 3 min din nou nimic am facut pauza vrrreo 5 min si dupa aia am tinut la automat vreo 8 secunde si cumva a luat-o e nasol cu rexurile pe frig ca se ineaca repede si nu poti accel socul meu merge vreo 30 sec si se decupleaza aproape moare si iar se activeaza

bafta!

 

apropo nu stie careva cum sa ne pornim chinezariile in 4t cand e frig?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, unde gasesc si eu o fulie de variator ptr un scuter de 125, ma poate ajuta cineva ? e vorba despre un yamaha cygnus...a mea e ovala

Editat de 69WRX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care e problema la scuter? cand il inclin tare, se aude la variator ca niste pietricele. ceva bate acolo ... mi-a zis cineva ca e de la role... asa o fi? nu am nici 5000 de km cu scuteru si sunt uzate rolele deja? daca e de la role unde gasesc altele? rolele la 4 T is la fel ca la 2 T?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

am un scuter de 50 hyosung rally sf50( http://www.epfguzzi.com/forsale/rally.jpg )cu toba sport.

dar vreau sa ii mai adaug un kit de 70-80cc dar nu gasesc pe nicaieri

ma poate ajuta cineva cu o comanda sau ceva de genu ?? nici toba nu s'a potrivit perfect , am facut io niste improvizatii la sistemul de prindere.

astept raspuns , mersi ! :grinbandit:

 

si un ambreaj sport ? cum il masor ca sa imi dau seama cam ce se potriveste ? si la ce bani ajunge ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal..am si eu un piaggio zip ! si nu imi merge mai mult de 50 km/h ..am scos o shaiba din variator ...si vad k merge 58 60 km/h ...dar tot il opreshte ceva !!Ce poate sa fie ?Am in bord 120

ajutati`ma va rog k ii najpa ...

schimba toba.

 

care e problema la scuter? cand il inclin tare, se aude la variator ca niste pietricele. ceva bate acolo ... mi-a zis cineva ca e de la role... asa o fi? nu am nici 5000 de km cu scuteru si sunt uzate rolele deja? daca e de la role unde gasesc altele? rolele la 4 T is la fel ca la 2 T?

rolele se tocesc dupa 3000 km schimbale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu v-clic am 8000 de km Âşi n-am schimbat nici o rolă! Merge bine Âşi acum. Mi-e greu să cred că rolele trebuiesc schimbate la 3000km.

Am prieteni cu scutere chinezeÂşti cu 12000 km Âşi n-au schimbat un Âşurub! Sincer, cred că rolele dacă sunt noi iar scuterul este întreținut rezistă mult mai mult de 3000km.

 

Acum urmează răspunsul meu pentru ionutz100cc:

-nimeni de pe forumul acesta, oricât de expert, nu-ți poate spune de ce se aude un țăcănit, bârîit, cârâit sau orice zgomot vrei, când înclini scuterul. Poate proveni de la bendix dacă are arcul rupt Âşi atinge, poate fi de la role, poate să fie un Âşurub slab undeva în variator care joacă Âşi atinge de angrenaje, poate să fie cureaua uzată neuniform, poate e din ambreiaj, pot fi o mie Âşi una de motive. Nimeni nu are de unde să Âştie decât dacă desface capacul Âşi verifică fiecare amănunt. Altfel sunt vorbe-n vânt.

E ca Âşi cum aÂş spune: "am o dacie Âşi sub capotă se aude un țăcănit, de la ce e oare?"

Răspunsuri de genul: schimbă aia, schimbă cealaltă, după părerea mea sunt total nejustificate (ca să nu spun mai rău).

 

La fel am postat Âşi eu aici, nu-mi stătea scuterul la ralantiu. Aveam cam 4000km. Imediat a sărit câte unul:

-Schimbă bujia!

Eu:

-Am sub 5000km.

El:

-Schimb-o că e dusă deja.

iar altul în aceeaÂşi zi, doar 2-3 posturi mai jos:

-Schimbă membrana la carburator că-ți zic eu sigur, aia e.

altul:

-Supapele, s-au dus supapele, îți spun eu sigur că aÂşa am pățit Âşi eu.

altul:

-E clar, simptomele sunt clare domne, s-au dus segmenții, deja ai 5000, ce mai vrei, e chinezesc. Cumpără alt set motor.

...Âşi tot felul de sfaturi nefondate, complet aiurea. Am cumpărat bujie, una, alta, bani dați aiurea. Toată povestea era de la un reglaj, de la o piuliță slăbită. Bujia o mai am Âşi acum Âşi merge perfect. Între timp m-am întâlnit cu oameni care au v-clic cu 12000km Âşi nici unul n-a schimbat bujia încă (abea acum se gândesc s-o schimbe Âşi ei), deci eu la 3-4 mii de km "nici nu-i făcusem rodajul". Membrana e bună Âşi acum, după ce am mai făcut încă pe atâția km. Supapele, setul Âşi toate cele la fel.

 

Deci, nu schimba nimic! Desfaci frumuÂşel capacul de la variator cu scuterul oprit, verifici fiecare Âşurub, cureaua, rotițele, bendixul, ce mai este pe acolo. Verifici rolele dacă sunt bune, dacă tot l-ai desfăcut cureți puțin Âşi ungi unde e necesar etc. etc. ÂŞi astfel vei descoperi adevărata problemă. Nu te apuci acum să schimbi jumate de scuter că "poate e de la aia".

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞtiu că eÂşti priceput Âşi înseamnă că sunt înțepenite rău dacă tocmai ție ți s-a întâmplat.

Încearcă să bagi în tubulară captele Âşuruburilor pe care le-ai desfăcut deja Âşi să vezi dacă e joc între cheie Âşi Âşurub. TotuÂşi cred că nu e cheia potrivită sau e decalibrată sau nu e în mărimi metrice, o fi cu măsuri imperiale. Dacă e cheia bună Âşi intră fix înseamnă că au fost strânse al naibi de rău.

În ultimă instanță, dacă nu mai sunt speranțe să reuÂşeÂşti cu cheia, ai putea încerca să prinzi capătul Âşurubului cu un cleÂşte mox cu dantura bună, dar nu e spațiu acolo la variator, nu Âştiu dacă ai loc cu moxul Âşi să mai Âşi învârți.

"Soluția" cu găurirea cred că o cunoÂşti deja Âşi e atât de neplăcută încât nici nu mai zic. Oricum, dacă te hotărăÂşti s-o foloseÂşti, încearcă să-i faci un zenc cu bormaÂşina Âşi să-i disturgi doar "măciulia" ca să ai un ciot de care să apuci cu moxul după ce dai capacul jos.

Uite, pun un link aici, poate citind asta îți vine tot ție o idee. DeÂşi articolul începe cu o notă amuzantă, Sheldon a fost unul dintre cei mai mari mecanici de biciclete, e serios.

Sper să aibă cineva soluții cu adevărat utile.

Editat de Victor_vclic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 1 saptamana tot am de gand sa desfac capacul CVT-ului. 2 suruburi au mers desfacute, pe restul scapa cheia. Am folosit tubulara de pe 8, si parea ca sta bine pe suruburi, desi erau f stranse. Cred ca le-am cam rotunjit capul (si asta e o realizare pentru o tubulara). Ceva idei?

Eu zic sa incerci sa le desfaci cu o daltita, si eu am patit asa cva si la mn a mers cu dalta fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Einstein : Asa am patit si eu la un Scarabeo la suruburile alea si am incalzit cu o lampa cu gaz pentru instalatii

post-19791-1222333441_thumb.jpg

Si am reusit sa le desfac...erau foarte oxidate inauntru.

Din 1994 nu fusesera niciodata desfacute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba fratilor ce aveti???????????

 

 

 

sti ce ii "fierul" ala ?????????

 

banuiesc ca nici nu va trece prin cap......... :) :)

 

hai k va zik io : aia ii supapa de evacuare ..... pt k e motor in 4 timpi.... :D :duel:

 

adica mai pe limbaju vostru : sa nu va puna ......... sa umblati k dup aia o sa plangeti k nu va mai porneste scooteru :(

 

 

vedeti fratilor asa k nu mai faceti pe destepti k: ce sti tu k la profil scrie ca esti "incepator" ????? am vazut "super membrii" care intrebau

niste lucruri de nu stiai exact .... glumeste sau ii prost bata??????

Editat de black_prince
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa fi super membru trebuie sa postezi nu neaparat sa sti :)

 

 

Si acum o intrebare pt.super membri si nu numai.A circulat cu scooterul in urma cu o saptamana si ieri a trebuit sa-l misc din locul unde era cand am observat ulei sub filtru de aer curs cantitate nu gluma si prelins pe carter .Ce ar putea fi ca eu zau ca nu stiu-====furtunul de ulei este bine prins si la locul lui------

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...