Razvy Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) stie cineva cum se regleaza carburatorul? mi-e lene sa rasfoiesc forumul as vrea sa il reglez eu pt ca mecanicul nu poate numai dupa Pasti si m-am saturat sa tot bag 5 litri sa ma plimb 50 de km . scuterul merge innecat numai la turatii mici si nu sta la relanti numai cand vrea el . carburatorul ii un Dellorto 17,5 Editat Aprilie 15, 2009 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Si eu sunt interesat , va rog , reply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiss4girls Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 ia vezi aprinderea, daca poti sa faci rost de alta sa o probezi, tot ca tine alt coleg de'al meu are o chinezerie in rate luata, dupa 2 luni facea exact ca al tau, a pus alta si e brici si acum fa asa si revino cu detalii Salut. Nu am schimbat aprinderea,dar vin cu o noua teorie..Cureaua mea,sincer e cam distrusa..am tot sunat la Kymco Ro, Malaguti,Honda..alti importatori si service-uri scutere..si nu gasesc curea..si ..cum spuneam : Cureaua mea e larga..si ..mi-e sa nu fie de la ea..adica,sa se incalzeasca..si sa inceapa sa alunece..ca totusi..motoru` se tureaza..se cunoaste ca lucreaza,dar e o eroare..si de ieri..a inceput sa scartzaie ceva..din cand in cand dupa ce se incalzeste..si cred ca aluneca acea curea de provoaca si scartaitul si mersu` cu viteza melcului turbat :| Am desfacut capacul de la transmisie si ..cureaua fiind pusa,o puteam innoda la cat de larga e ..bine,nu la propriu ... Stie cineva unde gasesc o curea? Sau are cineva? Pe cureaua mea scrie : 23100 - kn7 - 6700 HONDA Scuterul e Malaguti F18 Warrior, cu motor KYMCO ; 150 cmc Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 stie cineva cum se regleaza carburatorul? mi-e lene sa rasfoiesc forumul as vrea sa il reglez eu pt ca mecanicul nu poate numai dupa Pasti si m-am saturat sa tot bag 5 litri sa ma plimb 50 de km . scuterul merge innecat numai la turatii mici si nu sta la relanti numai cand vrea el . carburatorul ii un Dellorto 17,5 gata,am rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bac Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Mi-am schimbat cureaua la scuter , originala scria pe ea yamaha si avea 740mm, luasem una dar era mai mare avea 747mm, asa ca am schimbat-o si am pus una de 729mm pe care am reusit s-o pun numai dupa ce am dat fulia jos --sa fie prea mica? pe fulia din spate nu e urcata pana sus. Ionel sau cine aveti yamaha neos la voi cureaua ce marime are? Apoi altceva am observat - rolele la variator sunt albastre si mai mici decat ce se gaseste acum pe piata, va trebui sa schimb variatorul cu totul cand se vor toci rolele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 azi cand m-am plimbat a inceput de-odata sa sune scuterul tare ciudat . am schimbat rolele,tot asa suna , am schimbat arcul de la ambreiaj (am pus altul acum cateva zile si credeam ca de la ala suna ) de la ce vine sunetul ala ? am facut un mic clip, poate ma ajutati sa aflu de unde vine sunetul . http://www.youtube.com/watch?v=0WZzCTxRZ58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 noutati de ultima ora. Mergeam linistit si deodata a puscat ceva la transmisie , mi s-a blocat roata si s-a oprit motorul. Nu mai vrea sa porneasca . Cand dau la pedala merge foarte usor. Sa fie setul dus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 eu cand am calat motorul nu puteam sa mai invart de loc motorul, era teapan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) am desfacut motorul si am descoperit o zgarietura mare in cilindru si 2 gauri in piston.Si inca ceva era inpluntat in piston . Mi-a zis un vecin ca mi-a cazut ceva din bujie si ala mi-a zgariat cilindrul Editat Aprilie 16, 2009 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 ti-am zis ca e ceva in neregula cu bujia. cred ca s-a topit si ti-a cazut vreo buacata din ea in cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bassu86 Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Am si eu o problema cu un maxi-scuter Honda Jazz.Abia l-am cumparat dar nu am A-ul si mam gandit sa pun si eu scuterul la punct din timp.Sa-i verific daca e cureaua stransa, daca filtrul de aer e in stare buna...una alta.Asa ca am inceput sa dau capacul de la curea jos(cel din a 2-a poza).Zis si facut.Apoi am incercat din rasputeri sa desfac surubul Nr.8(din a prima poza) dar insa fara succes.Ideea e ca in incercarea mea disperata de a desface acel surub am tot invartiti acel angrenaj(piesele cu nr. 2,5,6 si ce mai e pe acolo)L-am invartit si in stanga si in dreapta.Si tin sa mentionez ca dupa ce am desfacutcapacul am pornit motorul sa vad si eu cum se invarte si cum se zbate cureaua.A pornit din prima.Buuun, dupa ce am invartit acel angrenaj(2,5,6 si restu) nu am mai pornit deloc.Nici cureant nu mai are bateria nici nimica,Am masurat intensitatea curentului si era de 11,8v.Dar tot nu stiu de ce nu mai merge.Intre prima pornire si a doua(tentativa de pornire) au trecut maxim 5 minute.Chiar daca as fi uitat contactul pus si mi-ar fi mers luminile tot nu cred ca sa consumat atat de repede curentul.Sau pentru simplul fapt ca am invartit acel angrenaj de cateva ori sa intamplat ceva?Va rog frumos sa ma ajutaiNu stiu ce sa-i fac.Am sa pun maine beteria la incarcat(pe baterie scria ca daca curentul e sub 12,4 trebuie sa o incarc).Presimt eu ca am s-o incarc degeaba.Dati-mi un sfat. IMI CER SCUZE PT DUBLU POST.Dar sunt disperat. Editat Aprilie 16, 2009 de bassu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Po?i să învâr?i de angrenajul acela până te plictise?ti ?i nu se întâmplă nimic. Dacă te-ai fi uitat cu aten?ie, ai fi observat că roti?a din?ată 5 face legătura cu o altă roti?ă din?ată mult mai mică, numită bendix. Când ape?i pe buton să pornească, roti?a din?ată mică (bendixul) învârte roata din?ată mare 5, care la rândul ei prin ax învârte motorul ?i tot învârtindu-l motorul porne?te. Problema în cazul tău este dată de bendix. Bendixul are un ax care e prins la un capăt capacul pe care l-ai dat jos. Prima dată când ai dat la buton ?i ai pornit scuterul probabil bendixul a fost suficient de bine prins la celălalt capăt ?i a func?ionat, însă după ce s-a pornit motorul, bendixul (roti?a mică care ar trebui să învârtă roata mare care la rândul ei învârte motorul ?i-l face să pornească) a sărit de la locul lui. Din cauza aceasta nu mai porne?te motorul. Dacă a?ezi bendixul la locul lui ?i pui capacul cutiei de transmisie la loc (tre să-i pui capcacul ca să aibă în ce se sprijini bendixul) o să pornească. Pe de altă parte, sper că n-ai avut ghinionul să-?i sară bendixul de la locul lui ?i să se fi proptit cumba aiurea din?i?orii de la bendix în roata mare ?i să fi stricat dantura. Data viitoare să ?tii! Dacă dai capacul jos ?i vrei să porne?ti motorul, cu o unealtă trebuie să ?ii de bendix. Sau, ?i mai bine, să-l porne?ti doar cu capacul pus. În rest, de roata aia mare po?i sâ învâr?i cât vrei că nu se întâmplă nimic. Se învârte ?i motorul în gol ?i atâta tot. E ca ?i cum ai da la pedală. P.S. Eu nu am scuter Honda, dar principiul de care ?i-am spus e acela?i la toate scuterele pe care le-am văzut până acum. Eu sunt aproape sigur că la fel e ?i la alt tău. Încă ceva: lucrurile pe care ?i le-am scris anterior sunt elementare, fac parte din principiul de bază în func?ionarea scuterului. Dacă nu cuno?ti aceste lucruri elementare, eu sugerez să nu înaintezi pe calea aceasta ?i să renun?i să-l demontezi singur pentru că ri?ti să defectezi ?i altceva. P.S. 2 când dai la buton să-l porne?ti nu se simte nimic pentru că bendixul a sărit de la locul lui. Apasă claxonul ?i dacă sună, bateria e ok, deci clar e bendixul. Dacă nici nu sună (de?i eu sunt 99% sigur că o să auzi claxonul), uită-te după un fir de masă, e posibil să fi desfăcut cumva din gre?eală papucul unui fir de masă. În nici un caz nu s-a consumat bateria. E bendixul 99%. P.S. 3 Vezi că ai lacune mari în ceea ce prive?te mecanica ?i electrica scuterelor. Curentul nu se măsoară în vol?i ?i nu are cum să fie 11,8. Dacă nu ai aceste cuno?tin?e elementare despre tensiune, curent etc. ar fi bine să rogi pe cineva să te ajute când demontezi. Nu ai de ce să te sperii, în afară de cele 2 lucruri scrise de mine mai sus nu avea ce să se întâmple. Editat Aprilie 16, 2009 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Poți să învârți de angrenajul acela până te plictisești și nu se întâmplă nimic. Dacă te-ai fi uitat cu atenție, ai fi observat că rotița dințată 5 face legătura cu o altă rotiță dințată mult mai mică, numită bendix. Când apeși pe buton să pornească, rotița dințată mică (bendixul) învârte roata dințată mare 5, care la rândul ei prin ax învârte motorul și tot învârtindu-l motorul pornește. Problema în cazul tău este dată de bendix. Bendixul are un ax care e prins la un capăt în capacul pe care l-ai dat jos. Prima dată când ai dat la buton și ai pornit scuterul probabil bendixul a fost suficient de bine prins la celălalt capăt și a funcționat, însă după ce s-a pornit motorul, bendixul (rotița mică care ar trebui să învârtă roata mare care la rândul ei învârte motorul și-l face să pornească) a sărit de la locul lui. Din cauza aceasta nu mai pornește motorul. Dacă așezi bendixul la locul lui și pui capacul cutiei de transmisie la loc (trebuie să-i pui capacul ca să aibă în ce se sprijini bendixul) o să pornească. De menționat că bendixul ajută doar 3-5 secunde la pornire și că un motor odată pornit merge bine-merci și fără bendix. Problema apare după ce îl oprești - nu mai pornește. Pe de altă parte, sper că n-ai avut ghinionul să-ți sară bendixul de la locul lui și să se fi proptit cumva aiurea dințișorii de la bendix în roata mare și să fi stricat dantura. Oricum, bendixul n-a zburat de acolo. Doar e puțin deplasat. Data viitoare să știi! Dacă dai capacul jos și vrei să pornești motorul, cu o unealtă trebuie să ții de bendix. Sau, și mai bine, să-l pornești doar cu capacul pus. În rest, de roata aia mare poți sâ învârți cât vrei că nu se întâmplă nimic. Se învârte și motorul în gol și atâta tot. E ca și cum ai da la pedală. P.S.1 Eu nu am scuter Honda, dar principiul de care ți-am spus e același la toate scuterele pe care le-am văzut până acum. Eu sunt aproape sigur că la fel e și la alt tău. Încă ceva: lucrurile pe care ți le-am scris anterior sunt elementare, fac parte din principiul de bază în funcționarea scuterului. Dacă nu cunoști aceste lucruri elementare, eu sugerez să nu înaintezi pe calea aceasta și să renunți să-l demontezi singur pentru că riști să defectezi și altceva. P.S.2 Când dai la buton să-l pornești nu se simte nimic pentru că bendixul a sărit de la locul lui. Apasă claxonul și dacă sună, bateria e ok, deci clar e bendixul. Dacă nici nu sună (deși eu sunt 99% sigur că o să auzi claxonul), uită-te după un fir de masă, e posibil să fi desfăcut cumva din greșeală papucul unui fir de masă. În nici un caz nu s-a consumat bateria. E bendixul 99%. P.S.3 Vezi că ai lacune mari în ceea ce privește mecanica și electrica scuterelor. Curentul nu se măsoară în volți. Dacă nu ai aceste cunoștințe elementare despre tensiune, curent etc. ar fi bine să rogi pe cineva să te ajute când demontezi. Nu ai de ce să te sperii, în afară de cele 2 lucruri scrise de mine anterior nu avea ce să se întâmple. Uite am pus și eu dublu poste pentru că forumul mi-a "măcelărit" postul anterior. Editat Aprilie 16, 2009 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bassu86 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 nu merge claxonul,semnalizarea abiamerge si cand dau contact mi se stinge lumina de pe bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Verifică dacă ai mișcat cumva papucul vreunui fir care era legat la masă. Sau poate ai scurtcircuitat ceva (o baterie care pornea motorul la buton nu cred că avea cum să se consume de la sine așa repede încât să nu mai meargă nici claxonul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bassu86 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 da..deci pana la urma era bateria...am incarcat-o si acum merge..dar nu inteleg cum de sa descarcat in 5 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiss4girls Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Role de variator - stie cineva pe unde gasesc?? Cum aflu/vad dimensiunile si greutatea rolelor ?? Am un Malaguti F18 Warrior ( cu motor Kymco KY-ML15 de150 cmc).. Cand am dat cureaua jos,m-am uitat putin si la role..si sunt putin cam uzate..nu tare,dar totusi,daca saptamana viitoare iar desfac scuterul sa bag cureaua..sa bag si role noi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackPhantom Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Ma poate ajuta cineva la delimitarea scuterului meu ? Precizez ca am un scuter in 2T marca Alien Chinezarie evident. Stau in Crangasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 toba(obturator pe teava/o teava sudata de ea), carburator(piedica la acceleratie), variator(saiba) chiar si CDI. vezi pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackPhantom Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 toba(obturator pe teava/o teava sudata de ea), carburator(piedica la acceleratie), variator(saiba) chiar si CDI. vezi pe aici. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) am desfacut motorul si am descoperit o zgarietura mare in cilindru si 2 gauri in piston.Si inca ceva era inpluntat in piston . Mi-a zis un vecin ca mi-a cazut ceva din bujie si ala mi-a zgariat cilindrul se pare ca s-au rupt segmentii si mi-a distrus setul aa si inca ceva ..... Chiulasa asta are ceva daca are o lovitura mica in ea ? Mai poate fi folosita ? Editat Aprilie 21, 2009 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 un cilindru zgariat ca cel al lui Razvy mai poate fi reparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 nu cred . Ii prea adanca zgarietura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 razvy...dar sa frecat rau cilindru. Nu cred ca se mai poate aleza asa mult. Chiloasa nu are nimic. Cati km ai facut cu scuteru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 cu setul asta am facut aproape 10 000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.