Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da stiu.Eu m-am referit la scuterul lui(sa zica el ce scuter are :D ).

pompa de vacuum e la mine . (Piaggio Zip 4T). doar ca am cautat maidemult pompa si nu am gasit sub numele de vacuum ci doar sub numele de pompa de benzina:P

pana la urma o sa improvizez ceva galerie . ca la mine e doar tubul de cauciuc, nu si prinderea la motor. poate gasesc ceva la piese auto ce sa adaptez la scuter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand salutare tuturor!

 

Am si eu o problema cu un scuter peugeot elystar tsdi 50 cmc... am postat aici /index.php?showtopic=426904 ... ma poate ajuta cineva? V-as fi sincer recunoscator... multumesc mult

salut,,,,da-mi ID-ul de mess pe privat si vb mai multe acolo ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand salutare tuturor!

 

Am si eu o problema cu un scuter peugeot elystar tsdi 50 cmc... am postat aici /index.php?showtopic=426904 ... ma poate ajuta cineva? V-as fi sincer recunoscator... multumesc mult

 

ziceai ca dupa ce il pornesti bujia ramane afumata si uda. ar fi o posibilitate sa nu fie bujia buna. o fi ea noua dar trebuie sa fie pt modelul tau de scuter. si eu am tot patit ca nu pornea si imi afuma si uda bujia, pana am aflat ca am schimbat bujia cu una nepotrivita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,,,,da-mi ID-ul de mess pe privat si vb mai multe acolo ok?

amc.computerservices

 

Mesaj completat

ziceai ca dupa ce il pornesti bujia ramane afumata si uda. ar fi o posibilitate sa nu fie bujia buna. o fi ea noua dar trebuie sa fie pt modelul tau de scuter. si eu am tot patit ca nu pornea si imi afuma si uda bujia, pana am aflat ca am schimbat bujia cu una nepotrivita.

nu este cazul... e noua bujia si cand am luat-o am cerut special pentru modelul asta de peugeot... multumesc oricum

Editat de Apophis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce culoare are scanteia(la bujie ma refer..nu la fisa)? alba sau albastra?

Daca este alba, in nici un caz nu v`a porni.Nu iti v-a aprinde amestecul(aer/carburant)

Daca este albastra..e ok.Asa trebuie sa fie.. si atunci iti v-a face aprinderea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce culoare are scanteia(la bujie ma refer..nu la fisa)? alba sau albastra?

Daca este alba, in nici un caz nu v`a porni.Nu iti v-a aprinde amestecul(aer/carburant)

Daca este albastra..e ok.Asa trebuie sa fie.. si atunci iti v-a face aprinderea.

Albastra e fratioare dar nu porneste :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am pus cinlindru, piston, segmenti noi, injector nou, calculator sh perfect functional de pe acelasi model de peugeot.

poti sa-i pui tu multe si marunte noi daca nu e reglajul optim facut cum tre n-o sa-ti porneasca asa usor dupa cum ai si zis un post mai sus dupa pedale si start la greu iti porneste cateva secunde ,ia gandestete si tu ce ar putea sa fie?

eu zic ca ai avansul la scanteie mult prea mare dacat trebuie ,daca iti da scanteia inainte sa bage injectorul benzina??? daca a trecut de punctul optim de aprindere iti baga degeaba benzina ca o da afara asa cum a bagato ,la asta al tau e un pic mai dificil ca la cele clasice cu admisie pe carburator care daca nu mergea asa cum trebuie mai dadea cate un rateu ceva,,,,tre sa-i faci un reglaj mai fin si sa tii cont de fazele optime de lucru,,,,

poate ma insel cu asta dar e bine totusi sa verifici si chestia asta,,,,bafta :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa-i pui tu multe si marunte noi daca nu e reglajul optim facut cum tre n-o sa-ti porneasca asa usor dupa cum ai si zis un post mai sus dupa pedale si start la greu iti porneste cateva secunde ,ia gandestete si tu ce ar putea sa fie?

eu zic ca ai avansul la scanteie mult prea mare dacat trebuie ,daca iti da scanteia inainte sa bage injectorul benzina??? daca a trecut de punctul optim de aprindere iti baga degeaba benzina ca o da afara asa cum a bagato ,la asta al tau e un pic mai dificil ca la cele clasice cu admisie pe carburator care daca nu mergea asa cum trebuie mai dadea cate un rateu ceva,,,,tre sa-i faci un reglaj mai fin si sa tii cont de fazele optime de lucru,,,,

poate ma insel cu asta dar e bine totusi sa verifici si chestia asta,,,,bafta :grinbandit:

Cred ca asta ar fi singura varianta logica. Pentru ca altfel nu imi pot explica. Acum intrebare: Cum ii reglez aprinderea? :unsure: (sa nu imi spui ca trebuie calibrat ECU ca ma impusc) Oricum iti multumesc de raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca asta ar fi singura varianta logica. Pentru ca altfel nu imi pot explica. Acum intrebare: Cum ii reglez aprinderea? :grinbandit: (sa nu imi spui ca trebuie calibrat ECU ca ma impusc) Oricum iti multumesc de raspuns.

ti-am trimes un msj cu ID-ul de mess da add si vb ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu un scuter Generic XOR de 2 ani, l-am luat nou nout. Acum are 8000 km. Abielajul a facut upic de joc care la inceput nu se simtea dupa vreo luna a devenit tot mai mare si se auzea ca si cum mi s-ar poliza ceva in motor si mi-a stricat si setul motor. L-am dus la un prieten cin Cluj care are service de scutere, acesta mi-a comandat un ambielaj top performance si un set de 80cc tot top performance,plus o toba gianelli sport, dar cand au venit piesele ambielajul facut pt motoarele minarelli nu se potrivea era prea subtire si i-am sunat pe cei de unde mi-am luat scuterul (Apprilia Motors Cluj). Acestia mi-am cerut pe un ambielaj original 700ron ceea ce mi se pare enorm) Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna de unde as putea cumpara unul care se potriveste dar sa fie mai puternic, mai dur decat cel original?

PS: motorul meu e tot Minarelli.

Multumesc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziceti-mi si mie care ar putea fi problema , ca eu innebunesc. Deci.... imi curge benzina de peste tot , pe langa pompa de vacuum , pe la carburator , pe langa filtru de benzina. Am scos furtunul de la benzina din carburator si iese benzina cu presiune. Am scos furtunul din pompa de vacuum , la fel , cu presiune. Ce sa ii mai fac ? Am verificat tot ce se poate verifica.Precizez ca am un consum de 10 , 10 si ceva la suta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziceti-mi si mie care ar putea fi problema , ca eu innebunesc. Deci.... imi curge benzina de peste tot , pe langa pompa de vacuum , pe la carburator , pe langa filtru de benzina. Am scos furtunul de la benzina din carburator si iese benzina cu presiune. Am scos furtunul din pompa de vacuum , la fel , cu presiune. Ce sa ii mai fac ? Am verificat tot ce se poate verifica.Precizez ca am un consum de 10 , 10 si ceva la suta ...

 

Daca e motoru' oprit si curge benzina pe furtunul de la pompa de vacuum inseamna ca trebuie schimbata pompa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!Poate cineva sa ma lamureasaca care ar fi cauza faptului ca scooterul meu(mbk) la relantiu , motorul se tureaza apoi scade turatia si tot asa variatiile de turatie sunt constante, nu variaza ca durata ,sunt la intervale regulate(creste -scade -creste -scade etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate sa fie arsa bobina de inductie(centralina) sau CDI.Mai poate sa fie si fisa fisurata undeva.

Vezi daca iti ajunge curent pana la bobina. :D daca nu ajunge...vezi la cdi daca ajunge. :D

 

Bafta!

mersi mult am rezolvat problema....iesise un fir l am pus la loc si e totu ok :blink:...mc mt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!Poate cineva sa ma lamureasaca care ar fi cauza faptului ca scooterul meu(mbk) la relantiu , motorul se tureaza apoi scade turatia si tot asa variatiile de turatie sunt constante, nu variaza ca durata ,sunt la intervale regulate(creste -scade -creste -scade etc).

Curata filtrul de aer, bujia si carburatorul apoi regleaza carbu` si ar trebuie sa toarca frumos la relanti. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...