ionel_ Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Da stiu.Eu m-am referit la scuterul lui(sa zica el ce scuter are ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Da stiu.Eu m-am referit la scuterul lui(sa zica el ce scuter are ). pompa de vacuum e la mine . (Piaggio Zip 4T). doar ca am cautat maidemult pompa si nu am gasit sub numele de vacuum ci doar sub numele de pompa de benzina:P pana la urma o sa improvizez ceva galerie . ca la mine e doar tubul de cauciuc, nu si prinderea la motor. poate gasesc ceva la piese auto ce sa adaptez la scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apophis Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 In primul rand salutare tuturor! Am si eu o problema cu un scuter peugeot elystar tsdi 50 cmc... am postat aici /index.php?showtopic=426904 ... ma poate ajuta cineva? V-as fi sincer recunoscator... multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 In primul rand salutare tuturor! Am si eu o problema cu un scuter peugeot elystar tsdi 50 cmc... am postat aici /index.php?showtopic=426904 ... ma poate ajuta cineva? V-as fi sincer recunoscator... multumesc mult salut,,,,da-mi ID-ul de mess pe privat si vb mai multe acolo ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 In primul rand salutare tuturor! Am si eu o problema cu un scuter peugeot elystar tsdi 50 cmc... am postat aici /index.php?showtopic=426904 ... ma poate ajuta cineva? V-as fi sincer recunoscator... multumesc mult ziceai ca dupa ce il pornesti bujia ramane afumata si uda. ar fi o posibilitate sa nu fie bujia buna. o fi ea noua dar trebuie sa fie pt modelul tau de scuter. si eu am tot patit ca nu pornea si imi afuma si uda bujia, pana am aflat ca am schimbat bujia cu una nepotrivita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apophis Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 (editat) salut,,,,da-mi ID-ul de mess pe privat si vb mai multe acolo ok? amc.computerservices Mesaj completat ziceai ca dupa ce il pornesti bujia ramane afumata si uda. ar fi o posibilitate sa nu fie bujia buna. o fi ea noua dar trebuie sa fie pt modelul tau de scuter. si eu am tot patit ca nu pornea si imi afuma si uda bujia, pana am aflat ca am schimbat bujia cu una nepotrivita. nu este cazul... e noua bujia si cand am luat-o am cerut special pentru modelul asta de peugeot... multumesc oricum Editat Septembrie 20, 2009 de Apophis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Ce culoare are scanteia(la bujie ma refer..nu la fisa)? alba sau albastra? Daca este alba, in nici un caz nu v`a porni.Nu iti v-a aprinde amestecul(aer/carburant) Daca este albastra..e ok.Asa trebuie sa fie.. si atunci iti v-a face aprinderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apophis Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Ce culoare are scanteia(la bujie ma refer..nu la fisa)? alba sau albastra?Daca este alba, in nici un caz nu v`a porni.Nu iti v-a aprinde amestecul(aer/carburant) Daca este albastra..e ok.Asa trebuie sa fie.. si atunci iti v-a face aprinderea. Albastra e fratioare dar nu porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nibaserv Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Albastra e fratioare dar nu porneste uzura motor ; masoara compresia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apophis Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 uzura motor ; masoara compresia i-am pus cinlindru, piston, segmenti noi, injector nou, calculator sh perfect functional de pe acelasi model de peugeot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 i-am pus cinlindru, piston, segmenti noi, injector nou, calculator sh perfect functional de pe acelasi model de peugeot. poti sa-i pui tu multe si marunte noi daca nu e reglajul optim facut cum tre n-o sa-ti porneasca asa usor dupa cum ai si zis un post mai sus dupa pedale si start la greu iti porneste cateva secunde ,ia gandestete si tu ce ar putea sa fie? eu zic ca ai avansul la scanteie mult prea mare dacat trebuie ,daca iti da scanteia inainte sa bage injectorul benzina??? daca a trecut de punctul optim de aprindere iti baga degeaba benzina ca o da afara asa cum a bagato ,la asta al tau e un pic mai dificil ca la cele clasice cu admisie pe carburator care daca nu mergea asa cum trebuie mai dadea cate un rateu ceva,,,,tre sa-i faci un reglaj mai fin si sa tii cont de fazele optime de lucru,,,, poate ma insel cu asta dar e bine totusi sa verifici si chestia asta,,,,bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apophis Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 poti sa-i pui tu multe si marunte noi daca nu e reglajul optim facut cum tre n-o sa-ti porneasca asa usor dupa cum ai si zis un post mai sus dupa pedale si start la greu iti porneste cateva secunde ,ia gandestete si tu ce ar putea sa fie?eu zic ca ai avansul la scanteie mult prea mare dacat trebuie ,daca iti da scanteia inainte sa bage injectorul benzina??? daca a trecut de punctul optim de aprindere iti baga degeaba benzina ca o da afara asa cum a bagato ,la asta al tau e un pic mai dificil ca la cele clasice cu admisie pe carburator care daca nu mergea asa cum trebuie mai dadea cate un rateu ceva,,,,tre sa-i faci un reglaj mai fin si sa tii cont de fazele optime de lucru,,,, poate ma insel cu asta dar e bine totusi sa verifici si chestia asta,,,,bafta Cred ca asta ar fi singura varianta logica. Pentru ca altfel nu imi pot explica. Acum intrebare: Cum ii reglez aprinderea? (sa nu imi spui ca trebuie calibrat ECU ca ma impusc) Oricum iti multumesc de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 Cred ca asta ar fi singura varianta logica. Pentru ca altfel nu imi pot explica. Acum intrebare: Cum ii reglez aprinderea? (sa nu imi spui ca trebuie calibrat ECU ca ma impusc) Oricum iti multumesc de raspuns. ti-am trimes un msj cu ID-ul de mess da add si vb ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy_cr90 Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 Salut. Am si eu un scuter Generic XOR de 2 ani, l-am luat nou nout. Acum are 8000 km. Abielajul a facut upic de joc care la inceput nu se simtea dupa vreo luna a devenit tot mai mare si se auzea ca si cum mi s-ar poliza ceva in motor si mi-a stricat si setul motor. L-am dus la un prieten cin Cluj care are service de scutere, acesta mi-a comandat un ambielaj top performance si un set de 80cc tot top performance,plus o toba gianelli sport, dar cand au venit piesele ambielajul facut pt motoarele minarelli nu se potrivea era prea subtire si i-am sunat pe cei de unde mi-am luat scuterul (Apprilia Motors Cluj). Acestia mi-am cerut pe un ambielaj original 700ron ceea ce mi se pare enorm) Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna de unde as putea cumpara unul care se potriveste dar sa fie mai puternic, mai dur decat cel original? PS: motorul meu e tot Minarelli. Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 ziceti-mi si mie care ar putea fi problema , ca eu innebunesc. Deci.... imi curge benzina de peste tot , pe langa pompa de vacuum , pe la carburator , pe langa filtru de benzina. Am scos furtunul de la benzina din carburator si iese benzina cu presiune. Am scos furtunul din pompa de vacuum , la fel , cu presiune. Ce sa ii mai fac ? Am verificat tot ce se poate verifica.Precizez ca am un consum de 10 , 10 si ceva la suta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nibaserv Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 i-am pus cinlindru, piston, segmenti noi, injector nou, calculator sh perfect functional de pe acelasi model de peugeot. cred ca aici este problema:calculatoarele nu sunt interschimbabile. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 ziceti-mi si mie care ar putea fi problema , ca eu innebunesc. Deci.... imi curge benzina de peste tot , pe langa pompa de vacuum , pe la carburator , pe langa filtru de benzina. Am scos furtunul de la benzina din carburator si iese benzina cu presiune. Am scos furtunul din pompa de vacuum , la fel , cu presiune. Ce sa ii mai fac ? Am verificat tot ce se poate verifica.Precizez ca am un consum de 10 , 10 si ceva la suta ... Daca e motoru' oprit si curge benzina pe furtunul de la pompa de vacuum inseamna ca trebuie schimbata pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 iar? am schimbat-o anul trecut , mult a tinut ..... Mersi. O sa cumpar alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Nu mai imi da scanteie la bujie. Ce trebuie sa fac? help pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 Se poate sa fie arsa bobina de inductie(centralina) sau CDI.Mai poate sa fie si fisa fisurata undeva. Vezi daca iti ajunge curent pana la bobina. daca nu ajunge...vezi la cdi daca ajunge. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apophis Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 cred ca aici este problema:calculatoarele nu sunt interschimbabile. Succes! Inseamna ca e chestia de care m-am temut eu cel mai tare? sa fie ca nu se pupa cheia cu ECU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 salutare!Poate cineva sa ma lamureasaca care ar fi cauza faptului ca scooterul meu(mbk) la relantiu , motorul se tureaza apoi scade turatia si tot asa variatiile de turatie sunt constante, nu variaza ca durata ,sunt la intervale regulate(creste -scade -creste -scade etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Se poate sa fie arsa bobina de inductie(centralina) sau CDI.Mai poate sa fie si fisa fisurata undeva.Vezi daca iti ajunge curent pana la bobina. daca nu ajunge...vezi la cdi daca ajunge. Bafta! mersi mult am rezolvat problema....iesise un fir l am pus la loc si e totu ok ...mc mt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 salutare!Poate cineva sa ma lamureasaca care ar fi cauza faptului ca scooterul meu(mbk) la relantiu , motorul se tureaza apoi scade turatia si tot asa variatiile de turatie sunt constante, nu variaza ca durata ,sunt la intervale regulate(creste -scade -creste -scade etc). Curata filtrul de aer, bujia si carburatorul apoi regleaza carbu` si ar trebuie sa toarca frumos la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Septembrie 29, 2009 Share Postat Septembrie 29, 2009 Curata filtrul de aer, bujia si carburatorul apoi regleaza carbu` si ar trebuie sa toarca frumos la relanti. eventual pune si o bujie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.