Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut, am si eu un Pegasso GTR50, sunt destul de multumit de el, mai ales de demaraj - e un scuter sprinten. As vrea sa ii fac schimbul de ulei de la cutia de viteze, dar din manual nu se intelege cum se face, adica nu gasesc locul prin care evacuez si celalalt prin care alimentez cu ulei. Mi-ati putea pune o poza din care sa imi dau seama de zona in care sa caut? Cu uleiul de motor m-am prins dar cu celalalt numa nu-i dau de capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Reglajul se face astfel

1.Daca schimbi jiglerul principal atunci incepi cu valoarea cea mai mare,adik pe un carb de 12 pui jigler de 90 si tot asa scazi pana motorul nu mai da rateuri in turatii ridicate

2.Rgelajul la benzina nu e standard 2 si jumate,acesta depinde de marimea jiglerului,de ex la un jigler de 84 reglarea la benzina e 3,5 ture iar la jiglor de 74 de 2,5 ture.

3. 1 data se regleaza benzina dupa valorile pe care le-am scris mai sus,se inchide aerul la maxim dupa care se deschide pana cand scuterul sta la relanti fara sa dea semne ca se opreste motorul...turatia in jur de 1800 rpm

4.Reglajul aerului depinde de sezon,umiditate,altitudine....

iarna-aerul fiind mai rece,e mai comprimat deci contine mai mult oxigen/volum deci nu e nevoie sa fie asa tare deschis reglajul de aer

vara-aerul bla bla mai cald,e mai rarefiat deci surubul de aer se deschide mai tare

altitudine--cu cat altitudinea creste ,cantitatea de oxigen din aer scade deci surubul se desch mai tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum pot desface piulita de la roata spate? ca trebuie sa schimb cauciucul. Am incercat cu tubulara, cu cheie de desfacut roata la masina. Nu a mers. Doar la vulcanizare mere?

la zip nu poti desface nu ?

si eu m-am chinut sa desfac si nu am putut apoi peste 2 sapt l-am vandut.

Poti desface la vulcanizare...cu pistol. Inainte sa il dai spray pt degripare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am o problema cu aerox'ul meu. de cand am schimbat toba si carburatorul nu schimba bine rapoartele,adica nu intinde indeajuns cureaua. acuma o luna am schimbat si ambreiajul(original) si arcul gros de la ambreiaj(tot original). acum cateva zile am calculat bine si,daca nu gresesc, datorita arcului intinde sau nu cureaua. adica datorita arcului original(mai moale) nu intinde indeajuns cureaua,ceea ce face scuterul sa mearga bine doar de la pornire de pe loc sau de la 60km/h in sus..

 

acuma am nevoie de un arc ceva mai tare,si am mai intrebat pe aici,in speranta ca gasesc pe undeva. stie cineva un magazin online,care sa imi trimita acasa, si sa aiba ce caut eu?

sper , cu un arc mai tare,sa rezolv problema, ca deja mai am un pic si il stropesc cu benzina si ii dau foc :lol: . .

 

multumesc.

 

 

 

 

Salut prietene , nu stiu cum sa incep sa ma intelegi,acolo unde ai umblat adica peste tot trebue o armonie perfecta ,dar pentru inceput incepe cu arcul principal pune-l pe cel mai tare ,pentru ca arcul ala blestemat are rolul de a tine cureaua foarte intinsa adica tensionata sau cum vrei tu si totodata sa ma exprim asa variatorul invige arcul dar vezi tu ca toata smecheria asta trebue sa se petreaca in turatie optima adica cacatele alea de arculetele sa cupleze cand trebue ca altfel te uiti ca nebunu la el si nu sti ce are dar toate astea le faci atunci cand sti cu certitudine ca motorul desigur are putina putere .Motorul este alta nebunie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la zip nu poti desface nu ?

si eu m-am chinut sa desfac si nu am putut apoi peste 2 sapt l-am vandut.

Poti desface la vulcanizare...cu pistol. Inainte sa il dai spray pt degripare.

 

am rezolvat. La vulcanizare mi=au si schimbat cauciucul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul se face astfel

1.Daca schimbi jiglerul principal atunci incepi cu valoarea cea mai mare,adik pe un carb de 12 pui jigler de 90 si tot asa scazi pana motorul nu mai da rateuri in turatii ridicate

2.Rgelajul la benzina nu e standard 2 si jumate,acesta depinde de marimea jiglerului,de ex la un jigler de 84 reglarea la benzina e 3,5 ture iar la jiglor de 74 de 2,5 ture.

3. 1 data se regleaza benzina dupa valorile pe care le-am scris mai sus,se inchide aerul la maxim dupa care se deschide pana cand scuterul sta la relanti fara sa dea semne ca se opreste motorul...turatia in jur de 1800 rpm

4.Reglajul aerului depinde de sezon,umiditate,altitudine....

iarna-aerul fiind mai rece,e mai comprimat deci contine mai mult oxigen/volum deci nu e nevoie sa fie asa tare deschis reglajul de aer

vara-aerul bla bla mai cald,e mai rarefiat deci surubul de aer se deschide mai tare

altitudine--cu cat altitudinea creste ,cantitatea de oxigen din aer scade deci surubul se desch mai tare

 

1. Motorul poate sa nu dea rateuri dar in acelasi timp jiclorul sa fie "gresit". acesta nu e unicul indicator al corectitudinii amestecului.

2. incepind cu prima virgula e BULLSHIT!!! In primul rand exista 2 reglaje a amestecului: unul la mersul in gol si altul la mersul in sarcina. La mersul in gol sunt doua tipuri de reglaje: a aerului ( NU CLAPETA!!!) si a benzinei. IN al doilea rand reglajul la care te referi, adica cu surubul, nu are absolut nici o tangentsa cu jiclorul principal.

3. NU SE REGLEAZA dupa valorile spuse de tine mai sus.

4. Aici per total ai dreptate. nu te pot contrazice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare . De curand mi-am montat xenon pe faza scurta la scuterul meu si deja incepe sa imi faca probleme....am fost la un electrician sa mi-l faca . Pana la urma mi-a montat un releu de masina si o dioda si mi-a mers. Apoi dintr-odata a inceput sa faca blituri . Opresc motorul si cand sa il pornesc , bateria zero... Am mers din nou la electrician , a luat totul de la inceput si l-a facut din nou , de data asta mergeau si semnalizarile odata cu xenonul (inainte nu imi mergeau) . Cand a sosit seara am mers sa il testez si dupa vreo 20 de minute de plimbat iar a inceput sa imi faca blituri. Imi tot descarca bateria , oare de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asa imi fac reglarile si merge scuterul ffff bine si are un consum maxim de 4 l in oras si 3 in afara,la capatul bujiei culoarea e standard,deci nu am amestec nici bogat nici prea sarac...fiecare stie procedeurile lui si confunzi un carburator simplu de scuter cu unul mai complicat (de dacie) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as vrea sa aflu , daca stie cineva. Dau un premiu daca ne vom intalni vro data.

 

Am aflat , pentru cine il intereseaza o sa zic aici cum se rezolva problema functionarii unei instalatii xenon pe scuter.

 

Pe circuitul de la faza scurta spre xenon se adauga un condensator care va mentine puterea de 12v constanta.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asa imi fac reglarile si merge scuterul ffff bine si are un consum maxim de 4 l in oras si 3 in afara,la capatul bujiei culoarea e standard,deci nu am amestec nici bogat nici prea sarac...fiecare stie procedeurile lui si confunzi un carburator simplu de scuter cu unul mai complicat (de dacie) :laugh:

 

nu confund nimic, tot ce am zis se referea la un carburator simplu de scooter. acestea sunt si ele diferite si trebuie sa shtii cu ce ai de a face :laugh:

 

p.s. fiecare cu reglajul lui, ai dreptate. al meu consuma 3,6 litri la drum lung la viteza 100- 110km/h cu cilindru racing. in orash nu am avut ocazia sa masor exact, dar oricum sub 4 litri :lol:

Editat de koyotina
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aflat , pentru cine il intereseaza o sa zic aici cum se rezolva problema functionarii unei instalatii xenon pe scuter.

 

Pe circuitul de la faza scurta spre xenon se adauga un condensator care va mentine puterea de 12v constanta.

 

Bafta!

 

 

 

 

 

tre sa dai o bere sorine:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza scurta , pai.. ai 2 becuri din cate stiu eu nu ?

 

Iti iei 2 instalatii de xenon. Pentru tipul de bec ce il ai tu pe scuter. Si pe langa astea 2 instalatii mergi la electrician si ii spui sa iti pun un condensator pentru a mentine puterea de 12v in xenon. Pentru ca daca tu stii , la scutere , curentul este alternativ.

 

Daca vrei , contacteaza-ma si vbim pe messenger , pot sa iti aduc chiar eu instalatii xenon. Daca imi afli ce bec ai tu pe scuter.

 

Y!M : rqk_hack ( scrie acolo la mesaj cand dai add , ca esti de pe motociclism )

 

 

@ vladSr : Da man , las ca ne vedem noi intr-o zi :laugh:))

Editat de sorin.bc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema cu scuteru de ceva timp nu vrea sa "schimbe a 2'a" pleaca turat pana la 20 si pe urma abia abia se cacaie pana la 60 dupa care trage iar...sa fie de la ambreaj?

 

am pus alt ulei (castrol 2t) se poate sa fie de la asta?

sau se duce setu :-?? habar nam

 

astept ajutor :laugh: mersi

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mare problema si v-as ruga frumos sa ma ajutati . Anul trecut mi-am luat un piaggio nrg power dd din 2007 usor avariat , am dat 1000 euroi pe el si pe toamna m-a lasat setul , i-am pus kit de 75 cu care speram sa zburde (m-a costat 600 ron) si din pacate nu s-a simtit nimic . Acum vine si problema : de la un timp nu a mai vrut sa porneasca dimineata si am observat ca nu are scanteie la bujie . Pana la bobina de inductie are 3 fire din care pe unul sigur vine curent asa ca am banuit ca-i bobina si am facut o "scamatorie" (si va rog sa nu radeti) am incalzit bobina cu bricheta si a pornit . Acum nu stiu daca a pornit caci am incalzit-o dar eu asa cred . Dupa ce porneste prima oara nu mai am probleme toata ziua (daca nu-l las sa se raceasca de tot) . Am fost la service sa cumpar o bobina si cand am aflat cat costa m-am blocat :lol: :laugh: 470 ron . As vrea sa va intreb voi ce parere aveti caci nu am chef sa mai bag niciun leu in troaca asta . Sunt cele mai jalnice scutere , poate chiar mai proaste si scumpe decat orice chinezarie . Astept orice sfat , idee :laugh: . VA MULTUMESC !

PS Ca sa ma duc cu el la service trebuie sa inchiriez un Papuc care ma mai cost si ala 150 ron -stau la 70 km de oras si n-as vrea sa-l duc pana acolo doar ca sa constate ca-i bobina.Apropo , nu ar merge o bobina de Dacie sau altceva ?

Editat de johnny_danut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa iti zic un sfat prietenesc , daca tu nu ai avut grija de scuter sau cel de la care l-ai luat nu a avut grija , nici un scuter nu o sa te tina , poate sa fie facut si de cel mai mare producator de scutere din lume . Tot degeaba. Piaggio , fac motoare foarte bune , iar eu cu un motor piaggio am 10.000 km , din care jumatete iti spun , ca sunt facuti numai cu 2 persoane pe el , ceea ce inseamna uzura cam mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...