Sari la conținut

Postări Recomandate

eu iarna asta am avut cam 1/3 antigel, scuterul in garaj, nu a avut nici pe naiba. vara e bun antigelul ca unge axul de la pompa de apa,semeringurile...sa nu pui apa simpla,obligatoriu distilata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  motoreta a spus:
eu iarna asta am avut cam 1/3 antigel, scuterul in garaj, nu a avut nici pe naiba. vara e bun antigelul ca unge axul de la pompa de apa,semeringurile...sa nu pui apa simpla,obligatoriu distilata!

 

Da, normal ca apa distilata, atat stiu si eu de la masina. Mi-am preparat pt vara amestec intr-un bidon de 2 litri, 1/4 antigel concentrat rosu si 3/4 apa distilata (desi pare cam diluat). Citisem pe un forum ca ar trebui normal amestec 50% (asa ar fi cele care se gasesc in magazinele moto)

 

merci pt ajutor :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  alex24_bv a spus:
Da, normal ca apa distilata, atat stiu si eu de la masina. Mi-am preparat pt vara amestec intr-un bidon de 2 litri, 1/4 antigel concentrat rosu si 3/4 apa distilata (desi pare cam diluat). Citisem pe un forum ca ar trebui normal amestec 50% (asa ar fi cele care se gasesc in magazinele moto)

 

merci pt ajutor :rolleyes:

daca-i pui un sfert antigel acum la toamna o sa trebuiasca sa mai pui putin,ca vine iarna. o sa pierzi timpul, curge pe jos apa,faci iar aerisirea...mai bine pune de acum putin antigel in plus si cativa ani nu mai umbli deloc....de asta pun toti la masini jumi-juma, sa nu mai umble toamna la radiator sa nu mai piarda timp pe langa masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza tare ... dar e de plans ca nush ce drequ are :peace:(

 

Azi dimineata m-am chinuit sa pornesc "trotineta" (Yamaha TZR50) era innecat motoru' , am dat robinetu de rezervor pe off si pana la urma a pornit. M-am plimbat cu el vreo 2 ore (prin Brasov si satele din jur) , de retinut rezervorul era pe OFF, si a mers perfect, schimbat viteze numai la 8-9 mii ture. Cum am vazut ca da semne sa nu mai aiba benzina, am dat drumul la rezervor si culmea, mi-a inecat iarasi motoru, nu trecea de 4-5 ture si deabia se taraia cum bagam in viteza :D((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  alex24_bv a spus:
Faza tare ... dar e de plans ca nush ce drequ are :peace:(

 

Azi dimineata m-am chinuit sa pornesc "trotineta" (Yamaha TZR50) era innecat motoru' , am dat robinetu de rezervor pe off si pana la urma a pornit. M-am plimbat cu el vreo 2 ore (prin Brasov si satele din jur) , de retinut rezervorul era pe OFF, si a mers perfect, schimbat viteze numai la 8-9 mii ture. Cum am vazut ca da semne sa nu mai aiba benzina, am dat drumul la rezervor si culmea, mi-a inecat iarasi motoru, nu trecea de 4-5 ture si deabia se taraia cum bagam in viteza :D((

inseamna ca robinetul nu mai tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  benny2009 a spus:
salut,am si eu un scuter daelim tapo 50....are demarajul foarte prost(abia pleaca de pe loc).....adica la demaraj merge prost pana ajunge la o anumita viteza (cca 10-15km/h)dupa aceea parca are viata...si maxim merge la 55-60...oare ce are???limitator ceva???nu este reglajul facut bine???ceva infundat???ma dispera....2 pe scuter tb sa dau din picioare ca sa pornesc :D)....si la deal nici sa nu zic...mai scurt zis nu are putere!!! va rog ajutatima !!! :peace:

daca vrei demaraj mare, pui role mai usoare (4gr ex)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  alex24_bv a spus:
Asta e partea stranie, ca robinetul de la rezervor functioneaza calumea. am dat rezervorul jos si cu robinetul inchis nu curge :laugh:

ai spus clar ca pe OFF se alimenta perfect. inseamna ca iti curge din cauza vacuumului facut de carb sau injector-ele sug benzina....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburile astea mai au vre-un reglaj in afara de cel de relantii?:|

DSC03261.jpg

 

DSC03260.jpg

Mesaj completat

nu ma ajuta nimeni? :cheers::huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  coco_coco a spus:
Salutare tuturor motociclistilor.Imi puteti scrie ce pot face scuterul-ui meu pt a rula mai cu viteza.Am un Jinlun 50 Star quad in 4 timpii.Multumesc anticipat.

Ia-ti permis categoria A, vinde scuterul si ia-ti motocicleta sau un scuter mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat 3 pompe de apa, m-am saturat sa tot dau banii pe pompele din comert, sunt foarte slabe, am cumparat marca RMS, ultima data am schimbat doar simeringul si a tinut cca 3 luni :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  serj_20 a spus:
am schimbat 3 pompe de apa, m-am saturat sa tot dau banii pe pompele din comert, sunt foarte slabe, am cumparat marca RMS, ultima data am schimbat doar simeringul si a tinut cca 3 luni :cheers:

 

Sa stii ca trebuie sa bagi apa demineralizara(nu apa de la robinet) in amestec cu antigel,in procent de 50/50

Eu am schimbat acu 2ani pompa si de atunci nu a mai curs nici o picatura de apa de la pompa,daca bagi doar apa chioara si fara antigel e normal sa schimbi dupa 3 luni pompa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  zomahar a spus:
imi cer scuze in primu rand ca nam mai raspuns

 

6la mersul in gol e perfect ,in mers se inneaca , nu fuge prea tare

7surubul de aer e inchis de tot (asa merge cel mai bine )

8 am montat pe el filtru sport

9 ca sa nu se mai innece eu am gasit o cale >sa`i obturez la jumate gura de carburator cu o carpa(improvizatie) :cheers: ,pana acum am avut o tablita )

10 gasesc murdat de benzina ,combustibil la admisie ,garniturile is noi ,probabil pe undeva sa traga aer fals

11 DOAR PE PARTEA LA ADMISIE GASESC BENZINA DATA PE AFARA ,CHIULOASA NU E MURDARA DELOC

 

imi consuma in jur de 6% la o viteza de maxim 80km/h(mai tare fuge doar pe vale :huh: ) .tare tind sa cred ca ii admisia de vina.

de ce i-ai pus filtru aer sport,sa traga mai mult aer,daca i-ai inchis aerul de la carb?

esti primul om din lume care obturezi carbul cu o carpa....

e si normal sa fie admisia de vina,fara aer cum naiba sa mearga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  serj_20 a spus:
aha, ms pentru informatie, o sa schimb pompa dupa care o sa bag ceea ce mi-ai spus, si apa demineralizata unde gasesc? :cheers:

La orice magazin cu piese auto sau hypermarket

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apa distilata nu apa demineralizata, poate ceri apa demineralizata la magazin, :) nu te mai lua dupa toti....

Si este si antigel gata preparat, se gaseste la bidon de 1 litru. Eu din asta puneam si nu am avut nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  motoreta a spus:
de ce i-ai pus filtru aer sport,sa traga mai mult aer,daca i-ai inchis aerul de la carb?

esti primul om din lume care obturezi carbul cu o carpa....

e si normal sa fie admisia de vina,fara aer cum naiba sa mearga...

 

 

 

 

 

 

sry nu mai e valabil anuntul am vandut scuterul , pana la urma lam rezoilvat cu un jiglor mai mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  laur26 a spus:
Apa distilata nu apa demineralizata, poate ceri apa demineralizata la magazin, :) nu te mai lua dupa toti....

Si este si antigel gata preparat, se gaseste la bidon de 1 litru. Eu din asta puneam si nu am avut nici o problema.

 

Sa inteleg ca tu nu stii ce e aia apa demineralizata?....sau folosesti apa distilata de nooj'da' grade?

Oricum e mai scump antigelul preparat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am auzit deocamdata de apa demineralizata sau nu am fost atent, eu stiam de apa distilata, in fine cum zici tu :)

Eu dadeam pe antigel preparat 5-6 lei, dc sa fie scump, intra 1L la scutere, si nu il schimbi prea des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine o sa schimb pompa si o sa cumpar si antigel, ieri cand am mai mesterit cate ceva pe la scuter am descoperit ca roata de pe spate era desfacuta :) , nu stiam eu dc nu mai aveam stabilitate pe curbe, tot verificam presiunea in anvelope :P

Mesaj completat

am uitat sa intreb... voua va arunca benzina pe la filtrul de aer, eu trebuie sa curat filtrul tot la cca 300 de km pt ca se umple de benzina si se depune si praful si mizeria :blink:

 

carb: phbn12

filtrul cel stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...