klaus_gas Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Am si eu o problema , am un scuter Italjet in 2 timpi si nu mai da scanteie. Magnetoul nu cred ca ar avea ceva deoarece se aprind beculetele pe bord cand dau la kickstarter. Am verificat bobina de inductie cu un acumulator si da scanteie , deci cred ca nu primeste curent. Ce sa verific / sa testez ? Imi poate da si mie cineva o schema de la aprindere mai concreta? salut italjet is f pretentioase la segmentare(compresie),semeringurile de la motor sa le verifici sa nu pierzi si pe akolo vezi filtru aer suflat,bujia e tot una din probleme eventual dak poti sa o incalzesti putin si sa dai in cilindru cu putin spray pornire makar sa oa ia odata sa scoata gazele acumulate din el poate e putin inecat,bafta Mesaj completat Se pricepe careva la carburator 4t 50cc? Nu mi se ridica subarul(cuiul cu membrana). Trebuie sa se ridice cand ii dau blana(motor ponit normal, pe cric) sau gresesc? Ce ar putea fi ? membrana e ok. din cate am vazut. Mesaj completat nici unul? ka sa se ridice ala teoretic cum ai zis tu trebuie sa fie pe scuter carburatorul sa porneasca si kand il accelerezi sa se ridice,membrana sa o mai vf odata,kand montezi dak ai cum sa pui o pelicula f subtzire de ulei pe butoias(subar) sa il ajute sa gliseze in sus si in jos,si dak e 4t vezi reglaje tacheti si compresie poate nu e destula compresie in motorul ala incat sa absoarba si sa il ridice,sau vezi s anu fie cuiul de dozaj putin indoi incat sa nu il lase sa functioneze normal,bafta Mesaj completat ziua buna.Am si eu o problema care nu ma lasa sa dorm deloc... Nu imi merge ceasul de la chilometraj. Am verificat: cablul OK prinderile de la cablu OK mecanismul ceasului OK Si cu toate astea nu merge.Am acul de la vitezometru blocat la 40km/h.Daca ii scot cablul se deblocheaza. Care sa fie problema? [/quote dar mai exact cum se intampla?il conectezi la cablu de km invurtzi roata si apoi se opreste la 40?dak se intampla asta f posibil sa fie din mecanismele de la bord ,mai poti verifica sa scoti cablul din mufa de sus din bord si apoi sa invurti roata si sa te uiti sa vezi dak functioneaza normal,eventual cu o manusa sa il tii putin sa il sa vezi dak nu scapa,nu functioneaza normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Klaus Daca te uitai la pagina anterioara, vedeai ca am rezolvat. Si da, era cuiul indoit. Eu l-am indoit mai demult. si nu stiam de ce imi merge asa. M-am pus intr-o zi pe el si am uitam la carburator. Compresia e ok. Tachetii reglati ca la carte. Merge bine acum. Am facut si arcul pentru revenire si merge supeer bine acum! Acum urmeaza sa-i schimb rolele pentru ca sunt tocite rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 buna baieti!am si eu o problema la un scuter Rex450RS(similar cu Vclicul)chinez in 4 timpi am cu el 6500 km il am de aproape3 ani si de la inceput am probleme la mersul pe vreme rece cand temp sunt mai mici de 5,6 grade in rest merge ok si daca il pornesc si se incalzeste e k simptomele sunt unrmatoarele porneste la a 2 sau 3 pedala intra socul se tureaza dar daca e frig dupa aprox 30,40 sec socul se retrage scade turatia si se ineaca mentionez ca am incercat sa trag de accel dar cum o ating cum moare motorul(am citit ca din cauza socului)problema e ca din cauza duratei mici in care socul tine motorul turat nu se incalzeste si moare cu accel nu pot face nimic si va rog daca stiti sa-mi explicati la scuterele astea socul actioneaza benzina sau aerul si ce as putea face in rest merge bine nu am probleme(doar iarna la temp mai mici de 5,6 grade)va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorel92 Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 mie tot asa mi se intampla si nu era de la soc...era de la filtru de benzina care se infundase.cum reuseam sa plec cu el de pe loc numai turat il tineam ca se oprea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Ianuarie 8, 2010 Share Postat Ianuarie 8, 2010 nu e de la FILTRU e proaspat schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bujo69 Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 am si eu o mare rugaminte se pricepe cineva la relee de incarcat, nu mai stiu ordinea firelor pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_rs_125 Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Hy all Am o mica problema cu un area 51.De curand am schimbat setul motor,ambielajul si toba(leovince TT NOU NOUZTA) si merge putin cam aiurea.Prinde 50 km/h maxim iar dupa ce trag shocul IN MERS ajunge la 70.Cand sta scuterul la relanti cu motorul cald si trag socul,moare motorul...ar trebui sa moara motorul si in mers daca trag shocul .....Care ar fi problema dupa pareara voastra=? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Hy all Am o mica problema cu un area 51.De curand am schimbat setul motor,ambielajul si toba(leovince TT NOU NOUZTA) si merge putin cam aiurea.Prinde 50 km/h maxim iar dupa ce trag shocul IN MERS ajunge la 70.Cand sta scuterul la relanti cu motorul cald si trag socul,moare motorul...ar trebui sa moara motorul si in mers daca trag shocul .....Care ar fi problema dupa pareara voastra=? Numai trage socul in mers,nu e pus acolo pentru marirea vitezei crede-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDDevill Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 @Silviu_RS_125, e sec motorul, punei un jiclor principal mai mare sau ridicai acul de dozaj la carburator pe ultima treapta de jos. Sau daca cumva i-ai pus filtru sport, punel pe cel original inapoi ca trage mai bine benzina cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu_rs_125 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 MS de raspuns... Unde sa pun jigler mai mare decat am acuma (75) mai ales ca scuterul are motor de 49 cc iar acum 3 sapt aveam pe el kit malossi de 70 cc si mergeam f bine cu jigleru de 75...un carb de 12 vine din fabrica cu jigler de 66 din cate stiu.... Mai zicea cineva intr*un post mai sus ca shocul nu e pus sa creasca viteza...e adevarat,stiu f bine,dar nici aia nu e treaba ca atunci cand tragi shocu IN MERS motoru sa se tureze in loc sa se innece--- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 MS de raspuns... Unde sa pun jigler mai mare decat am acuma (75) mai ales ca scuterul are motor de 49 cc iar acum 3 sapt aveam pe el kit malossi de 70 cc si mergeam f bine cu jigleru de 75...un carb de 12 vine din fabrica cu jigler de 66 din cate stiu.... Mai zicea cineva intr*un post mai sus ca shocul nu e pus sa creasca viteza...e adevarat,stiu f bine,dar nici aia nu e treaba ca atunci cand tragi shocu IN MERS motoru sa se tureze in loc sa se innece--- asa a mpatit si eu. la mine a fost de la cuiul pontou,se descentrase si nu mai statea drept...l-am strans cu patentul si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Salut ! Am si eu o problema cu un scuter (chinezesc ALIEN) , am facut prostia sa-l spal cu KERSCHER-UL ,dupa care a pornit foarte foarte greu si nici nu se mai tureaza,cind vreau sa-l turez ,,moare,, Scuterul are 1000 KM si inainte sa-l spal pornea si mergea perfect Am curatat carburatorul si tot nimic Aveti idee ce ar putea sa aiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Vezi sa nu-ti fi intrat apa la fisa sau in filtru de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiph Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Am reusit sa-l pornesc aveti idee cum pot scoate limitatorul de viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordanimal Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 ma baieti care imi da si mie un manual de reparatie cu schema electrica pentru primu model de sr50 ala cu doua faruri patratoase in fata?dau si eu o bere buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radusy Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 stiti pe cineva/service care repara scutere china (gopop) in zona de nord a bucurestiului ( aviatiei, baneasa, pipera otopeni, tunari)? de preferat sa faca rost de piese si nici sa nu ia mult pe manopera - prb cu compresia si trebuie schimbat set motor + reglat/curatat carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Te pot ajuta eu. Intra pe www.chopfactory.tk iar pentru mai multe detalii YM: ro_3x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 stie cineva daca se poate pune xenon la 12v35\35? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Salutare... am si eu cateva intrebari pt cunoscatori sau cei care au mai avut asemenea probleme. Am un Aprilia SR DITECH, si am urmatoarea problema: scuterul porneste foarte bine ( la rece, cald, indiferent), problema este k se tureaza pana la aprox. 3000 rpm si imi intrerupe ceva parca ar fi scanteia incepe sa dea rateuri pe toba, alteori merge perfect se tureaza ff bine fuge 85-90 km/h, mentionez k injectorul a fost curatat si verificat merge bine, scanteia este foarte buna (verificata), bujia este un denso cumparata dupa catalog speciala pt Sr ditech, filtru aer curatat, voltaj in baterie este ff bun, erorile care mi le da computerul de bord sunt: 8, 9, 10, 2, 3, 6, 7, 11, 12, 15, 4, 5, 14, 17, 18, 20, 21. deci aproape toate pe kre le poate da max. NU stiu ce sa ii mai fac daca ati patit kreva , sau ceva asemanator astept raspunsuri. Eu sunti din Timisoara as fi interesat daca este cineva de prin Tm care are softul pt Sr ditech si ar putea veni sa imi spuna un diagnostic. Astept pareri. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 David_yamaha46 , sr`ul meu cand facea asa i`am schimbat bujia , mecanicul meu a spus ca la cele pe injectie conteaza foarte mult bujiile deoarece ii dupa cat de frig ii si cat de cald si tot asa , si am schimbato si o mers. Este ceva bujie " champion " parca era dinaia all seazon sa zic asa si e parca 20 de euro 23 nu stiu exact. Si daca cureti filtru de aer vara odata pe luna , si in rest odata la 3-4 luni , bagi benzina buna si ulei motul eu zic ca te tine mult si bine . Bafta Mesaj completat dezmembreaza cineva yamaha neos / mbk ovetto ? sau daca stiti pe cineva cine are carena din interior din fata ( cum ar venii unde is genunchii ) imi spuneti va rog ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chitac Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 @korectu Nu vreau sa imi dau aiurea cu parerea dar daca bujia e "speciala" pentru acest model nu cred ca ar trebui sa aiba probleme :-?? In plus David a spus ca daca ar fi de la bujie ar da o singura eroare dar asa le arata pe toate :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 eu inteleg , doar ca la mine bujia a fost baiu , niciodata nu am avut probleme cu injectoru sau altceva . Oricum eu zic ca decat sa`si bata capu mai bine cauta un cod de la o bujie champion ca aia ii recomandata daca se uita atent in cartea service si vede daca merge bine daca nu incearca altceva . Pace Mesaj completat ..si la mine facea exact la fel cum a descris el :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Bujia am schimbat-o in toamna anul trecut, am cumparat un Denso si am cerut sa imi dea o bujie dupa catalog speciala pt SR ditech, mi-a dat una , a fost 25 lei, a mers cu ea cam 150 km bine dar acum iar face figuri se uda bujia si nu mai porneste o dau jos o usuc si porneste perfect la primul buton dar tot intrerupe pe la 3000 rpm, sta la relanti. Filtrul de aer l-am curatat recent. Nu as vrea sa dau 25-30 euro pe o bujie si pana la urma s-ar putea sa nu fie bujia si dau niste bani aiurea. Astept in continuare si alte pareri. Multumesc Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 sa fie benzina cu apa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 nu are nimeni carene de yamaha neos / mbk ovetto ? sau nu stiti pe nimeni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.