Sari la conținut

Postări Recomandate

Am si eu o problema , am un scuter Italjet in 2 timpi si nu mai da scanteie. Magnetoul nu cred ca ar avea ceva deoarece se aprind beculetele pe bord cand dau la kickstarter. Am verificat bobina de inductie cu un acumulator si da scanteie , deci cred ca nu primeste curent. Ce sa verific / sa testez ? Imi poate da si mie cineva o schema de la aprindere mai concreta?

 

salut italjet is f pretentioase la segmentare(compresie),semeringurile de la motor sa le verifici sa nu pierzi si pe akolo vezi filtru aer suflat,bujia e tot una din probleme eventual dak poti sa o incalzesti putin si sa dai in cilindru cu putin spray pornire makar sa oa ia odata sa scoata gazele acumulate din el poate e putin inecat,bafta

Mesaj completat

Se pricepe careva la carburator 4t 50cc?

Nu mi se ridica subarul(cuiul cu membrana).

Trebuie sa se ridice cand ii dau blana(motor ponit normal, pe cric) sau gresesc?

 

Ce ar putea fi ? membrana e ok. din cate am vazut.

Mesaj completat

nici unul?

 

ka sa se ridice ala teoretic cum ai zis tu trebuie sa fie pe scuter carburatorul sa porneasca si kand il accelerezi sa se ridice,membrana sa o mai vf odata,kand montezi dak ai cum sa pui o pelicula f subtzire de ulei pe butoias(subar) sa il ajute sa gliseze in sus si in jos,si dak e 4t vezi reglaje tacheti si compresie poate nu e destula compresie in motorul ala incat sa absoarba si sa il ridice,sau vezi s anu fie cuiul de dozaj putin indoi incat sa nu il lase sa functioneze normal,bafta

Mesaj completat

ziua buna.Am si eu o problema care nu ma lasa sa dorm deloc...

Nu imi merge ceasul de la chilometraj.

Am verificat:

cablul OK

prinderile de la cablu OK

mecanismul ceasului OK

Si cu toate astea nu merge.Am acul de la vitezometru blocat la 40km/h.Daca ii scot cablul se deblocheaza.

Care sa fie problema?

[/quote

 

 

dar mai exact cum se intampla?il conectezi la cablu de km invurtzi roata si apoi se opreste la 40?dak se intampla asta f posibil sa fie din mecanismele de la bord ,mai poti verifica sa scoti cablul din mufa de sus din bord si apoi sa invurti roata si sa te uiti sa vezi dak functioneaza normal,eventual cu o manusa sa il tii putin sa il sa vezi dak nu scapa,nu functioneaza normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klaus

 

Daca te uitai la pagina anterioara, vedeai ca am rezolvat. Si da, era cuiul indoit. Eu l-am indoit mai demult. :laugh: si nu stiam de ce imi merge asa. M-am pus intr-o zi pe el si am uitam la carburator.

Compresia e ok. Tachetii reglati ca la carte. :laugh: Merge bine acum. Am facut si arcul pentru revenire si merge supeer bine acum!

Acum urmeaza sa-i schimb rolele pentru ca sunt tocite rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

buna baieti!am si eu o problema la un scuter Rex450RS(similar cu Vclicul)chinez in 4 timpi am cu el 6500 km il am de aproape3 ani si de la inceput am probleme la mersul pe vreme rece cand temp sunt mai mici de 5,6 grade in rest merge ok si daca il pornesc si se incalzeste e k simptomele sunt unrmatoarele porneste la a 2 sau 3 pedala intra socul se tureaza dar daca e frig dupa aprox 30,40 sec socul se retrage scade turatia si se ineaca mentionez ca am incercat sa trag de accel dar cum o ating cum moare motorul(am citit ca din cauza socului)problema e ca din cauza duratei mici in care socul tine motorul turat nu se incalzeste si moare cu accel nu pot face nimic si va rog daca stiti sa-mi explicati la scuterele astea socul actioneaza benzina sau aerul si ce as putea face in rest merge bine nu am probleme(doar iarna la temp mai mici de 5,6 grade)va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hy all

 

Am o mica problema cu un area 51.De curand am schimbat setul motor,ambielajul si toba(leovince TT NOU NOUZTA) si merge putin cam aiurea.Prinde 50 km/h maxim iar dupa ce trag shocul IN MERS ajunge la 70.Cand sta scuterul la relanti cu motorul cald si trag socul,moare motorul...ar trebui sa moara motorul si in mers daca trag shocul .....Care ar fi problema dupa pareara voastra=?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hy all

 

Am o mica problema cu un area 51.De curand am schimbat setul motor,ambielajul si toba(leovince TT NOU NOUZTA) si merge putin cam aiurea.Prinde 50 km/h maxim iar dupa ce trag shocul IN MERS ajunge la 70.Cand sta scuterul la relanti cu motorul cald si trag socul,moare motorul...ar trebui sa moara motorul si in mers daca trag shocul .....Care ar fi problema dupa pareara voastra=?

 

Numai trage socul in mers,nu e pus acolo pentru marirea vitezei crede-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silviu_RS_125, e sec motorul, punei un jiclor principal mai mare sau ridicai acul de dozaj la carburator pe ultima treapta de jos. Sau daca cumva i-ai pus filtru sport, punel pe cel original inapoi ca trage mai bine benzina cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MS de raspuns...

 

Unde sa pun jigler mai mare decat am acuma (75) mai ales ca scuterul are motor de 49 cc iar acum 3 sapt aveam pe el kit malossi de 70 cc si mergeam f bine cu jigleru de 75...un carb de 12 vine din fabrica cu jigler de 66 din cate stiu....

 

 

Mai zicea cineva intr*un post mai sus ca shocul nu e pus sa creasca viteza...e adevarat,stiu f bine,dar nici aia nu e treaba ca atunci cand tragi shocu IN MERS motoru sa se tureze in loc sa se innece---

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MS de raspuns...

 

Unde sa pun jigler mai mare decat am acuma (75) mai ales ca scuterul are motor de 49 cc iar acum 3 sapt aveam pe el kit malossi de 70 cc si mergeam f bine cu jigleru de 75...un carb de 12 vine din fabrica cu jigler de 66 din cate stiu....

 

 

Mai zicea cineva intr*un post mai sus ca shocul nu e pus sa creasca viteza...e adevarat,stiu f bine,dar nici aia nu e treaba ca atunci cand tragi shocu IN MERS motoru sa se tureze in loc sa se innece---

asa a mpatit si eu. la mine a fost de la cuiul pontou,se descentrase si nu mai statea drept...l-am strans cu patentul si gata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salut !

Am si eu o problema cu un scuter (chinezesc ALIEN) , am facut prostia sa-l spal cu KERSCHER-UL ;) ,dupa care a pornit foarte foarte greu si nici nu se mai tureaza,cind vreau sa-l turez ,,moare,, :)

Scuterul are 1000 KM si inainte sa-l spal pornea si mergea perfect

Am curatat carburatorul si tot nimic

Aveti idee ce ar putea sa aiba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti pe cineva/service care repara scutere china (gopop) in zona de nord a bucurestiului ( aviatiei, baneasa, pipera otopeni, tunari)? de preferat sa faca rost de piese si nici sa nu ia mult pe manopera :crack:

-

prb cu compresia si trebuie schimbat set motor + reglat/curatat carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare... am si eu cateva intrebari pt cunoscatori sau cei care au mai avut asemenea probleme. Am un Aprilia SR DITECH, si am urmatoarea problema: scuterul porneste foarte bine ( la rece, cald, indiferent), problema este k se tureaza pana la aprox. 3000 rpm si imi intrerupe ceva parca ar fi scanteia incepe sa dea rateuri pe toba, alteori merge perfect se tureaza ff bine fuge 85-90 km/h, mentionez k injectorul a fost curatat si verificat merge bine, scanteia este foarte buna (verificata), bujia este un denso cumparata dupa catalog speciala pt Sr ditech, filtru aer curatat, voltaj in baterie este ff bun, erorile care mi le da computerul de bord sunt: 8, 9, 10, 2, 3, 6, 7, 11, 12, 15, 4, 5, 14, 17, 18, 20, 21. deci aproape toate pe kre le poate da max.

NU stiu ce sa ii mai fac daca ati patit kreva , sau ceva asemanator astept raspunsuri.

Eu sunti din Timisoara as fi interesat daca este cineva de prin Tm care are softul pt Sr ditech si ar putea veni sa imi spuna un diagnostic. Astept pareri. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

David_yamaha46 , sr`ul meu cand facea asa i`am schimbat bujia , mecanicul meu a spus ca la cele pe injectie conteaza foarte mult bujiile deoarece ii dupa cat de frig ii si cat de cald si tot asa , si am schimbato si o mers. Este ceva bujie " champion " parca era dinaia all seazon sa zic asa si e parca 20 de euro 23 nu stiu exact. Si daca cureti filtru de aer vara odata pe luna , si in rest odata la 3-4 luni , bagi benzina buna si ulei motul eu zic ca te tine mult si bine . Bafta :nono:

Mesaj completat

dezmembreaza cineva yamaha neos / mbk ovetto ? sau daca stiti pe cineva cine are carena din interior din fata ( cum ar venii unde is genunchii ) imi spuneti va rog ? :laugh: :crack: :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@korectu

 

Nu vreau sa imi dau aiurea cu parerea dar daca bujia e "speciala" pentru acest model nu cred ca ar trebui sa aiba probleme :-??

 

In plus David a spus ca daca ar fi de la bujie ar da o singura eroare dar asa le arata pe toate :-s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu inteleg , doar ca la mine bujia a fost baiu , niciodata nu am avut probleme cu injectoru sau altceva . Oricum eu zic ca decat sa`si bata capu mai bine cauta un cod de la o bujie champion ca aia ii recomandata daca se uita atent in cartea service si vede daca merge bine daca nu incearca altceva :nono: . Pace :laugh: :crack:

Mesaj completat

..si la mine facea exact la fel cum a descris el :-s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia am schimbat-o in toamna anul trecut, am cumparat un Denso si am cerut sa imi dea o bujie dupa catalog speciala pt SR ditech, mi-a dat una , a fost 25 lei, a mers cu ea cam 150 km bine dar acum iar face figuri se uda bujia si nu mai porneste o dau jos o usuc si porneste perfect la primul buton dar tot intrerupe pe la 3000 rpm, sta la relanti.

Filtrul de aer l-am curatat recent. Nu as vrea sa dau 25-30 euro pe o bujie si pana la urma s-ar putea sa nu fie bujia si dau niste bani aiurea.

Astept in continuare si alte pareri. Multumesc Bafta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...