Petru Moldovan Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Totusi, cu ce se curata carburatorul? Parca era o substanta speciala care nu mai stiu cum se numea...n-am ce face acasa si de, mai iau bucati din scuter Gasesti la magazinele auto o substanta puturoasa numita Decarbusolv. Mai exista si niste sprayuri, dar alea costa cam mult si poate nu merita banii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Gasesti la magazinele auto o substanta puturoasa numita Decarbusolv. Mai exista si niste sprayuri, dar alea costa cam mult si poate nu merita banii... Decat cu substanta deaia puturoasa mai bine cu benzina --- Mesaj completat în 27 Dec 2007 23:02 ------------- ms da cum il dau jos? Scoti carenele,,shaua pana ajungi la el. Dupaia desfaci surubu ala la carei legat de intra in motor scoti toate furutnele si tot cei prin pe el inclusiv cotul l ala dei la filtru de aer Cam atat dupaia mare atentie sa sti cum o fost prima oara.. aaaa si nu umbla la 2 surubele ca dupaia il dereglezi si nu cred ca te pricepi la reglat carburatoare sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Decat cu substanta deaia puturoasa mai bine cu benzina <small>--- Mesaj completat în 27 Dec 2007 23:02 -------------</small><br/> Scoti carenele,,shaua pana ajungi la el. Dupaia desfaci surubu ala la carei legat de intra in motor scoti toate furutnele si tot cei prin pe el inclusiv cotul l ala dei la filtru de aer Cam atat dupaia mare atentie sa sti cum o fost prima oara.. aaaa si nu umbla la 2 surubele ca dupaia il dereglezi si nu cred ca te pricepi la reglat carburatoare sanatate 'ms mult .. bafta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Decat cu substanta deaia puturoasa mai bine cu benzina Substanta aia e special facuta sa curete mizeriile care se depun din benzina, asa ca asta suna cum ai spune ca petele de calcar de pe chiuveta se curata cel mai bine cu apa de la chiuveta. De fapt e vorba de un amestec de eter, cloroform, acetona, benzen, heptan si alte chestii care dizolva pana si urmele de cauciuc. Nu degeaba vand astia zeama pentru curatat carburatorul... Dar atentie sa nu dai cu asa ceva pe furtunasele alea de cauciuc... Spray-urile de curatat carburatorul contin cam acelasi lucru, doar ca sunt sub forma de spray si costa 11-13 lei la 200ml, pe cand o sticla de Decarbusolv costa cam 7-8 lei la litru... Oricum toate put ingrozitor (si probabil te si trag un pic de nas spe inaltimi), asa ca asigura-te ca lucrezi intr-un spatiu bine ventilat, si incearca sa nu-ti dai pe maini ca acetona si eterul scot absolut toata apa din piele, de mai ramau doar cu o scoarta galbuie acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 Asa pmoldovan...de substanta asta intrebam eu, am mai vazut pe forum acum ceva timp, dar uitasem cum se numeste. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 Decarbusolv rullz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 daca ai probleme cu shoku` ..incearca sa`l porneshte in panta ...roata din fata sa fie ridicata .. iti porneshte la prima pedala indiferent de temperatura ... aja fac eu la ovetto mbk yamaha a meu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 (editat) La multi ani scuteristi/motociclisti...!!! Am si eu o mica problema... Mia iesit furtunul de ulei care iese din rezervoru de ulei si nu gasesc unde vine bagat...poate ma ajutati voi. Am atasat si ceva poze cu furtunul poate vajuta a ma indruma... Editat Ianuarie 2, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 La multi ani scuteristi/motociclisti...!!! Am si eu o mica problema... Mia iesit furtunul de ulei care iese din rezervoru de ulei si nu gasesc unde vine bagat...poate ma ajutati voi. Am atasat si ceva poze cu furtunul poate vajuta a ma indruma... haoleu in ce stare este... vezi ca pompa de ulei este in spatele pompei de lichid racire pentru ca este antrenata tot de axu motor...iti intra 2 furtune acolo,unu da catre carburator iar altu vine de la rezervorul de ulei...din pozele tale nu prea se vede locul ca sa iti spun la fix... uite un atasament sa vezi unde este pompa,dupa ce demontezi pompa de lichid racire... surubul care este acolo este pentru drenaj,care trebuie sa il faci altfel nu iti amorseaza pompa (va trage aer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 salut la toti...am si eu 2 probleme kre mau zapacit.. 1. cand pornesc motorul sta la relantiu cateva minute apoi se ineaca.. am incercat sa reglez din carburator ..dar tot asa face..la un moment dat se ineaca...da la ce sa fie?? 2. nu se aprinde lumina de pe bord si farurile...decat cand turez motorul f tare......si tre sa te uiti cu lupa ca sa vezi daca sunt aprinse.. Plz help Bafta all... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 La multi ani scuteristi/motociclisti...!!! Am si eu o mica problema... Mia iesit furtunul de ulei care iese din rezervoru de ulei si nu gasesc unde vine bagat...poate ma ajutati voi. Am atasat si ceva poze cu furtunul poate vajuta a ma indruma... Hai ca iti fac eu acum o schema pe poza ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 bateria vezi daca e buna is la tine eu zic ca merge din electromotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 Hai ca iti fac eu acum o schema pe poza ta! Cred ca prima data trebuie sa dai jos toba. Desfaci suruburile notate cu 1 si dai jos capacul cu pompa de apa( 2 ) . Acolo jos pe unde intra sageata desenata de mine e pompa de ulei. Bagi conducta de ulei prin plasticul ala, apoi o prinzi de pompa si eventual o strangi cu un colier mic sau cu o sarma. Pui pompa de apa la loc, strangi suruburile, pui toba la loc( grija la garnitura ) si gata! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 Ms mult ...VladuL, mi-ai fost de ajutor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 don' juan cred ca ne chinuiam noi mult si bine pe schemele alea, ca nu ne dadeam seama Bine ca ai intrebat... Pentru ca este tot cu uleiul...pompa baga direct in motor ulei sau in carburator? Nu de alta dar maine as vrea sa dau carburatorul jos si sa stiu daca trebuie sa scot si uleiul, nu si benzina. Cate furtunase intra in carburator? Sa stiu daca ma bag sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 don' juan cred ca ne chinuiam noi mult si bine pe schemele alea, ca nu ne dadeam seama Bine ca ai intrebat... Pentru ca este tot cu uleiul...pompa baga direct in motor ulei sau in carburator? Nu de alta dar maine as vrea sa dau carburatorul jos si sa stiu daca trebuie sa scot si uleiul, nu si benzina. Cate furtunase intra in carburator? Sa stiu daca ma bag sau nu... Pompa de ulei baga in carburator. Sunt 3 furtunase: 2 de benzina(1 pt vidare si 1 pt alimentare) si 1 de ulei! Cand desfaci carbu, n-o sa-ti curga nici un furtunas deoarece benzina vine prin vacuum si uleiul e pompat cand e pornit motorul, deci nu trebuie sa scoti nimic din scuter! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 2, 2008 Share Postat Ianuarie 2, 2008 Aoleu merci mult VladuLe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 don' juan cred ca ne chinuiam noi mult si bine pe schemele alea, ca nu ne dadeam seama Bine ca ai intrebat... Pentru ca este tot cu uleiul...pompa baga direct in motor ulei sau in carburator? Nu de alta dar maine as vrea sa dau carburatorul jos si sa stiu daca trebuie sa scot si uleiul, nu si benzina. Cate furtunase intra in carburator? Sa stiu daca ma bag sau nu... azi scot si eu carbu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 Am reusit sa pun la loc furtunul de ulei. Am facut si drenajul...(sper ca l-am facut bine) Dar de unde imi dau seama daca unge motorul??? La bord nu mai indica becul rosu de la ulei. Deci i totul in regula? Ms dezkreator ca mi-ai zis de drenaj ca altfel nu stiam ca trebuie facut si aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_poznasu Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 am si eu o problema.....cand sta scuterasu la relanti nu imi trage benzina....pe furtunasul ala care duce la pompa de benzina si ar trebui sa se simta ca trage aer dar la mn nu se simte ,,,nush dak am explicat bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 curatza carburatoru si tanku de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_poznasu Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 carburatoru este curatat...rezervoru curatat...hmm la mine nu trage nici unde e chestia aia mica de intra furtunasu pe ia.....am dat jos carburatoru si am tinut mana sa vad daca atunci trage.atunci trage...dar cand pun carb nu mai trage:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_poznasu Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 e buna.///.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Nu stiu daca merge... e doar o idee, dar daca nu-i dai de cap ai putea sa incerci. Ai putea renunta la robinetul acela actionat prin vid si sa pui un robinet normal, care sa-l plasezi undeva sa ai acces permanent la el. Cand pornesti motorul deschizi robinetul iar cand in opresti il inchizi ca sa nu curga benzina si sa se innece. Numai Bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_poznasu Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 ms..sa stii ca ar fi o idee...dar cand sta la relanti si vine prea multa benzina nu so ineca??:-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.