cosx25 Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Urca repede la 60-70 dar nici la vale mam lasat cu viteza si nu trece parca are opritor, o fi ceasul de km defect sau are ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 Deci ceasu nu are nimik...dar mai mult nu mere de atata doarece acolo la 70 is turatiile maxime ale motorului...mai mult nu pote!(eventual tras de un bolid! ) Deci schimba rolele cu altele mai greme!! Si ar trebuii sa duca 80-85 eu asa zic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 ala 100% ii setu Din care 99% sunt segmentii . @norbi_bidi e timpul sa-l segmentezi. Bafta! ms... cam la asta mam gandit si eu... si sa bag motor de 80cc in el --- Mesaj completat în 14 Feb 2008 19:18 ------------- ala 100% ii setu Mi-ai mai zis asta .... da ms ca mi-ai reamintit --- Mesaj completat în 14 Feb 2008 20:10 -------------mai am niste intrebari ... pot baga intrun scuter de 49cc un motor de 125cc ? sau numa de 80? cam cu cat mareste viteza o toba sport? dar niste ambreaje tuning.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 ms... cam la asta mam gandit si eu... si sa bag motor de 80cc in el <small>--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 19:18 -------------</small><br/> Mi-ai mai zis asta .... da ms ca mi-ai reamintit <small>--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 20:10 -------------</small><br/>mai am niste intrebari ... pot baga intrun scuter de 49cc un motor de 125cc ? sau numa de 80? cam cu cat mareste viteza o toba sport? dar niste ambreaje tuning.... Dak iti pui de 125 iti pusca biela si dupaia iti dai cu toporoun "coae" puneti un 70cc-80 cc si mai modifici toba ambreiaju cureaua carburatorul mai multe chesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 mai am niste intrebari ... pot baga intrun scuter de 49cc un motor de 125cc ? sau numa de 80? cam cu cat mareste viteza o toba sport? dar niste ambreaje tuning.... incearca sa pui un motor de 600 cmc,de cbr ...poate incape ON: Nu merge,si chiar daca ar merge nu apuci sa te bucuri de el ca se duce instantaneu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Vorbesc in punga ca era vorba de aerox,nu de baotian sau gopop..... Probleme ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 eu am italjet formula 50 si se potriveste perfect motoru de la formula 125 dar inseamna sa dau motoru de 50 jos si sa montez pe cadru motoru de 125 cu nici un fel de alta schimbare ca nu tine vrajeala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 ms de cele spuse... inseamna ca trebe sa ma multumesc cu motor de 80... --- Mesaj completat în 15 Feb 2008 13:26 ------------- Era vorba de un scuter (postul nu mentioneaza marca sau model)! De putut se poate, dar nu pentru oricare. In plus, daca era aerox nu avea de unde sa faca rost de motor de 125, asa ca discutia iar e fara rost. poate nu gaseam de 125... da de 100 gaseam sigur chiar a are un prieten deal meu aerox cu motor de 100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 am facut si eu curatenie de primavara si miam spalat scooterul cu apa cu jet cand motorul mergea.miam schimbat si bujia.problema ar fi ca acum imi porneste dar moare motorul dupa 10 secunde de mers.am curata bukia si am puso la loc si mergea bine iar adica statea la relanti desi nu mergea asa rotund.cand sa incalzit motorul mergea rotund dar dupa ce sa racit iar nu statea.cam la ce sa ma uit???sau ce sa curat??? --- Mesaj completat în 15 Feb 2008 19:13 -------------am facut si eu curatenie de primavara si miam spalat scooterul cu apa cu jet cand motorul mergea.miam schimbat si bujia.problema ar fi ca acum imi porneste dar moare motorul dupa 10 secunde de mers.am curata bukia si am puso la loc si mergea bine iar adica statea la relanti desi nu mergea asa rotund.cand sa incalzit motorul mergea rotund dar dupa ce sa racit iar nu statea.cam la ce sa ma uit???sau ce sa curat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 am facut si eu curatenie de primavara si miam spalat scooterul cu apa cu jet cand motorul mergea.miam schimbat si bujia.problema ar fi ca acum imi porneste dar moare motorul dupa 10 secunde de mers.am curata bukia si am puso la loc si mergea bine iar adica statea la relanti desi nu mergea asa rotund.cand sa incalzit motorul mergea rotund dar dupa ce sa racit iar nu statea.cam la ce sa ma uit???sau ce sa curat??? <small>--- Mesaj completat în 15 Feb 2008 19:13 -------------</small><br/>am facut si eu curatenie de primavara si miam spalat scooterul cu apa cu jet cand motorul mergea.miam schimbat si bujia.problema ar fi ca acum imi porneste dar moare motorul dupa 10 secunde de mers.am curata bukia si am puso la loc si mergea bine iar adica statea la relanti desi nu mergea asa rotund.cand sa incalzit motorul mergea rotund dar dupa ce sa racit iar nu statea.cam la ce sa ma uit???sau ce sa curat??? verifica shoku`.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Si bujia cand ai scos-o cum era? Era uda/cu depuneri pe ea etc? Motorul era innecat? Bujia de ai pus-o e cea recomandata pt scooter-ul tau? Ai incercat sa mergi k el cand se comporta asa... mergea bine? Asa mi s-a intamplat si mie cand am schimbat bujia... asta pana s-a ars putin. Te intreb astea pt ca ai zis ca dupa ce ai scos si ai curatat bujia situatia s-a ameliorat... deci ma duce k gandul la bujie. Incearca sa-i dai o forja sau un drum cat de cat nu 5 min, ca motorul sa ajunga la temperatura optima si bujia la temp de auto-curatare si vezi daca mai face. Si nu mai face chestia cu spalatul in timp ce motorul merge... mai ales daca era cat de cat incins... contactul cu apa rece este foarte daunator si nerecomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 sincer sa fiu si spalatu la jet....mi-a zis tata dupa ce si eu am facut greseala....NU este recomandat sa spalam la jet scutere pt ca ele sunt facute sa reziste la o ploaia fie in mers fie daca sta uitat in ploaie si nu pateste nimic dar jetul acela sub presiune ajunge il locuri unde nici nu va ganditi...de ex mi-am gasit dupa o spalare in filtu de aer apa....si ,,gura" pe unde trage aer e adanc sub carcase si alte piese....si ceasurile de la bord mi s-au aburit(semn ca au luat apa) asa ca ...sfatu meu e mai bn sa le spalam cu furtunu decat la lighian da sa nu fie furtun cu presiune mare cum sunt cele de la spalatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 (editat) undeva ma duce cu gandul la sok.cacai inainte sate frumos la relanti si se auzea ca intra socul automat si cand se incalzea merge rotund ca un motanel.bujia e tot cpre8e ca si cea din inainte si recomandat de constructor,si nu era uda era neagra sa zic..pacat ca nu am pozele ca am facut poza la ea.lam incalzit si merge rotund dar dupa cand se raceste trebuie sa il pornesc de 2-3 ori ca sa stea la relantii si baniuesc ca ar fi sokul caci inainte variatia de lumina de la far era mica deci merge motorul mai rotund din cauza socului cred.pe unde ii socul sau cum se numeste in cartea tehnica ???sau ce ar trebui sa caut la el imi da careva indicatii.mentionez ca eu am ditech. am mers cu el dar parca aveam moment mort si nu targea,parca nu avea ce arde si dupa 3 secunde is dadea drumul. am curata si filtru de aer dar nu am gasit nimic,era uscat, dar dupa ce sa incalzit mergea bine.bujia era neagra dar sincer nu stiu cum trebuie sa fie una "murdara"cam semana cu cea care am schimbato, la culoare. adevarul e ca am gasit apa la baterie dar nimic grav.altundeva nu stiu pe unde ar putea intra apa. Editat Februarie 15, 2008 de tttrix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Socul se numeste cluch parca... dak nu ma insel! Poate nu are nimik...dar a venit inapoi frigul!!! si la mine saptamana trecuta cand era cald ziua(in jur de 13 grade) mergea rotund, dar acuma de saptamana asta de cand s-a lasat frigu iar si a inceput sa ninga parca tremura mai tare dimineata si sta mai turat cam timp de 1 minut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 daca bujia ii veche,dusa..are vre`un efect asupra instalatiei de pe scuter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 asupra instalatiei (electrice) nu, dar asupra motorului...iti dai si tu seama schimb-o ca nu e scumpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 asupra instalatiei (electrice) nu, dar asupra motorului...iti dai si tu seama schimb-o ca nu e scumpa ce efecte poate avea asupra motorului? avand in vedere ca`mi porneste la prima medala? ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 ce efecte poate avea asupra motorului? avand in vedere ca`mi porneste la prima medala? ... doar ca nu iti fuge sau nu iti porneste cum trebuie...nu lasa niciun efect negativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 doar ca nu iti fuge sau nu iti porneste cum trebuie...nu lasa niciun efect negativ se poate din cauza bujiei sa se inece motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 @ ttrix: daca ai cartea tehnica in engleza.. cauta dupa choke. @ gadjodilo17: da o cauza pt innecarea motorului poate fi si bujia, daca scanteia e slaba, nu e constanta si nu e acolo unde trebuie(intre cei doi electrozi). Cea mai intalnita problema la bujii e deteriorarea izolatorului ceramic. Dar atunci face masa si deobicei nu mai da scanteie deloc . Numai Bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 se poate din cauza bujiei sa se inece motoru? Da se poate inceca...si inca sa se inneca urat de tot si sa te chinui umpik pana il pornesti iara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 iti porneste la prima pedala dar merge rotund motorul???normal nu ar trebuie sa iti afecteze cu nimic daca porneste deci bujia is face treaba.eu asa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 iti porneste la prima pedala dar merge rotund motorul???normal nu ar trebuie sa iti afecteze cu nimic daca porneste deci bujia is face treaba.eu asa zic. aham.. deci nu`i bujia.. ms --- Mesaj completat în 16 Feb 2008 16:29 -------------vin iar cu o intrebare..pt ce se duce un cilindru la alezat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smooch Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 aham.. deci nu`i bujia.. ms <small>--- Mesaj completat în 16 Feb 2008 16:29 -------------</small><br/>vin iar cu o intrebare..pt ce se duce un cilindru la alezat ? da,deci m-ar interesa sa stiu cum scot limitatorul..si unde gasesc o toba sport..un site ceva,magazin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 da,deci m-ar interesa sa stiu cum scot limitatorul..si unde gasesc o toba sport..un site ceva,magazin Vezi ca este un topic pt delimitari si acolo sigur gasesti informatii!!! Ce vrei sa delimitezi ca la tine la profil scrie ca ai o honda cbr de 600...Aia vrei sa o delimitezi? Uite aici niste tobe sport bune... http://www.piese-scutere.ro ....................................................................................................................... ///vin iar cu o intrebare..pt ce se duce un cilindru la alezat ? /// In caz ca cilindrul are zgarieturi sau denivelari se duce la alezat...sau cand vrei sa ii maresti circumverinta pentru a pune un piston cu cota mai mare...eu atata stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.