Cabral17 Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 SALUT Am si eu un Malaguti F12 din 99 AC si vreau sa ii pun niste becuri mai puternice, ma gandeam la ceva halogene, da nush ce model potriveste. Becu cred ca ii la fel ca la Aprilia SR50. L-am desfacut o data si din cate imi amintesc becul arata asa. Dau o bere la ala care stie ce model merge. Salutari cu faru si asphalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 SALUT Am si eu un Malaguti F12 din 99 AC si vreau sa ii pun niste becuri mai puternice, ma gandeam la ceva halogene, da nush ce model potriveste. Becu cred ca ii la fel ca la Aprilia SR50. L-am desfacut o data si din cate imi amintesc becul arata asa. Dau o bere la ala care stie ce model merge. Salutari cu faru si asphalt uscat salut. Ai 2 becuri sau 1 bec cu 2 faze?? oricum ar fi becurile sunt de 35 W . daca desurubezi si scoti becul o sa scrie o serie pe el,la yamaha meu scrie b2...si scrie si cati W are becul. eu am bec cu doua faze si scrie 35/35w . ar fi indicat sa nu iti pui halogen cu putere mai mare,o sa iti topeasca farul,asta daca nu o sa iti creeze probleme la instalatie,consumand prea mult. exista pe piata h1 , h2 , h4 , h7 de 35 W si o sa ti se potriveasca. salut! --- Mesaj completat în 09 Mar 2008 11:57 -------------Cum sa imi reglez carburatorul? mi-am pornit scuterul intr-un final, era blocata bila de la filtrul de benzina din rezervor,si a trebuit sa umplu furtunul cu benzina(ala care intra in carburator) apoi sa il bag la loc in filtru si si-a dat drumul. dar acuma am alta problema motorul cald la 45° C . sta pornit doar daca il ajut din soc, si se supratureaza de la o vreme, apoi iar da se se opreasca,adica nu tine relanti-ul. Cand il accelerez se inneaca si face urat,ca si cum s-ar opri.am 2 suruburi : cel de la aer si mai unu langa el. am carburator dell'orto phbn. ma poate ajuta cineva?am strans suruburile de tot,tot la fel face.. Le-am mai desfacut un pic..tot asa.. ce sa ii fac? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 pai de ce nu apelezi la ala care stie...si...voila! iti cumperi si montezi turometru...! salut..tot pe tine te deranjez. mi-am pornit scuterul si acuma imi da prea multa benzina,dar totusi nu tine relanti-ul. adica, incalzit aprox la 45 °C tre sa il tin din soc,iar daca accelerez il ineaca pana la oprire.ce sa ii fac?am un surub la aer si unu nush pt ce..adica cel care il numesc "la aer" este exact langa filtrul de aer,si se vede acolo. ma ajuti? merci mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cabral17 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 sal am 2 becuri si numa o faza. momentan scuterul ii la reparat dar din cate tin minte era de 15W fiecare. am vazut pe www.piese-scutere.ro ceva halogene de 35w. ma gandeam la alea dar ma tem sa nu se duca instalatia(cum zici u), ce as putea pune sa vada mai bine . astea care le am vad la 3 metri in fata(si leam reglat, mam pus la 10 metri cum scrie in manual). salutari cu faru si asphalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 sal am 2 becuri si numa o faza. momentan scuterul ii la reparat dar din cate tin minte era de 15W fiecare. am vazut pe www.piese-scutere.ro ceva halogene de 35w. ma gandeam la alea dar ma tem sa nu se duca instalatia(cum zici u), ce as putea pune sa vada mai bine . astea care le am vad la 3 metri in fata(si leam reglat, mam pus la 10 metri cum scrie in manual). salutari cu faru si asphalt uscat din cate stiu eu ar trebui sa ai 30 si 30 .. adica la faza scurta se pornesc ambele sau doar 1? si la faza lunga?? stai ca iti dau link sa vezi pe scooter-center ce halogene au : http://scooter-center.com/catalog/default.php?cPath=142_144 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cabral17 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 sal Light Bulb 12V 15W socket. de asta am yo. ii modelu de scuter cu o faza si da pornesc amandoua. ce mi-ai recomanda. ceva sa fie mai puternic si sa nu imi arda instalatia sau sa topeasca ceva pacolo salutari cu faru si asphalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Uite aici halogene http://piese-scutere.ro/catalog.php?id=42 ... cel la 12 ron ti se potriveste. si vede chiar frumos becul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 deci...becuri stock de-alea am si eu...15W o faza, da socket sunt bune alea cum a zis don' juan (mi-am luat eu) doar ca trebuie sa iei o saiba ceva mai mare, pentru ca au gulerul ala prea mic pentru far. Nu se topeste nimic...totusi nu ajunge la 200 grade sa topeasca plasticul. Si nu e mare diferenta intre 15 si 35 W, ambele au putere mica, am vazut scuteristi si cu 55 si la sr50 r ala nou are pe un far 70 mi se pare....so...nu-ti arde instalatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Am si eu nevoie de o baterie pentru un scuter First Bike BOMBARDIER-BT49QT-2, 12v, stie cineva unde pot gasi? Mulumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 salut..tot pe tine te deranjez. mi-am pornit scuterul si acuma imi da prea multa benzina,dar totusi nu tine relanti-ul. adica, incalzit aprox la 45 °C tre sa il tin din soc,iar daca accelerez il ineaca pana la oprire.ce sa ii fac?am un surub la aer si unu nush pt ce..adica cel care il numesc "la aer" este exact langa filtrul de aer,si se vede acolo. ma ajuti? merci mult. da,ala de langa filtrul de aer este reglajul pt aer...la tine pare a fi simptom de carburator dereglat....vb cu cineva care poate sa iti regleze carburatorul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 da,ala de langa filtrul de aer este reglajul pt aer...la tine pare a fi simptom de carburator dereglat....vb cu cineva care poate sa iti regleze carburatorul.... am descoperit problema.filtrul de benzina are in capat turul si returul de la benzina.la tur trebuie sa mearga doar cand trage carburatorul benzina.la mine,bila aia sau ce blocheaza , ori nu deschide,ori ramane pornita.. aseara a ramas pornita,de aceea mergea asa turat,pentru ca eu nu am umblat in carburator si nu avea d c sa se deregleze , si azi m.am uitat iar s.a blocat bila si nu mai deschide. am pus'o in solutie de curatat carburatoare,sa se curete bine,apoi dau cu spray pentru suruburi intarite..poate isi revine bila. ce parere ai?? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 De cat trebuie sa fie rolele pt viteza si cele pt demaraj..? ma refer la greutate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 deci...becuri stock de-alea am si eu...15W o faza, da socket sunt bune alea cum a zis don' juan (mi-am luat eu) doar ca trebuie sa iei o saiba ceva mai mare, pentru ca au gulerul ala prea mic pentru far. Nu se topeste nimic...totusi nu ajunge la 200 grade sa topeasca plasticul. Si nu e mare diferenta intre 15 si 35 W, ambele au putere mica, am vazut scuteristi si cu 55 si la sr50 r ala nou are pe un far 70 mi se pare....so...nu-ti arde instalatia am vazut far topit la un audi 100, cu halogene de 80 in loc de 55 . instalatia,depinde cum este facuta.daca alternatorul nu este conceput pentru un asa mare consum o sa oboseasca si o sa isi de demisia.. nu cred ca de la 15w la 30 w ar fi o problema,dar totusi multa grija si atentie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 (editat) De cat trebuie sa fie rolele pt viteza si cele pt demaraj..? ma refer la greutate.. 4grame..demaraj si viteza Editat Martie 9, 2008 de ro_3x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 pai nush daca este cum spui tu...in carburator exista camera de nivel constant cu clapeta,care daca nivelul de benzina este ok inchide admisia (ce intra prin jigler) de benzina care vine din rezervor prin flitrul de benzina..deci chiar daca ai avea furtun de pompieri pe care sa circule benzina pina la jigler, de acolo isi face treaba carburatorul care nu lasa sa intre benzina acolo in cantitati industriale....nu stiu despre filtrul tau de benzina care are bila,poate faci confuzie cu altceva...de obicei filtrele de benzina au un carton acolo pe post de filtru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Cum sa imi reglez carburatorul? mi-am pornit scuterul intr-un final, era blocata bila de la filtrul de benzina din rezervor,ADICA POMPA DE VACUUM(asta am aflat doar azi) si a trebuit sa umplu furtunul cu benzina(ala care intra in carburator) apoi sa il bag la loc in filtru si si-a dat drumul. dar acuma am alta problema motorul cald la 45° C . sta pornit doar daca il ajut din soc, si se supratureaza de la o vreme, apoi iar da se se opreasca,adica nu tine relanti-ul. Cand il accelerez se inneaca si face urat,ca si cum s-ar opri.am 2 suruburi : cel de la aer si mai unu langa el. am carburator dell'orto phbn. ma poate ajuta cineva?am strans suruburile de tot,tot la fel face.. Le-am mai desfacut un pic..tot asa.. ce sa ii fac? e posibil sa imi ramana pompa de vacuum deschisa si sa dea prea multa benzina?am verificat azi si iarasi s-a blocat,nu pot trage benzina..sa fie aceasta problema mea?? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 pai nush daca este cum spui tu...in carburator exista camera de nivel constant cu clapeta,care daca nivelul de benzina este ok inchide admisia (ce intra prin jigler) de benzina care vine din rezervor prin flitrul de benzina..deci chiar daca ai avea furtun de pompieri pe care sa circule benzina pina la jigler, de acolo isi face treaba carburatorul care nu lasa sa intre benzina acolo in cantitati industriale....nu stiu despre filtrul tau de benzina care are bila,poate faci confuzie cu altceva...de obicei filtrele de benzina au un carton acolo pe post de filtru... confuzia era ca in capatul filtrului de benzina se afla pompa de vacuum.nu stiam cum se numeste si nu stiam cum sa explic.scuze si atunci de ce functioneaza asa?daca pompa de vacuum ar fi buna atunci cand as trage aerul din furtun,incercand sa o deschid, ar venii si benzina,nu?eu am putut'o deschide doar cand am umplut furtunul de benzina si apoi am pus la loc in pompa... complicata mecanica asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 confuzia era ca in capatul filtrului de benzina se afla pompa de vacuum.nu stiam cum se numeste si nu stiam cum sa explic.scuze si atunci de ce functioneaza asa?daca pompa de vacuum ar fi buna atunci cand as trage aerul din furtun,incercand sa o deschid, ar venii si benzina,nu?eu am putut'o deschide doar cand am umplut furtunul de benzina si apoi am pus la loc in pompa... complicata mecanica asta aha...alta treaba acum...la pompa de vacuum tre sa iti vina 2 furtune dinspre carburator si unu dinspre filtrul de benzina...banuind ca ai respectat sensul,si ca furtunele sunt etanse pe stuturi,sa nu prinda aer,acum tre sa faci purjarea instalatiei...adica trebuie eliminat aerul de pe traseul de benzina...pentru asta sub carburator ai un furtun infipt intr-un stut cu surub...desfa surubu pina cand incepe sa iasa benzina pe acolo...cand instalatia este purjata atunci nu tre sa iti mai iasa benzina...inchide surubul la loc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
russu Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Salut tuturor, mi`am cuparat recent o toba Gianneli Shot toba arata foarte bine, se aude foarte bine insa problema este ca de cand am pus`o nu mai am demaraj si nu merge mai mult decat 65 km/h, se ambaleaza dar nu am raspuns (am scos limitarea). Scuterul cand l-am cumparat avea o toba Leo Vince ZX, set motor DR, de transmisie nu stiu sigur daca e modificata(curea originala YAMAHA iar variatorul si ambreiajul nu le-am desfacut)si mergea cam 100 km/h, care ar fi problemasi cum as putea s-o rezolv? Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Trebuie sa-ti reglezi din nou carburatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Salut tuturor, mi`am cuparat recent o toba Gianneli Shot toba arata foarte bine, se aude foarte bine insa problema este ca de cand am pus`o nu mai am demaraj si nu merge mai mult decat 65 km/h, se ambaleaza dar nu am raspuns (am scos limitarea). Scuterul cand l-am cumparat avea o toba Leo Vince ZX, set motor DR, de transmisie nu stiu sigur daca e modificata(curea originala YAMAHA iar variatorul si ambreiajul nu le-am desfacut)si mergea cam 100 km/h, care ar fi problemasi cum as putea s-o rezolv? Va multumesc anticipat Uitate acolo cum se prinde toba de cilindru inauntru daca are o saiba sudata dak are tre sa o dai jos ii prinsa in 2 puncte de sudura ca asa aveam si io sa ne ti la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
russu Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Sal, multumesc de incercare dar am scos-o . Alta idee n-ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Salut tuturor, mi`am cuparat recent o toba Gianneli Shot toba arata foarte bine, se aude foarte bine insa problema este ca de cand am pus`o nu mai am demaraj si nu merge mai mult decat 65 km/h, se ambaleaza dar nu am raspuns (am scos limitarea). Scuterul cand l-am cumparat avea o toba Leo Vince ZX, set motor DR, de transmisie nu stiu sigur daca e modificata(curea originala YAMAHA iar variatorul si ambreiajul nu le-am desfacut)si mergea cam 100 km/h, care ar fi problemasi cum as putea s-o rezolv? Va multumesc anticipat s`ar putea sa ai catalizatoare in toba si sa`ti opreasca evacuarea(limitare) scotele si vezi diferenta ... daca tot asha merge ..pune inapoi toba Leo Vince ZX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
russu Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Toba este una mid-race, neavand nici macar site in ea, singura limitare fiind saiba pe care am scos-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 care sunt rolele cele mai bune pt viteza? ce gramaj trebuie sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.