don' juan Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 (editat) La mine si-a revenit scuteru dintr-o data...acuma merge iarasi brici. Nu mai da nici un rateu. O fi fost prins ceva mizerie pe la carburator sau stil saracia. Oricum bine ca merge Pentru luna aprilie s-au anuntat calduri mari. chiar prea mari pentru aceasta perioada. Si pe timpul verii s-au anuntat iar calduri caniculare de lunga durata...care o sa depaseasca si 40 grade in unele locuri...deci punetiva deoparte bani de benzina pentru vara pentru ca atunci vom avea nevoie sa ne dam non stop cu scuterul pentru ca sa ne racorim...si pentru ca vremea buna nu ne va lasa fara sa nu baraim scuterul destul de des zilnic...Eu nici iarna nu ma stapanesc sa nul plimb, chiar si cand ploua cateodata mai dau cate o tura... apai vara e clar ca is toata ziua pe el. Mai ales ca am o droaie de scuteristi cu care sa ma plimb. <small>--- Mesaj completat în 07 Apr 2008 23:36 -------------</small><br/>A apropo. Am un filtru sport TNT nou nout nefolosit. Din magazin a fost cumparat cu 80 ron, am si chitanta . Eu il dau mai ieftin. Doreste cineva?? <small>--- Mesaj completat în 08 Apr 2008 00:08 -------------</small><br/>Si se cauta pe la noi carburatoare...are cineva de vanzare?? Unu de Derbi GP1 si unu de malagutti f12... Editat Aprilie 7, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 ma scuzati...pi=3.14 n`am vazut bine in caiet..inca odata ..mii de scuze!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Roex bine macar caci acuma nu mai uiti cu cat e egal pi nici la 80 de ani . Iar daca e sa ne luam de critici uitate mai sus cum a scris einstein "first bike". Oricum Albert Einstein a fost corigent la romana, si era si un mare "curvar" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 (editat) Roex bine macar caci acuma nu mai uiti cu cat e egal pi nici la 80 de ani . Iar daca e sa ne luam de critici uitate mai sus cum a scris einstein "first bike". Oricum Albert Einstein a fost corigent la romana, si era si un mare "curvar" . da..ai dreptate nu o sa mai uit pi`u..) nu cred ca a greshit einstein...tasta O ii langa I si cred ca n`o vazut cand a postat ro_3x ii numele ..nu Roex Editat Aprilie 8, 2008 de ro_3x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Pai probabil de aia nici n-am facut mare fanfara...Insa posturile timp de cateva zeci de minute de la editare pot fi reeditate...tocmai pentru ati corecta greselile pre care le-ai vazut dupa ce ai postat sau pentru a mai completa una alta...asa ca folositi si functia de reeditare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xmoto Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 (editat) Salut Am o problema mare la scuter si am ramas fara solutii, poate puteti sa ma ajutati. Scuterul e de 50cmc, 2T, n-are nici 500 de km facuti cu toate ca a fost cumparat acum vreo 9 ani. Problema e in felul urmator: II pun socul, in pornesc si incepe sa se tureze singur in draci din ce in ce mai tare ca si cum as accelera, se mai calmeaza, incepe iar sa se tureze, oscileaza asa...daca il dau jos de pe cric si incerc sa plec de pe loc moare motorul(nu are putere), daca ii scot socul sta o perioada dupa care scade turatia si se opreste, fara soc nu porneste i-am dat jos carburatorul, l-am curatat, FACE LA FEL i-am schimbat benzina din rezervor, LA FEL. i-am cumparat carburator nou de la alt model de scuter am reusit sa-l montez cu mici modificari...FACE LA FEL. mai nou atunci cand merge motorul sufla aer puternic dar nu-mi dau seama pe unde(undeva prin zona de dupa cilindrului) Nu prea stiu ce sa-i mai fac... In service n-am cum sa-l duc... Editat Aprilie 8, 2008 de xmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Salut Am o problema mare la scuter si am ramas fara solutii, poate puteti sa ma ajutati. Scuterul e de 50cmc, 2T, n-are nici 500 de km facuti cu toate ca a fost cumparat acum vreo 9 ani. Problema e in felul urmator: II pun socul, in pornesc si incepe sa se tureze singur in draci din ce in ce mai tare ca si cum as accelera, se mai calmeaza, incepe iar sa se tureze, oscileaza asa...daca il dau jos de pe cric si incerc sa plec de pe loc moare motorul(nu are putere), daca ii scot socul sta o perioada dupa care scade turatia si se opreste, fara soc nu porneste i-am dat jos carburatorul, l-am curatat, FACE LA FEL i-am schimbat benzina din rezervor, LA FEL. i-am cumparat carburator nou de la alt model de scuter am reusit sa-l montez cu mici modificari...FACE LA FEL. mai nou atunci cand merge motorul sufla aer puternic dar nu-mi dau seama pe unde(undeva prin zona de dupa cilindrului) Nu prea stiu ce sa-i mai fac... In service n-am cum sa-l duc... Daca zici ca "sufla aer puternic" inseamna ca nu e motorul etansat bine, deci iti trage aer fals. Trebuie desfacut si schimbate garniturile! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PopiX Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Buna. Am si eu o problema cu scuterasul meu. Am un Piaggio Liberty din '99 cumparat de vreo saptamana. Nu am apucat sa il inmatriculez inca si deci nu m-am plimbat cu el decat prin fata casei. L-am pornit, m-am plimbat putin cu el si apoi l-am oprit. Peste 5 min cand am vrut sa-l pornesc iar nu a mai vrut sa plece . Cand vreau sa-l pornesc merge demarorul, dar nu pleaca motorul. Am vazut k nu am scanteie la bujie. Am crezut k e de la bobina de inductie; am cumparat alta si tot nu pleaca. Are cineva vreo idee de la ce ar putea sa fie? Pls help... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Daca nu iti face scanteie bujia, pot fi diverse probleme. Sa zicem ca ar putea fi probleme la fisa...si la un preten aia i s-a dus destul de repede. Ar putea fi sticat cdi-u...sau alternatorul. Cand dai la pedala genereaza curent? adica se aprind farurile in fata asa putin...sau becurile de la bord?? Cam astea ar putea fi cateva din probleme...poate s-o fi ars ceva siguranta... O varianta ar fi sa iai un aparat de masura si sa vezi daca in cdi intra curent...si daca intra atunci posibil ala sa se fi bulit. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 (editat) stie cineva cum se poate incarca suspensia din acele imagini?? Editat Aprilie 9, 2008 de Razvy17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Am un Suzuki Address si plasticele sunt cam rupte ce pot sa fac sa le lipesc cu ce sa le lipesc si inca ceva Cand pornesc de pe loc are putere cam pana la viteza de 20 km/h dupa aceia nu mai are putere pana la 35 km/h dupa aceia pana la 75 km/h are iarasi putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Am un Suzuki Address si plasticele sunt cam rupte ce pot sa fac sa le lipesc cu ce sa le lipesc si inca ceva Cand pornesc de pe loc are putere cam pana la viteza de 20 km/h dupa aceia nu mai are putere pana la 35 km/h dupa aceia pana la 75 km/h are iarasi putere Asha imi face si mie ..nu am aflat problema inca ....daca aflii ...posteaza aicea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Asha imi face si mie ..nu am aflat problema inca ....daca aflii ...posteaza aicea... Schimba rolele sa vezi daca mai face asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Schimba rolele sa vezi daca mai face asa pai dupa ce`am schimbat imi facea asha ..da dupa 1 mie de km. s`ar putea sa fie cureaua ...sau carburator dereglat... M`am jucat oleak in carb ..am stras surubu de benzina mai mult si o revenit oleak ...urmeaza sa sckimb cureaua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Role: nu mai trage motorul la cuplu maxim, schimba rolele cu unele putin mai usoare. Curea: Patineaza ca trage in sarcina pana prinde iar aderenta pe fulii. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anybody Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Salut! Am inteles ca pt filtrele de aer de hartie(nou) sunt spray-uri speciale... Intrebarea mea este: ce se intampla daca pun filtru de aer(de hartie) fara sa-l dau cu spray?...Sau as putea sa folosesc o combinatie de benzina cu ulei de motor in loc de spray-ul pt filtru de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Ce intelegi prin a incarca? daca vrei sa maresti tarajul arcului, pui niste saibe sub unul din capete, dar nu vad de ce ai face asta. Sau poti intari amortizorul, ca vad ca are rezervor separat si reglaj. Daca vrei ulei in amortizor, eu zioc sa iei altu, impreuna cu un arc nou. suspensia aia trebuie incarcata cu aer pt ca ii prea slaba .... cand te pui pe el aproape freaca aparatoarea de roata totusi ar trebui sa fie un mod de a se incarca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 In legatura cu rolele...Eu am avut role grele(nu stiu exact de cate grame),erau cam uzate asa ca le-am schimbat cu altele noi de 0,2 g.Pleaca scuterul de pe loc mai repede,cand ii dau blana se tureaza mai tare decat inainte,insa mi se pare ca dupa 30 km/h mai mult se ambaleaza decat trage...si nu mai trage ca inainte.. Ce parere aveti,sa pun 3 role usoare si 3 grele(din cele vechi)si atunci va si sari bine,va si trage?Sau se poate ca sa fac mai rau cu asta pentru ca cele vechi sunt putin uzate fata de cele noi..? Mentionez ca eu nu prea ma pricep la scutere/motoare...pe dinauntru. Va rog sa-mi dati niste sfaturi Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Imposibil sa fi pus role de 0,2 grame...nici nu are cum sa iti ia scuterul din loc cu role de acel gramaj...si imposibil de fabricat un gramaj asa de mic(cred)...probabil is de 3,2 gr. La Aprilia Sr 50 rolele standart/stock is de 5,5 Gr. E ceva normal cum iti face scuterul...si mie imi face la fel...dar la mine pana la 50 urca nervos, acolo fac o pauza si dupa ce trece de 55, din nou urca f nervos...insa nu merge mai mult de 80-85 la ora...dar urca Mesesul(muntii la poalele carora ma aflu eu) cu 75 la ora. Daca pun role de 5,5 gr merge mai bine, se intinde pana in 90-93 km/h insa nu urca numai cu 60 la ora Mesesul. Daca esti interesat de role de 5,5 gr, pt aprilia am eu un set folosite cam 300 km, si arata ca si noi, doar culoarea s-a dus de pe ele... Y!M: llg_90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 In legatura cu rolele...Eu am avut role grele(nu stiu exact de cate grame),erau cam uzate asa ca le-am schimbat cu altele noi de 0,2 g.Pleaca scuterul de pe loc mai repede,cand ii dau blana se tureaza mai tare decat inainte,insa mi se pare ca dupa 30 km/h mai mult se ambaleaza decat trage...si nu mai trage ca inainte.. Ce parere aveti,sa pun 3 role usoare si 3 grele(din cele vechi)si atunci va si sari bine,va si trage?Sau se poate ca sa fac mai rau cu asta pentru ca cele vechi sunt putin uzate fata de cele noi..? Mentionez ca eu nu prea ma pricep la scutere/motoare...pe dinauntru. Va rog sa-mi dati niste sfaturi Va multumesc anticipat! Nu face prostia sa pui in variator role de gramaje diferite, il descentrezi si face poc! Ia niste role mai grele. Si sigur alea cu care le-ai schimbat nu au 0,2g, nici nu ar pleca de pe loc Sunt "mult" mai grele. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 nu vrea nimeni un variator minarelli? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 In legatura cu rolele...Eu am avut role grele(nu stiu exact de cate grame),erau cam uzate asa ca le-am schimbat cu altele noi de 0,2 g.Pleaca scuterul de pe loc mai repede,cand ii dau blana se tureaza mai tare decat inainte,insa mi se pare ca dupa 30 km/h mai mult se ambaleaza decat trage...si nu mai trage ca inainte.. Ce parere aveti,sa pun 3 role usoare si 3 grele(din cele vechi)si atunci va si sari bine,va si trage?Sau se poate ca sa fac mai rau cu asta pentru ca cele vechi sunt putin uzate fata de cele noi..? Mentionez ca eu nu prea ma pricep la scutere/motoare...pe dinauntru. Va rog sa-mi dati niste sfaturi Va multumesc anticipat! Rolele noi au 2 grame...cele vechi sunt mult mai grele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 cum verific daca imi baga pompa ulei? dupa fum? am un scuter yamaha mbk cu un kit de 70cc ...iar vara o crapat pistonu` si juma de segment ....poate fi din cauza ca am mers fara filtru de aer?(altfel nu mergea...adik n`avea putere de loc) sau din cauza ca nu o facut amestec cu ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anybody Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 einstein1984...ms de raspuns! Inca o intrebare....ce ulei de transmisie recomandati???Motul Scooter Gear???Trebuie sa fac schimbul de ulei de transimsie si nu stiu ce sa bag! Am Malaguti Madison150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 cum verific daca imi baga pompa ulei? dupa fum? am un scuter yamaha mbk cu un kit de 70cc ...iar vara o crapat pistonu` si juma de segment ....poate fi din cauza ca am mers fara filtru de aer?(altfel nu mergea...adik n`avea putere de loc) sau din cauza ca nu o facut amestec cu ulei ? in mare parte din cauza ca ai mers fara filtru de aer...gandeste-te ca praful ajunge in motor si are efect abraziv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.