don' juan Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Nu e bine sa iti bagi nici prea usare, gandindu-te ca iti va merge intr-o roata...caci s-ar putea sa nu meragta mai mult de 30 km/h si se va tura numa in gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Am si eu o problema cu un aprilia sr 50.Imi porneste foarte greu daca dau la automat(chiar si atunci cand este incalzit deja motorul),insa la a2a pedala porneste...asta de la un timp,nu dintotdeauna asa facea!Bujia nu am schimbat-o de cand am scuterul(din septembrie 2007),poate sa fie din cauza ei?Pe langa asta,nu merge "rotund"(sau uniform) motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Am aceeasi problema ca a ta.. la scuterul meu .. cand apesi frana.. are un contact acolo.. care se apasa.. si duce curent la bec.Maine.. daca imi aduc iti fac o poza sa vezi despre ce e vba.. La mine kktu ala de contact... nu mai merge.. La nici o frana nu mai merge ? ca.. eu l-am luat de pe cel de fata si l-am pus la cel de pe spate ca mai mult franez cu spatele decat cu fata... Iti arat maine.. despre ce e vba.. sa imi aduc aminte si de ajuns Bafta ! rezolvat problema cu stopurile, era de la contacte. la pornirea electrica voi rasfoi manualul pana maine, cat despre semnalizare, am incercat cu un releu mecanic si becul doar se aprindea fara sa clipeasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiNucleoN Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 cu cat ai role mai grele cu atat cureaua va urca mai sus pe variator si vei avea viteza mai mare, in schimb vei pierde demaraj (e valabila si viceversa) si daca pun 3 bile mai ushoare si 3 bile mai grele va merge mai bine ? sau o sa se strice ceva la el ? daca nu spuneti-mi si mie o solutie ca eu vreau sa am si demaraj dar si viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 si daca pun 3 bile mai ushoare si 3 bile mai grele va merge mai bine ? sau o sa se strice ceva la el ? daca nu spuneti-mi si mie o solutie ca eu vreau sa am si demaraj dar si viteza ai putea descentra\freca variatoru` ..mai bine pune toate 6 de aceeashi greutate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Am fost indrumat ai ci pentru a gasi soltii sau pareri despre problemele cu care ne confruntam si astfel dupa ce am postat aiurea sper acum sa fie ok .Am si eu cateva probleme si nelamuriri poate ma putei ajuta.Sa trecem la treaba .Am achizitionat in urma cu o luna un scooter MBK BOOSTER NG si am cateva probleme si nelamuri: -1-roata spate nu se invarte la antrenarea manuala ,nu are inertie ,face cam o rotatie si se opreste ceva strange dar nu este ferodoul caci l-am dat jos si tot asa s-a comportat,inca am sesizat ca intr-un anumit punct se infraneaza.La rulare parca se incalzeste putin chiar daca nu folosesc frana spate.(vreun rulment sau pinioanane?) -2-de cateva ori am paqtit ca la accelerare brusca la peste 30-40km/h parca se ineaca sau ca si cum nu ar avea benzina sau nu vine (am dat carburatorul jos si l-am curatat sper sa nu mai faca,sau este alta cauza? ) -3-ce influenta are pozitia sigurantei de pe tija ce se afla in carburator pe cablu de acceleratie ,mutrea ei in sus sau in jos (mai am o pozitie in jos pe tija ) -4-am desfacut si capacul de la magnetou (in spatele ei se afla pompa de ulei,NU?)si este ulei acolo .Am impresia ca nu strange bine capacul le garnitura si scapa ulei .Nu influenteaza cantitate de ulei ce intra la amestec? -5-a patit cineva sa se strice pompa de ulei si cum sa manifestat fenomenul nu de alta dar ca principiu pare a fi fatala pt. motor -6-mi se aude ceva pe la role .Cepoate fi ?Aste pot crapa sau ceva de genul? -7-gradul cel mai mare de uzura care din componentele din transmisie il supurta.As vrea sa le schimb,adica role.curea sau ce ar mai fi(cureaua arata cam rau si este si tensionata pre obosita ) -8-piese cam pe unde gasesc ?Sunt din ALBA IULIA?UN SITE ? Stare generala este f.buna pt. anii lui din 97 motorul este MINARELI .Este posibil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Am si eu o problema cu un aprilia sr 50.Imi porneste foarte greu daca dau la automat(chiar si atunci cand este incalzit deja motorul),insa la a2a pedala porneste...asta de la un timp,nu dintotdeauna asa facea!Bujia nu am schimbat-o de cand am scuterul(din septembrie 2007),poate sa fie din cauza ei?Pe langa asta,nu merge "rotund"(sau uniform) motorul... schimba-i bujia si vezi cum merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 (editat) Pe langa asta,nu merge "rotund"(sau uniform) motorul... cat despre semnalizare, am incercat cu un releu mecanic si becul doar se aprindea fara sa clipeasca -1-roata spate nu se invarte-2-de cateva ori am paqtit ca la accelerare brusca la peste 30-40km/h parca se ineaca -3-ce influenta are pozitia sigurantei de pe tija ce se afla in carburator -4-Nu influenteaza cantitate de ulei ce intra la amestec? -6-mi se aude ceva pe la role -7-gradul cel mai mare de uzura care din componentele din transmisie il supurta -8-piese cam pe unde gasesc ? motorul este MINARELI .Este posibil? -Pentru Sergiu Tuning:Este foarte posibil sa fie din motor,s-ar putea sa fie terminati segmentii si sa fii nevoit sa ii schimbi.Iti poate explica Redeye ce s-a intamplat la scuterul lui (la pedala pornea,la buton invartea dar nu pornea).Eventual incearca sa schimbi bujia. -Pentru Vizitator:Iti trebuie releul original al scuterului,trebuie sa se potriveasca cu amperajul semnalizatoarelor.De exemplu daca releul functioneaza pe 10 W si tu ai semnale de 3-4 W nu iti clipesc,ci doar stau aprinse. -Pentru Suciucfi: 1)Este normal,stai linistit. 2)Este din carburator,incearca sa reglezi din aer,daca nu reusesti incearca la cuiul de dozaj(tija de la cablu de acceleratie) 3)Normal ar trebui sa stea la jumate.Incearca sa o pui mai jos in orice caz. 4)Ba da,pompa este setata sa alimenteze cu o anumita cantitate de ulei necesara pentru amestec. 6)Daca se aude doar la relanti,este foarte normal nu te speria. 7)Ambreiajul. 8)Cauta pe www.google.ro "Piese scutere" (fara ghilimele) si vei gasi cateva magazine de unde poti cumpara. Editat Aprilie 26, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 hai noroc... am si eu o problema la un piaggio zip 4T 50cc.. Am pus CDI nou(ala vechi sa oprit de tot cand mergeam prin gropi cu viteza) o pornit la primu` buton fara probeleme... am schimbat releu din fata cu unu nou de la reprezentanta piaggio(ala pt semnalizare,lumini,incarcare baterie...langa claxon) pt ca nu imi mai mergeau semnalizatoarele..luminile...incarcare baterie...cand am pus releu nou merge doar semnalizarea,restu....luminile si incarcare baterie nu merge ...Care ar fi problema? -Am verificat toate contactele...instalatia am verificato din vedere (daca nu era un fir deslipit)... si guranta de la baterie este buna(porneshte la buton) Functioneaza doar claxonu,semnalizarea si pornirea la buton! ma scuzati daca m`am exprimat greshit.In concluzie,de ce nu se aprind luminile si de ce nu incarca bateria(releu ala din fata langa claxon este nou) Orice informatie este binevenita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 -Pentru Sergiu Tuning:Este foarte posibil sa fie din motor,s-ar putea sa fie terminati segmentii si sa fii nevoit sa ii schimbi.Iti poate explica Redeye ce s-a intamplat la scuterul lui (la pedala pornea,la buton invartea dar nu pornea).Eventual incearca sa schimbi bujia.-Pentru Vizitator:Iti trebuie releul original al scuterului,trebuie sa se potriveasca cu amperajul semnalizatoarelor.De exemplu daca releul functioneaza pe 10 W si tu ai semnale de 3-4 W nu iti clipesc,ci doar stau aprinse. -Pentru Suciucfi: 1)Este normal,stai linistit. 2)Este din carburator,incearca sa reglezi din aer,daca nu reusesti incearca la cuiul de dozaj(tija de la cablu de acceleratie) 3)Normal ar trebui sa stea la jumate.Incearca sa o pui mai jos in orice caz. 4)Ba da,pompa este setata sa alimenteze cu o anumita cantitate de ulei necesara pentru amestec. 6)Daca se aude doar la relanti,este foarte normal nu te speria. 7)Ambreiajul. 8)Cauta pe www.google.ro "Piese scutere" (fara ghilimele) si vei gasi cateva magazine de unde poti cumpara. 1)e normal sa se incalzeasca? este drept ca nu stiu pe distante lung i cat de tare se incalzeste 2)3)cuiul de dozaj l-am pus pe jumatate si merge mult mai bine(benzina proasta) 4)am inteles ideea dar este normal sa fie ulei in locasul magnetoului(imediat ce am dat capacul jos se vedea ulei curs) 5)cret ca tot benzina sau se ineca din cauza ca, cuiul era pre jos (mai avea o treapta acum este la jumatate si pare a fi OK 7)ADICA CENTRIFUGALUL DE PE ROATA SPATE MII DE MULTUMIRI(asa sunt incepatorii mai pun si intrebari idioate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 1)Nu cred ca se incalzeste,oricum putin se incalzeste,dar nu cred ca este normal sa friga. 4)Normal nu este bine sa fie ulei acolo,dar poate fii ori garnitura de la pompa de ulei ori garnitura de la aprindere.Probabil v-a trebui sa faci confectionezi niste garnituri,si sa speli bine acolo,intai incearca sa speli,poate nu v-a mai curge si apoi treci la partea cu garniturile. Cu intrebarile este ok.Ma poti intreba orice(din Minarelli)daca stiu te ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) 1)Nu cred ca se incalzeste,oricum putin se incalzeste,dar nu cred ca este normal sa friga.4)Normal nu este bine sa fie ulei acolo,dar poate fii ori garnitura de la pompa de ulei ori garnitura de la aprindere.Probabil v-a trebui sa faci confectionezi niste garnituri,si sa speli bine acolo,intai incearca sa speli,poate nu v-a mai curge si apoi treci la partea cu garniturile. Cu intrebarile este ok.Ma poti intreba orice(din Minarelli)daca stiu te ajut. 1)mie imi este teama sa nu fie vreun rulment care nu are ungere sau vreun pinion care nu este fixat cum trebuie care sa-mi deterioreze transmisia .Primul lucru ce l-am verificat a fost daca nu cumva este indoit axul de roata, dar nu.Ideea este daca sa ma apuc sa desfac transmisia sau nu .Daca strang roata f.tare merge mai greu!!!!!Se pote incalzi putin si de la toba ,nu prea are voie . 4)o sa ma uit peste ceva timp.Dupa ce l-am curatat cum am putut am observat ca daca apas cu mana in parte de jos a partii metalice ce strange si etanseizeaza pompa parca ar avea o usoara elasticitate (am vazut dupa pelicula de ulei ce se afla la baza ).Ce modalitati ai de desfacere a capacului magnetou .Vreau totusi sa vad daca curge care este cauza .Ti-ai confectionat parghia aceea in "y"care am vazut-o pe la unele utoriale ?Sau sunt alte metode mai neortodoxe.Material pt.garnituri ce anume ?Sti cum i se spune ?(nu am vazut material din pluta asa subtire ) Suplimentar te intreb limitatorul l-ai dat jos <cel de la role >?Trebuie sau nu inlociuit cu altceva (pe forum nu prea m-0am lamurit (din cauza ca nustiu cum stau lucrurile pe acolo)Vreau sa fac doar modificari ce nu necesita investitie si sa pastrez standardul dupa care a fost facut motorul. DECI SA INTELEG CA MOTURUL ESTE minarelli si nu am vazut prosti. Editat Aprilie 27, 2008 de suciucfi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Am si eu o problema...in sfarsit am facut scuterul la loc...ma rog aproximativ si cand sa ma plimb in sfarsit cu el...chiu-chu. Inainte sa-i pun plasticele a plecat din prima la pedala, cum trebuie sa plece un motor nou semgentat. L-am scos afara si am pus plasticele...cand sa il pornesc :| a plecat a stat putin turat si a inceput sa-i scada puterea. Aveam acceleratia la maxim si el statea ca la relanti, numai zic ca daca lasam acceleratia murea. Am scos bujia, era uda, am ars-o putin, am mai scos din reglajul de benzina si am bagat aer, am dat de vreo 20 de ori la pedala (presupunand ca e inecat) si l-am pornit...tot asa la inceput mergea normal si apoi parca se ineca. Ciudat este ca pe toba scoate en-gros benzina si ulei. Am mai incercat de trei ori sa curat bujia, sa scot benzina, sa bag aer, chiar am golit carburatorul... Ce poate sa fie? vreau sa ma plimb si eu in vacanta asta ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 hai noroc...am si eu o problema la un piaggio zip 4T 50cc.. Am pus CDI nou(ala vechi sa oprit de tot cand mergeam prin gropi cu viteza) o pornit la primu` buton fara probeleme... am schimbat releu din fata cu unu nou de la reprezentanta piaggio(ala pt semnalizare,lumini,incarcare baterie...langa claxon) pt ca nu imi mai mergeau semnalizatoarele..luminile...incarcare baterie...cand am pus releu nou merge doar semnalizarea,restu....luminile si incarcare baterie nu merge ...Care ar fi problema? -Am verificat toate contactele...instalatia am verificato din vedere (daca nu era un fir deslipit)... si guranta de la baterie este buna(porneshte la buton) Functioneaza doar claxonu,semnalizarea si pornirea la buton! ma scuzati daca m`am exprimat greshit.In concluzie,de ce nu se aprind luminile si de ce nu incarca bateria(releu ala din fata langa claxon este nou) Orice informatie este binevenita! hai ma..ajutati`ma ...am dat pe degeaba 55euro pe piesa si tot nu merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 hai ma..ajutati`ma ...am dat pe degeaba 55euro pe piesa si tot nu merge! vezi sa nu ai vreun scurt ar fi bine daca ai verifica toate circuitele.si incearca sa folosesti un aparat de masura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 vezi sa nu ai vreun scurt ar fi bine daca ai verifica toate circuitele.si incearca sa folosesti un aparat de masura.. cu un creion de tensiune nuh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgy Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) salut baieti! am si eu urmatoarele probleme : 1- scuterul cand il pun pe cric si ii dau blana se tureaza la maxim dar cand ma urc pe el si plec de pe loc mai sus de 25 km/h nu trece, nu mai are forta adica in sarcina nu fuge cum ar trebui chiar pot sa il tin si pe loc turat cu mine pe el; i-am schimbat rolele la service autorizat, curea noua ,i-am pus frana pe disc pe spate. 2- electric: nu porneste la cheie , semnalizarea sta aprinsa adica nu mai e intermitenta O fi ceva electric la punctul 1 ? consumatori , CDI defect ? cum descopar daca am vreun cosumator ? ajutatima si pe mine va rog. multumesc anticipat . Paste Fericit si Hristos a Inviat Editat Aprilie 27, 2008 de georgy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 salut baieti! am si eu urmatoarele probleme : 1- scuterul cand il pun pe cric si ii dau blana se tureaza la maxim dar cand ma urc pe el si plec de pe loc mai sus de 25 km/h nu trece, nu mai are forta adica in sarcina nu fuge cum ar trebui chiar pot sa il tin si pe loc turat cu mine pe el; i-am schimbat rolele la service autorizat, curea noua ,i-am pus frana pe disc pe spate. 2- electric: nu porneste la cheie , semnalizarea sta aprinsa adica nu mai e intermitenta O fi ceva electric la punctul 1 ? consumatori , CDI defect ? cum descopar daca am vreun cosumator ? ajutatima si pe mine va rog. multumesc anticipat . Paste Fericit si Hristos a Inviat Adevarat a inviat! 2.daca nu porneshte electric is dushi segmentii..schimba segmentii,pistonu si cilindru daca e cazu` la pedala pornshte oleak cam greu nuh?(adica dai mai multe pedale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 salut baieti! am si eu urmatoarele probleme : 1- scuterul cand il pun pe cric si ii dau blana se tureaza la maxim dar cand ma urc pe el si plec de pe loc mai sus de 25 km/h nu trece, nu mai are forta adica in sarcina nu fuge cum ar trebui chiar pot sa il tin si pe loc turat cu mine pe el; i-am schimbat rolele la service autorizat, curea noua ,i-am pus frana pe disc pe spate. 2- electric: nu porneste la cheie , semnalizarea sta aprinsa adica nu mai e intermitenta O fi ceva electric la punctul 1 ? consumatori , CDI defect ? cum descopar daca am vreun cosumator ? ajutatima si pe mine va rog. multumesc anticipat . Paste Fericit si Hristos a Inviat Adevarat a Inviat! 1 - incearca sa`i desfaci variatorul si sa verifici daca sunt rolele la locul lor sau daca e cureaua slabita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 salut.am nevoie de cateva sfaturi. mi-am montat o toba leovince zx. am incercat sa reglez eu carburatorul dar nu am reusit,adica daca merg incet,la turatii mici,nu mai trage,merge ca si cum nu ar avea aer.am pus un filtru sport polini metal, dar tot nu am facut nimic,merge un pic mai bine,dar tot asa,la turatii mici nu mai merge,daca franez brusc nu mai urca de 35km/h si merge greu si suna tare motorul,baga aerul in filtru,asa pare..nu stiu ce as putea sa ii fac. aveti ceva idei?daca desfac carburatorul si inchid putin benzina?cand merge subturat nu trage si afuma tare,consuma mai mult. ma gandesc sa schimb carburatorul,dar poate exista o alta solutie sa nu mai investesc 50 euro in carburator de 17.5.... va multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 cu un creion de tensiune nuh? nu, exista aparat de masura pt masurarea curentului electric intreaba`ti prietenii poate au ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 hai ma..ajutati`ma ...am dat pe degeaba 55euro pe piesa si tot nu merge! Du-te ma la service daca tot nu reusesti sa-l faci! Ce e asa greu? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Du-te ma la service daca tot nu reusesti sa-l faci! Ce e asa greu? Bafta! da..ce sa zic,usor pentru voi de zis,ca aveti mecanici.la mine in oras mecanicul iti spune"pai incercam sa reglam si vedem ce are".asta in cazurile bune.pentru necunoscuti : "lasa'l aici ca ma uit cand am timp" si dupa ce schimba tot ce are omu bun si el defect,ii spune ca nu se poate sau de astea..daca ar fi vreun mecanic bun nu l'as duce?da asta e... multumesc pt sfat..si e greu,chiar aproape imposibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 da..ce sa zic,usor pentru voi de zis,ca aveti mecanici.la mine in oras mecanicul iti spune"pai incercam sa reglam si vedem ce are".asta in cazurile bune.pentru necunoscuti : "lasa'l aici ca ma uit cand am timp" si dupa ce schimba tot ce are omu bun si el defect,ii spune ca nu se poate sau de astea..daca ar fi vreun mecanic bun nu l'as duce?da asta e...multumesc pt sfat..si e greu,chiar aproape imposibil. nasol...daca erai mai aproape de calarasi veneam eu cu un adevarat mecanic pe scutere...srry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.