Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

azi am fost cu varul meu sa isi achizioneze un kymco de 50cm3.intrebare: are cineva vreun cdi pt el?a doua problema ar fi chestia aia in care intra mai multe sufe nu stiu cum se numeste dar am inteles ca trebuie schimbata ca nu sta sufele alea cum trebuie acolo.ms :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine dimineata ma duc sa imi iau filtru de aer...sa imi iau unul sport??Am pornit scuterul fara filtru de aer si am auzit ca trebuia sa se innece si sa moara motorul.Dar mergea mai bine decat cu filtru.Am vazut unde sunt cele 2 suruburi de reglare de la carburator,acum va rog explicati-mi cum sa il reglez...daca desfac surubul intra mai multa benzina/aer???Si in functie de ce il reglez,tot misc suruburile pana are putere mai mare si merge mai uniform?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate suba un prezon pe galerie?(de unde iese din motor)..i sa rupt unu`i prieten de`al meu..

nu se va topi?..sau mai stiu eu ce se poate intampla?

 

hai ma ..nici unu?

nu se poate suda un prezon pe galerie(de unde iese din motor..acolo unde vine toba pe cilindru)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate suba un prezon pe galerie?(de unde iese din motor)..i sa rupt unu`i prieten de`al meu..

nu se va topi?..sau mai stiu eu ce se poate intampla?

 

hai ma ..nici unu?

nu se poate suda un prezon pe galerie(de unde iese din motor..acolo unde vine toba pe cilindru)

daca poti sa-l sudezi nu se topeste stai linistit,temperatura pe cilindru nu este chiar asa mare,in jur de 100 grade...problema este ca trebuie sudat de un sudor priceput , sa nu lase galme umflaturi etc ca nu mai poti prinde evacuarea bine,nu va etansa si va urla ca naiba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca poti sa-l sudezi nu se topeste stai linistit,temperatura pe cilindru nu este chiar asa mare,in jur de 100 grade...problema este ca trebuie sudat de un sudor priceput , sa nu lase galme umflaturi etc ca nu mai poti prinde evacuarea bine,nu va etansa si va urla ca naiba....

vreau sa`l sudez cateva puncte pe cilindru si pe gatu ala unde vine toba..sa prind biner prezonu..

daca va lasa urma am sa`i dau cu flexu..sa polizeze si scap!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, nu se potrivesc...de scartait nu o sa scapi, si mie imi scartaie, si la masini scartaie (la prima franare dintr-un ciclu, nu dintr-o zi :(). Iti recomand ferodo, te duci la reprezentanta, spui modelul scuterului, anul si iti dau placutele. Nu sunt nici scumpe, pe ale mele am dat vreo 30 lei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cunosc termenii dar incerc sa fiu explicit.Ambielaj - la ce se refera ?Ma intereseaza daca stie cineva de unde pot achizitiona setul de rulmenti de la transmisie roata spate.Am postat la un moment dat un topic referitor la faptul ca se incalzete roata spate si nu este de la ferodou (pe o distanta de 2km se incalzeste.poate fi si de la toba?)Am gasit intr-un manual de service referire la rulmenti si rulmentul de pe axul de roata (cel care se vede cand dai roata jos) este oarecum special ,are o toleranta de canal interior de pana la 2mm pe orizontala si ma tem ca nu cumva sa fi fost schimbat si sa fie pus un rulment obisnuit(daca strang roata f.tare nu mai are inertie de loc aproape la o antrenare cu mana).stiti alta cauza?????

Am patit der cateva ori ca dupa ce ajunge la 40-45km/h sa se inece ca si cand nu ar avea benzina.Ce ar putea fi?

Poate fi de la apa dupa spalare. Am observat ca se ineaca efectiv daca sta la soare .Sa se mareasca presiunea din rezervor zi crescand presiune scapa benzina in carburator si il ineaca, asta la pornire (cand am rezervorul full)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci...ambielajul e arborele cotit, cel care transforma miscarea rectilinie in miscare ciclica. N-are treaba cu ce zici tu...nu stiu cum la ta tine, dar la mine nu exista rulment la roata spate. Roata vine prinsa FIX pe axul cutiei de viteze(cutia cu pinioane na), acolo sunt rulmenti dar cam greu cu umblatul acolo. In ceea ce priveste inecatul, nu e reglat bine carburatorul. Tine-l pe cric, tureaza-l pana punctul la care se ineaca si regleaza-l acolo pana nu se mai opreste. Ceea ce zici cu rezervorul, nu are cum, deoarece carburatorul functioneaza prin vaccum, doar atunci cand se roteste motorul. Si da, e logic sa porneasca greu dupa ce il ti in soare, se evapora benzina dupa conducte si pana ajunge alta in carburator dureaza. Tine-l la umbra ca nu e mare sacrificiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, nu se potrivesc...de scartait nu o sa scapi, si mie imi scartaie, si la masini scartaie (la prima franare dintr-un ciclu, nu dintr-o zi :)). Iti recomand ferodo, te duci la reprezentanta, spui modelul scuterului, anul si iti dau placutele. Nu sunt nici scumpe, pe ale mele am dat vreo 30 lei :moto:

 

Mie imi scartaie permanent. N-am auzit la nici un alt scuter sa faca asa :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci...ambielajul e arborele cotit, cel care transforma miscarea rectilinie in miscare ciclica. N-are treaba cu ce zici tu...nu stiu cum la ta tine, dar la mine nu exista rulment la roata spate. Roata vine prinsa FIX pe axul cutiei de viteze(cutia cu pinioane na), acolo sunt rulmenti dar cam greu cu umblatul acolo. In ceea ce priveste inecatul, nu e reglat bine carburatorul. Tine-l pe cric, tureaza-l pana punctul la care se ineaca si regleaza-l acolo pana nu se mai opreste. Ceea ce zici cu rezervorul, nu are cum, deoarece carburatorul functioneaza prin vaccum, doar atunci cand se roteste motorul. Si da, e logic sa porneasca greu dupa ce il ti in soare, se evapora benzina dupa conducte si pana ajunge alta in carburator dureaza. Tine-l la umbra ca nu e mare sacrificiu...

Ma refeream(scuze)la rulmentul de pe axul rotii ce face poarte din transmisie si se vede dupa ce dai roata jos.E un se te 4 rulmenti in transmisie si 2 oring din care 2 rulmenti sunt pe ax ,unul in cutia de trans misie si cel de care vorbeam se vede o parte din exterior

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi scartaie permanent. N-am auzit la nici un alt scuter sa faca asa :moto:

Spala bine discul si placutele cu apa simpla si apoi usuca-le :moto:

 

Poti da si cu ulei pe disc sa mearga mai tare :) Glumesc cu uleiul, sa nu faceti asa ceva ca rezultatul e zero frane!

 

 

Bafta! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spala bine discul si placutele cu apa simpla si apoi usuca-le :moto:

 

Poti da si cu ulei pe disc sa mearga mai tare :) Glumesc cu uleiul, sa nu faceti asa ceva ca rezultatul e zero frane!

 

 

Bafta! :(

am o intrebare...

pot sa sudez un prezon de cilindru(pe gatu ala unde vine toba)

vreau mai multe pareri ca nu sunt prea sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva ce dimensiuni are o curea de un baotian de 50 cc ??? stiu ca toate chinezariile au aceasi curea... dar numai tin minte dimensiunile si pe cureaua asta care e vraiste nu se vede :( ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorine vorbeste pe messenger cu id ionutzvasilescu , eu la el am facut comanda de pe louis,face si pe scooter-center...omul este serios...

Thnx o sa`i dau add :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici 680x18mm

ms ms .... acuma cred ca`mi amintesc.. stiu ca e 690- 18- (100% sigur) -30 (?) oricum oare daca o pun pe asta oare merge ??? avand in vedere ca e mai scurta cu 10 mm ???

 

ms ms .... acuma cred ca`mi amintesc.. stiu ca e 690- 18- (100% sigur) -30 (?) oricum oare daca o pun pe asta oare merge ??? avand in vedere ca e mai scurta cu 10 mm ???

 

si as mai avea o problema ... nu gasesc garnituri de motor , ma gandeam sa`mi confectionez eu :( ele din ce sunt facute ??cumva din material d`ala ( cum se face`au pe vremuri garnituri pt butelie ?? ) sincer nu stiu cum se numeste, dar o sa ma interesez ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Materialul se numeste teflon. Sigur ca poti sa faci, doar ca data viitoare cand desfaci motorul va trebui sa confectionezi alte garnituri intrucat se distruge/rupe.

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi m`am interesat, deci la chiuloasa are o tabla "speciala" sau tabla din cupru si intre cilindru si "ambielaj" ( spuneti`mi cum se numeste "motoru" ala unde este arborele si alte chestii) are garnitura din aia cum gasesti la butelii sau la alte instalatii :( si da normal ca imi confectionez garnituri noi ..de aia am si intrebat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...