yanu Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 scuze pt dublu post da vad ca nu rasp nimeni.am si eu o aprila sr50 street noua si mie mi se pare ca,consuma cam mult.am facut cu el 350 de km si un plin ma tine cam 100-130 km e normal asta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 scuze pt dublu post da vad ca nu rasp nimeni.am si eu o aprila sr50 street noua si mie mi se pare ca,consuma cam mult.am facut cu el 350 de km si un plin ma tine cam 100-130 km e normal asta??? De obicei cu un plin ar trebuii sa faci cam 250 km...eu atata fac... dar avand in vedere ca inca e in rodaj, sa zicem ca e normal...in rodaj mananca mai mult. ............................................................................................................ Acum intrebarea mea. Zgarieturile din carena atasata in poza...pot fi reparate astfel incat sa nu se observe nimic??? Poate da cineva niste detalii va rog? Exista materiale expre pentru plastic, cu care sa chituiesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmrcosti Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 tmrcosti, ai nevoie de alta aprindere, nelimitata. unde gasesc aprindere nelimitata si pe la ce pret e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Tmrcosti, uleiul se schimba la 1000 km, se goleste prin desfacerea unui surub sub motor si se umple pe la joja.Benzina pui de 95, ca mai mult nu are nevoie (efix 95 si putin aditiv de curatat sistemul de alimentare facminuni la mine). victor, nici uleiul nu l-a schimbat in 6000 de km? ca e grav. cum adik uleiul se schimba la 1000 km ?? la un 4t ?? hai frate de unde o scoti ... zici de parca avem scutere de motogp .... nu`mi spune ca asa faci tu ... la 1000 km faci schimbu de ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlaaad Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 De obicei cu un plin ar trebuii sa faci cam 250 km...eu atata fac...dar avand in vedere ca inca e in rodaj, sa zicem ca e normal...in rodaj mananca mai mult. ............................................................................................................ Acum intrebarea mea. Zgarieturile din carena atasata in poza...pot fi reparate astfel incat sa nu se observe nimic??? Poate da cineva niste detalii va rog? Exista materiale expre pentru plastic, cu care sa chituiesc? se rezolva usor ...daca sti un vopsitor bun il slefuieste bine dupa care kit slefuit dinou dupa care spritchit, vopsea(ce culoare vrei tu) si la sfarsit un lac protector... ce ii urat ....ii ca ti-ai pierdut stikerele cu aprilia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Daca dau cu vopsea negru mat isi mai are rol lacu???ajuta mult lacu la protectie? si ce e ala spritchit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlaaad Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 spritchitul se da dupa ce o pus chitu si o slefuit bine ... spritchitu are rol sa astupe toti porii ca sa iese fina la atingere ... lacul protejeaza impotriva zgarieturilor ... fara lac ...la cea mai mica atingere cu un fermoar de fier sau stiu io cu o papucul cu obiecte mai dure ... o sa se zgarie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Aha. Ms mult de informatii...acuma urmeaza sa ma apuc de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlaaad Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Aha. Ms mult de informatii...acuma urmeaza sa ma apuc de treaba. spor la treaba ! sa ne pui poze cand gati ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Uleiul a fost înlocuit la reviziile periodice. Acum urmează să-l înlocuiesc din nou. @haste, am citit Âşi eu în cartea tehnică Âşi întradevăr, aÂşa scrie. Se înlocuieÂşte între 1000 Âşi 2500km, mai devreme sau mai târziu în funcție de cât de intens e folosit scuterul. Probabil nu-i bai dacă depăÂşeÂşti însă nu exagerat. @don' juan, deÂşi sunt nou pe aici, îmi permit să-ți dau o sugestie. Încearcă înainte de a-l vopsi să mergi la cineva care să copieze sticker-ele Âşi să facă altele la comandă. Nu Âştiu unde poți face asta însă cred că se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 (editat) Uleiul a fost înlocuit la reviziile periodice. Acum urmează să-l înlocuiesc din nou. @haste, am citit Âşi eu în cartea tehnică Âşi întradevăr, aÂşa scrie. Se înlocuieÂşte între 1000 Âşi 2500km, mai devreme sau mai târziu în funcție de cât de intens e folosit scuterul. Probabil nu-i bai dacă depăÂşeÂşti însă nu exagerat. @don' juan, deÂşi sunt nou pe aici, îmi permit să-ți dau o sugestie. Încearcă înainte de a-l vopsi să mergi la cineva care să copieze sticker-ele Âşi să facă altele la comandă. Nu Âştiu unde poți face asta însă cred că se poate. 1) Daca bagi ulei full syntetic, de calitate, poti sa il schimbi si la 5000 km fara probleme.Numai primii 2000 km tre sa schimbi uleiu din 1000 in 1000 din cauza rodajului(piliturii). 2) Stickere am de unde sa imi cumpar super faine... o sa revin cu poze dupa ce il fac. Sper sa il fac astfel incat sa arate ca si nou. .................................................. PS: Nu dati scuterele la nimeni! Va spun caci acuma e a 2ua oara in aceasta luna cand din bunatatea sufletului meu dau scuterul sa mearga o tura...si mi-l aduce inapoi facut praf si el cu dintii in batista, si oasele zdrobite. Acesta care la terfelit scuteru pe jos acuma a doua oara, are un damage corporat foarte nasol...rupturi, zdrobituri, cosuturi... De data asta zic cu mana pa inima ca m-am invatat minte. Nici varumiu nu s-a mai suii pe scuteru meu. Eu si atat. Acesta de al doilea s-a oprit cu capu la 1 metru de un cap de pod...putea muri naibii si il aveam pe constiinta toata viata Ce lume cruda!... Si inca o data aveti grija in trafic caci altfel o sa fiti macelariti de vii. Si o sa simtiti cum intestinele sunt smulse din voi,fara a putea face nimic. Ingrozitiva putin si bagati la cap, caci vorbesc din vazute nu din auzite. Uite aici o filmare, fara nici o trucare. O pura realitate! http://www.youtube.com/watch?v=R2-VPqNlPn4...feature=related . Editat Mai 18, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s0rinel Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 sorine vorbeste pe messenger cu id ionutzvasilescu , eu la el am facut comanda de pe louis,face si pe scooter-center...omul este serios... mah dar asta mai intra pe mess ? nu a intrat pana acu :-| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Uleiul a fost înlocuit la reviziile periodice. Acum urmează să-l înlocuiesc din nou. @haste, am citit Âşi eu în cartea tehnică Âşi întradevăr, aÂşa scrie. Se înlocuieÂşte între 1000 Âşi 2500km, mai devreme sau mai târziu în funcție de cât de intens e folosit scuterul. Probabil nu-i bai dacă depăÂşeÂşti însă nu exagerat. @don' juan, deÂşi sunt nou pe aici, îmi permit să-ți dau o sugestie. Încearcă înainte de a-l vopsi să mergi la cineva care să copieze sticker-ele Âşi să facă altele la comandă. Nu Âştiu unde poți face asta însă cred că se poate. sincer nu m`am uitat la posturile anterioare postului lu` enstein si nu prea am inteles cu 1000km schimbu de ulei ... la rodaj da .. dupa 1000 de km se schimba ... dar dupa ce treci de rodaj uleul se schimb pe la 4-5k km sau poate chiar mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario_b Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Atentie mare la ce ulei ulei folositi ptr 2T, eu m-am ars rau de tot! Am luat un ulei de la Petrom ptr 2T si era ca ala ptr 4T, insa nu am dat importanta, l-am pus in rezervor si a mai mers motorul pana s-a consumat uleiul vechi, apoi n-a mai pornit deloc! Deja imi faceam planuri de segmentare ca nu stiam din ce cauza nu mai porneste, dar din disperare am scos uleiul din rezervor, am spalat tot si am pus un ulei nou, luat de la MOL( ulei rosu ptr 2T, aprox. 20 lei/litru) si a pornit motorul foarte usor! Pe langa asta, a scos un fum naspa la prima pornire, probabil a ars marmelada aia de ulei de la Petrom, acum nu mai scoate fum aproape deloc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 eu pun numai Motul semisintetic si motoru merge "ca uns" de peste 7000 km ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Atentie mare la ce ulei ulei folositi ptr 2T, eu m-am ars rau de tot! Am luat un ulei de la Petrom ptr 2T si era ca ala ptr 4T, insa nu am dat importanta, l-am pus in rezervor si a mai mers motorul pana s-a consumat uleiul vechi, apoi n-a mai pornit deloc!Deja imi faceam planuri de segmentare ca nu stiam din ce cauza nu mai porneste, dar din disperare am scos uleiul din rezervor, am spalat tot si am pus un ulei nou, luat de la MOL( ulei rosu ptr 2T, aprox. 20 lei/litru) si a pornit motorul foarte usor! Pe langa asta, a scos un fum naspa la prima pornire, probabil a ars marmelada aia de ulei de la Petrom, acum nu mai scoate fum aproape deloc! Am patit si eu asa o data ca am incurcat uleiurile in graba... Eu foloseam numai ulei full syntetic bixxol si scuterul mere ca uns de peste 9000 km. Acuma am trecut pe ulei full syntetic REPSOL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 de ce cand motoru ii incalzit nu mai trage? cand urc dealurile simte tare motoru si acu coboara mult acu si cand prind o vale mica se simte cum se accelereaza si urca acu cu vreo 15km/h. Cand ii rece are vlaga...merge bine...cand ii incalzit merge ca dreaq..si bate motoru la relanti si la turatii mici... .setu` ii varza nu? motoru are 18000 km facuti reali(are bord digital) Ieri am urcat cu 20km/h un deal de un km.(cu 2 pe el) cu acelasi scuteru urcam 40 45 cu 2 pe el si pe drum drept mergea 65 70 cu 2. PS.La cati km se schimba setu la motor 2T? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 V clicul are motor ca al meu, deci FARA FILTRU DE ULEI! Daca-l tii 5000 km, se umble baia de sloboz si omori motorul. Uleiul se schimba la 1000 km. Si atunci au scris in cartea lui ca se shimba la 5000 km? De prosti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Don jeane, nu mai abera pe teme de motoare in 4 timpi. V clicul are motor ca al meu, deci FARA FILTRU DE ULEI! Daca-l tii 5000 km, se umble baia de sloboz si omori motorul. Uleiul se schimba la 1000 km. Indiferent ce pui in loc. Dar la orice motor e mai bun un ulei ieftin dar proaspat si curat, decat unul scump dar plin de depuneri. Eu nu vorbesc din auzite. nu cred ca aberez, dar oricum nu detin motor in 4t sa zic cu certitudine... Un preten de al meu cu un aprilia de 150cc schimba uleiu o data la 5000 km. si are scuterul acum 43000 km si el il are de la 21000. SI merge ca uns. Nici o data nu a avut probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 de ce cand motoru ii incalzit nu mai trage? cand urc dealurile simte tare motoru si acu coboara mult acu si cand prind o vale mica se simte cum se accelereaza si urca acu cu vreo 15km/h. Cand ii rece are vlaga...merge bine...cand ii incalzit merge ca dreaq..si bate motoru la relanti si la turatii mici... .setu` ii varza nu? motoru are 18000 km facuti reali(are bord digital) Ieri am urcat cu 20km/h un deal de un km.(cu 2 pe el) cu acelasi scuteru urcam 40 45 cu 2 pe el si pe drum drept mergea 65 70 cu 2. PS.La cati km se schimba setu la motor 2T? mai ai o sansa: incearca sa schimbi bujia si sa pui una de calitate de ex ngk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 (editat) mai ai o sansa: incearca sa schimbi bujia si sa pui una de calitate de ex ngk NGK am..am schimbat anu trecut...am facut cu ea 1000km.. Editat Mai 19, 2008 de ro_3x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Alooooooooo, domnu' ala e aprilia! Eu vorbesc de scutere facute in china, fara filtru de ulei, aprilia ala in schimb are asa ceva si o baie de ulei mult mai mare. Asa are un coleg are un Audi la care schimba uleiul la 30 000 km daca e sa comparam mere cu ananasi. Clodius, schimba tu uleiul dupa 5000 km sa vezi ce pamant obtii in capacul culbutorilor. Vedeti sigla peugeot pe el si cadeti pe spate ca o sa tina 5 miliarde de km. Motorul e facut in aceiasi fabrica cu a JMstarului meu (sunt vreo 2 prin China) din exact aceleasi materiale si cu aceleasi tolerante. Repet, uleiul in sine inca unge, insa e plin de depuneri (aka e negru rau). Daca esti masochist, il scoti, il filtrezi si-l pui la loc. Eu zic ca mai bine il schimbi, te costa maxim 10 lei uleiul pentru un schimb de 650 ml. Uleiu la masina e recomandat sa il schimbi la 10000 km. Asa ca domnului cu Audi zii sa nu marga cu el 30k caci i pacat de masina... Iar despre chinezesti... ce sa zic, si daca le pui ulei o data la 100 km tot atata o sa te tina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 (editat) einstein ... scuterele chinezesti au o sita la busonu de scurge a uleiului .... se poate pune acolo o bucata de ciorap sau un filtru ceva de hartie sau ceva.. si nu o sa mai ai nici un fel de probleme .. in fine ..oricum la 1000km sa schimbi uleiul este o aberatie .... mai bine mergi cu bicicleta decat sa dai bani astia pe ulei sau iti iei un 2t si iesi in castig si acuma revin la problema mea...... de unde pot gasii si eu membrana aia vacumatica din carburator ??? ca nu gasesc.. am intrebat la euroscooter si cica se vinde cu tot cu carb.... 230 lei ... deci .... ma ajuta cineva plz plz ?? Editat Mai 19, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 de ce cand motoru ii incalzit nu mai trage? cand urc dealurile simte tare motoru si acu coboara mult acu si cand prind o vale mica se simte cum se accelereaza si urca acu cu vreo 15km/h. Cand ii rece are vlaga...merge bine...cand ii incalzit merge ca dreaq..si bate motoru la relanti si la turatii mici... .setu` ii varza nu? motoru are 18000 km facuti reali(are bord digital) Ieri am urcat cu 20km/h un deal de un km.(cu 2 pe el) cu acelasi scuteru urcam 40 45 cu 2 pe el si pe drum drept mergea 65 70 cu 2. PS.La cati km se schimba setu la motor 2T? sa`mi raspunda si mie cineva la problema mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 sa`mi raspunda si mie cineva la problema mea! probabil ti gata setu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.