cosx25 Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Am o problema (cred), cand era mai nou scuterul pornea mai usor nu trebuia sa ii mai dau gas, acum nu imi porneste daca nu dau gas si chiar dupa ce porneste trebuie sa mai dau gas ca se opreste, asta se intampla daca opresc motorul un timp si vreau sa il pornesc din nou. E carburatorul infundat sau asa trebuie sa fie cand se mai invecheste, sau shocul e pe duca ? Am folosit niste aditivi de curatat carburatorul marca valvoline, e bun oare asa ceva ptr scuter, da randamente ? Si daca ar trebui sa curat carburatorul ce trebuie sa il fac sa suflu prin jigloare atat ? Dar nu prea am curajul sa-l desfac, in 2T am mai desfacut chiar si motor dar in 4T e mai complicat si e si scuterul cam firav, adica chinezesc Si a inceput sa tremure putin la plecare de pe loc, cine e mai devina, uleiul are 1500 km. ar trebui sa-l schimb nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 1) schimba uleiul, ca e ieftinsi nu ar trebui sa stea peste 1000 km2) mareste ralantiul o idee, darnu cat sa se invarta roata spate cu el pe cavalet. Reglajul il faci la cald. Relanteul este mare nu prea mare, nu se invarte roata, daca il las mai mic nu mai porneste de la buton nici cu gas dat maxim, o sa mai incerc cu relanteul, dar daca nu se invarte roata nu e problema, poate sa fie mare nu dar numai roata sa nu se invarta ? Eu cand lam cumparat avea relanteul mare de tot nici nu putem sa il tin asa bine pe loc. Uleiul il schimb zilele astea dar nu e murdat nu e negru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Salutare! Detin un Aprilia Scarabeo 50 cc 4t din 2007 si am facut cu el 5300 km. Cand l-am achizitionat avea doar 400 km efectuati. Acum problema: nu mai vrea sa porneasca. Adica invarte electromotorul, vrea s-o ia dar numai nu poate. Am dat jos bujia si am curata-o, am verificat si scanteia e excelenta dar partea proasta e cred ca nu se alimenteza ca nu era uda asa cum ar trebui sa fie cel putin la pornire din conostintele mele. benzina din rezervor in carburator curge ca ama verificat deci toata problema e din carburator. Am dat si carburatorul jos, am suflat jicloarele cu toate ca nu erau infundate, pompa de spritz functioneza f bine la fel si cuiul de dizaj, garnitura de caucuic de la cuiul de dozaj e in perfecta stare adica nu e deteriorata la fel si plutitorul si cuiul ponto. Am ansamblat carburatorul si am montat bateria asa de proba si pana la urma a pornit. L-am incalzit pe cricul central si apoi l-am accelerat. La turatii mari scoate mult fum negru, ma gandesc ca are ulei in carter de aceea. Setul e perfect, compresia e f buna deci nu asta e cauza. Nu e normal sa scoata fum negru cred. Dar nu asta ar fi principala problema, am vazut ca a pornit in final am reasamblat totul si cand dau din nou sa-l pornesc tot ca la inceput facea. Am umblat si am mai strans si am slabit surubul de aer de la carburator dar nici o imbunatatire. Nu vrea sa mai porneasca acum trebuie sa-l desfac din nou sa vad ce pot face. Poate o fi benzina o problema ca am pus de la petron fara pb 95. Poate are apa sau e stiu ca am am cam epuizat posibilitatiel. Veniti cu o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avorim Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Relanteul este mare nu prea mare, nu se invarte roata, daca il las mai mic nu mai porneste de la buton nici cu gas dat maxim, o sa mai incerc cu relanteul, dar daca nu se invarte roata nu e problema, poate sa fie mare nu dar numai roata sa nu se invarta ? Eu cand lam cumparat avea relanteul mare de tot nici nu putem sa il tin asa bine pe loc. Uleiul il schimb zilele astea dar nu e murdat nu e negru. cred ca ar trebui sa verifici si bujia, e posibil sa nu-ti mai dea scanteie cum trebuie Salutare! Detin un Aprilia Scarabeo 50 cc 4t din 2007 si am facut cu el 5300 km. Cand l-am achizitionat avea doar 400 km efectuati. Acum problema: nu mai vrea sa porneasca. Adica invarte electromotorul, vrea s-o ia dar numai nu poate. Am dat jos bujia si am curata-o, am verificat si scanteia e excelenta dar partea proasta e cred ca nu se alimenteza ca nu era uda asa cum ar trebui sa fie cel putin la pornire din conostintele mele. benzina din rezervor in carburator curge ca ama verificat deci toata problema e din carburator. Am dat si carburatorul jos, am suflat jicloarele cu toate ca nu erau infundate, pompa de spritz functioneza f bine la fel si cuiul de dizaj, garnitura de caucuic de la cuiul de dozaj e in perfecta stare adica nu e deteriorata la fel si plutitorul si cuiul ponto. Am ansamblat carburatorul si am montat bateria asa de proba si pana la urma a pornit. L-am incalzit pe cricul central si apoi l-am accelerat. La turatii mari scoate mult fum negru, ma gandesc ca are ulei in carter de aceea. Setul e perfect, compresia e f buna deci nu asta e cauza. Nu e normal sa scoata fum negru cred. Dar nu asta ar fi principala problema, am vazut ca a pornit in final am reasamblat totul si cand dau din nou sa-l pornesc tot ca la inceput facea. Am umblat si am mai strans si am slabit surubul de aer de la carburator dar nici o imbunatatire. Nu vrea sa mai porneasca acum trebuie sa-l desfac din nou sa vad ce pot face. Poate o fi benzina o problema ca am pus de la petron fara pb 95. Poate are apa sau e stiu ca am am cam epuizat posibilitatiel. Veniti cu o idee verifica filtrul de benzina si mai ales filtrul de aer. Nu mai umbla la el, scoate-i de tot filtrul de aer si vezi daca porneste. Daca porneste e clar ca trebuie schimbat filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Nu filtrul de aer e problema e curat si am incercat si fara filtru de aer. Filtru de benzina nu am pe traseul furtunului care duce de la rezervor la carburator ci doar in rezervor este un asa zis filtru pe unde intra benzina in furtunul care duce la carburator. Si nu are cum sa fie fitrul de benzina atata timp cat imi curge benzina suficienta. Poate imi dati un sfat cei cu scutere in 4 timpi care au mai patit ceva asemanator si au rezolvat problema. Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sapte62 Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Fum alb-garnitura de chiulasa(la racire pe apa)...Fum albastru-consuma ulei....FUM NEGRU-amestec bogat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Fum alb-garnitura de chiulasa(la racire pe apa)...Fum albastru-consuma ulei....FUM NEGRU-amestec bogat Da stiam ca fumul negru apare atunci cand amestecul e prea bogat. Main jet din carburator e de 7,5 pentru un motor in 4 timpi de 49,9 cc. Cred ca nu apuca sa arda iar daca mai dau drumul la aer porneste f greu si se incalzeste f tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Scarbel, dar garantie nu mai are? Ca e relativ nou! Nu are garantie ca e adus din Italia si eu l-am achizitionat de la cineva din Focsani. Eu sunt din Botosani si am mai fost eu cu scuterul vechi pe la diferiti asa zisi mecanici dar mai mare paguba mi-au facut.Asa ca mai bine incerc eu sa-l fac decat sa mai aud pareri si pareri si sa-l desfac unde nu trebuie si sa se strice sau sa se deregleze altceva. L-as duce eu la Bucuresti la dealerul Aprilia dar curierul ma costa mai mult decat face scuterul si asa pe el nu ma incumet ca-s 500 km si nu se stie ce se mai poate intampla. Asa ca deocamdata nu am de ales decat sa incers sa-l repar singur decat sa dau o caruta de bani si tot sa nu mi-l repare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VipCristian Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Stie cineva de unde pot face rost de carteru motorului sau bratul oscilant.. se vede in poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0426 Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Servus! Poate sa ma ajute cineva cu informatia de unde as putea sa achizitionez un contact pentru un scuter Malaguti F15? Mentionez ca scuterul este proprietatea mea, cu acte, inmatriculat! S-a incercat un furt, in urma caruia s-a fortat contactul de pornire! Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Stie cineva de unde pot face rost de carteru motorului sau bratul oscilant.. se vede in poze. din ce cauza este asa de spart?ai mers cu scuterul peste mine anti-persoana? lasand gluma la o parte eu am vazut cartere pt motoare in 2t pe site-uri de afara,dar cu tot cu motor, transmisie, tot...si era destul de scump...doar sa gasesti ceva la mana a doua creca mai renteaza...daca o renta,depinde cat cere... uite aici ce cauti tu,la pret....european : http://www.sip-scootershop.com/pages/index...s%2Fdetails.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Portocala Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 am si eu o problema cu scuteru meu(este chinezesc) : nu mai trage motoru si se aude ca si cum ar hurui ceva din toba sau din zona tobei. am pus aici un filmulet de 30 de sec sa vedeti cum se aude : http://www.filebox.ro/download.php?key=1a9...7c406aa5dc6475b ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MateiNucleoN Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 buna .. am un aprilia sr 50 ...problema este ca nu imi trage ... daca ii dau 1/3 gaz se tureaza si trage incet dar dupa vreo 2 secunde nu mai trage ... daca ii dau 3/3 gaz se tureaza si dupa aceea scade brusc turatia si nu imi mai trage ... i-am schimbat filtrul de aer ... oare sa nu fie compatibil sau ce sa ii fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Daca pun un ulei mai subtire la un scuter 4T e ceva grav ? In carte scrie 15W40 dar nu gasesc asa ceva, am gasit doar 15W50 full sintetic dar f scump. Eu am bagat 10W40 sintetic (repsol moto sintetico 10W40), are ceva daca merg cu acest ulei pe caldura asta? Nu merg tare max 50-60 si nu tin incontinu, vad ca motorul merge bine prinde viteza mai repede decand am pus uleiul asta. Sa-l schimb sau raman cu el, sa pun mineral 15W50 tot repsol (nu am mai gasit deocamdata). Uleiul asta 10W40 sintetic asa e el subtire, dar la temperaturi f mari cum o mai fi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) Ok. Mersi pentru raspuns Eu mai am asa zisi priteni care tot ma sacae Si inca ceva, problema aia care o am cu pornitul la buton, ma poate ajuta cineva, sa stiu daca e de la baterie? Imi porneste de cateva ori si din ce in ce porneste si mai greu pana cand abia invarte motorul pana la urma nu mai cupleaza nici bendixul. O fi de la baterie dar cateodata merge bine il pornesc si dimineata cateodata, daca sta un timp mai mult in soare nu mai vrea iara de nici un fel. Cateodata cand merg cu el si il opresc iara nu mai merge pornit de la buton, cateodata o ia dar cateodata nu. O fi electromotorul, are un scurt in instalatie care consuma bateria, eu odata am atins firele de la baterie sa vad daca are curent (am vrut sa fac ceva) si eu zic sa nu fie de la treaba aia ca cam de atunci mi se pare ca e problema. In garantie nu cred ca mai e nici bateria ca nu am fost la revizie. Sa ma duc totusi la ei la servis sau sa cumpar o baterie buna, si de care ar fi buna, daca e de la baterie. Bateria care o am e a lui originala e de 5.7 amperi si nu e cu acid e cu gel cred. Scuzatima ptr asa mult scris si daca ati inteles ceva. PS are care vre-un id de mes care pot sa vorbesc mai detaliat si mai bine cu probleme legate de scuter ? Editat August 17, 2008 de cosx25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) Deci porneste greu la cald? Nu cred sa fie de vina bateria, ci mai degraba alimentarea, posibil sa faca vapourlock in carburator. Parca te si vad ca folosesti benzina de 99 sau 100 in loc de 95. Daca e asa, treci la Efix si se rezolva. Cand nu porneste, claxonul se aude ok , tare, sau mai adormit? farul lumineaza? Asta ca sa vedem daca scade tensiunea pe baterie. P.S. Eu unul nu dau consultatii pe mess, numai pe aici. Nu cred ca e de la alimentare ca la pedala o ia din prima daca nu e inecat motorul (daca dau de maneta de acceleratie in timp ce pornesc motorul de la buton si nu o ia) se aude ca cum nu ar avea putere sa invarta motorul e infranat parca blocat cateodata (dar rar) isi mai da drumul mai repede si porneste dar rar. Benzina pun numai 95 si numai de la petrom omv sau o benzinarie de calitate, eu numai de la petrom caut si mai pun si aditivi cateodata pentru curatarea carburatorului de la valvoline. Pe mine ma prins o ploaie foarte mare care batea din toate partile si cred ca a intrat apa peste tot ca si acum imi scartie pe la inchieturi, o fi de la aia ? Nu am dus scuterul la spalatorie auto deocamdata. Editat August 17, 2008 de cosx25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 sal am un aerox 100 asa lam luat din fabrica cu 101cc nu atinge mai mult de 80 dc unde sa fie limitat id meu de mess ion28_ung este din 2000 are racirea pe aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 sal am un aerox 100 asa lam luat din fabrica cu 101cc nu atinge mai mult de 80 dc unde sa fie limitat id meu de mess ion28_ung este din 2000 are racirea pe aer Daca e de 100 cmc din fabrica nu are voie sa fie limitat din cate stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 salutare, am o cunostinta cu un scooter peugeot de 49 cmc din 1997. cica pana acum mergea super, prindea peste 80(pe bord(cica)) dar nu mai vrea, s-a lenevit motorul si nu mai trage nu mai merge cum trebe. eu am zis ca e prb de depuneri de calamina sau ma rog. dar nu ma pricep la motoare 2T si scootere. ceva ajutor. PS daca stie cineva unde se repara scootere in cluj la preturi rezonabile fara sa tepuiasca una doua au cerut 300euro pe ceva lucrare fantoma, cand am intrebat ce se face la el, ba se schimba piston, ba motor ba nu se stie. laso-n amar de treaba ca nici chiar asa dobitoc nu is. mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Portocala Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 salutare, am o cunostinta cu un scooter peugeot de 49 cmc din 1997. cica pana acum mergea super, prindea peste 80(pe bord(cica)) dar nu mai vrea, s-a lenevit motorul si nu mai trage nu mai merge cum trebe. eu am zis ca e prb de depuneri de calamina sau ma rog. dar nu ma pricep la motoare 2T si scootere. ceva ajutor. PS daca stie cineva unde se repara scootere in cluj la preturi rezonabile fara sa tepuiasca una doua au cerut 300euro pe ceva lucrare fantoma, cand am intrebat ce se face la el, ba se schimba piston, ba motor ba nu se stie. laso-n amar de treaba ca nici chiar asa dobitoc nu is. mersi mult poate trebuie segmentat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 poate trebuie segmentat mersi pt raspuns ok, sa zicem ca este o varianta, cam la ce pret se poate astepta sa nu fie jaf curat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 o segmentare nu tre sa fie mai mult de 150 ron...acum,nu vreau sa fiu carcotas,dar....de ce nu faceti voi segmentarea ca motorul 2t este cel mai simplu posibil,si lucrati cu grija si atentie,schimbati si garnitura de chiulasa si bujia si creca iese o treaba mai buna decat daca il dai la nush ce mecanic care va lucra cu scarba si contracronometru la el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 o segmentare nu tre sa fie mai mult de 150 ron...acum,nu vreau sa fiu carcotas,dar....de ce nu faceti voi segmentarea ca motorul 2t este cel mai simplu posibil,si lucrati cu grija si atentie,schimbati si garnitura de chiulasa si bujia si creca iese o treaba mai buna decat daca il dai la nush ce mecanic care va lucra cu scarba si contracronometru la el.... 150 RON ? de unde frate atata ? Segmentii sunt 30 .. hai sa punem 40 max Si mecanicu cat sa ia ? 1 MIL ? Eu am fost odata la unu si l-am intrebat cat costa "manopera" si a zis ca ... mna ... ia si el acolo 300 - 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 150 RON ?de unde frate atata ? Segmentii sunt 30 .. hai sa punem 40 max Si mecanicu cat sa ia ? 1 MIL ? Eu am fost odata la unu si l-am intrebat cat costa "manopera" si a zis ca ... mna ... ia si el acolo 300 - 400 pai da dar ca sa faci treaba buna trebuie inlocuiti segmenti si garnitura de chiulasa...eu am dat ca ex cum iau astia prin Ct,omul a cerut un exemplu ca sa stie la ce sa se astepte....si stai linistit ca cei de la service-uri au stilul lor de rotunjire...100 lei segmenti si garnitura,50 lei manopera....acum nush cum este prin alte parti,dar aici la un service din CT asa se cere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 sal am un aerox 100 asa lam luat din fabrica cu 101cc nu atinge mai mult de 80 dc unde sa fie limitat id meu de mess ion28_ung este din 2000 are racirea pe aer as vrea va rog mai multe raspunsuriii la intrebarea mea sa fie rolele sal am un aerox 100 asa lam luat din fabrica cu 101cc nu atinge mai mult de 80 dc unde sa fie limitat id meu de mess ion28_ung este din 2000 are racirea pe aer sa dau si eu mai multe detalii de 1 luna am schimbat piston segmetii role si ambreiaj am lasat rodaj cu 2litri de benzina si am mers pe el incet si dupa catva timp am inceput sai dau viteaza nu mergea decat 80 si acuma tot 80 ce as fie la el repet are 101cc din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.