raptorualb Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 As vrea sa aflu mai multe pareri despre cele doua moto. Kawasaki Vn750 si Kawasaki ZL600 eliminator,in primul rind fiabilitate ,consum ,putere si piese de schimb la cele doua moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Ambele modele,rare pe la noi.Parca simai rar e Eliminatorul.Nu stiu decât un singur posesor de-asa ceva,si pe la reuniuni n-am mai vazut decât inca una... Ca fiabilitate...Hmmm...Pareri impartite...La 55.000 km,am refacut motorul,la VN 750. A fost reparat cu piese s/h,si-acuma,e calat.Depinde si cine-l repara,si cum a fost intretinut.Stiu VN-u din '89,si-arata si merge brici...Piese,se gasesc.Da-i cautare pe ebay,si vezi câte pagini exista,la modelele care te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leandro Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Kawasaki Vn750 motocicleta cu motor foarte bun si destul de puternic 66cai,cadru bun suspensi bune dar piese de schimb rare si in italia cineva a si zis ca consumul e mare (opinii pe care am citit) kawasaki kl 600 motor destul de puternic si asta cu 61cai la fel cardu si suspensii bune/ despre piese n-am cautat dar nici cineva scrie ca nu gaseste in italia/ cosumul si asta e mare din ce am citit, din moto.it opinii sunt foarte similare. motociclete bune si puternice, probabil ai ales pt asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 (editat) Consum si putere....La ambele,consumul e destul de mare.Altfel,n-ar avea cum sa scoata atâtia cp,la o cilindree asa mica,sa zicem.Te uiti la VN 800,ca scoate 54cp... La Vn750,puterea e de 60 cp,sau 68 cp,daca-i varianta americana. Consumul - depinde si de la exemplar la exemplar,in functie de cât de bine e reglat carburatorul,si de cum mergi cu el...Ca la 130 km/h e semnificativ mai mare ca la 110...La Eliminator,din principiu ar trebui sa consume simai mult...Ca doar e cu motor de sport-turing,adica mult mai turat.Cum crezi tu ca un motor de 600 cc,poate sa scoata 120 cp,cum e la CBR,de exemplu?! VN-ul intra pe rosu,la 8500 rotatii.Eliminatorul,cred ca undeva pe la 10-12.000. Acum 5 ani,am decis sa trec la ceva mai mare - aveam Honda VT 500C. Am decis in final,s-aleg între VN750 si Intruder VS800. Acuma,regret ca n-am ales Intruderul... Editat Decembrie 2, 2011 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raptorualb Postat Decembrie 2, 2011 Autor Share Postat Decembrie 2, 2011 Va multumesc pt sfaturile care le-am citit pe forum despre cele doua modele de Kawasaki,cred ca nu se merita achizitionarea a unui exemplar din cele doua modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Acum 5 ani,am decis sa trec la ceva mai mare - aveam Honda VT 500C. Am decis in final,s-aleg între VN750 si Intruder VS800. Acuma,regret ca n-am ales Intruderul... Vezi ca nu numai calutzii,sunt semnificativi...Ia-n socoteala si cuplul. Am mers cu un Intruder (functiona brici),si simteam ca trage de jos,numai din cuplu (desi are mai putzini cp ca Vulcanul).Si chiar daca-s mult mai multe exemplare,sunt scumpe la achizitionare - treaba asta,ar trebui sa-ti dea de gândit...Si gasesti si mult mai usor,diverse accesorii after-market specifice modelului.Am avut noroc c-am luat Vulcanul,cu sissy-bar cu port-bagaj ,comenzi avansate si bara cu proiectoare ...Si ca i-am mai gasit si crash-bar pt. coburi..Cu toate accesoriile si piesele noi,dar cu motorul stricat,nu cred ca pot sa-l dau cu mai mult de 1000 euro.Cred c-o sa-l vând pe bucatzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 (editat) Intrucat imi plac street / cruiserele japoneze a anilor 90 si eu ma uitam la VN ul de 750 placandu-mi atat puterea cat si faptul ca : are jande de aliaj , e pe cardan , are afisaj pt benzina , temp apa , turometru etc si este Kawasaki . Totusi , de la o vreme , insistand pe faptul ca vreau o alta mobra , m-am tot uitat la viroaga de 750 care este apropiata de VN 750 mai putin racirea cu apa , lipsa indicatorului de benzen si cativa cp in minus dar este relativ mai simpla / simpla de intretinut . Dariane eu cred ca ai avut tu nenoroc cu VN ul .. am citit cateva recenzii de pe forumul oficial VN750 si nu e o mobra chiar atat de rea , chiar dimpotriva . Editat Decembrie 2, 2011 de jerycho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Dariane eu cred ca ai avut tu nenoroc cu VN ul .. am citit cateva recenzii de pe forumul oficial VN750 si nu e o mobra chiar atat de rea , chiar dimpotriva . Daca-l vrei,tie ti-l dau asa cum e, cu 900 euro,cu banii-n rate,pe 6 luni...Si,apropo...E-n Constantza,la Andrei...Poti sa te duci sa-l vezi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 il stiu .. nu uita ca impreuna i-am facut dintr-un surub o pedala de frana acum 2 ani la Seawolves bike fest . Daca nu ar fi atat de mult de munca .. mai exact de schimbat la el m-as fi bagat la o treaba ... dar din pacate nu prea mai avem mecanici buni in constanta iar cei care sunt buni cer preturi ridicole , de genul 400 lei pt schimbat un lant de transmisie . Totusi o sa ma mai gandesc la propunerea ta .. dar sa vb si cu SEFA .. ca fara acordul ei e ca si cum as face bungee jumping fara coarda ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Hmmmm...Eu tocmai de-aia l-am dus acolo,la reparat...Ca mi-i l-a laudat @dkid-u' ca-i mecanic foarte bun,si nici nu cere mult...Si sunt si prieteni,si-o sa-i stea pe cap,sa mi-l rezolve. S-ar putea ca "buba" din motor,sa fie ceva minor.Numai accesoriile de pe el,daca le vând la pretz modic,si fac cel putzin 5-600 euro... Vreau sa fac loc pt. Dragstar- ul ala mic....P-orma poate reusesc sa strâng si pt. Drifter....Ala-i peste 5500 euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Hmm Drifter .. interesant .. eu sunt mai mult pe partea cu MeanStreak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Hmm Drifter .. interesant .. eu sunt mai mult pe partea cu MeanStreak Ziceai de Virago de 750 - e simai rarã decât VN750 sau Eliminator. În 3 ani,mi-au venit la reparat,doar 3 sei de Virago de-asta.În schimb am reparat cel putzin 3 sei de VN750,aduse doar de roacheru' Hrubaru.Si mai stiu eu,încã cel putzin 4 VN-uri. Eliminator,stiu doar 2 . MeanStreak-ul e drãgut,da' si costã....Eu,as putea sã mã multzumesc si cu Drifter-ul de 800,da' parcã l-as prefera p-ãla mai mare,cu cardan,indicator de benzinã,cuplu mai mare...Oricum,la cât de mare si greu e,l-as folosi numai la drumuri lungi,gen mers la mare.Pt. oras,o sa folosesc Dragstarul de 250 cc. Desi,anul ãsta,am mers pâna-n Vama Veche,de 2 ori,cu el...Si cu bagaje si cu 2 catzei,pe rezervor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Eu am mers cu Eliminator-ul de 600 si daca iti plac cursele de dragstere asta e motorul pe care-l vrei; super tare la demaraje! Cat despre raritate cred ca il ia la mustata Vn-ul de 750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.