DKW Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 (mentionez ca atunci cand refuza pornirea nu merge nici cu cheia master) Care sunt simptomele, mai exact? Demarorul invarte sau se aude doar un tacanit de la releu? Se stinge bordul cand vrei sa-l pornesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingridana Postat Mai 7, 2017 Autor Share Postat Mai 7, 2017 Atata timp cat ledul imobilizatorului ramane aprins demarorul invarte corect motorul dar el nu porneste.Bordul nu se stinge.Se poate vedea in filmul postat mai sus. Cand ledul rosu se stinge demararea este posibila 100%.Problema nu este influentata nici de temperatura, nici de umiditate, nici de ora, de nimic.Sunt zile cand merge fara probleme dar nu am curajul sa plec undeva ca ma lasa unde l-am oprit.In timpul mersului nu sa oprit niciodata.Ma dispera! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Cauta manualul de service, in el ai procedura de anulare a imobilizarii. Daca porneste cu immo-off are probleme cu bobina de la contact, posibil mufa oxidata sau un fir slabit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingridana Postat Mai 7, 2017 Autor Share Postat Mai 7, 2017 Am manualul de service,n-am gasit in el procedura de Immo of.Daca exista asa ceva asi fi bucuros,Fac cinste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Exista un manual pentru toata seria (125/180/200/250/500) in care gasesti absolut toate detaliile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingridana Postat Mai 7, 2017 Autor Share Postat Mai 7, 2017 Asta e manualul,la pagina 255 am gasit problema dar nu si rezolvarea(engleza mea e deficitara,in scoala am studiat rusa si franceza) » Post actualizat in 07 May 2017 13:33incerc atasarea http://diagramasde.com/diagramas/otros/X9%20500%20Evo%20Workshop%20Manual.pdf » Post actualizat in 10 May 2017 09:21Am strins contactele antenei si de 2 zile nu a facut nici o figura. Doamne ajuta ! » Post actualizat in 17 May 2017 14:57Bucuria a fost scurta.Dupa 10 zile ,azi m-a lasat in drum,dupa 2,5 ore de incercari de a-l porni, pana la urma am reusit. Imi pierd sperantele,nu mai am curaj sa ies din curte cu el. Multmesc tuturor celor care au incercat sa ma ajute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingridana Postat Iunie 27, 2017 Autor Share Postat Iunie 27, 2017 Buna ziua tuturor! O veste mare,eu zic ca am reusit sa repar imobilizatorul,am o saptamana de cand nu a dat nici un rateu. Procedura a fost urmatoarea: dupa ce l-am demontat am uplut locasul mufei cu bucati de sfoara de azbest dupa care l-am introdus in cuptorul electric al aragazului incalzit la 180 grade C,l-am lasat acolo 24 min cu cuptorul pornit dupa care inca 2 ore pt racire. Sper ca aceste informatii sa ajute si alti cu probleme asemanatoare.Numai bine si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piaggio Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 (editat) Am scuterul din 2012, cu mai multe proobleme pe care de a lungul timpului le-am rezolvat singur ( crestere nivel ulei, schimb pompa apa, schimb segmenti, reparat calculator cric central, schimb imo+ecu+cip in cheie etc). Acum am o problema la care bat pasul pe loc. De o vreme martorul de check , cel galben, primul din stanga cand accelerez se aprinde si ramane aprins pana cand revine motorul la relanti. Cum urc in turatii peste 1600 rpm sta aprins tot timpul, doar la relanti se stinge.Motorul trage, acelasi consum de carburant, functioneza bine, nu se aude sau nu se comporta altfel ca inainte sa apara aceasta problema. Am schimbat si clapeta de acceleratie cu tot cu senzori (3 al numar), dar problema nu e de aici. A fost si pe tester , o singura eroare avea in memorie: de baterie slaba. Cod eroare ramasa de la fosta baterie care a fost schimbata. Editat Iulie 31, 2017 de piaggio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 28, 2023 Share Postat Octombrie 28, 2023 Salutare. Stie cineva de ce are joc roata spate la x9 500? sunt doi rulmenti sau ce este acolo? ce uzura poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 28, 2023 Share Postat Octombrie 28, 2023 Sunt mai multe cauze, pana nu desfaci nu stii ce a cedat acolo. Demonteaza evacuarea si bratul basculei, posibil sa fie dus rulmentul din brat sau rulmentii de la axul rotii, din transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.