buldogu Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 (editat) Salutare.. Am si io o mare problema...am achizitionat recent prima mea motocicleta...un frumos MZ ETZ de 250. Toate bune si frumoase...numai ca am o mare problema cu pornirea la el. De exemplu astazi...eram cu vechiul proprietar....l-a pornit fara probleme...am mers cu ea..dupa care am l-am oprit sa mai strang niste suruburi pe el....si dupa vrei ora am vrut sa-l pornesc.Nu a mai vrut de nici o culoare.L-am impins, i-am curatat bujia...nimic.Poate cei care au asemenea motoare ma pot ajuta cu un sfat despre modul de pornire. Please helppppp!!!!!!!!!! Editat Octombrie 28, 2006 de buldogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 io cand o pornesc la rece dau vreo 3 - 4 pedale cu socul tras si fara contact (de amortizare), si apoi porneste la prima pedala, daca e foarte frig mai las socul 1 pic, verifica carburatorul, curatal, la fel si filtrul din robine... uitate daca bujia da unde trebe scanteie, si daca da cand trebe, poate ai probleme la aprindere si se deregleaza in mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldogu Postat Octombrie 29, 2006 Autor Share Postat Octombrie 29, 2006 (editat) io cand o pornesc la rece dau vreo 3 - 4 pedale cu socul tras si fara contact (de amortizare), si apoi porneste la prima pedala, daca e foarte frig mai las socul 1 pic, verifica carburatorul, curatal, la fel si filtrul din robine... uitate daca bujia da unde trebe scanteie, si daca da cand trebe, poate ai probleme la aprindere si se deregleaza in mers... Iti multumesc frate al meu ETZ-ist!!Dar stii care e marea mea problema?M-am intalnit aseara cu vechiul proprietar....si am constatat ca io nus cum sa dau la pedala.Asta la 3 pedale(2 fara contact si una cu contact a pornit-o). Spune-mi te rog...este cumva vre-un secret in pornirea etz-ului?? Editat Octombrie 29, 2006 de buldogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 Sa dai la pedala hotarat! 2-3 pedla fara contact, cu socul tras(si benzina deschisapa) care la prima pedala cu contactul pus is fara shock ar trebui sa porneasca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldogu Postat Noiembrie 1, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2006 Am rezolvat problema cu pornirea motorului.Va multumesc pentru sfaturi......dar...acu am descoperit alta problema: ea merge fara nici o problema pana in momentul cand semnalizez dreapta sau dau faza lunga sau scurta.Atunci se taie toata treaba...si moare subit. Cu pozitia pornita merge la fel fara probleme.Mi-am dat eu seama ca e clar o problema legata de circuitul electric. Aveti cumva vreo schema electrica sau stiti cum vin puse firele alea (ca intre noi fie vorba....e tare multe ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 daca maresti poza se vad toate contactele clar respecta legaturile si e ok teoretic ai 3 conductori la semnalizare cel din mijloc este + care da comanda st dr ;pt faze ai un +ce vine din contact merge la comenzi si optional este faza sc sau lunga ; desfa legaturile astea din far si verifica cu o lampa de control 12 v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 uitate ce sigurante ai, schimbale cu ceva mai bune (se gaseste pe la MOL si OMV cu vreo 25.000 pachetul) si la efl verifica daca la far sau stop sau semnalizari nu se atinge + cu - si daca nu stii inca sa dai hotarat pedale, punete langa motor, ea pe cricul central si cu piciorul stang apesi usor jos pedala pana simti ca "prinde" si apoi dai tare @ lakopeter: stiai ca suntem aproape vecini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldogu Postat Noiembrie 1, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2006 (editat) uitate ce sigurante ai, schimbale cu ceva mai bune (se gaseste pe la MOL si OMV cu vreo 25.000 pachetul) si la efl verifica daca la far sau stop sau semnalizari nu se atinge + cu - si daca nu stii inca sa dai hotarat pedale, punete langa motor, ea pe cricul central si cu piciorul stang apesi usor jos pedala pana simti ca "prinde" si apoi dai tare @ lakopeter: stiai ca suntem aproape vecini? Va multumesc pentru sfaturi...maine la prima ora tre sa-i dau de cap.Ca macar la fire ma pricep... Adevarul ca s-a ars siguranta principala...dar nus din ce cauza....si i-am pus provizoriu sfanta lita. Maine seara va spun rezultatul....si sper ca la anu sa ne intalnim sa dam Editat Noiembrie 1, 2006 de buldogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldogu Postat Noiembrie 3, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2006 Salutare, Am rezolvat zic io problema cu contactele....a pornit, am verificat la relanti tot ce inseamna bec, semnalizare, stop frana.Inainte de a porni motorul am tinut zic io vreo 15 min bateria la incarcat la masina.Am iesit cu ea din curte , am dat o tura si la un viraj stanga, brusc a murit motorul si a pierdut si curentul din baterie.de pornit...nu a mai vrut nici sa o ...bati . Va pun si o poza cu bestia visinie...care mi-a mancat nervii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 ori e problema electrica, un scurt ceva, ori aprinderea, ori alimentarea cu benzina....verifica si tu matzaraia toata, carbul, verifica compresia la motor si...nu stiu...pune-l la punct pas cu pas...eu unu cand mi-am luat jafu ma chinuiam zilnic cu el, pana l-am facut bucati si acum sunt sigur de ce are si cum merge..si merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Noiembrie 3, 2006 Share Postat Noiembrie 3, 2006 ca sa preantampin problemele astea cand am luat etz ul am luat PATENTUL am taiat toata instalatia facuta de predecesorii asi an instalati de CANALIZARE nu electrice si am refacut totul nou .rezultatul=no problem Totusi cauta cauza scurtului sau ce ai acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 @lakopeter: s io am cateva probleme la instalatia electrica... adica nu vrea sa mearga tot timpu semnalizare ... etc.... in primavara ma ajuti sa o refac? dau bere PS: io is cam pasta in domeniul electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 se rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 @lakopeter: s io am cateva probleme la instalatia electrica... adica nu vrea sa mearga tot timpu semnalizare ... etc.... in primavara ma ajuti sa o refac? dau bere PS: io is cam pasta in domeniul electric CE TE FACE SA CREZI CA EU EAU bere poate beau BORSEC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 ) atunci borsec as fie acum serios vorbind, ai putea sa ma ajuti sa refac complet instalatia electrica? cumpar tot ce trebe.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 AM SA-TI FAC O LISTA CU CELE NECESARE SAPTAMANA ASTA SI TIL TRIMIT PE MAIL DACA DAI ADRESSA A MEA O STI [PAN AN PRIMAVARA SE REZOLVA] .DACA VI CU BORSECUL MAI REPEDE SE REZOLVA TOT ASA [DOAR SANTEM VECINI?? NU???] AM SA-TI FAC O LISTA CU CELE NECESARE SAPTAMANA ASTA SI TIL TRIMIT PE MAIL DACA DAI ADRESSA A MEA O STI [PAN AN PRIMAVARA SE REZOLVA] .DACA VI CU BORSECUL MAI REPEDE SE REZOLVA TOT ASA [DOAR SANTEM VECINI?? NU???] lakopeter@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 apoi numa in primavara aduc motoru inapoi in cj deci ramane pe primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Sal'tare!Sunt si eu posesor de MeZeu si am aproximativ aceleasi probleme dar ceva mai moderat...in sensul ca am si eu probleme la pornirea dupa cateva minute de stationare-totusi dimineata, dupa cele 2-3 pedale de amortizare o ia la prima, in schimb dupa 10-15 min. de la oprire, da-i frate pana ti se umfla glezna!Am incercat cu si fara soc, cu si fara ped. de amortizare... in fine porneste, dar evident nu e in regula.Precizare:aprinderea este electronica.Intrebare: ce se intimpla cu benzina din carb? Ramine prea multa sau prea putina?La ce nivel ar trebui sa fie plutitorul?-eventual niste repere masurabile...Precizez ca am un carb fara suruburi de reglaj, in afara de unul orizontal care regleaza pe ma-sa ... In legatura cu problema electrica am si eu aceleasi simptome, dar mie mi se opreste numai cand pun farul si nu tin motorul turat.Becul de far este H4 de 50-55W, dar in specificatii figureaza unul de 40-45W(in functie de faza).Becul de Dacie nu intra in soclu.Regulatorul de tensiune este de Dacie si am inteles ca e prea slab si nu se poate regla...Cunostintele mele de electronica le egaleaza pe cele de astronomie, adica... Multumiri anticipate! Off topic: gramatica asta ma omoara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 @radu: ceva i-mi spune mie ca se inneaca motoru, si daca zici ca ai aprindere cu senzor(atunci asta pica)....posibil ca carbu e uzat, incearca daca pistonasul din carburator are jos lateral PS: motoru se poate opri din 2 cauze cand pui becul la relantiu: ori e slaba incarcarea, adica nu e reglata sau cne stie, ori bateria e slaba si dupa daca numa un drum scurt ai facut si nu so incarcat poate sa moare motoru si din aceasta cauza si io am patit aceasi lucru... o ramas motoru afar pe frig si so descarcat (cred) bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldogu Postat Noiembrie 7, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2006 Am pus bateria pe redresor o noapte intreaga si un element de la ea nu face clabuci nici sa-l omori.Acu ma duc sa-l pornesc (vad eu cum) si o sa incerc sa scot plusul de la baterie.Daca merge motorul si nu moare...atunci e bateria..daca nu....cred ca nu incarca .... Voi ce ziceti? Apropo Pepsi...ai rezolvat ceva cu aprinderea electronica??Da-mi si mie mai multe detalii despre sistemul electrinic de aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 pai modulul de aprindere am gasit-o la Zoli in tg mures, insa senzor nicari nu se gaseste PS: ai grija daca ai aprindere electro nu e bine sa scoti borna de la baterie in timp ce mere motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldogu Postat Noiembrie 7, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2006 pai modulul de aprindere am gasit-o la Zoli in tg mures, insa senzor nicari nu se gaseste PS: ai grija daca ai aprindere electro nu e bine sa scoti borna de la baterie in timp ce mere motoru Nu are aprindere electronica.Am fost azi de l-am pornit..a pornit la pedala (doua fara contact).Dupa ce l-am pornit si s-a incalzit putin....i-am luat plusul de pe baterie pentru vreo 10 secunde...si a mers fara probleme.Nu am avut timp sa mai merg cu el..acu i-am scos bateria...si vreau sa ma duc sa o verific daca e cumva bateria in scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.