Vizitator Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 fratilor,treaba este ca MUL cind il accelerez in scurt si consecutiv de mai multe ori,imi bubuie toba stinga,si scoate scintei,la fel si in mers din suta in suta de metri buuu,buuuu.dar atunci cind sta pe loc,si il accelerez prelung,nu bubuie,cum il iau in scurt bam bam.iam pus buji noi reglate cu lera,boss,bobina noua,nemteasca,pipe noi,fise noi baterie noua,platina curatata si reglata cu comparatorul,(aprinderea este de ural cred,cea cu doi carbuni,pe capacul de bachelita,si mai are tot asa un capac care vine prins pe asul cu kame,cu doi contacti de alama pe care freaca carbuni ,cred ca ati inteles.) carburatoare noi vdc-03,reglat nivelul egal,cuiele egal,izolate cu silicon peste tot,cenaiba sa-i mai fac.porneste cam la a zecea pedala,dar dupa ce se incalzeste,o ia la prima,sta si la relantiu dar cind sta,se aude cam la5-6 secunde cum huruie pe teava gazele.ce sa fac,cred ca tot din aprindere este,si singurul cred ca poate fi condesatorul,sau ce aprindere sa ii poun,electronica?dar de care?si de unde?sau ce naiba are,ca pina la urma cred ca ii sparg motorul cu ciocanu si il vind ce mai ramine din furia mea ca de trei zile nu am dormit va multumesc mult pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 calmeaza-te. bun venit in clubul vechiturilor. nu, nu o sparge cu ciocanul, cheama un doctor (pt ea nu pt tine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 asta cam asa este....rabdare multa....si timpul necesar// Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 (editat) tocmai asta e placerea...sa muncesti visand frumos ca intr-o zi iti va iesi hai sa iti spun o bomba...daca doamne fereste te lasa condensatorul in camp, ii bagi acolo un cartof ca mere, si infigi firele in el e testata faza...provizoriu...poti face proba...amidonul ala din cartof ajuta electronii sa se comporte destul de bine ca intr-un condensator... Editat Octombrie 28, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 Si eu am avut o problema asemanatoare (nu asa "grava" ca a ta) si era de la reglajele carburatoarelor. Dupa ce mi le-a reglat taica-miu cum trebuie (dupa zeci de incercari) acuma merge ca unsa. Pleaca la prima pedala, daca ii fac corect procedura de pornire si nu mai da rateuri. Succes la reglaje (pe mine m-au scos un pic din minti pana le-am facut cum ii place ei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 si eu cred ca am aprinederea nereglata, dar bubuiturile pe teva de esapament dreapta (eu acolo am probleme) apar cand pistonul dreapta mai merge dupa care sta o tura si cred ca ajunge amestecul pe cotul esapamentului, eu reglez carburatorul tinand mana la teava de esapament, sa simt jetul de gaze, pana nu mai are discontinuitati cilindrul in functionare, asa nu-mi mai apar aceste mici explozii. vreu si eu bobina de inductie, ceva mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 avans nasol si/sau bujii cu cifra termica incorecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 se poate regla aprinderea fara sa se folosesca semnul de pe volanta? am impresia ca semnul nu e bun. este posibil sa fie semnul aiurea? maine incerc sa reglez aprinderea, moticicleta merge dar imi inegreste bujiile (sinerom 14np24). cand am pus distanta la platini de 0.5 nu a mai mers deloc, am dat-o ochiometric mai mare si a mers (3mm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 e foarte posibil ca semnul de pe volanta sa nu fie corect. se poate regla si fara el. 3 mm la platini???? pai docrorul,se cam impleticeste si el,printre voi nu se gaseste un doctor sa ma indrume pe drumul cel bun?????????efectiv nu stiu ce sa iimai fac. unul din doctori tocmai a incetat din viata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 e foarte posibil ca semnul de pe volanta sa nu fie corect. se poate regla si fara el. 3 mm la platini???? unul din doctori tocmai a incetat din viata... multumesc mult, imi poti spune cum sa fac? te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 daca ai carburatoare k68 (ca alea din poza) tre sa strangi aproape la maxim............. surubul de aer trebuie desfacut doar 1/4 tura(un sfert de tura).. incearca asa si apoi ne spui ce sa intamplat.. carburatoare sunt sincronizate cat de cat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 eu am bujii ngk bp4hs(merg ffffff bine).. deschide aerul doar un sfert de tura...(daca ai carburator k68) apoi ne spui cum mere...dc mere bine facem o liniuta cu ele...k? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 da-mi un pm cu nr tau, vorbim si vii la mine si incerc sa-l fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 da-mi un pm cu nr tau, vorbim si vii la mine si incerc sa-l fac. multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 multumesc mult te-ai scos... pt Aleko sa ne anunti cum mere dupa ce il faceti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.