Sari la conținut

Suzuki DR350 porneste greu


Postări Recomandate

Salutare,am un suzuki dr 350 ,buun...mandru de el :X il iubesc. insa are o MARE problem care ma SEACA,ea fiind : Porneste foarte greu la RECE,si la cald doar la a 2 a a 3 a pedala!!Motorul merge,trage foarte bine,dar porneste foarte greu !!! ce pot sai mai fac?sau ce ias putea face?ce ar putea avea,posibile cauze ?:D!!!va rog frumos.Cu stima,Luci.

 

pff:(( nimeni nici o parere?sunt tare curios,si in acelasi timp ingrijorat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu intri din prima in verificat carburatoare, pune-i o bujie de 8, vezi daca e ok cablul si pipa bujiei,ca daca are ofisura cat de mica, pe acolo "fura" curent.

Sper sa fie doar asta.

Bafta, man!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De la cine am cumparat motocicleta mia zis ca , chiuloasa a fost facuta tot nou in ea, supape ,a fost rectificata a fost facuta,deci chiuloasa e noua,jocul termic lam reglat eu cat de cat bine zic eu, ( 0.05 admisie -> 0.17 evacuare ) dupa ce porneste merge ok motorul,dar prima pornire e ff greoaie,si dupa ce e cald umpic porneste greu ,nu stiu ce sai mai fac ! ....aa ...aprinderea e noua,ce as mai putea verifica?:)ce sai mai fac ?????

 

Ce bujie sa pun ?Aveti vreun cod ceva??Ar putea sa porneasca MULT mai usor cu alta bujie???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NGK DPR8EA-9 este bujia recomandata

Tinand cont ca este mai rece afara, poti incerca cu una de 8.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la cine am cumparat motocicleta mia zis ca , chiuloasa a fost facuta tot nou in ea, supape ,a fost rectificata a fost facuta,deci chiuloasa e noua,jocul termic lam reglat eu cat de cat bine zic eu, ( 0.05 admisie -> 0.17 evacuare ) dupa ce porneste merge ok motorul,dar prima pornire e ff greoaie,si dupa ce e cald umpic porneste greu ,nu stiu ce sai mai fac ! ....aa ...aprinderea e noua,ce as mai putea verifica?:)ce sai mai fac ?????

 

Ce bujie sa pun ?Aveti vreun cod ceva??Ar putea sa porneasca MULT mai usor cu alta bujie???

 

de ce ai strans asa tare jocul la admisie?

ca oricum pe evacuare l-ai lasat prea mare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ai strans asa tare jocul la admisie?

ca oricum pe evacuare l-ai lasat prea mare....

 

Florin,spunemi te rog cum sa le reglez,dami distantele exacte dupa care trebe sa le reglez,si..daca ai putea ca eu nu mai gasesc,codu la bujie pentru timpul rece!! :(Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florin,spunemi te rog cum sa le reglez,dami distantele exacte dupa care trebe sa le reglez,si..daca ai putea ca eu nu mai gasesc,codu la bujie pentru timpul rece!! :(Multumesc

0,10-0,15 admisie ,0,20-0,25 evacuare . la rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florin,spunemi te rog cum sa le reglez,dami distantele exacte dupa care trebe sa le reglez,si..daca ai putea ca eu nu mai gasesc,codu la bujie pentru timpul rece!! :(Multumesc

 

Conform specificatii manual de service:

 

admisie 0,05 - 0,10 mm

evacuare 0,10 - 0,15 mm

 

reglajele se fac la rece si cu camelele "ne-atacate".

 

Pentru sezonul "rece" (sub 15 grade C) se foloseste buijia DPR8EA9, iar pentru sezonul cald (sa zicem vara) DPR9EA9.

 

Eu folosesc DPR9EA9 permanent si nu am probleme.

 

Intrebare stupida:

 

ca tot porneste greu... folosesti decompresorul pentru pornire? daca da ... este reglat si il folosesti corect?

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asa am facut,la rece cu supapele neatacate am reglat,dar vad cin ce imi ziceti ca e incorect reglat,atuncea o sa trec la un nou reglaj,da pornesc cu decompresorul in felul urmator : Tin tras decompresorul,dau 5 pedale,las decompresorul mai dau 1-2 pedale pana se intareste pedala si dupaia cand e tare pedala ii dau dintro data!si NU PORNESTE,o sa iau bujia aia,o sa Reglez iara jocul termin!si sa vad dupa aceea,oare....poate sa fie si distributia pusa gresit???unde as putea desface sa vad semnele?Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asa am facut,la rece cu supapele neatacate am reglat,dar vad cin ce imi ziceti ca e incorect reglat,atuncea o sa trec la un nou reglaj,da pornesc cu decompresorul in felul urmator : Tin tras decompresorul,dau 5 pedale,las decompresorul mai dau 1-2 pedale pana se intareste pedala si dupaia cand e tare pedala ii dau dintro data!si NU PORNESTE,o sa iau bujia aia,o sa Reglez iara jocul termin!si sa vad dupa aceea,oare....poate sa fie si distributia pusa gresit???unde as putea desface sa vad semnele?Multumesc frumos!

Chiulasa este noua daca nu a fost montat pe motor una refacuta nu este noua deci daca nu reusesti cu bujii etc masoara si compresia.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da asa am facut,la rece cu supapele neatacate am reglat,dar vad cin ce imi ziceti ca e incorect reglat,atuncea o sa trec la un nou reglaj,da pornesc cu decompresorul in felul urmator : Tin tras decompresorul,dau 5 pedale,las decompresorul mai dau 1-2 pedale pana se intareste pedala si dupaia cand e tare pedala ii dau dintro data!si NU PORNESTE,o sa iau bujia aia,o sa Reglez iara jocul termin!si sa vad dupa aceea,oare....poate sa fie si distributia pusa gresit???unde as putea desface sa vad semnele?Multumesc frumos!

 

Uite cum il pornesc eu la rece:

1) trag socul la maxim (obligatoriu)

2) fara contact dau 5-6 pedale

3) pun contactul

4) trag decompresorul (sunt atent sa stea tras la maxim)

5) apas foarte usor pe pedala pana incepe sa se miste decompresorul

6) dau drumull la pedala sa revina sus

7) pedala ferma pe toata cursa sus-jos

8) ma intorc la pasul 4)

 

Dupa vreo 15 pedale o ia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum il pornesc eu la rece:

1) trag socul la maxim (obligatoriu)

2) fara contact dau 5-6 pedale

3) pun contactul

4) trag decompresorul (sunt atent sa stea tras la maxim)

5) apas foarte usor pe pedala pana incepe sa se miste decompresorul

6) dau drumull la pedala sa revina sus

7) pedala ferma pe toata cursa sus-jos

8) ma intorc la pasul 4)

 

Dupa vreo 15 pedale o ia.

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tineam tras decompresorul,dadeam 10 pedale,lasam blocat decopreasorul cum sta el asa pe maxim ....ii dadeam 1 pedala ca sa sara si dupaia pedala care era tare io dadeam tare,si nimica,daca trag socul la maxim nu mai porneste nici atata!!!!..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tineam tras decompresorul,dadeam 10 pedale,lasam blocat decopreasorul cum sta el asa pe maxim ....ii dadeam 1 pedala ca sa sara si dupaia pedala care era tare io dadeam tare,si nimica,daca trag socul la maxim nu mai porneste nici atata!!!!..

 

Asta cu 10 pedale si decompresorul tras se face cand e motorul cald. La rece e contraindicat.

Fa pasii descrisi mai sus pentru motor rece.

Cauta punctul cand incepe admisia-compresia cu ajutorul decompresorului cum e descris mai sus, pentru ca la picior deja cand s-a intarit pedala a inceput compresia care se pierde pana se ridica pedala.

Efortul e mult mai mic asa, iar rezultatul vine mult mai repede :)

 

A mea daca nu-i trag socul la prima pornire, nu o ia nici de nebuna fie iarna , fie vara. Tu probabil ai ceva la carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha,nam prea inteles dupa punctul 6! Ai putea te rog foarte frumos,sa faci un filmulet in care sami explici cum pornesc cu decompresorul!!Te rog din suflet ,pt. ca nu mai stiu ce sai fac!Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu te pot ajuta cu filmuletul. Am motorul la tara, iar pe frigul asta nu ajung asa curand.

Punctul la punctul 6) iei piciorul de pe pedala, iar la 7) il pui inapoi pe pedala si apesi ferm de sus pana jos de tot.

 

Daca dupa ce experimentezi pornirea asa cum e descrisa mai sus tot nu porneste, te sfatuiesc sa cureti carburatorul, sa-i reglezi amestecul, si apoi sa incerci din nou.

 

 

PS: De acum incolo foloseste decompresorul la pornire, pentru ca au fost cazuri cand si-au spart carcasele unii care il porneau ca tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am schimbat bujia am pus una pentru sezonul rece,motoru porneste muult mai usor,dar tot nu prea imi place 100% adica nus 100% multumit,deci,cum as putea sai reglez un amestec perfect?:)Niste sfaturi va rog?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am schimbat bujia am pus una pentru sezonul rece,motoru porneste muult mai usor,dar tot nu prea imi place 100% adica nus 100% multumit,deci,cum as putea sai reglez un amestec perfect?:)Niste sfaturi va rog?

 

eu zic sa stai cuminte pana vine putina caldura.

 

daca nu faci reglajele in conditiile in care il vei si folosi eu zic mai bine sa astepti, altfel la primavara o iei de la capat cu reglajele.

 

important este ca ai inceput sa ii dai de cap...

 

zic eu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da exact,aia conteaza,ma bucur si eu ca e asa,ai dreptate insa cu reglajele,oricum,o sa va mai intreb daca nu stiu ceva,sau,am nevoie de ceva informatii si nu fac rost de ele de pe prietenul nostru....Google.....:)! Multumesc mult pt interesu si timpu acordat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...