Sari la conținut

Bucuresti - Sector 5 - SKR Super-Bikes - Service Moto


Skandal
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 580
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am rezolvat intre timp. Un pret pentru curatat/sincronizat carburatoare?

Buna ziua,

Pretul pentru servisarea sistemului de alimentare(curatare,reglaj amestec,sincronizare) este 250lei.

Pentru mai multe detaliisau programare ne puteti contacta telefonic.

O zi cat mai frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am fost ieri la service-ul lui Silviu Novac pentru un schimb de ulei la un bmw f650gs din 2005. Mi-a placut ca a lucrat curat si atelierul era dotat cu tot ce ii trebuie. Mi-a raspuns politicos si la intrebarile sau nelamuririle mele de incepator si mi-a dat cateva sfaturi bune. Am ramas insa cu un mare semn de intrebare, care este totodata si un motiv de nemultumire. In cartea motocicletei scrie ca trebuie sa intre 2,3 l de ulei. Eu am venit cu 3 l si am plecat cu 1,2 l. Practic au intrat 1,8 l si joja arata ca este la nivelul maxim.

L-am intrebat pe Silviu de unde apare aceasta diferenta de 4-500 de ml. Raspunsul a fost ca eu am un manual general cu f650gs si ca trebuie sa gasesc manualul care corespunde exact modelului meu, fabricat in 2005 si cu abs. A completat afirmand ca anul de fabricatie, faptul ca motorul e dotat cu abs sau nu (?!) poate influenta cantitatea de ulei care intra, iar la modelul meu atat incape... Intre timp am vorbit cu fostul proprietar, care isi facea singur schimbul de ulei, si cu alti detinatori de f650gs care mi-au confirmat ca la aceste motociclete intra in mod normal intre 2,2 si 2,3 l de ulei nou, indiferent de anul de fabricatie si de dotari, explicandu-mi ca diferenta aparuta in cazul meu se explica prin faptul ca nu a fost scurs tot uleiul vechi. Acum nu vreau sa arunc cu pietre si nici sa acuz. Ci doar sa primesc din partea lui Silviu date din surse credibile care sa-i sustina argumentele pe care mi le-a avansat si care sa imi poata schimba impresia ca schimbul de ulei nu s-a facut corect. Ii multumesc anticipat pentru raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am fost ieri la service-ul lui Silviu Novac pentru un schimb de ulei la un bmw f650gs din 2005. Mi-a placut ca a lucrat curat si atelierul era dotat cu tot ce ii trebuie. Mi-a raspuns politicos si la intrebarile sau nelamuririle mele de incepator si mi-a dat cateva sfaturi bune. Am ramas insa cu un mare semn de intrebare, care este totodata si un motiv de nemultumire. In cartea motocicletei scrie ca trebuie sa intre 2,3 l de ulei. Eu am venit cu 3 l si am plecat cu 1,2 l. Practic au intrat 1,8 l si joja arata ca este la nivelul maxim.

L-am intrebat pe Silviu de unde apare aceasta diferenta de 4-500 de ml. Raspunsul a fost ca eu am un manual general cu f650gs si ca trebuie sa gasesc manualul care corespunde exact modelului meu, fabricat in 2005 si cu abs. A completat afirmand ca anul de fabricatie, faptul ca motorul e dotat cu abs sau nu (?!) poate influenta cantitatea de ulei care intra, iar la modelul meu atat incape... Intre timp am vorbit cu fostul proprietar, care isi facea singur schimbul de ulei, si cu alti detinatori de f650gs care mi-au confirmat ca la aceste motociclete intra in mod normal intre 2,2 si 2,3 l de ulei nou, indiferent de anul de fabricatie si de dotari, explicandu-mi ca diferenta aparuta in cazul meu se explica prin faptul ca nu a fost scurs tot uleiul vechi. Acum nu vreau sa arunc cu pietre si nici sa acuz. Ci doar sa primesc din partea lui Silviu date din surse credibile care sa-i sustina argumentele pe care mi le-a avansat si care sa imi poata schimba impresia ca schimbul de ulei nu s-a facut corect. Ii multumesc anticipat pentru raspuns.

Unu la mana este ca daca e uleiul ful inseamna ca e ok si doi la mana daca ai schimbat uleiul fara sa schimbi si filtrul si din scurt adica no sa stai la service sa ti se scurga si ultimul gram de ulei este posibil sa intre mai putin.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://f650.ro/forum/viewtopic.php?f=28&t=8

1470 ml si secompleteaza cu alti 420 ml.

Sunt intr-adevar motocicleta in care poti pune 2200 ml.Sunt2 tipuri de rezeroare de ulei(unele cu fereastra,unele cu joja)....Ati asistat la intreaga operatiune.

Am golit atat carterul pe la surubul conductei colectoare cat si vasul de ulei pe la surubul cu imbus de 6.Am inlocuit si filtrul de ulei cu cel adus de dumneavoastra.

Am pus 1,5 litri in vas,L-am lasat sa mearga....am completat cu diferenta pana la indicativul de " maxim " pe joja.Insumat 1900ml.Ati asistat la intreaga operatiune.


» Post actualizat in 28 May 2015 08:54

Va multumesc pentru apreciere si imi pare sincer rau sa aud ca vis-a-vis de schimbulde ulei sunteti nemultumit.Am postat mai sus un topiccare sper sarezolve problema.


» Post actualizat in 28 May 2015 08:57

"

deci nici 2 l nu intra?????????????? icon_e_surprised.gificon_e_surprised.gificon_e_surprised.gificon_e_surprised.gif
1.89???? de necrezut!

my bad! am vazut ca ai mai scris sa completezi. cat bagati? in manual vad 22.1 l, sa fie 2.2 l ?"
S-a mai discutat aceasta problema.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestre Silviu, omul doar a intrebat. Si eu chiar il cred ca nu are nicio intentie rea de a da un feedback negativ. Si-ti dau eu un exemplu: la mine pe "galeata" scrie ca intra 3000ml. Ei pe naiba...la ultimul schimb de ulei facut, l-am golit cat am putut de mult, si am schimbat si filtrul, si dintr-un bidon de 4 litri mi-a ramas mai putin de 0.5. Deci, nush cum naiba, cateodata intra mai mult. Da, stiu ca am pus ulei si in filtru, si acolo a incaput zic eu 200 de ml. Asa ca inca o data zic, omul doar consider ca s-a interesat.

Cheers to all of you!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestre Silviu, omul doar a intrebat. Si eu chiar il cred ca nu are nicio intentie rea de a da un feedback negativ. Si-ti dau eu un exemplu: la mine pe "galeata" scrie ca intra 3000ml. Ei pe naiba...la ultimul schimb de ulei facut, l-am golit cat am putut de mult, si am schimbat si filtrul, si dintr-un bidon de 4 litri mi-a ramas mai putin de 0.5. Deci, nush cum naiba, cateodata intra mai mult. Da, stiu ca am pus ulei si in filtru, si acolo a incaput zic eu 200 de ml. Asa ca inca o data zic, omul doar consider ca s-a interesat.

Cheers to all of you!

Omul a intrebat iar eu m-am simtit obligat sa raspund,pentru a clarifica situatia,ba chiar am multumit pentru aprecieri. Tin foarte mult la imaginea servisului si nu doresc sa existe nemultumiri sau neintelegeri.

Functionam pe principiul " clientii ne raman mereu prieteni! "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte bine faci. Asa si trebuie. Am sa-ti fac si eu o vizita....candva :)

Te asteptam.Eventual ne poti da un telefon inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am deschis topicul recomandat de Silviu. Exemplul facea referire insa la f650 care este un alt model, produs pana in 2001 si care cred ca are alti parametri tehnici (nu am avut timp sa verific, dar bunul simt asa imi spune) decat f650gs(produs intre 2000 si 2007). Acasa am 1,2 litri de ulei ramas, deci au incaput fix 1,8 litri, nici macar 1,9 litri cum sustine Silviu. Vechiul proprietar baga intotdeuna intre 2,2 si 2,3 litri. Am gasit descrisa operatiunea pentru f650gs pe un site dinafara. La sfarsit apare clar cati litri trebuie sa intre: 2.3:

Refilling (with new Oil)


  • Remove the oil filler cap on the "gas tank" and pour two liters of oil inside. Start the bike and let it idle for thirty seconds. (This forces oil to circulate and lowers the level in the oil tank.)

  • Add another 0.3 liters of oil.

Si link-ul catre site-ul amintit:
http://www.pointsunknown.com/blog/2009/11/changing-the-oil-on-the-2001-bmw-f650gs/

Cred ca buna imagine a unui servis tine si de capacitatea de a recunoaste greselile atunci cand apar...

Editat de Guappo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am deschis topicul recomandat de Silviu. Exemplul facea referire insa la f650 care este un alt model, produs pana in 2001 si care cred ca are alti parametri tehnici (nu am avut timp sa verific, dar bunul simt asa imi spune) decat f650gs(produs intre 2000 si 2007). Acasa am 1,2 litri de ulei ramas, deci au incaput fix 1,8 litri, nici macar 1,9 litri cum sustine Silviu. Vechiul proprietar baga intotdeuna intre 2,2 si 2,3 litri. Am gasit descrisa operatiunea pentru f650gs pe un site dinafara. La sfarsit apare clar cati litri trebuie sa intre: 2.3:

 

Refilling (with new Oil)

  • Remove the oil filler cap on the "gas tank" and pour two liters of oil inside. Start the bike and let it idle for thirty seconds. (This forces oil to circulate and lowers the level in the oil tank.)

  • Add another 0.3 liters of oil.

Si link-ul catre site-ul amintit:

http://www.pointsunknown.com/blog/2009/11/changing-the-oil-on-the-2001-bmw-f650gs/

 

Cred ca buna imagine a unui servis tine si de capacitatea de a recunoaste greselile atunci cand apar...

 

Va asteptam la servis pentru a repeta operatiunea.Daca intra in el 2.3 l ,uleiul si scuzele sunt din partea casei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat gresit link-ul. Cel corect este:

 

http://faq.f650.com/GSFAQs/GS_Oil_Change_FAQ.htm


» Post actualizat in 28 May 2015 12:37

Accept scuzele anticipat. Voi veni la urmatorul schimb cu unul dintre posesorii de f650gs care mi-au confirmat eroarea. Nu este o problema de bani, ci de principiu si atitudine corecta, de aceea nu voi accepta ca operatiunea si uleiul sa fie gratuite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am fost ieri la service-ul lui Silviu Novac pentru un schimb de ulei la un bmw f650gs din 2005. Mi-a placut ca a lucrat curat si atelierul era dotat cu tot ce ii trebuie. Mi-a raspuns politicos si la intrebarile sau nelamuririle mele de incepator si mi-a dat cateva sfaturi bune. Am ramas insa cu un mare semn de intrebare, care este totodata si un motiv de nemultumire. In cartea motocicletei scrie ca trebuie sa intre 2,3 l de ulei. Eu am venit cu 3 l si am plecat cu 1,2 l. Practic au intrat 1,8 l si joja arata ca este la nivelul maxim.

L-am intrebat pe Silviu de unde apare aceasta diferenta de 4-500 de ml. Raspunsul a fost ca eu am un manual general cu f650gs si ca trebuie sa gasesc manualul care corespunde exact modelului meu, fabricat in 2005 si cu abs. A completat afirmand ca anul de fabricatie, faptul ca motorul e dotat cu abs sau nu (?!) poate influenta cantitatea de ulei care intra, iar la modelul meu atat incape... Intre timp am vorbit cu fostul proprietar, care isi facea singur schimbul de ulei, si cu alti detinatori de f650gs care mi-au confirmat ca la aceste motociclete intra in mod normal intre 2,2 si 2,3 l de ulei nou, indiferent de anul de fabricatie si de dotari, explicandu-mi ca diferenta aparuta in cazul meu se explica prin faptul ca nu a fost scurs tot uleiul vechi. Acum nu vreau sa arunc cu pietre si nici sa acuz. Ci doar sa primesc din partea lui Silviu date din surse credibile care sa-i sustina argumentele pe care mi le-a avansat si care sa imi poata schimba impresia ca schimbul de ulei nu s-a facut corect. Ii multumesc anticipat pentru raspuns.

hell-o ! jucaria o ai de la mine si opinia mea este urmatoarea :

1. ai manual de user si manual de service EXACT ptr modelul tau de moto (inclusiv an de fabricatie). eu am urmat EXACT pasii respectivi si am bagat 2.3L - e adevarat ca faceam mai multe lucruri in acelasi timp si nu am contorizat exact cat am asteptat sa se scurga uleiul ... oricum cred ca am depasit lejer 30min.

2. manualul este facut "anti-prost" ... eu totusi citeam de 2 ori inainte sa fac ceva ... :) orice ar spune oricine : ai un BMW iar manualul acela este facut ptr a fi respectat ; insa se pare ca in RO este o rusine sa citesti ceva tehnic ... inseamna ca NU te pricepi ... ceea ce este extrem de grav ! not-LOL !!! :( eu nu sunt mecanic, nu am pretentia ca stiu ceva ... citesc, aplic ... si pana acum manualele nu au gresit, ci eu poate nu eram suficient de atent.

3. TEORETIC - orice service / mecanic ar trebui sa se informeze EXACT asupra procedurii tehnice pe care o are de urmat ; atat si nimic mai mult ; in RO toata lumea se "pricepe" ; du-te la ing. Tibi Anghel la MotoTehnica, stai langa fier cand se lucreaza ... q.e.d.

4. nu vreau sa starnesc nicio furtuna intr-un pahar cu apa DAR orice discutie pe tema BMW F650GS cred ca este din start complet inutila ptr ca exista www.f650.com care deja a tratat orice iti trece prin cap ; exista si la noi un f650.ro ... dar e o palida prezenta ; info de pe f650.com pur-si-simplu nu pot fi contestate (ptr ca ei deja au contestat si au prezentat mai multe opinii care urmaresc filonul principal rezultant).

5. in rest : nu te mai stresa, baga KM repede si cat de curand o sa fii nevoit sa schimbi din nou uleiul ... problema rezolvata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hell-o ! jucaria o ai de la mine si opinia mea este urmatoarea :

1. ai manual de user si manual de service EXACT ptr modelul tau de moto (inclusiv an de fabricatie). eu am urmat EXACT pasii respectivi si am bagat 2.3L - e adevarat ca faceam mai multe lucruri in acelasi timp si nu am contorizat exact cat am asteptat sa se scurga uleiul ... oricum cred ca am depasit lejer 30min.

2. manualul este facut "anti-prost" ... eu totusi citeam de 2 ori inainte sa fac ceva ... :) orice ar spune oricine : ai un BMW iar manualul acela este facut ptr a fi respectat ; insa se pare ca in RO este o rusine sa citesti ceva tehnic ... inseamna ca NU te pricepi ... ceea ce este extrem de grav ! not-LOL !!! :( eu nu sunt mecanic, nu am pretentia ca stiu ceva ... citesc, aplic ... si pana acum manualele nu au gresit, ci eu poate nu eram suficient de atent.

3. TEORETIC - orice service / mecanic ar trebui sa se informeze EXACT asupra procedurii tehnice pe care o are de urmat ; atat si nimic mai mult ; in RO toata lumea se "pricepe" ; du-te la ing. Tibi Anghel la MotoTehnica, stai langa fier cand se lucreaza ... q.e.d.

4. nu vreau sa starnesc nicio furtuna intr-un pahar cu apa DAR orice discutie pe tema BMW F650GS cred ca este din start complet inutila ptr ca exista www.f650.com care deja a tratat orice iti trece prin cap ; exista si la noi un f650.ro ... dar e o palida prezenta ; info de pe f650.com pur-si-simplu nu pot fi contestate (ptr ca ei deja au contestat si au prezentat mai multe opinii care urmaresc filonul principal rezultant).

5. in rest : nu te mai stresa, baga KM repede si cat de curand o sa fii nevoit sa schimbi din nou uleiul ... problema rezolvata.

Nu m-am considerat niciodata atotstiutor,insa sunt doar 2 suruburi de golire a uleiului(Busonul de pe carter si cel de pe vas),mai mult de atat am desfacut si conducta de pe carter pentru o golire cat mai completa.Uleiul tehnologic nu am cum sa-l scot.(mecanicii stiu ca exista 2 notiuni diferite "completely dry" si "oil level").

Cand vorbim despre motoare cu carter semi-uscat,trebuie luat in calcul si eventuala disfunctie a supapei de sens a circuitului de ulei.De asemeni cine a schimbat un ambreiaj la f 650 ori pompa de apa,a constatat ca garnitura de capac are peretele foarte inalt si ramane ulei in capac si dupa o golire completa a carterului.

Nu caut scuze ,tocmai de aceea am acceptat sa repetam operatiunea cu consumabile din partea casei.

Procedura urmata de noi a fost: golirea vasului,golirea carterului pe la buson si conducta.Nu cred ca e cazul sa asteptam 30 minde la prelingerea ultimei picaturi.

Repet ca sa ma asigur ca am fost inteles.Imi asum nemultumirea clientului si am propus repetarea schiumbului fara niciun cost.

Mai doresc sa clarific un aspect si anume faptul ca atunci cand exista o nemultumire,indiferent de natura ei,aveti datoria morala de a instiinta reprezentantul servisului/mecanicul.Totdeauna am dat dovada de intelegere si deschidere.

» Post actualizat in 29 May 2015 10:38

De tinut minte: in totdeauna,in motor va ramane o x cantitate din uleiul vechi (aceasta cantitate fluctueaza intre 0.3 si 1,9 l...in vibrochen,axe cu came,arborii cutiei,in pompa,in conducte....)

3. TEORETIC - orice service / mecanic ar trebui sa se informeze EXACT asupra procedurii tehnice pe care o are de urmat ; atat si nimic mai mult ; in RO toata lumea se "pricepe" ; du-te la ing. Tibi Anghel la MotoTehnica, stai langa fier cand se lucreaza ... q.e.d.

Si aici, domnul in cauza a asistat la intreaga operatiune,ba chiar mai mult ,a primit consiliere si raspunsuri la toate intrebarile sale.

Ca o ultima completare,draga domnule W00,sunt de parere ca nu este ok sa interveniti cu remarci gen " du-te la X pt. ca e inginer si face treaba buna".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Skandal: "Mai doresc sa clarific un aspect si anume faptul ca atunci cand exista o nemultumire,indiferent de natura ei,aveti datoria morala de a instiinta reprezentantul servisului/mecanicul.Totdeauna am dat dovada de intelegere si deschidere."

 

Tin sa clarific faptul ca mi-am exprimat nemultumirea de la bun inceput, in servis. Nu as fi deschis discutia pe forum daca argumentele primite ar fi fost in regula, dar au fost frapante chiar si pentru o persoana atehnica. Bunul simt imi spune ca nu poate fi influentata capacitatea rezervorului de ulei de dotari precum ABS, cum mi s-a spus, sau de anul de fabricatie (ansamblul, configuratia constructiva la f650gs a ramas aceeasi la f650gs pana in 2007). M-a deranjat faptul ca Silviu a incercat sa profite de nestiinta mea si a venit cu niste explicatii care, oricum le-ai aseza, nu stau in picioare. M-a deranjat si raspunsul si tonul nepotrivit ("1.89???? de necrezut! my bad!")de pe forum (nu faci bascalie pe paguba altuia), in care incerca sa-mi demonstreze ca a bagat cat ulei trebuie, venind insa cu un exemplu care era valabil pentru un alt model... Ma deranjeaza si persistenta in acoperirea unei erori. Sa pretinzi ca intotdeauna in motor va ramane o cantitate de ulei vechi care poate fi si de 1,9 l, demonstreaza ca uleiul nou adaugat poate fi, in cazul f650gs, de doar 0,4 l maxim ... adica 80% ulei vechi si doar 20% ulei nou !!! Daca era un exemplu care se aplica la alte modele de motociclete, nu ar fi trebuit folosit pentru f650gs, daca pentru el nu are acoperire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde dai si unde crapa...V-am spus sa sunt F-uri cu Abs si F-uri fara,sunt echipate cu vas cu joja sau vas cu fereastra,G-ul din 2010 spre exemplu,este identic cu F-ul ca si constructie dar ii lipseste o conducta.Vorbeam de diferente intre modele nu de justificari.Cum spuneam nu caut scuze,insa nu inteleg care este pretentia dumneavoastra?Ne-am asumat nemultumirea si V-am invitat sa schimbam din nou uleiul,fara costuri suplimentare .Cat despre uleiul uzat,Dvs ati luat doar cifra care nu are acoperire pentru motocicleta in cauza.

Ca sa clarificam situatia,ieri in service,v-ati exprimat curiozitatea vis-a-vis de cantitate,nicidecum nemultumirea.Cand un client se considera nemultumit,fac tot ce este omeste posibil pentru a inlatura nemultumirea.

Suntem deschisi atat la reclamatii cat si la sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

sunt cam lefter pentru un moment dar vroiam totusi sa stiu daca gasesc la tine senzor termocupla radiator pentru Hornet pc36? Daca da, la ce pret?

Multumesc anticipat.

Salut ,

100 de lei SH sau 210 de lei nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde dai si unde crapa...V-am spus sa sunt F-uri cu Abs si F-uri fara,sunt echipate cu vas cu joja sau vas cu fereastra,G-ul din 2010 spre exemplu,este identic cu F-ul ca si constructie dar ii lipseste o conducta.Vorbeam de diferente intre modele nu de justificari.Cum spuneam nu caut scuze,insa nu inteleg care este pretentia dumneavoastra?Ne-am asumat nemultumirea si V-am invitat sa schimbam din nou uleiul,fara costuri suplimentare .Cat despre uleiul uzat,Dvs ati luat doar cifra care nu are acoperire pentru motocicleta in cauza.

Ca sa clarificam situatia,ieri in service,v-ati exprimat curiozitatea vis-a-vis de cantitate,nicidecum nemultumirea.Cand un client se considera nemultumit,fac tot ce este omeste posibil pentru a inlatura nemultumirea.

Suntem deschisi atat la reclamatii cat si la sugestii.

 

Dai prea multe explicatii pentru nimic.

Daca era prea mare nemultumirea revenea la service nu pe forum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...