chipiko Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Salutare tuturor, am in reparatie un Suzuki GN 125 din 97 si nu stiu cam cat ulei trebuie pus in amortizorul de fata,am gasit un manual de fapt mai multe dar nu prea se specifica. A doua problema caneaua de la rezervor picura pe off nu tare dar picura am desfacut-o sters inauntru inclusiv miezul de plastic am pus putina vaselina si intins arculetul dar tot fara rezultat, cunoaste cineva o metoda de reconditionare sau ce se poate face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Nu te supara ,da esti cizmar si te-ai apucat de reparat motoare? Exista o metoda pentru determinarea cantitati de ulei necesara,iar pentru partea 2 i-ti trebuie niste experienta mecaniceasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Ianuarie 17, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2012 Nu te supara ,da esti cizmar si te-ai apucat de reparat motoare? Exista o metoda pentru determinarea cantitati de ulei necesara,iar pentru partea 2 i-ti trebuie niste experienta mecaniceasca. In primul rand invata sa pui cratima corect,unde este necesar.In al doilea rand am invatat sa primesc feed-back-uri pertinente de la cei mai experti ca mine.Modul tau de exprimare e pe departe de a fi de la un expert.Te rog da prioritate altora sa-si arate valoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Ulei: aici adica Fork oil per rod: 174 CM3 SAE 10W Kit de reparatie robinet rezervor - aici 32 de lei + transport. Cum zici? Nu te supara ,da esti cizmar si te-ai apucat de reparat motoare? Exista o metoda pentru determinarea cantitati de ulei necesara,iar pentru partea 2 i-ti trebuie niste experienta mecaniceasca. Cam ce presupune metoda aia? Serios, ca nu stiu alta decat manualul si oricand is dispus sa aflu ceva nou despre mobre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Ianuarie 17, 2012 Share Postat Ianuarie 17, 2012 Tre sa stii corect romaneste sa repari moto? toti romanii aveti acelasi complex.Asa ca fapt divers 174cc 10w iar la robinet ai o piesa intermediara din plastic care tre sa inchida perfect pe suprafetele metalice. http://www.4strokes.com/tech/ktm/forkoil.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Ianuarie 18, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2012 Ulei: aici adica Fork oil per rod: 174 CM3 SAE 10W Kit de reparatie robinet rezervor - aici 32 de lei + transport. Multumesc, legat de kit-ul de reparatie, oringurile sunt bune problema o am la miezul de plastic din interior care este pe conicitate si scapa pe langa el. Salut, am rezolvat problema cu robinetul si anume am pus piesa in strung dupa care cu un smirghel granulatie fina lustruit putin,am intarit si arculetul cu o biluta mica de rulment, acum totul e bine. Multumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii! (uleiul la furca nu l-am schimbat astept semeringurile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.