Sari la conținut

turbo


Postări Recomandate

 

Ma dai de gol Bogdane ?

 

 

Aiurea. Balesc dupa un RS250 de mor. Ne dau de gol pe toti. Cine dracu nu ar fi invidios pe el. Eu doar incerc sa ma abtin. :burnout: .

Ai putea sa incerci un schimb: iei RS250, dai R6 si mai dai si o diferenta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

Aiurea. Balesc dupa un RS250 de mor. Ne dau de gol pe toti. Cine dracu nu ar fi invidios pe el. Eu doar incerc sa ma abtin. :burnout: .

Ai putea sa incerci un schimb: iei RS250, dai R6 si mai dai si o diferenta :lol:

 

Minim 2500e sa fie diferenta,ca e mobra valoroasa

 

Wayne .. hai ne luam 250 in 2T .. :crack:

 

N-am bani sa dau diferenta pentru RS,ca vreau sa cumpar si conserva.Raman doar cu dorinta de a avea o astfel de bestie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de rau imi pare ... ca se fac unele ... glume pe seama Aprilia RS 250 ...

 

Imi plac moto 2T ...

 

Dar cum sa nu faci poante cand e asa slab la minte Booyaka ...

 

Cu plozi de astia se distruge cota de piata a unui produs.

 

DAR ...

 

Dau R6 pe 250 in 2T .. si mai dau diferenta ...

 

Am anuntat primul "titulatura". :blbl:

 

Voi o sa ramaneti cu zdrentele de 600 ... "baetii smekeri o sa aibe bestii". :D

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.stie cineva daca exista sistem turbo pt r6 din 2007?si daca da la ce bani? :unsure:Multumesc!

 

Scuzati-ma daca nu am postat unde trebuia.

 

NUMAI pt modele precum cel din 2000.....astea mai noi is prea la limita si pana il reglezi deja crapa motorul.....cum ziccea si TNG, trebuie schimbate pistoanele , biele, si multe alte chestii, mai ales pt ca, unui turbo ii trebuie ungere cu presiune de la pompa de ulei. Totusi, mai ce naiba tot 'er6' va tre? Nu va mai uitati la accidente, si clasamentul motoarelor cu care s-a murit unde de de parte e acest model?! .....sa-mi bag pl de nu sunte-ti mai rai ca batranii comunisti de la tzara care numa dacie le trebe :disappointed:

 

Sfat: R1 de prin 04-05 gasesti sub 5000E in stare super, adica sub pretul costului montarii unui turbo; si la cat te costa cu totul iei R1 nou direct din showroom!!! :bigstar:

 

 

Plus ca daca nu iti ajunge puterea de pe un R6, iti iei un R1, daca nu iti ajunge puterea de pe un R1, atunci apar alte intrebari :)

 

Corect, sau iei Busha, si daca nici asta nu ti-e deajuns prin trafic inseamna ca esti Chuck Norris :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as incepe de la o turbina pentru motoare mici. Noua gasesti Garret GT12. Mai sunt unele pe niste motoare Mitsubishi care au fost montate pe niste minivanuri gen Daewoo Damas. Trebuie refacuta evacuarea. Totul trebuie sa duca la flansa unde prinzi turbina. Eu as monta-o cat mai in spate ca sa nu mai fie nevoie de intercooler, dar se mareste lagul turbo, timpul de raspuns al acceleratiei. Daca motorul e pe injectie trebuiesc schimbati parametri. La carburatie e mai complicat... trebuie carburator suflat, nu aspirat... Daca le folosesti pe cele aspirate trebuiesc schimbate jetajele, aici e destul de complicat si s-ar putea a nu-ti iasa. Poti insa folosi insa un carburator aspirat inainte de turbina. E insa mai periculos, poti lua foc :D

Un motor turbo livreaza aceeasi putere sau mult mai mare la turatii mai mici. Consumul ar putea scade chiar si uzura. Fortele sunt insa mai mari si teoretic ar trebui inlocuite pistoanele si bielele cu unele forjate. Daca tot se schimba pistoanele ar trebui ca ele sa fie unele "scobite", care sa micsoreze raportul de compresie. La motoarele aspirate de turatie mare, raportul sare de 12:1, la turbo, cu cat presiunea de la turbina e mai mare, cu atat trebuie sa scada, sub 10:1 si mult mai mic. Daca nu se schimba pistoanele, se poate monta o garnitura de chiulasa mai groasa care sa micsoreaza raportul de compresie. Mai sunt si altele, dar tu fa-le macar p-astea si vezi rezultatul. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...