Jump to content

talhar

Super Membru
  • Content Count

    618
  • Joined

  • Last visited

About talhar

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Bandit600 & GsxR1100 & CBR 954
  • Numar Moto
    Romanesc
  • Club
    -

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Bandit600GsxR1100CBR954
  1. https://www.crash.net/motogp/news/950531/1/suzuki-team-boss-davide-brivio-leaving-motogp-f1 Taman cand incepusera sa mearga lucrurile... Si confirmarea: https://www.crash.net/motogp/news/950531/1/confirmed-davide-brivio-leaves-suzuki-motogp-ahead-f1-switch
  2. Uite asta e o fraza care sintetizeaza modul in care vede Marquez treaba cu competitia. Nu zic ca e rau sa vrei sa termini primul, dar cateodata poate e bine sa mai faci "reconfigurarea traseului". Am revazut si incidentul cand era sa piarda campionatul in fata lui Dovi din cauza unei cazaturi destul de urate. Si acolo a fost vorba tot de inconstienta in conditiile in care trebuia sa ia cateva puncte sa-si asigure titllul. Faptul ca Mir a gestionat bine penultima cursa nu il face mai putin campion, dimpotriva...
  3. Intr-adevar asta mi-a scapat. Si totusi, daca vi se pare ca un tampit care are malai in loc de creier e un bun exemplu iar allalt care si-a calculat sansele corect si nu si-a asumat riscuri inutile e "cah", aia e! Stiu ca vrem spectacol pana in ultimul minut, dar campionatul asta a oferit de toate: jdemii de castigatori diferiti, clasament strans etc. Ma bucur ca mere si KTM indiferent de ce teste au facut cu michelin (is la inceput si e bine sa fie incurajati intr-un fel sa investeasca in motogp). Suzuki a facut o motoreta extraordinara in ciuda unor previziuni facute pe aici. Ce vreau sa zic
  4. Garantez ca si mm, daca in ultima etapa trebuia sa ia titlul daca iese minim pe X loc isi monta surub blocant la acceleratie. In alta ordine de idei, am vazut ca la echipe e cam jucata treaba dar la constructori ezixta egalitate intre Suzi si Ducati. Deci portimao are ceva miza, nu e doar pt pariuri sportive.
  5. A luat cartonas galben Hamilton si a fost trimis la coada pultonului. Bottas a mers cu o configuratie alternativa. Ferarri au spart franele...
  6. Problema nu e ca Vinales a sarit de pe mobra ci ca toate yamaha au mers execrabil. Numa ca rossi, quarta si morbi au mers la consum si de-aia nu le-a crapat nimic. E ciudata rau treaba ca aceleasi frane pe alte motorete functioneaza fara evenimente de genul.
  7. "Unlike his main rivals, Mir did not have two new tyres (in his favoured medium compound) available for race two, and was thus forced to fit a used front." In articolul asta s-a lamurit si misterul cu cauciucurile neschimbate ale lui Mir.
  8. Nu ne place cacastiga numai el (si in loc de meme poti sa pui orice alt nume care face campionatele atat de previzibile).
  9. Eu am senzatia ca si pe la motor au limitat ceva. Cu franele l-am vazut pe quarta in antrenamente cum a tras drept intr-un viraj 2 tururi la rand si am zis ca nu-i a buna. https://www.crash.net/motogp/news/942962/1/yamaha-why-vinales-used-standard-brakes
  10. Quarta pare capabil sa se ia la tranta cu el. I-ar trebui si o motoreta care sa-l ajute. Pare ceva tare putred la Yamaha in ultima vreme. Motoare cu supape belite, frane zero...
  11. Chiar si cu duelurile de rigoare parca e mai interesant sa ai diversitate. Plus ca acum, cu exceptia aprilia care si ea mai misca sporadic, toti constructorii imi par puternici. Si yamaha evident daca isi aerisesc franele si isi regleaza jocu la supape... Mi se pare o masura ok luata de organizator (dorna) sa faca concesii pt constructorii mai slabi. Dupa ce i-au adus la o anumita stacheta, le ureaza succes si aia e... urmatorii pe lista daca mai apar si altii.
×
×
  • Create New...