talhar Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Ma dai de gol Bogdane ? Aiurea. Balesc dupa un RS250 de mor. Ne dau de gol pe toti. Cine dracu nu ar fi invidios pe el. Eu doar incerc sa ma abtin. . Ai putea sa incerci un schimb: iei RS250, dai R6 si mai dai si o diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Aiurea. Balesc dupa un RS250 de mor. Ne dau de gol pe toti. Cine dracu nu ar fi invidios pe el. Eu doar incerc sa ma abtin. . Ai putea sa incerci un schimb: iei RS250, dai R6 si mai dai si o diferenta Minim 2500e sa fie diferenta,ca e mobra valoroasa Wayne .. hai ne luam 250 in 2T .. N-am bani sa dau diferenta pentru RS,ca vreau sa cumpar si conserva.Raman doar cu dorinta de a avea o astfel de bestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Minim 2500e sa fie diferenta,ca e mobra valoroasa Pai are tractiune integrala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) Cat de rau imi pare ... ca se fac unele ... glume pe seama Aprilia RS 250 ... Imi plac moto 2T ... Dar cum sa nu faci poante cand e asa slab la minte Booyaka ... Cu plozi de astia se distruge cota de piata a unui produs. DAR ... Dau R6 pe 250 in 2T .. si mai dau diferenta ... Am anuntat primul "titulatura". Voi o sa ramaneti cu zdrentele de 600 ... "baetii smekeri o sa aibe bestii". Editat Ianuarie 27, 2012 de BQGDDAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Salut.stie cineva daca exista sistem turbo pt r6 din 2007?si daca da la ce bani? :unsure:Multumesc! Scuzati-ma daca nu am postat unde trebuia. NUMAI pt modele precum cel din 2000.....astea mai noi is prea la limita si pana il reglezi deja crapa motorul.....cum ziccea si TNG, trebuie schimbate pistoanele , biele, si multe alte chestii, mai ales pt ca, unui turbo ii trebuie ungere cu presiune de la pompa de ulei. Totusi, mai ce naiba tot 'er6' va tre? Nu va mai uitati la accidente, si clasamentul motoarelor cu care s-a murit unde de de parte e acest model?! .....sa-mi bag pl de nu sunte-ti mai rai ca batranii comunisti de la tzara care numa dacie le trebe Sfat: R1 de prin 04-05 gasesti sub 5000E in stare super, adica sub pretul costului montarii unui turbo; si la cat te costa cu totul iei R1 nou direct din showroom!!! Plus ca daca nu iti ajunge puterea de pe un R6, iti iei un R1, daca nu iti ajunge puterea de pe un R1, atunci apar alte intrebari Corect, sau iei Busha, si daca nici asta nu ti-e deajuns prin trafic inseamna ca esti Chuck Norris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Eu as incepe de la o turbina pentru motoare mici. Noua gasesti Garret GT12. Mai sunt unele pe niste motoare Mitsubishi care au fost montate pe niste minivanuri gen Daewoo Damas. Trebuie refacuta evacuarea. Totul trebuie sa duca la flansa unde prinzi turbina. Eu as monta-o cat mai in spate ca sa nu mai fie nevoie de intercooler, dar se mareste lagul turbo, timpul de raspuns al acceleratiei. Daca motorul e pe injectie trebuiesc schimbati parametri. La carburatie e mai complicat... trebuie carburator suflat, nu aspirat... Daca le folosesti pe cele aspirate trebuiesc schimbate jetajele, aici e destul de complicat si s-ar putea a nu-ti iasa. Poti insa folosi insa un carburator aspirat inainte de turbina. E insa mai periculos, poti lua foc Un motor turbo livreaza aceeasi putere sau mult mai mare la turatii mai mici. Consumul ar putea scade chiar si uzura. Fortele sunt insa mai mari si teoretic ar trebui inlocuite pistoanele si bielele cu unele forjate. Daca tot se schimba pistoanele ar trebui ca ele sa fie unele "scobite", care sa micsoreze raportul de compresie. La motoarele aspirate de turatie mare, raportul sare de 12:1, la turbo, cu cat presiunea de la turbina e mai mare, cu atat trebuie sa scada, sub 10:1 si mult mai mic. Daca nu se schimba pistoanele, se poate monta o garnitura de chiulasa mai groasa care sa micsoreaza raportul de compresie. Mai sunt si altele, dar tu fa-le macar p-astea si vezi rezultatul. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
booyaka.619 Postat Ianuarie 28, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2012 Ms de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.