Black_wolf Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 in urma accidentului din vara am ramas cu carenele laterale .dreapta a fost sparta la impact ,reparata ulterior cu fibra de un mare om(se stie el) vreau sa le pregatesc de vopsit. culoare gri +perla metalica+lac pina acum am reusit sa curat cu glas papier 1/3 din prima carena ceva sfaturi,tip-uri? vreau sa le dau cu filer aici la mine decat vopseaua si lacul la vopsitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NarciusZ Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 ce intelegi prin glas papier, ce granulatie? le iei treptat 80 120 150 240, fuller, 360 si gata de vopsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 ce intelegi prin glas papier, ce granulatie? le iei treptat 80 120 150 240, fuller, 360 si gata de vopsit granulatii: 80 100 150 pina acum.dupa fuller vreau sa l finisez cu granulatie 2000 .e ok? mici reparatii (zgirieturi mai profunde) vreau sa le fac cu chit de fibra de sticla(adera mai bine ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 in urma accidentului din vara am ramas cu carenele laterale .dreapta a fost sparta la impact ,reparata ulterior cu fibra de un mare om(se stie el) vreau sa le pregatesc de vopsit. culoare gri +perla metalica+lac pina acum am reusit sa curat cu glas papier 1/3 din prima carena ceva sfaturi,tip-uri? vreau sa le dau cu filer aici la mine decat vopseaua si lacul la vopsitor. eu zic sa le duci la meserias daca nu te pricepi ,trebuie dat sprit chit si controlat apoi ,altfel mici defecte ce nu le vei vedea vor iesii in evidenta la vopsire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 eu zic sa le duci la meserias daca nu te pricepi ,trebuie dat sprit chit si controlat apoi ,altfel mici defecte ce nu le vei vedea vor iesii in evidenta la vopsire. pai oricum le duc la vopsitor da zic si eu ca lucru facut cu mana ta . pe scurt vreau sa fac personal"pregatire" pt vopsit.daca meseriasul considera are liber sa intervina asupra operei de "arta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Mai mult e posibil sa-l enervezi pe vopsitor cu reparatia facuta acasa. De ce nu incerci sa o vopsesti tu toata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 Mai mult e posibil sa-l enervezi pe vopsitor cu reparatia facuta acasa. De ce nu incerci sa o vopsesti tu toata? nu am ustensilele necesare si nici pregatirea aferenta. nu vad de ce sa se enerveze ca i le duc curatate de vopseaua veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) Nu stiu de voi, dar eu in 6 ore le-am si pregatit/chituit/smirgheluit, dat spritchit, uscat, smirgheluit un pic, vopsit, lacuit. Dupa 2 saptamani, trag un smirghel de 2000, polish si asta e. Poate sunt mai rapid de mana Daca e data la compresor vopseaua. La spray iese acceptabil, insa nu sunt sigur de durata. Un plastic care l-am vopsit cu negru lucios de pe cealalta mobra, deja s-a incretit vopseaua pe el si fusese pregatit calumea. Codita vopsita cu negru mat, rezista bine mersi, nici un semn ca nu ar rezista. Nu e nevoie sa racai pana la plastic vopseaua, doar sa nivelezi uniform. Doar sa nu ai vreo 3 straturi de vopsea, ca atunci e posibil sa se increteasca/crape etc, din auzite la un mester vopsitor, dar personal, am vazut rezervor cu 3-4 straturi pe el cred, care s-a incretit doar in locul unde avea gaura si incepuse sa iasa benzina. Editat Ianuarie 26, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) dupa fuller vreau sa l finisez cu granulatie 2000 .e ok? mici reparatii (zgirieturi mai profunde) vreau sa le fac cu chit de fibra de sticla(adera mai bine ?) Dupa fuller (spritz-chit) finisezi cu 600 si 800, 2000 se foloseste doar la matuit dupa vopsire inainte de polish. Zgarieturile le faci cu chit simplu nu fibra ca ala este de incarcare nu de finisaj, de ex daca adancimea este peste 2 mm folosesti chit de fibra dupa care dai cu chit normal. Inainte de a te apuca de spritz-chit sau chit recomand un grund de plastic pulverizat pe suprafata matuita in prealabil. Ai grija cu reactia care o produce spritz-chitul la spray. Totusi ultima matuire este recomandabil sa o lasi in seama vopsitorului. Aestea sunt sfaturi de amator si nu au ca scop deschiderea unei polemici. Bafta! PS. Recomand pregatirea initiala sa se faca de posesor si sa nu fie lasata in seama vopsitorului! (nu si in cazul in care vopsitorul este de incredere si pasionat de lucrul de il face, nu doar pt bani!) Editat Ianuarie 26, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 cred ca se refera la faptul sa nu fi fost revopsita de mai multe ori inainte; in cazul acesta se racaie suprafata pana la primerul initial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Ianuarie 26, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2012 cred ca se refera la faptul sa nu fi fost revopsita de mai multe ori inainte; in cazul acesta se racaie suprafata pana la primerul initial. carenele mele au cel putin 3 straturi de vopsea . ultimul strat se exfoliaza destul de usor .asta e si principalul motiv pt care prefer sa le curat cu mana mea sa nu am surprize ulterioare,ca am mai patit "rusinea" asta cu fostul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) In ce sens sa nu ai 3-4 straturi pe el? Da. Am inteles ca e riscul sa se umfle. Asta de la un vopsitor. Dar asa din auzite/citite, am mai auzit ca nu e bine sa fie multe straturi, dar motivul doar de la tipul ala l-am aflat. Editat Ianuarie 26, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Da. Am inteles ca e riscul sa se umfle. Asta de la un vopsitor. Dar asa din auzite/citite, am mai auzit ca nu e bine sa fie multe straturi, dar motivul doar de la tipul ala l-am aflat. un meserias are certitudini , nu isi asuma riscuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 innainte de vopsire smirgheluesti vopseaua veche daca nu este data foarte gros pana aproape de plastic ,pana capeti o culoare mata peste tot ,apoi cureti f.bine carena eventual le sufli cu pistolu cu aer comprimat si apoi dai cu o carpa (laveta antistatica )parca se chema. chitul sa nu-l dai gros pe crapaturi daca sunt adanci pentru ca o sa-ti crape garantat. (foloseste-l la micile denivelari) pentru finisarea chitului ca sa-ti iasa oglinda foloseste foaie de smirhel verde(de apa ) ,apoi spritz-chit , smirgel si dupa spritz-chit, vopsea si lac..... eu asa am vopsit motocicleta intr-un service sub indrumarea vopsitorului un bun prieten pasionat de motoare. rezultatul parca era vopsita asa din fabrica. Spor la treaba .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.